Alkumetreillä 17

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minisun..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on myös täysi luottamus Mellin plussan vahvistumiseen! Eli ei hätiä!
Ja me ollaan kyllä jo opittu ymmärtämään tuota sinun raskaustieteen kirjoitusta eli virheet ei haittaa ollenkaan.

Voisipa jo lähteä kotiin, mutta ei. Tänään oli tosi paljon peruuntumisia töissä, mutta tietenkin tuolla keskellä päivää, joten ei voi livistää yhtään aikaisemmin :(
Mutta linjoilta joudun nyt valitettavasti poistumaan, joten toivottelen teille oikein mukavaa viikonloppua! Ainakin tänne etelään on ilmeisesti lupailtu ihan mukavaa säätä, joten pistäkäähän ne haaveilunokkanne pihalle ja nauttikaa auringosta! Mimonakin irrottautuu siitä ruudusta vähäksi aikaa, jookos? :)

hei!

Täällä varovaisesti taustalla pitempään seuraillut viikko sitten plussannut, kyselen siis josko mahtuu joukkoon mukaan, en tosin hirmu aktiivinen kirjoittelija ole, mutta päivittäin lueskelen.

Itsestäni himppu taustaa eli kolmekymppinen, naimisissa ja meillä ihana 3-vuotias nakero ennestään. Plussa testin tein viime perjantainakp 28, omasta luonnollisesta kierrosta ei hajuakaan ja niin eka kuin tämäkin raskaus on alkanut clomifenien avulla.

Olo on ihan epätodellinen, Mitään oireita ei ole, muuta kun ne kaksi viivaa testissä ja välillä olo ehkä normaalia etovampi. Ekassa raskaudessa rinnat oli tautisen kipeet heti alussa, muttei nyt ollenkaan. Ja ai niin, väsy alkaa vaivata normaalia enemmän.

En ole uskaltanut varata vielä aikaa varhaisultraan, silloin vappuviikolla menen varmistaan tilanteen, pelottaa pirusti onko kyytiläisiä useampi kuin yksi, koska clomifeneillä on se "haittapuoli".Yritän vaan olla aattelematta koko raskautta liikaa, ettei iloitsisi liian alussa ja sit ehkä asia konkretisoituu varhaisultran jälkeen, toki sitä pelkää kohdunulkoista raskautta, tuulimunaa jne. Mutta toivottavasti asiat menee hyvin.

Unski

morjensta!
moro myös unskimanskille! Kantsii varmaan varovaisesti tuonne odotuspuolelle ilmoittautua, täällä me enimmäkseen puhutaan limailusta ja vasta siitä odotuksen odottamisesta :D

Hmm Hertta kiertää pitkin Suomee ku aina jossain menossa autollaan :D Voih ku oliskin auto niin asiat olis niin paljon helpompia joskus. Haaveilen jostain tosi halvasta rötiskästä kesäautoks mutta saa nähä miten saa miehen ylipuhuttua.... Täytynee eka maksaa Thaimaan reissu pois alta ja katsoa sitten miten rahat riittää..

Ihanaa kun on keväinen keli ja kivaa tiedossa vlopuksi. Meille tulee vieraita vähän ympäri Suomea ja ajateltiin niille näyttää tätä ihanaa Keski-Suomea. Harmittaa vaan kun tänään oisin halunnu lähtee kattomaan sitä p.s. I love you leffaa mut mies haluu lähtee poikiensa kanssa baareilemaan. höh! Noh jos oon ovela ja meen jonkun muun kanssa ja jätän sen mätänemään poikiensa kanssa :D

Joo ja huomenna Melli kertoo uutisen! Jee

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Heippa unskimanski! Tosiaan,täällä haaveilupuolella vasta yritellään tulla raskaaksi ja toivotaan niitä plussia, joten suosittelen lämpimästi odotuspuolta, jossa muutkin plussanneet ovat. Mekin, toivottavasti piankin, siirrytään sinne. Onnea plussasta!:D

Kylläpäs täällä osataan luoda paineita ja luottamusta mun plussalle.. mahdollisuus negaankin on, joten ette sitten ole nyrkit naamassa jos tulen itkusilmässä negasta kertomaan. Seisotte mukana ylä- ja alamäessä, eikös, jookos?

Mulla on tiedossa koko päivän jatkuvaa löhöystä, sen verran koko ajan turvottaa, vaikka ilmaa ei eikä muutakaan tule kummastakaan päästä. Ihan kuin olisi ihan ähky-vatsa, vaikken ole syönyt! Kummallinen bakterius ärsyttävys. Toivottavasti jo huomenna parempi.

Mäkin haaveilen, että kesällä lomallani voisin autolla reissata pitkin suomea, tietenkin ukko mukana. Haluaisin erityisesti käydä lapsuusmaisemissa ja nauttia suomen luonnosta. Haaveilen kyllä myös aurinkoisesta rannasta jossain ulkomailla, mutta katsotaan kumpaan riittäisi resurssit, jos kumpaankaan!:)
Mutta turvallista ajelua Herttis, toivottavsti pikkuinen hauva-vauva rakastuu suhun heti!:D

Ja hauskaa viikonloppua kaikille jotka ovat palstalta pois koko viiikonlopun ajan! Jos mä olen tässä "aresti"kunnossa, niin kirjoittelen täällä monologejani..:D

melli kp29/28-33

No hih, en mie ny kokoajan nokka kii näytössä ole..vasta aamulla;P..Nyt on kiva aloittaa vkl:n vietto putipuhtaassa kämpässä..mul pukkaa usein menkkojen alettua semmonen siivousvimma, että huh..pois tieltä risut ja männynkävyt!

Välillä ajatuksiin pukkaa, vaikka koitan vielä ollakin huolestumatta niin se seikka, että mitä jos sitä plussaa en ikuna nääkään:(..no koittaa olla viel murehtimatta..tän kierron jälkeen en enää tikuta ovista tai laske pahemmin päiviä..jos se joskus sitten iloisesti vaikka yllättäis..ja vuoshan sitä yritetään ennenkö tutkimuksiin hakeudutaan..

Juu, tuli ylä tai alamäkeä Melliseni niin rinnalla seisotaan!:) positiivistä on jo se että olet nähnyt lupauksen plussasta, jos ei huomenna niin ainakin tulevaisuudessa:)

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08
karamelli83 25+25 01/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08

Jännäyslista

Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Huijuihui! Vähänkö mua alkoi jännittämään!! Löysin ihan mielettömästi tietoa siitä kuinka jo menkkojen alkamispäivänä voi raskausoireena olla mieletöntä vatsan turvotusta, kuin olisi koko ajan ähky! Antoi hirmusti lisää toivetta huomisaamuun! Toivottavasti en nyt joudu pettymään kun näin oikein saalistan toiveita!:D
Voi hui kun jännittää!!
Hitsi, jos raskaus on totta, mulla on kyllä sitten aikas hirmuinen oirelista teille kerrottavana jotka oireita bongailee! Hihhhihhhiii....

Juu, todellakin karamelli, turvotus on raskausoire. Varsinkin iltaisin se oli jotain todella järkyttävää *muistelee kauhulla peilikuvaansa* :D.

Mimona, moni on kertonut tulleensa raskaaksi heti sen jälkeen kun on jättänyt laskeskelun ja stressaamisen mm. päivien suhteen. Mutta on se kyllä hiton vaikeeta, pitäis olla ajattelematta koko asiaa. Ja sehän ei oikein vauvakuumeen kourissa onnistu. Huoh.

Unskille onnittelut raskautumisesta!

Joku (en muista kuka ja se oli jollain muulla sivulla... tulee ihan liian paljon tekstiä miun pienelle aivokapasiteetille :P) kysyi niin täällä juoksentelee, tai no toinen vasta kävelee, kaksi muksua.
Mie en oo tänään oikein saanut mitään oireen oiretta kehiteltyä sen nipistelyn jälkeen... nooh, huomenna on päivä uusi... tiiä mitä mielikuvitus vielä keksii. :D

Mutta, mutta, viikonloppuja miunkin puolesta. Huomenna tulee muuten 2 viikkoa ilman tupakkaa täyteen, oujee! :P

Ihanaa, sulla jo Hilda kaksi lasta, vau.:) Ja mielettömästi onnitteluja 2viikon tupakoimmattomuudesta! Itsekin olen juhlatupakoitsija, mutta siitä erossa oleminen on varmasti hurrrjasti helpompaa. Ennen kyllä poltin, 13 vuotiaasta saakka (hui!kamalaa!), ihan päivittäin, mutta kolmisen vuotta sitten lopetin vuodeksi ja nyt olen tosiaan poltellut jos olen juhlinut alkoholin kera ja se onneksi on käynyt ihan helposti, siis että muutoin ei ole tehnyt mieli.
Kun toukan saa kohtuunsa asustamaan, ei alkoholiakaan käytä, niin helppoahan se on.:D
Tsemiä sulle, toivottavasti lakkosi pitää!

Aamulla toivon saavani vahvemman viivan testiin, jos en, ostan toisenlaisen testin, vaikka clearbluen, sitä kun on kehuttu. Tai sit testaan vielä sillon tiistaina kun mun menkkojen-alkamis-haarukka ulottuu sinne asti.

Kylläpäs mulla taas riittää jonnin joutavaa jutustelua, heh. Saa vapaasti skipata yli.;D

melli kp29/28-33

Aikainen aamu madon nappaa...Luuletteko että saan nukuttua hirveessä jännityksessä??

No,alan uskoa vahvasti että olen ihan oikasti raskaana.:) Haalea viiva tuli,mutta paljon vahvempi ja selkeämpi kuin viimeksi.:D Ukkokin se varmisti;ja meni takas nukkumaan. Mie en nyt kyllä pysty!! Se ehdotti,että ostetaan tänään se clearblue testi, josta vaik huomen testaan.
Itse ajattelen, että siksi viiva ei vielä yhtä vahva kuin controlli, kun se oletettu ovis oli silloin ma-ti aikana, niin uskon että "oikea" menkkojen alkamisaika ois tossa ensi ma-ti aikana.:) joten olen tosi aikainen testailija.

Välil tuntuu sellanen kipu kohdussa, että aina vavahdan että pysy pippuri siellä pysy! Mutta se ei tunnu usein. Joten tätiin se ei mielestäni viittaa.
Rinnat yhä arat, vähän ekä turvoksissakin.
Vatsaa turvottaa yhä.
Kahvia en ole juonut kun se öklöttää.

Olen miettinyt, ettäkun niin kovia ja monia oireita jo nyt, että mitä jos siellä onkin kaksi tulokasta? Vai onkohan mun raskaus vai alusta asti niin kovaoireinen...

melli, taidan nyt jo uskaltaa laittaa että rv4+2 :)
(hassua et yli neljä vaik menkkojen pitäis ekä vasta alkaa ma-ti aikana......)

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08

Jännäyslista

Sinililja 27.4.
Hillitön Hilda 27.4

Noniin! Onnea karamelli!:) *halii ja rutistaa*

Ihanaa, nyt se kevät saapuu tännekin! eilen oli +10 astetta lämmintä ja nytkin aurinko paistaa silleen, että saa lumet kyytiä..Tulee siis taas mahtava lenkki-ilma!:)

Oijoi, onnea Karamelli!!! Ei miutakaan varmaan enää tuossa tilanteessa nukuttais, tuijottasin vaan testiä. :P

Meillä oli muuten niin, että ennen kuopuksen odotusta tulin raskaaksi ja testasin silloin tooooosi aikaseen plussan, se meni kyllä sitten myöhemmin loppujen lopuksi kesken :( mutta silloin meille olisi ollut kaksoset tulossa. Ja mie tulin siihen johtopäätökseen, että ehkäpä se aikainen plussa saatiin just sen takia et hormoonia ois sitten ollut kaksinkertainen määrä kun oli pieniäkin kaksi? En tiiä kyllä onko tuossa järjen hiventäkään miun päättelyissä.

Mutta ihanaa, että oireita riittää. Ei tarvi ainakaan huolehtia oireettomuudesta. ;)

Hih, kiitos kaikille paljon! Ihanaa kun saa jakaa tällaisen asian teidän kanssanne!:D

Juu, oireeton mä en kyllä tosiaan ole..heh.
Siitä onkin jo ehtinyt tulla meillä yleinen vitsi ukon kanssa; ukko ku vähän niiskuttaa, todetaan molemmat että se taitaa olla raskaana.:)
Huumorillahan näin kova oireilu pitääkin ottaa.

Nyt vain toivotaan tositositosi kovasti että pippuri jaksaa kyydissä loppuun asti.:)

Toivomassa mukana :).

Voi että, miun mielialat on heilahdelleet rajusti tänään. Välillä tuntuu, että tuskin tässä raskaana ollaan, ei ikinä ekasta kierrosta, mutta taas välillä on pakko pitää toiveita yllä. Mie oon vähän tyyppiä miulle-tänne-heti ja pettymys on kova jos niin ei käykkään. Ja vielä kun tiedän et monet joutuu yrittään kauan ja mie oon näin malttamaton. Pyh, tunnen itteni tyhmäksi.

Masu kipuillut tänään, nyt vedän lasillisen punaviiniä jos vaikka kiinnittyminen käynnissä (niin varmaan joo). Mie ikuinen optimisti taidan muuttua pessimistiseksi. Mies koettaa valaa uskoa mutta ehkä ois paras pitää ittensä maan pinnalla, ei ois niin korkee pudotus.

Sinililja: mitä tuntemuksia siulla on?

Kohta nukkumaan, haukotus.

Heippa tytsyt!
Pikaisesti kirjoitan kaverin koneelta...
Isot onnittelut Karamellille!!! :) Ja turvotus on raskausoire! I know... Miulla alkaa varmaan kohta jo maha näkymään, jos tätä rataa jatkuu tän turvotuksen kanssa...
Täällä pohjoisessa ollaan, kaverin luona yövytään... Käytiin tänään kattomassa pentuja. Aivan uskomattoman suloisia veijareita! Huomenna ajellaan sit kotiin yhden sellaisen kanssa :) Toivottavasti ajomatka vaan menee hyvin ja pentu ei pelkäisi autokyytiä... Monet pysähdykset on tehtävä, koska matka on kuitenki pitkä.

Mutta nyt nukkumaan!

Maanantaihin!

Hertta 5+2

Onnea karvaisesta perheenlisäyksestä Hertta!:) Toivottavasti matka ja kaikki menee hyvin.

Hilda, me kaikki varmaan painiskellaan samoissa fiiliksissä..meinaan kaikki tänne heti nyt-fiiliksissä, joten ihan rauhassa.:D Huijui, kiinnitymiskipuja ehkä, jännittävää!!!! Sulla ja sinililjalla alkaa kohta piinaviikko...iik että jännittää!! Hmm, hoenkohan liikaa tuota jännittämistä ja korostan sitä huutomerkeillä.. -Äh! Näissä kuvioissa mikään ei ole liikaa!!! IIK!!;D

melli rv4+3

Oijoi! En kestä hauvavauva uutisia!;) pukkaa itellekin kauheeta kuumetta..mutta oon päättäny, että ei tähän kämppään..vaan sitten maalla niitä saa jalois vilistä:) Juu toi matot pois rumba on niin tuttua..huh ja kun meiän haukut on ollu kyl tosi hitaita oppiin sisäsiisteiks..Niin nyt pitää nauttia siitä, että matoista voi nauttia huoletta:)

Aah nyt näitä kivoja keväisiä ilmoja alkaa tipahtelemaan:) Heti kun tiet suli niin alkaa lenkkeilykin maistua

Tädillä tuntuu olevan tällä kertaa pikainen visiitti..näyttää todella huonovointiselta ja syyttelee mua jostain mistäliepäähänsäsaanut ruokamyrkytyksestä?;) tervemenoa vain!

Niin tikut tuli ja oli yks r-testi ylimääräistäkin:) hyvä vaan..korvausta niistä ensimmäisistä tilauksista mitä ei ole vielä tähänkään päivään mennessä näkyny:/ Nyt on r-testejä kaapissa 5 kipaletta...toivottavasti niille tulis käyttöäkin joskus..

Niin ja Hildalle ja Sinililjalle db db db db tulevalle jännäysviikolle!! oirepäivitystä vois tehdä kyl? Kiva, että on jännättävää kun itellä on niin tylsät ajat käsillä

Heipä hei!

No niin Karkki,mitä me sanottiin? :) Mahtavaa, että viiva vahvistui!
Hertta saa koiravauva, ihanaa! Mimona, ihan oikein, että annat tädille kyytiä, mitäs tuli kuokkimaan typerä akka!

Mä luotan täällä punaviinin voimaan :) No ei, oon litkinyt sitä nyt muutamana iltana lasillisen. Koitan olla nyt syynäämättä jokaista oiretta, mutta ei oo ihan helppoo.. tissit on taas kipeytymään päin, samalla tavalla kuin viimeksi. Ja sit on kaikenlaisia nippailuja mahassa. Mutta on pakko muistaa, että mulla on todellinen ongelmavatsa ja se on taas ollut jonkin aikaa outo. Et noi nippailut ym. voi hyvin johtua siitä, vaikka ilmasta tai jotain. Mut pari päivää on ollut kyllä tuolla oikealla alhaalla yksi kohta kipeä, vähän jopa kosketusarka. Luultavasti olen siis sörkkinyt sitä niin paljon, et se on kipyetynyt.. Mutta koitan nyt olla miettimättä liikaa. Tällä kertaa on hyvä fiilis asian suhteen. Jos ei onnista, niin sit ei voi mitään, kaikki on ainakin tehty. Mutta se selviää vasta viikon päästä.

Mä aion nyt aloitta ikkunanpesu-urakan! Ainakin jos pari ikkunaa saisi tänään pestyä. Sitten lähden ulkoilemaan, ihanan aurinkoinen ilma! Eilen pyöräilin parikymmentä kilsaa ja sen kyllä tuntee tuolla ahterin seutumilla.. mutta oli kivaa!

Aurinkoista sunnuntaipäivää tytsyt!
Sinililja kp 22/28