Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No okei, lupaan hellittää otetta vkl:n yli, mut sit taas kiikun varmasti sun koivessa;D
Oireet on niiin lupaavat että!..nää on taas näitä muka flunssa ja heikotusta juttuja;D

Mminttu: Mulla oli aivan samoja ajatuksia kuin sullakin..endon omaavana kuvittelin kaikenlaista mm.munajohtimien tukkeutumista..muniksen kiinnitysongelmia..miehen aineksen hylkimistä..Mut sitten otin hiukan "lomaa" hommasta..no juu sillontällön kävin teitä täällä vilkasemassa,,mut muuten koitin olla tressaamatta..ja onhan tämä klisee, että ei sais tressata niin tärppää..mut mulla näytti toimivan kun keskitti ajatukset lopulta johonkin muuhun..
Ja kannattaa käydä ultrassa jos jokin huolettaa, kyllä pco:n ja ovuloimattomuuteen on lääkkeitä..Mutta toivotaan toki, että luomuna ehtis tärpätä kun teilläkään ei ole vielä vuotta yritystä täynnä..

Ihanaa, nyt se aurinko alko paistaan ja sade on väistynyt! Nyt kun jaksas vielä itsensä kiskoa sohvalta ylös ja pistää hommiin..:)

Mimo 5+1

Minttu, sama homma. Usko luomuplussaan on kortilla. Tosin luulen vian olevan miehessä, mutta väliäkö sillä. Jossainhan sitä vikaa täytyy olla kun tahkotaan ja tahkotaan ja mitään ei tapahdu.

Joo, täälläkin on tällä hetkellä usko taas mennyttä.. Täti tekee tuloaan ja olo on sen mukainen. Henkisesti ja fyysisesti. Lauantaina jo tuli pyyhkiessä paperiin jotain ruskeaa, sama homma eilen ja jatkuu edelleen. Ei oo vielä täysi tulva valloillaan, mutta enpä nyt jaksa tässä enää pitää yllä mitään toiveita. Miten tätä jaksaa kuukaudesta toiseen??? Kertokaana mulle hyvät ihmiset???

Mutta muuten oli kyllä mukava juhannus, säätkin suosi meitä.. Talviturkki on heitetty ja muutenkin rentouduttu. Vielä viikko töitä ja sitten ampaisen lomille. Olisi kyllä vielä kamalasti hommia tälle viikolle, saapi nähdä onnistuuko niiden tekeminen..

Sinis kp 28/28-29

halauksia sinikselle! Ei ees ne lääkekokeilut auttanut :( on tämä niin pyllystä että!

Oon kovasti koettanut olla positiivisella mielellä mutta toisaalta ehkä siks on onnistunut kun en mitään odotuksia ole ladannutkaan tähän kiertoon. Eilen tilasin vihdoin kauan himoinneeni kuukupin että sitten on jotain odottamista kun menkat alkaa :D Pieni lohtu sekin on mutta lohtu kuitenkin.

Kerros nyt sitten mimona et miten sä otit yhtäkkiä vaan niin rennosti? Laskitko ees ovulaatiota? Mitäs muuta sä sitten ajattelit kuin sitä vauvaa? Mulle olis hyvinkin tervetullut sellanen ihan stressitön kierto kiitos vaan :D Sitten syksyllä oikeen otan härän sarvista kiinni ja meen yksityiseen kaikkiin mahdollisiin kokeisiin että meille se lapsi tulee! Huh.

Meilläkin oli oikein mukava juhannus ja loma. Kivaa oli pitkästä aikaa vaan hengailla kavereiden kanssa ja lipittää hyvällä omalla tunnolla lonkeroo ja viiniä. Ei sitä edes humalaa tarvitse kun on hyvää seuraa :D Tosin kovasti kaveria kiinnosti meidän edistyminen tässä projektissa ja vähän harmitti sanoa että tuskin nyt vielä piitkään aikaan mitään kuuluu! Mutta täytyy kovasti miettiä vielä niitä hyviä puolia siinä ettei tosiaan ole sitä lasta. Aika vähiin käy jo ne hyvät puolet siinä!

Mutta tsemppiä kaikille! Kukas meillä on seuraavana jännäämässä? Liisaleena?

No voi himskatta sentään!! Toivoin niin kaikki sormet ja varpaat ojossa, että oisin sut saanut mukaan..että ois joku samoissa lähtöviivoissa mun kanssa..siis onko sulla tullut jo muutaman päivän ajan tuhrua? kuuluuko tuo sun "normaaleihin" menkkoihin?..jos ei niin peukutan salaa vielä..

Liisaleena on tainnu ottaa oikein loman kannalta! hyvä niin , toivotaan, että tärppi käy nyt!

Mie vaan tuskastuin sillon toissakierrossa, että vitsit tästä mitään tule..just sopivasti oli ajankohdissa tulla tänne maalle ja täällä kun hommaa piisaa niin ehdi paljon miettimään..tiesin kyllä millon ovis suunnalleen oli..Ja oli mul yks tikku jäänyt edellisistä kierroista jonka sitten käytin kun piipahdettiin kämpillä..ovis tuli bongattua yhel tikul ja taidettiin sillon viel kerran puuhastellakin..oli kyllä sillon harvinaisen kipeä ovis! ikinä ei ole noin sattunu.. Seksistä puhumattakaan..
Juoksin koko kierron melkein joka päivä! en syöny foolihappoa tai omegoitakaan..heh ja pössyttelin maalikäryjä;)..(poistin maalia kuumentamalla)
Suosittelen siis lähtemään lenkkipolulle!;)

Pitkä päivä takana ja tajuton väsymys..oli pakko ottaa päikkäritkin, että jaksoi taas vääntää..Nyt murkinoimaan ja unille:)..öitä!

Mimo 5+?..4 tai 5..luultavasti..

Saa nähdä piteleekö tätä akkaa edes sähköaidat.. Se taisi reputtaa ne astronauttipääsykokeetkin.. Musta aukko ympyröitynä sähköaidalla, josko se toimisi?

Mutta olen kuitenkin saanut elämäni ensimmäisen plussan raskaustestiin, tosin noin kymmenen tunnin päästä testin tekemisestä.. mutta onhan sekin jotain.. :) Eilen aamulla meni hermot tohon tuhrutteluun, joka ei kyllä oo tyypillistä mulle. Oli yksi testi kaapissa, joten tein sen. Negahan se oli, tosin myöhemmin olin kuvittelevani siihen ihan pienen häivähdyksen jotain sinistä. No, se oli unohtunut sinne kylppäriin ja töistä tullessani huomasin sen ja siinä olikin ohut selvä sininen viiva. Kymmenen tunnin päästä. Joo, eihän se mitään merkkaan, mutta pakko myöntää että tuollainenkin jo vähän piristää, vaikka sillä ei oo mitään merkitystä. Ja nyt tulvii siihen malliin, että pönttö on punaisena.. Mutta on siis viivoja havaittu täälläkin! ;) Viime kuussa oli kuviteltu haamu ja nyt roskisviiva.. ehkä jo ensi kerralla jotain todellisempaa..

Mulla alkaa loma perjantaina, viisi viikkoa!! Alkuunsa on aika haipakkaa, joten ehkä toi Mimon taktiikka voisi toimia. En todellakaan ajatellut tikutella mitään oviksia lomilla, aika hyvä tuntuma niiden ajankohtaan on jo syntynyt tässä puolessa vuodessa.. Fiilispohjalta vaan. Ollaan itseasiassa matkalla seuraavan oviksen aikaan, ehkä rentouttava ulkomaafiilis toisi tulosta..

Mminttu, ehkä toi päätös tutkimuksiin menosta toisi sitä stressittömyyttä tähän kesään? Ehkä? Ja sit pärähtäisikin plussa! Toivotaan niin! Ja mäkin siemailin lonkeroa ja viiniä juhannuksena! Oon "löytänyt" uudelleen ton lonkeron, noin 15 vuoden tauon jälkeen.. ;) Loistava kesäjuoma!!

Liisaleeeenaaaa!!!! Missä oot?

Joo-o, eikun hommiin.

Sinis, joka lähtee tänään lenkille :)

Hah, nyt radiossa on puhetta niistä astronauttipääsykokeista, me tässä akan kanssa yhdessä niitä kuunnellaan.. Vaatimuksena on yksi tai useampi yliopistotutkinto (pitää pistää joku kirjekurssi vielä vetämään..), hyvä terveys, lentäjätutkinnosta tulisi lisäpisteitä.. 8400 hakemusta tullut, seuraavassa vaiheessa psykologiset soveltuvuuskokeet, pitää alkaa preppaamaan niihin. Sit lääketieteelliset testit... Valitut voi päästä myös kuulennoille, tästä akka innostui kovasti. Eli eiköhän me se sinne saada! Mimon täti on visiin jo läpäissyt jotain vaiheita.. :)

Joo, ei oikein toi työnteko nappaa, jos ette huomanneet..

Heipat kaikille.

Onpa kurjaa että Sinikselle tuli taas se mokoma sukulainen. On se vaan kurjaa! Toivotaan, että ens kuussa se roskishaamu on ihan oikea haamu, tai mieluummin vahva viiva.

Mulla jännäyspäivä vois olla joskus viikon päästä, tai parin viikon päästä. Olin huomaavinani oviksen viikko sitten, joten siitä laskettuna tuo aiempi aika. Mutta en tikuttanut, niin ei voi olla varma... Ei tunnu yhtään raskaana olevalta, en ole kyllä kauheasti oireita yrittänyt bongailla. Peittoja on heiluteltu säännöllisen epäsäännöllisesti koko kierron ajan, joten on kai se ihan mahdollista, että oisin raskaana.

En tiiä... Välillä kun näkee kaupoissa tms. pieniä vauvoja niin tulee ihan kauhea vauvakuumeen puuska, ja rinnoista kivistää niin kuin ois maito nousemassa. Ihan fyysisiä oireita siis pukkaa vauvoista :) Mutta sitten kun vähän ajattelen järjellä, niin ois parempi jos vaavi saisi alkunsa vähän myöhemmin... Syksyllä alkais yksi tosi hieno työprojekti, joka kestää pitkälle kevääseen/alkukesään. En tiedä ottaisko ne mua siihen mukaan, jos jäisin kesken kaiken äitiyslomalle. Ja kaikenlaista muutakin pyörii mielessä. Miehen kanssakin riideltiin tuossa jokin aika sitten, se sanoi mulle tosi rumasti ja se pisti vähän miettimään, että kannattaako mokoman kanssa tehdä lisää lapsia. Mutta nyt on parisuhdeasiat ihan ok taas.

Tämmösiä mietteitä tänään. Me ollaan lähdössä reissuun loppuviikoksi, joten ensi viikkoon! Jaksamista kaikille!

Liisaleenakin näkyy;)..eiköhän parisuhteessa kuulukin tulla välillä kunnon yhteenottoja..mukava välillä päästellä höyryjä ja kumpikin saa avata sanaista arkkuaan..joskus kylläkin tulee sitten sanottua ohi suunsa jotain mitä ei tarkottanutkaan..Meidän iskä ja äiti on elävä esimerkki siitä mihin suhde voi mennä jos ei asioista puhuta tai riidellä..sitten haetaan apua ulkopuoliselta taholta..no hyvä, että jostain sentään..Eli riidellä saa ja pitääkin;P
Mekin kun ukon kanssa ollaan molemmat niin itsepäisiä, että ei tylsää tule:)

Toivottavasti kukaan ei nyt hirtä mua, mutta pakko sanoa, että vähän aikaa sen plussatestin jälkeen mun vauvakuume katos!! Tai iski joku shokki tila..ja nyt viikon jälkeen alkaa pikkuhiljaa ajatukset tasaantumaan..Kai jokainen ottaa tavallaan sen plussauksen..mut hullulta tuntu kun eka potee kauheeta kuumetta ja sitten ei enää tunnu miltään..päässä pyöri tuhat ja sata asiaa, että mitä mulle tapahtuu, tai meille..miten me selvitään..kun ei oo kokemustakaan niin pienten vauvojen hoidosta..ehdinkö enää tehdä mitään omia juttuja..Mutta onneksi on 8kk aikaa kasvaa siihen tehtävään jos se tyyppi tuolla niin kauan malttaa pysyä;)..Eihän sitä tiiä onko siellä ees ketään kun eka neuvolakin on vasta heinäkuun lopulla..

Sinis, eikun pistät akan nenän kirjoihin kiinni..joutaa mokoma vähän tentatakin tiedonpuutteeseensa..oppis läksynsä ja tajuais ens kerralla jäädä opiskelemaan ennemmin tähtitiedettä kuin palata aina nurkille kupeksimaan;) pah, mustaan aukkoon koko täti!

Taas väsymystä pukkaa vaikka otin parin tunnin tirsatkin töiden jälkeen..sitten hioin lipastoa joka etenee toodella hitaasti..no pääasia, että kesän aikana valmistus..ajattelin jättää puupinnalle kun haluan itse sen sitten päästä petsailemaan..eli luultavasti ensi kesän homma:)

Liisalle mukavaa reissua!

Nyt täytyy kaivaa kyl se laskuri kun en oo pysyny päivissä mukana..

Oiskohan tämä oikea:

Mimo 5+6

Hei leidit, pitkästä aikaa!

Ihan alkuun onnea plussanneille! Ja plussa-onnea kaikille, vielä ne viivat testiin ilmestyy :)

Tulin muokkaileen noita omia tietojani, päivittään. Tjottailu siirtyi ja alkoi nyt toukokuussa. Ei olla yritetty ollenkaan, kumi jäi vain pois. Edellinen kierto oli ennätys lyhyt, vain 24 päivää, nyt ei menkkoja kuulu. Yleensä mulla kierto sen 28 päivää, mut nyt on heittänyt härän pyllyä, nyt menossa kp 34, oireiden kirjoa on. On rinnat kipeenä, pissa haisee väkevälle, väsyttää (aina yleensäkin), vähän valkovuotoa ym. Mutta silti on kysymys, mitä jos viivat ilmestyy? Entä jos ei? Kysymykseen vastaus olisi helppo, testi on, mutta koska sen teen?

Nyt uusinta listaa:

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 27+27 TJOT 05/08, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08
Angelique1 24+26 01/08, km 8/07 +05/08
Mimona 23+24 12/07 +06/08

Herranjestas! Maijuliinihan meinaa yllättää meidät! Kyllä nyt äkkiä testiä kehiin dddddd!

Sitten kunnolla omaa napaa:
Mulla sellaset PMS oireet menoillaan että täysin menee hermo. Jokaisesta asiasta pitää itkua vääntää ja riidella ja ja ja... Tietysti myös ukolla menee muhun hermo eikä sitten mistään tule mitään.
Nyt sitten kun olojani tässä aloin jostain syystä pohtimaan niin ihmeellisesti munasarjojen kohalta kolottelee eli ihan sama kun mun pitkissä kierroisssa. Täytyy sanoo kyllä että heitän pyyhkeen tistiin jos nytkin tulee pitkä kierto. Sitten en vaan enää jaksa olla toiveikas ja odotella. Sitten lopetan vauva-ajattelun ihan kokonaan ja keksin jonkun kivan uuden harrastuksen mihin laitan kaikki ajatukset! Eihän tätä kukaan kestä että koko ajan vaan odottaa jotakin mitä ei koskaan tule! Nyt teen jotain hyviä lupauksia ja kirjaan ne ylös ja painun pehkuihin!

Hyviä öitä!

Minttu, tiedän että ottaa päähän kun raskautunut tulee juttelemaan, mutta kerroin vain toiveen lisäämiseksi ystävästäni. He ehtivät yrittää vauvaa 2 vuotta. Alkuun oli todella inhottavaa ja tuskaisaa:ystäväni kierto oli n.3kk, ja oli ihme jos täti tulikin kun "kuiva" kausi vain jatkui ja jatkui. Kun vihdoin meni tutkimuksiin (yksityiselle) todettiin että ovulaatiota ei tapahdu itsestään ja aloitettiin lääkitys. Näin saatiin kierto säännölliseksi, ja tiedettiin tarkkailla ovista jne. Mutta kierron tasaantumisesta ei tärpännyt. Ehdittin tutkia mieskin, josta löytyi myös vaikeuksia, mutta ei voittamattomia. Lopulta, 2 vuoden jälkeen, kaikenlaisten kokeiden ja jonotusten jälkeen, he pääsivät kirjoille naistenklinikalle. He kävivät ensimmäisessä haastattelussa ja lopettivat lääkityksen, jotta kaikki "alkaisi alusta". Siten tapahtuikin ihme: seuraava tapaaminen naistenklinikalle sovittiinkin varhaisultraan! Heillä oli vauva tarttunut matkaan, ilman lääkkeitä ilman mitään. Tällä hetkellä odotus sujuu hyvin ja asukki on pysynyt matkassa.
Ystäväni totesi uitse, että ärsytti kun joka puolella hoettiin että älä stressaa älä stressaa. Mutta kun he vihdoin huokasivat, kun tiesivät pääsevänsä kunnon hoitoihin, se rentoutti ilmeisesti koko kropankin.

Halusin vain kertoa tämän, että et kokonaan luovuttaisi, vaan että pieni toiveenjyvä vielä jaksaisi jyskytellä takaraivossasi, epätoivon, murheen ja lohduttomuudenkin keskellä.

Melli

Tervehdys. Testi on tehty ja haamu sieltä tuli alle 10 minuutissa, huomenna teen vielä aamulla, niin sitten se varmistuu. Aivan uskomattoman nopeasti tärppi tuli, jos tuli, nyt ei ehtinyt olla ehkäisyä ilman juuri ollenkaan, viimeksi kun täällä kirjoittelin, kerettiin ilman ehkäisyä olla 5kk ja ei mitään kuulunut. Ehkä sitä puolessa vuodessa aikuistu?

Tulen vielä varmistamaan tuloksen, Niin ja PALJON plussa-onnea teille toivotan!! Kyllä ne viivat sieltä tulee!

T:Maijuliini81 kp 36 tai rv 5+1

Wautsi! Onnea Maijuliini!! Eiköhän aamupissasta tehty testi viel varmista asian, hienoa:)

Tervetuloa kirjoittelemaan tuonne odotuspuolen "meikäläisiin":)

Mimona 6+0

Moikka Maijuliini! Voi ei... Sä se sit tulit taukosi jälkeen yllättään, kuten arvelin silloin kun päätit pitää hetken taukoa... ;)
Hirumsti paljon onnea sulle ja miehellesi plussasta ja onnellista odotusta teille!!!! Voi, miten ihana juttu!!!!

Amilda ja rv 23+3 (jo!!!!)

Kyllä on niin uskomaton olotila! Tuli se itsellekin puun takaa, pojalle tuossa sohvalla sanoin tippa silmässä että meille tulee vauva! Siis en voi uskoa että näin helposti tärppäsi, tuskin oviksen aikaan mitään edes puuhasteltiin, en tiedä yhtään, en tutkinut enkä laskenut! Amilda, sulla jo noin pitkällä raskaus! Hurjaa kyytiä aika menee! Aamuinen tikku näytti plussaa melkein heti, ei niin tumma viiva, mutta oikein selvä.

Jos kaikki hyvin menee, niin laskettuaika on 25.2, on vielä matkaa ja toivoa täytyy että kaikki menee hyvin!

Plussaonnea kaikille, toivottavasti tulee pian plussauutisia!

Mitäs? onkos Maijuliinikin pohjosen tyttöjä?;)..oispas kiva jos joku ois sieltäkin suunnalta kun tuntuu, että täällä kaikki on etelästä..

No Amilda se porhaltaa jo pitkällä!:) mut perästä tullaan;)

Mimo 6+1

Hei wau onneksi olkoon Maijuliini! Sulle tulikin pikavisiitti takaisin tänne haaveilemaan. Amildakin on jo tosi pitkällä, hienoa :) Vähän masentavaa ajatella, että jos ois heti raskautunut kun jätettiin ehkäisy pois, niin nyt ois jo iso masu ja pari kuukautta laskettuun aikaan. Mutta minkäs teet...

Mimona, mullakin oli tuo paniikkivaihe plussan jälkeen kun esikoista odotin, olin ihan kauhuissani että mihin sitä onkaan alkanut... Vaikka raskaus olikin todella toivottu ja olin kärsinyt vauvakuumeesta jo pari vuotta :) Että kyllä se siitä. Onneksi raskausaika on niin pitkä, että siinä ehtii asiat ja ajatukset järjestyä. Ja lopuksi sitä vaan odottaa, että syntyis jo :)

Mitäs Minttu, pitikö PMS-oireet paikkaansa?

Minä oon ihan tajuttoman turvoksissa, osa on varmaan reissun huonosta ruokavaliosta ja matkustamisesta, mutta taitaa olla myös menkkaturvotusta mukana... Painan kokonaista 2 kiloa enemmän kuin alkuviikosta, käsittämätöntä. Maha varsinkin on kamala läjä. Pitää alkaa juomaan vettä ihan urakalla, että sais nesteet liikkeelle.

Ohhoh, täti tulikin jo eilen ja kierron pituudeksi tuli 32 päivää! Uus lyhyysennätys, edelliset kierrothan on olleet 36-42 päivää. Toivottavasti kierrot pysyy lyhyempänä! Mietin eilen, että voikohan olla että mun hormoonit alkaa vasta nyt kunnolla toimimaan pilsujen lopettamisen jälkeen... Siinähän voi kuulemma mennä kauankin. Turvotus alkaa onneksi helpottamaan, maha ei ole enää ihan pallona.

Miini -81 27+26 TJOT 07/08
Maijuliini81 27+27 TJOT 05/08, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08

Plussanneet:

Heippis! Liisaleena enää et ole yksin täällä, Miini is back! Onnea kaikille plussanneille, päivittelin vähän tota listaa, nyt on uusi alku ja uudet kujeet mutta siitä enempi ehkä joskus mailin puolella. Enivei, pointti oli että Maijuliini ehkä halusi ite päivittää plussat listaan joten en siihen kajonnut =)

Olen tosiaan pitänyt muutaman kuukauden totaalista taukoa ja nyt olen päättänyt antaa asialle uuden mahdollisuuden. Taitaa olla vielä kevättä rinnassa :) Tämä kuu taitaa mennä aikataulullisesti ohi koska ovisajat on käsillä ja porukat kämppää meillä.... Ei oikein ole mahdollisuutta pöllytellä peittoja, mutta ens kierrosta ehkä sitten.

Mahtaakohan kukaan muu olla tänään linjoilla?

Terkuin ovispahoinvointinen (?) Miini

No heipä hei!

Terveiset lomalta! Hyvin oon jo parissa päivässä päässyt sellaiseen olotilaan, että teenpä mitä huvittaa, jos huvittaa.. ja ei oo vielä juuri huvittanut.. :) No ei. Huomisesta lähtien katoan linjoilta, ensin meen mökkeilemään, sitten mennään reissuun ja sitten taas mökkeilemään. Käyn ehkä jossain välissä kurkkimassa. Mutta tervetuloa Miini takaisin! Tulet ehkä pelastamaan tämän ketjun, koska lähes kaikki muut ryökäleet ovat jo menneet plussaamaan.. Ja mukavaa kesää Liisaleenalle ja Mmintulle! Ja muille myös!

Sinis, joka häipyy nyt kesän viettoon! :)

Miini -81 27+26 TJOT 07/08
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08

Plussanneet:

Maijuliini81 27+27 tjot 05/08, +06/08 poika 08/06

Tässä tämä päivitys, tervetuloa takaisin Miini! Toivottavasti pian tulee plussauutisia teiltä kaikilta! Maanantaina nähdään onko täällä vatsassa elämää! Toivottavasti syke löytyy! Hyvää yötä kaikille ja oikein ihanaa ja plussarikasta kesää!

Moi pitkästä aikaa!
Oon pitäny vähän hiljaiseloo ku alkaa pännimään tää yrittämine ihan todella. Eli meillä yrittäminen on loppunut mutta toiveet ei :D Eli siis ei lasketa ovulaatioita eikä kokeilla mitään kikkoja ees. Ollaan ihan normaalisti ja suunnitellaan tulevaan nyt siis ilman lasta mutta tietenkin ilman ehkäisyä.

Lääkäri soitteli labroista ja kaikki näytti olevan normaaleja. Käski sitten vuoden päästä olla yhteydessä uudestaan. Olen nuori joten kyllä se lapsi sieltä tulee. Miestä ei tietenkään tutkita. Pco epäilystä ei ottanut tosissaan koska olen nuori. Nyt sitten kesä mennään rennosti ja sitten syksyllä mennään yksityiselle tsekkaamaan molempien värkit. Sitä ennen ollaan vaan ja mietitään muita juttuja.
Täällä vielä pyörin mutta ne mitenkään aktiivisesti. Nyt alko vauvaloma miellä ja tuntuu oikeastaan vaan hyvältä.
Kokeilin tuota uutta kuukuppia nyt ekaa kertaa menkkoihin ja kyllä ihan mainio kapine on kuhan eka opettee käytön. Suosittelen!

Mutta nyt lomailemaan :D Tsemppiä paljon teille kaikille!