Juu Mimona, ihan elämäni ensimmäistä kertaa tässä tärppikierrossa tikutin oviksen ja senkin kyllä vain ihan tutkimusmielessä, että ovuloinko silloin kun itsestä siltä tuntuu. Myös ovulaation nettilaskurit laitettiin tutkimukseen, tietääkö nuo mitään sinne päinkään... Mutta siis itselläni kyllä niin selkeä tuo ovulaatio, että tunnen sen ihan selvästi tapahtuvan ja tosissaan muutenkin on sen verran aktiivinen seksielämä, et vaikken sitä tunnistaisikaan, niin eläviä siittiöitä ovulaation aikaan pitäisi olla kyllä muutenkin tarjolla.
Niin ja Minona, ei oireettomuus sulje pois sitä vaihtopehtoa, etteikö voisi plussa tulla. Täällä yksi esimerkki siitä!
Kiva Miini, et lääkäri otti asian vakavasti ja homman hoitoon! Toivotaan, että kroppa tasaantuu ja tuottaa toivotun tuloksen piakkoin teillekin!
Juu, mä ajattelin kyllä ilmoittaa kaikille, et nyt on vaan tupakointi lopetettu. Oman terveyden takia. Ei oo kuitenkaan eka kerta kun lopetan, joten ei oo kavereille uusi juttu. Ja Kun olen ihan reippaasti tuota tupakointia jo valmiiksi vähentänyt lokakuusta asti, niin uskon, et menee läpi ihan loistavasti...
Hirmusti plussatuulia kaikille bd bd bd bd!!!! Mä tarvisin seuraa siirtymiseen toiselle puolelle