Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpa ihmeellistä toimintaa mintun lääkäriltä! Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä, että käsketään odotella vielä toinenkin vuosi, vaikka nuori oletkin. Sitä suuremmalla syyllähän olisi pitänyt tärpätä jo, jos kaikki on kunnossa! Olipa ihan persuuksista. Viisas päätös lähteä kysymään toistakin mielipidettä :) Toki toivotaan, ettei siihen tulekaan tarvetta :)

Kerrohan hyviä vinkkejä miten pääsitte rentoon yritykseen kiinni?

moi!
Tosiaan on hiljaista. Se on kun kaikki nauttii ihanaisesta kesäkelistä (mikä ainakin täällä keski-suomessa on loistava tällä hetkellä).

meillä suht rento meininki vieläki vaikka se vauvakuume vaivaa ihan kauheesti. Viikonloppuna nous taas kauhee halu siitä omasta perheestä. Mä kun oon aina halunnut ison perheen! Nyt sitä oikeesti alkaa miettimään että jos sitä normaalisti ei raskaaksi tulla niin pakko se on kai siitä(kin) toiveesta luopua :( Ihan pyllystä tällänne :(

Mulla muuten autto rentouteen se että keskitin ajatukset tosiaan muualle. Laitoin tietsikan näyttöön tsemppilapun missä lukee mun haaveet: Valmistuminen, vakkaripaikka, oma hieno auto, oma kämppä ja niille aikataulut. Mitä enemmän niitä kattoo sitä enempi sitä toivoo että olis jo ens vuosi ja nuo kaikki ihanat jutut vähän lähempänä :D Kyllä on vauvakuume sitten vähän hellittänyt. Myös tuota kuntoilua olen jatkanut säännöllisesti ja käynyt melkeen vaan sellasilla tunneilla mihin raskaana ollessa en vois mennä. Oon ihan hurahtanut kunnon rääkkiin HiPulse tuntiin :D Siellä kyllä kaikki paha unohtuu!

Mutta kertokaa muutkin fiiliksiänne!

Terve

Mullakin välillä vauvakuume nostaa kovasti päätään, mutta jotenkin on jo niin turtunut tähän hommaan, että en jotenkin yhtään usko että meillä tärppäis vielä... Luulen siis, että kyllä me vielä toinenkin lapsi saadaan, mutta ei ihan heti. Tai ehkä tää on jotain itsensä suojelua... Kai tässä syksyn päälle varailen aikaa gyneltä jollei siihen mennessä nappaa. Sitten onkin n. vuosi yritystä mennyt.

Mulla vähän samat jutut käynnissä kuin Mintulla, ajattelen työjuttuja ja kuntoilen ja haaveilen omakotitalosta, oon käynyt myös bilettämässä enemmän kuin vuosikausiin. Eli jopa kerran kuukaudessa :) Ootan jo seuraavia tiedossa olevia kekkereitä, jotka on elokuussa...

Hassua kyllä, miehellä tuntuu tällä hetkellä olevan vauvajutut enemmän mielessä kuin mulla. Se kyselee milloin ois hyvät tärppipäivät ja että oonko pissaillut tikkuihin. Itse taas en jaksa ajatella sellaisia ja yritän vaan pitää seksielämää sen verran aktiivisena, että ois edes jotain mahdollisuuksia raskautua.

Up!

Eipä täälläkään usko ole kova, kp 2... Tosin, tais mennä ovikset sivu suun kun mies oli juurikin silloin kipeenä. Tietty! Joko osuttiin ihan nappiin ja v*tuiks meni tai sitten myöhästyttiin päivällä. Ja vaikka oltais osuttu ihan nappiinkin niin ei kait ne kamat mitään ihan huippua ole jos edellisestä kerrasta on reippaasti viikko aikaa? Meillä on myös mies (ihme kyllä) paljon enempi kiinnostunut tästä projektista tällä hetkellä :) Kivaa ja tervetullutta vaihtelua toisaalta :)

Jahas nyt voikin jo alkaa valmistautua kotiinlähtöön, kuulkaas tytsyt mulla alkaa loma huomenna *hillitöntä tuuletusta* ja kyllä sitä on jo odotettukin! =)

Miini (toinen jalka lomalla jo)

Moi tänne. Palailen takaisin tälle palstalle. Keskenmenoa odotetaan, alkio on menehtynyt viikolla 5, nyt olisi 8+2, ei mitään vuotoa, kaikki raskausoireet on edelleen, mutta sikiössä ei siis eloa. Kunhan saadaan kohtu tyhjäksi ja oma olo paremmaksi niin tulen takaisin tänne. Yritys alkaa heti kun lupa annetaan. Tälle ei vain voinut mitään. Syytähän ei tiedetä, mutta menetys on silti kova.

Miini -81 27+26 TJOT 07/08
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 22+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08
Angelique1 24+26 01/08, km 8/07 +05/08
Mimona 23+24 12/07 +06/08
Maijuliini81 27+27 tjot 05/08, +06/08 poika 08/06

Voi ei Maijuliini! Uskon kyllä että menetys on kova! Kovasti positiivista ajattelua sinne päin lähetän.... Paljon ei sanat auta mutta ajattelen teitä kovasti <3

Ite vaan tulin päivitteleen ikääni....niin sitä vuodet vierähtää eikä vieläkään sitä rakasta nyyttiä kainalossa. mutta ehkä syksyllä sitten uutta toivoa kun mennään tutkimuksiin ja saadaan tietoa lisää. Sillä välin paljon plussatuulia muille! Liisaleenan kanssa samoissa mennään että usko vauvaan on mutta ei iha vielä....

No voi että Maijuliini! Koittakaa jaksaa, kovasti haleja sinne suunnalle!

Mä olen ollut lomailemassa, oltiin ensin pienellä kaupunkilomalla ja heti sen perään sitten mökkeilemässä. Ihan kivaa olla taas kotona. Vielä olisi lomaa pari viikkoa jäljellä, taidan kyllä pysytellä sen ihan täällä kotosalla suurimmaksi osaksi.
Muuten oli mukava loma, mutta tätihän sieltä eilen kurvasti kylään tunnelmaa pilaamaan. Joten aikalailla synkät fiilikset taas täällä, mutta kaipa tämä tästä taas. Nyt tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, tuntuu ettei tätä pettymystä taas jaksa. Mutta kyllä täältä taas noustaan. Tuntuu vaan joka kerta entistä pahemmalle.

Mistäs te nyt ootte löytäneet tuota rentoutta? Mitäköhän mä sitten keksisin mun tavoitelistaan? Muuta kuin sen vauvan ;) Mulla on vähän päinvastainen tilanne, oon ollut vakityöpaikassa jo viitisen vuotta ja ehkä jo vähän kyllästynytkin siihen, mutta enhän mä nyt voi poiskaan lähteä.. eli työn puolesta tulee vaan lisää ahdistusta tähän hommaan.. kun tekisi mieli tehdä jotain muuta, mutta ei vaan nyt voi. Pitää varmaan keksiä joku uusi harrastus syksylle. Keväällä jo yhden aloitin ja se vähän piristi. Josko nyt ottaisi toisen. Asuntokin on, se kyllä kaipaisi sisustusta, ehkä alan nyt tosissani puuhailemaan tänne "uutta" kivemman näköistä kotia! Mistäs muuta? Lähtisiköhän lenkille? Kyllähän näitä löytyy! Ehkä tämä tästä, nyt on vaan juuri se paskin päivä kuusta menossa..

Mutta mutta, kukas nyt ottaa sen heinäplussan??? Ettei plussaketju katkea! Mä en enää siihen pysty, jää teidän muiden harteille :)

Sinis kp 2

Voi kuin kurjaa Maijuliini, otan osaa. Vaikka raskaus oli vasta alussa, oli menetys varmasti suuri. Mitkä sulla on nyt fiilikset?

Ei taida heinäplussaa tulla täältä suunnalta kun on tuo avioelämä ollut vähän hiljaista. Aattelin ehdottaa miehelle että kunhan uusi kierto alkaa, niin otettais oikea "panokuukausi." Tiiä sitten auttaisko se mitään... Eli kesän rentous vauvatoiveiden suhteen alkaa pikkuhiljaa kadota ja aletaan hirveään stressirumbaan ja pakkoseksiin :) No joo, toivottavasti ei.

Sinis, siitä vaan tavoitelistaa keräilemään. Onko sulla mahdollista etsiä uutta työpaikkaa, jos et nykyisessä kerran viihdy?

Kyllä ihan hyvät fiilikset jo. Vielä ei ole vuotoa tullut, mutta kyllä ensi viikon aikana saan pois ja aloittaa puhtaalta pöydältä, toivoa pikaista tärppiä ja sitä ennen kaikkea että kaikki menee hyvin!

Plussa-onnea kaikille! Vielä en pääse teidän kanssa kunnolla haaveileen. Aiotaan odottaa ne ensimmäiset menkat, joita ei odoteta vielä edes tulevan kun keskenmenon suhteen ei vielä edistystä tapahdu, aivan kaikki on vielä sisällä siis. Sitä tässä odotellaan. Ei voi kun odottaa että tapahtuu kaavinta ym ym toipuminen.

moips!
Meidän palsta ihan kuolee... Kaikki taustailijat mukaan vaan. Meillä siis kaikilla yritystä takana jo jonkin aikaa :D

Itellä taas nous ihan kauhee lapsikuume! Käytiin miehen siskon perheen luona ja siellä 2- ja 3-vuotiaat pojat vei kyllä ihan sydämen taas. Siihen samaan sykkyyn miehen sisko vielä ilmoitti että kolmatta odotellaan...huoh. Eka reaktio oli aika iso shokki mutta sitten hieman asiaa sulateltuani nii olen äärimmäisen onnellinen heidän puolestaan. Itsellä se halu tulla raskaaksi vaan on ISO ja KOVA ja tuntuu että kuukaudesta toiseen vaan tallaa samoja juttuja läpi pitäen sen oman elämän aika low key. Alkaa ärsyttää ja vaikka meillä oli aika stressitön kierto niin tulosta en usko syntyvän. Ensi kiertoon sitten kunnon panokuuri ja varmaan sitä ultra-aikaakin pitänee varailla yksityiselle. Kovasti epäilyksenä niin kysta tai pco......

mutta nyt aurinkoon <3