No voi että Maijuliini! Koittakaa jaksaa, kovasti haleja sinne suunnalle!
Mä olen ollut lomailemassa, oltiin ensin pienellä kaupunkilomalla ja heti sen perään sitten mökkeilemässä. Ihan kivaa olla taas kotona. Vielä olisi lomaa pari viikkoa jäljellä, taidan kyllä pysytellä sen ihan täällä kotosalla suurimmaksi osaksi.
Muuten oli mukava loma, mutta tätihän sieltä eilen kurvasti kylään tunnelmaa pilaamaan. Joten aikalailla synkät fiilikset taas täällä, mutta kaipa tämä tästä taas. Nyt tekisi mieli heittää hanskat tiskiin, tuntuu ettei tätä pettymystä taas jaksa. Mutta kyllä täältä taas noustaan. Tuntuu vaan joka kerta entistä pahemmalle.
Mistäs te nyt ootte löytäneet tuota rentoutta? Mitäköhän mä sitten keksisin mun tavoitelistaan? Muuta kuin sen vauvan

Mulla on vähän päinvastainen tilanne, oon ollut vakityöpaikassa jo viitisen vuotta ja ehkä jo vähän kyllästynytkin siihen, mutta enhän mä nyt voi poiskaan lähteä.. eli työn puolesta tulee vaan lisää ahdistusta tähän hommaan.. kun tekisi mieli tehdä jotain muuta, mutta ei vaan nyt voi. Pitää varmaan keksiä joku uusi harrastus syksylle. Keväällä jo yhden aloitin ja se vähän piristi. Josko nyt ottaisi toisen. Asuntokin on, se kyllä kaipaisi sisustusta, ehkä alan nyt tosissani puuhailemaan tänne "uutta" kivemman näköistä kotia! Mistäs muuta? Lähtisiköhän lenkille? Kyllähän näitä löytyy! Ehkä tämä tästä, nyt on vaan juuri se paskin päivä kuusta menossa..
Mutta mutta, kukas nyt ottaa sen heinäplussan??? Ettei plussaketju katkea! Mä en enää siihen pysty, jää teidän muiden harteille
Sinis kp 2