Alkumetreillä 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie vuan vaihtaa nimensä ---> Olen tästä eteenpäin Hertta. (Alko ärsyttää tuo nikki niin paljon, hätäpäissäni kun jotain piti siihen laittaa sillon ekan kerran...)
Alla taitaa olla viimeisin lista päivitettynä, uudella nimellä ;)

Alkumetreillä 9

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+25 TJOT12/07
Lydia 28+31 TJOT 1/08
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 1/08, km 8/07
Fiona77 30+30 10/07
Hertta 26+28, Y12/07

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07

Paljon ONNEA jenniselle!Toiv tullaan muut pian perässä...Mulla on ollut kiireinen työviikko,en ole kuin ehtinyt käydä lukemassa juttuja..Kyllä mä mie vuan eikun hertta:)soittaisin gynelle ja kysyisin et kannattaako vielä odottaa vai mennä jo lääkäriin.On tuollainen odottaminen inhottavaa,jos jotain voisi jo tehdä.Ei soittamisessa mitään pahaa ole.
Mä olen pystynyt olemaan näiden vauva-asioiden kanssa nyt suht rauhallinen,olen vain suunnitellut ensi kesän lomamatkaa:)

Huomenta folks!

Hertta mun mielestä sun kyllä kantsii soittaa sinne tänään. Ei se mitään ota jossei se annakaan!

Mulla on henk koht aika korkee kynnys alkaa vetää mitään hormooneja, tietty alan ottaa niitä jos on aivan pakko mutta en mä niitä kyllä huvikseni ala napsimaan. En kyllä muutenkaan käytä lääkkeitä ellei oo pakko. Särkylääkettäkin otan vasta ihan äärimmäisessä hädässä. Sen takia olen varmaan tän neljä kiertoa kärvistellyt ja odottanut.... en tiedä onko turhaa vai ei.

Tästä valivalista vois luulla et oon pahalla päällä mut päin vastoin, ulkona paistaa aurinko (itseasias ei kyllä taida paistaa enää) ja tänään on perjantai!! jippii!! Luntakin täällä on nyt, ja kauempaa ei näy että se on vesisateen jäljiltä lähinnä valkosta jäätä :)

Näin viimeyönä unta plussatestistä. Nää hommat menee jo uniinki... Muistan että unessakin jatkuvasti piti tarkistaa et näyttiks se oikeesti plussaa. Tosin näin myös unta et myöhästyin linkusta mut se uni ei ainakaan käyny toteen. Toi toinen sais kyl olla enneuni. Ei haittais :)

Jeee... Perjantai!
Mä oon minisunin kanssa kyllä samaa mieltä tuosta, että sun Hertta (olipas hassua kutsua sua noin...) kannattaa soittaa sinne lekuriin. Etpä sä siinä mitään häviäkään. Jos olisin itse sun tilanteessasi, olisin jo ajat sit soittanut sinne ja varmaan tuohon mennessä useempaan kertaan.

Mä olin eilen kunnon vaimoke... Tein oikein täytekakkua miehen synttärien kunniaks. Saapi tarjota kavereilleen kerrankin kakkukahveet synttäreillään eikä aina niitä ryyppykemuja (jotka siis varmaan joka tapauksessa joutuu järkkään ens viikonloppuna, kun tämä viikonloppu menee muihin kiireisiin..) On se kumma, kun joka synttäreitä, nimppareita, kumminkaiman tupareita (ihan mitä vaan mieleen tulee) yms. pitää juhlia ja järkätä kunnon kemut ruokineen ja juomineen. No, onhan se kiva, että juhlia riittää ja kavereita paljon nähdään, mutta kun kaveriporukka on sen verra suuri, et noita kemuja riittäis sit ihan joka viikonlopulle, jos kaikissa kävis...

Sit listan päivitystä....

Miini -81 26+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Milla-80 27+27 09/07
minisun 25+27 09/07
Minttuska 25+30 09/07
Fiona77 30+30 10/07
Kesähelena 24+24 TJOT 10/07, tyttö 11/04
mminttu 21+22 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Amilda79 28+26 TJOT12/07
Hertta 26+28, Y12/07
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08

Plussanneet:
mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08

Niin ja siis päivitin listaan miehen vanhenemisen (vaikka vielä niin nuori onkin ;) ) ja vähän järjestelin nimiä järjestykseen yrityksen aloituskuukausien mukaan. Antakaa anteeksi, et meen puuttumaan, mut mussa on vähän tällästä pilkun nusasemistaipumusta, et jotkut tollaset pikkujutut häiritsee. Mutta eikös sitä ole nyt kovasti paljon helpompi lukea nyt? *yrittää perustella turhamaisuuttaan*

Oko kellään tietoa tuosta Milla80:sat? Huhuu Milla! Ajattelin vaan, että onko käynyt kuin kerran täällä? Voisi poistaa listasta uutta ketjua tehtäessä, jossei tule ilmottautumaan ennen sitä! Millaaaaaa!!!! Huhuu!!!!

Hih, niinpä Miini! Arvaa, kuka oli synnyttämässä viime yönä? *nostaa käden pystyyn* Harmi vaan, et herätyskello ehti soittaan just ennen kun saatiin vauva maailmaan, enkä nyt sit tiedä, oliko sieltä poika vai tyttö tulossa.. :( Hitto, et kiukutti aamulla, kun piti kesken unen herätä...
Juu, tulee varmaan ihan liikaa mietittyä näitä vuvajuttuja, kun tulee uniinkin. Mut minkäs teet, kun vauvakuume on iskenyt...

Oikein hyvää perjantaita! Täällä päässä kans hyvä meininkin, mulla on nimittäin työhaastattelu siihen harjoitteluun tänään :D Oon oikein varustautunu miljoonilla papereilla ettei sitten mene vaan sormi suuhun. Oon aika kehno noissa haastatteluissa ja jännitän aina niin kauheesti et nyt aion olla itse tyyneys :D

mitäpä muuta? Joo eilen vielä ovistikussa koreili ne ihanat kaks viivaa, saas nähä onko vielä tänäänkin. Kyllä se olis vaan niin mahtavaa saada kaks viivaa siihen r-testiinkin sitten joskus:D Meitsi täällä haaveilee...

Näin muuten hauskaa unta: Yritin kahen muun naisen kanssa vikitellä sitä Jack Osbournea :D Oltiin sen linnassa oikeen yötä ja grillattiin makkaroita. ihan hyvä muuten mutta en tykkää siitä miehestä yhtään :D
niin ja eilen yöllä näin tosiaan synnytysunia että et oo Miini ainoo kenen uniin ne menee...

Hih, mminttukin nähnyt synnytys unia. Jospa nuo meidän viimeöiset unet liittyy nyt sit jotenkin tähän ovisaikaan ;) Mulla on usein oviksen aikaan seksiuniakin, kun on jotenkin tuo kroppa ja mieli ihan hirmuisissa himoissa niihin aikoihin (ihankun ei aina olis.. ;) )

Piti laittaa tuohon uuteen nimeen tuo 81 perään, kun ei antanu miun kirjottaa pelkällä Hertalla: "käyttäjätunnus varattu"...Liekkö joku aikoja sit kirjautunu hlö ollu joskus samalla nimellä, kun en oo vielä täällä tavannu tuon nimistä... Voi olla, et itekkin vielä saatan Mie vuania tänne tarjotella :D Jos en ite muista nimenmuutostani... Tuon Mie vuanin halusin vaihtaa pois, kun on kaksosainen ja vielä murretta, ni on vähän hankala...

Mut teille oon nyt ihan vaan Hertta :)

Noh, pitää katsoa josko viruttasin vielä ens viikolle sen soittamisen...

Miullaki on ollu vauvaunia, joskus synnärillä oltu ym. mutta ei oo kovin pitkä aika, ni näin plussausunen...Ihana fiilis!!! :D

Onnea mminttu haastatteluun! Yritä vaan olla oma ittes, sillä pääsee pitkälle :) Rennosti vaan :) (Helpommin sanottu ku tehty...)

Juu muokkaile vaan listaa Amilda, eipä tuo taija kettään haitata :D

Oih, vauvaunet on ihania! Esikoisesta vauvakuume oli paljon kovempi kuin nyt, ja näin koko ajan unia vauvoista. Nyt ei ole näkynyt mitään kivaa... Viime kierron loppuvaiheilla näin unta, että sain ihan haalean plussan raskaustestiin. Kaksi muutakin tässä ketjussa näki samanlaista unta (olikohan ne zuviliini ja naksuli?) ja ne plussasivatkin, mutta minä en. Eli näin voimme muodostaa tieteellisen teorian - kaksi kolmesta plussatestistä uneksineesta plussaa oikeasti piakkoin! :D

Onnea mmintulle työhaastatteluun! Minäkin jännitän niitä aina aivan kauheesti, en suunnilleen saa nukuttua edellisenä yönä. Hyvällä valmistautumisella ne on kuitenkin mennyt yleensä hyvin.

Mulla on nyt jo kp 34/36? ja eiköhän se täti kohta kurvaa paikalle. Jo kaksi päivää oon kulkenut libresse taskussa, kun on ihan sellanen olo vatsassa, vaakakin näytti aamulla puoli kiloa enemmän kuin viime viikolla -> menkkaturbotus päällä.

Hertta ehkä sua auttais jos soittaisit ja kysyisit että mitä sille sitte voidaan tehdä ja millä aikataululla jos ei niitä ala kuulua. Voi olla että jo pelkkä suunnitelma auttaa siihen et ne alkaaki ihan itekseen! Tai tieto siitä miten noi yleensä menee ja miten pitkään on normaalia et ne venyy, eka luomukiertohan sulla vasta oli menossa eli luulenpa et on ihan tavallistakin, mutta en kyllä tiedä miten pitkään! Soita nyt vaan :)

Mä en oo vielä synnärille asti ehtiny kertaakaan (kai)! Voi hitto, se olis kyl jännää! Kyl nämä jutut sen verta mieles on koko ajan et ihme ellei ne jo tunkis uniinki. No, oli melko ihana maistiainen siitä miltä se tuntuis se plussa. Tosin tossa unessa en ehtinyt siihen murehtimiseen asti.... Virnistelen täällä ihan onnessaan :D

mminttu lykkyä tykö haastatteluun! Sillä asenteella et sä oot just oikea henkilö siihen hommaan ja jos ne ei sitä tajuu ni niitten menetys. Eläkä vaan mieti sitä et oot muka kehno :) Tosiaan toi etukäteen valmistautuminen on paras keino vähentää sitä paniikkia. Lohdutukseksi, sitä on kaikilla jos on tärkeistä asioista kysymys. Niin pitääki olla.

Liisaleena älä yllytä hullua ton tieteellisen kaks kolmesta teorian kanssa....

Mä alan kohta taas kuvitella kaikellaisia oireita. Tosin nyt täytyy kyllä sanoa että ei oo minkäänlaista. Viime viikonloppuna kuvittelin et tuntu nippailua mut se jatkuu edelleen joten se on oikeesti jotku lihakset ku on mun uusista harrastuksista villiintyneet! Näin aikasin ne ei vois tarkottaa mitään muutakun ovista ja se tuskin kestää viikkkoa :P

Miini-81: Meni hitsi jo se gynen puhelinpäivystys ohi, en kerinny soittaan, se oli klo: 10-11... Muutenki vähän hankala, kun pitäisi juosta tuonne pihalle puhumaan, ei täällä työpaikalla pysty semmosta puhelua soittamaan... Oon töissä 4.:nnessä kerroksessa, ni ärsyttää sit veivata tuota kerrosväliä... No, mutta nyt päätin, että jos mitään ei kuulu ens keskiviikkoon mennessä, soitan siis keskiviikkona. On sillon iltavuoro, ni voin soittaa ihan rauhassa kotoa sen puhelun :)

Niin ja Hertta: Mullahan oli viime kierto sen 48 että paskaahan se on! Koita vaan ajatella et kohta ne tulee ja sit pääsee taas yrittämään!
Ootko kokeillu sitä kohdunnipukkaa? Siitä sais tietää et onko menkat tuloillaan vai mitä :D

Jee, onnea mminttu harjottelupaikasta! Kuinka pitkä pesti on edessä? Saatko palkkaa? Mulla parilla kaverilla on ollut ihan palkattomat harjottelupaikat ja se on kyllä perseestä. Itse sain minipalkkaa, 1000 e/kk mutta sehän on 3 kertaa opintotuki eli ihan kiva lisäys tuloihin oli silloin.

Miten mä en pysy pois tältä palstalta! Ei malttais oottaa viikonloppua! Töissäkin on niin tylsää ja hiljasta....

Miini, katotaan saanko susta uuden luvun mun plussatestienneunitilastoihin. Mitenhän tuota itsensä sais näkemään taas plussausunta, auttaisko jos illalla viimeseksi ennen unta kattelis raskaustestejä netistä :)

Noh harjotteluhan kestää meillä sen 5kk mutta meinasin samaan syssyyn lopputyön rykästä niin varmaan siihen elokuun loppuun siellä ollaaan... Palkatontahan tämä on :( mikä on kyllä ihan perseestä varsinkin ku tekniikan ja liikenteen alan harjottelu pitäs olla palkallista mutta eipähän tuo haittaa kuhan kokemusta saa ja siellä paikassa haasteita riittää mikä on mulle just passelia!

Se voi olla että ku niitä testejä kattelee tai muuten vaan ajattelee raskautuvansa niin sitten se tulee uniin. Mulla ainakin yleensä viimeks mietity asiat sinne ilmestyy :D

Hirmusti onnea harjottelupaikasta mmintulle! Tais se sun haastattelu mennä mukavasti siis...
Onneks on perjantai ja kello on jo noin paljon! Kohta pääsee viikonlopn viettoon... Ulkonakin möllöttää tuo outo valoilmiö (aurinko) täysin siniseltä taivaalta. Kyllä piristää mieltä kummasti!

Onnea duunin johdosta mminttu!!!!!!

Sullahan on Liisaleena viikonloppuna aikaa nähdä niitä testiunia vaikka miten paljon ;D Mikään ei oo varmaa ennenku täti kurvaa paikalle.

Mä en kyllä ite osaa ajatellakaan et nyt yhtäkkii oliski tärpänny. Mä en vaan jotenki jaksa uskoo sellasta. En osaa oikein toivoakaan ku tää nyt on ollu mitä on.... Mut se uni piristi fiiliksiä kyl melko kivasti! Oliskohan helistimen laskuri kuitenki ollu oikeessa kun nyt on melko kuiva fiilis....?! :)

Toi aurinko on kyllä melko vieras tuttavuus, siellä se killittelee :D Munki puolesta kello sais olla sen pari tuntii enempi! Mut kohta, kohta!!

Ollaan näköjään aina samaan aikaan mmintun kanssa kirjoittamassa. Ainakin musta tuntuu, et joka kerta, kun painan tuota vastaa-näppäintä ja mun viesti pamahtaa ruutuun, on sillä välin mmintun viesti tullut kanssa...

Onnea mminttu!!! Ai mitenkä kohdunnipukasta tietää menkkojen tulon? En ookkaa tuota ennen kuullu... Joo on siis ihan p***eestä tää oottaminen, kun mitään ei tapahdu...Ens ke soitan kyllä sinne gynelle, jos ei oo siihen mennessä mitään tullu!

Heips vaan! nyt olen ollut sitten päivä virallisesti raskaana :D hui!
Kiinnitin huomion tuohon unikeskusteluun ja oli pakko tulla kommentoimaan että edellisenä yönä ennen plussausta näin unta että testissä oli 2 viivaa. liekö sitten enneuni vai mikä mutta aika hassu yhteensattuma kun aamulla ne viivat sitten tikkuun tuli :)

Minulla on jo ollut jos jonkinlaista ongelmaa... eilenaamusta lähtien on nimittäin ollut jatkuvaa oikeanpuoleista kipua alvatsassa/nivusissa... olen jo ihan varma että tämä on kohdunulkoinen raskaus ja vaikka mikä. tiedän, olen luulosairas, mutta en vaan voi olla stressaamatta!

pitänee varmaan reissun jälkeen varata aika alkuraskauden ultraan että saan mielenrauhan :)

Toivottelen hyvää viikonloppua ja puhaltelen paljon plussatuulia!

Hertta: Mä en ite osaa vielä kokeilla siitä kohdunnipukasta mutta kait ovulaation ja menkkojen aikaa sen pitäisi olla alhaalla ja pehmeä (ihan kuin huulet). Sitten muuten kova ja ylähäällä (ihan kuin nenänpää)...Ainakin niin minä olen käsittänyt ja moni onkin huomannut menkkojen tulevan kun se siirtyy alas perhmeäksi...mutta siis jos joku viisaampi tietää enempi niin saa oikaista :D