Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, voin kertoa että sen kuukauden ajan mitä voin pahiten, ei kyllä edes "muistanut" mistä johtuu, siis ei pystynyt yhtään iloitsemaan ja tajuamaan että jee olen raskaana. Toivoi vain ahkerasti että olisipa huomenna parempi päivä. Nyt mulla on jo helpompaa, mutta en syö vieläkään lämpimiä ruokia, paitsi makaronilaatikkoa sain vähän alas. Hedelmiä vetelen hirmusti. Eilen illalla ja tänä aamuna halailin taas pönttöä, mutta parempaan päin menossa.

Toivottavasti sun heinäkuu (;D) menee tulevissa helteissä paremmin, että säästyisit esimerkiksi pelkillä kuvotuksilla mutta saisit jotakin syötyä jne ja etenkin juotua. Huijui, kivaa saada teidät kaikki vihdoin tuonne odottelemaan!:D

No toivotaan, että näin käy ja me päästään kanssa liittymään teidän seuraan! Ehkä Mimona vetää ainakin jonkun meistä mukaansa, luultavasti Liisaleenan, joka juuri kertoili siitä, miten tyytyväinen on tilanteeseensa juuri nyt.. ;)

Sulla on siis hyvä laihis päällä ;) No ei, kiva että voit jo paremmin.
Laihiksesta puheenollen.. kamala nälkä.. pitää kohta hipsiä tuonne jääkaapille.

kiitokset kaikille onnitteluista!:)

Huih, siis ei tätä voi käsittää..Nyt kun sisko lähti suihkuun niin ehtii kommentoimaan enemmän:)..vaikka kyllä se jo tilanteen tietää, kun en mitenkään ois voinu pitää salassa kun viikon ollu meillä..

Tultiin tosiaan kämpille ja menin mukamas heti vessaan asioille..vaikka puhe olikin testailla vasta huomenna..siinä kun istuskelin pöntöllä niin melkein heti ilmesty "se" toinenkin viiva..siinä kokosin itseäni pari minsaa ennenkuin uskaltauduin ulos ovesta..mukamas luin lehtiä pöydällä ja pyysin ukkoa mukaan käyttään koiria asioilla..se oli, että eikös siskoni vois lähtä mukaan..siinä sit salaa viitoin, että perkule eiku sie..sitten se tajus:)..sit ulkona sanoin, että nyt susta taitaa tulla isukki;)..käveltiin siinä mutka ja mun polvet oli ihan vetelää..huah..sit sisälle päästyä sisko arveli pian mun ilmeestä jotain ja oli koko ajan, että mitä?mitä? sitten nyökkäsin ja hymyilin niin se oli että eikä!! mahtavaa!!oikeesti?? siinä sohvalla sitten äimisteltiin ja äimistelen vieläkin;).ei tätä käsitä! toivotaan nyt, että kaveri siellä pysyis..

Juu kävin jo samalla lenkillä keräämässä oikein jyhdit kapulat, että ei kuule veturi liiku ennen kuin lasti on täys!:) Ette te vielä musta pääse:) huih, millonkahan sitä uskaltaa tonne toiselle puolelle kurkistaa..

Kävin jo kurkkimassa la:ta ja anto kahta aikaa..kahesti 17.2 ja yhesti 18.2..eli sitten vaikka se 17.2..

Viel ei oo mitään pahoinvointeja oksuineen ilmaantunut..mut aamulla hiukan tekee huonoa jos ei heti syö..ruokahalu on kyl hiukan kadonnu..

Mimona rv 4+5...

jeee! Nyt ne viralliset onnittelut <3

Hykerrelkään oikeen rauhassa ja nauttikaa tilanteesta! Aivan mahtavaa!

Me muut tullaan kyllä perässä, hitaasti mutta varmasti :D

Hienoa hienoa, onnittelut Mimonalle! Pieni vauveli keskelle helmikuuta on kyllä ihana asia ( tai no miksei muillekin kuukausille :)

Luulen että mulla oli nyt ovis, en tikuttanut mutta niitä limoja ei voinut olla huomaamatta... Ja päivätkin osuu suunnilleen kohdalleen. Meinasin vähän, että pitäiskö nyt ihan pidättäytyä seksistä, mutta en sit viittiny ku teki illalla mieli :P Siis siksi olen miettinyt pientä taukoa vauvahaaveiluun, kun vakipaikkaa ois ehkä tarjolla syksymmällä. Mutta en nyt jaksa siitä(kään) stressata, kaipa ne asiat järjestyy itse kullekin niinkuin parasta on.

Laitettaisko muuten seuraavan ketjun nimeksi jotain tyylin ei-enää-ihan-alkumetreillä niin ehkä saatais jotain uusia kirjoittelijoita tähän. Minä paraskin puhumaan, ku oon niin laiskasti täällä käynyt...

Hauskaa ja rentouttavaa juhannusta kaikille, mullapa alkaakin jo loma!

Voi vitsi Mimona!!! Mä oon ihan täpinöissäni sun puolesta!!! Varmaan mieletön fiilis kyllä, eikä helppoa peitellä.. ;)

Lumis: noi kapulat ja veturi liittyy siihen, että jo plussanneet ovat luvanneet hidastaa ja pidätella sitä kuukauden plussajunaa siellä laiturilla, et me muutkin ehdittäis vielä mukaan.. Välillä toimii, välillä ei ;-) Tällä kertaa aion kyllä tosissani kamppailla kyytiin pääsystä!

Mua ottaa päähän, oon ollut jo monta päivää lähes kipeä.. ei niin paljoa, että voisi vaan maata kotona, mut sit kuitenkin nokka vuotaa ja aivastuttaa.. ja sit heräsin yöllä siihen, kun vatsa oli kipeä.. ja paha olo. Mut ei onneksi oo pahentunut. Ihan tyhmää. En kyllä aio sairastaa! Ainakaan juhannuksena. Sit ehkä seuraavalla viikolla voisin, kun silloin olisi vielä töitä tiedossa.. Mut sit ei enää :) Siis sairastelua tai töitä.

Olipas muuten kivaa kuulla Karamellista! Pitäisiköhän pitkästä aikaa löpistä jotain meilissä? Jos jaksaisi kirjoittaa.

Mutta nyt kahville! Ja sit töihin, jee..
Sinis kp 22

Hah! Arvasin, että siltä suunnalta on odotettavissa jotain kuittailua!! :) Kävi kyllä mielessä, että voisko olla jotain kiinnittymisjuttua, kun on tasan viikko oviksesta, mut en oo ehkä sitä ihan tollaiseksi kuvitellut.. Mutta toivotaan, että on! Mimonan plussaus kyllä nostattaa taas toiveita, tahtoo mukaan!!!

Voi kunpa pääsisikin hyppäämään.. mutta ei pidä nyt liikaa herätellä toiveita, tiputus on taas astetta korkeammalta.. Hah, kirjoitin ensin, et tipatus.. ei vielä ehkä niin korkealta kuitenkaan. Onneksi tulee juhannus tuohon väliin, niin ei tartte koko ajan vaan ajatella tätä..

Ja kuten mun viestimäärästä huomaa, niin työvire on taas huipussaan.. :) Teen kyllä koko ajan tässä samalla hommia, mut myönnän kurkkivani tänne aika usein..

Mikäs on tuoreen odottajan fiilikset? päivä plussan jälkeen? :)

Hirmuisesti onnea Mimonalle!!! Ja tervetuloa vaan tuonne odottajien puolelle :)
Voi että, nyt sitten kiireellä hyppäätte junan kyytiin te muutkin, niin saadaan tälle ketjulle lappu luukulle! bdbdbd

Mie vaan odottelen ja odottelen... Seuraavaan neuvolaan on vielä niin pitkä aika! Onneks ei tässä enää ole kuin tämä + 2 päivää töitä, niin sit pääsen 2 viikon lomalle!

Hertta 14+3

No hitsi, Siniksen oireet kuulostaa lupaavilta! Nyt on kunnon kapulat rattaissa, että eikun kyytiin arvon naiset!;)

Hertta ja Karamelli on jo pitkällä! vautsi, onnittelut sinnekin rajapyökin ohittamisesta..Hertta kylläkin ohittanut jo pari viikkoa sitten mut silti:)

Täällä edelleen sekavin tuntemuksen..en osaa vielä oikein käsittää tilannetta:)..ja voi mennäkin viel tovi ennenkö tajuu..unettomuus vaivaa..heräsin viime yönäkin kolmelta ja vääntelehin lopun yön sitten..että väsymys vaivaa sen takia..
Kävin tänään kirpparil ja mukaan tarttu yks vauvalehti;)..semmonen odottajan opas osio..tietohan ei pahemmin vanhene..mut tuli jotenkin hullu olo kun sen tungin sinne sisustuslehtien väliin ja toivoin sen siinä välissä menevän ilman että myyjä huomais..no jäihän se sitä katteleen (tai ainakin musta tuntu)..

Tänään ja eilen on kyllä tapahtunut..huh..voisin avautua niistä enemmän mailin puolella kun sinne jaksaisin vääntäytyä..:)

Mimo 4+6

Voin kertoa, että tänään en taas ole raskaana.. eilen olin ja toissapäivänä kans, mut sunnuntaina en.. katsotaan mikä on tilanne huomenna.. :)

Mimona on vissiin vaan tuijotellut tikkua ja viivoja ja koittanut tajuta, mistä on kyse :) Sä oot raskaana, teille tulee vauva! :)

Sinis kp 23

Mullahan ei ollut mitään oiretta ennen kuin menkat oli muutaman päivän myöhässä..vaikka ennen on ollut vaikka ja mitä muissa kierroissa jo ennen menkkoja...Mut se ovis oli kyllä järkyttävän kivulias..ja muistelen, että eikös karkillakin ollut samoin..

Juu eilen aamulla oli pakko tehdä uus testi..se on sit menoa..meinaa pupujussioireyhtymä kurkistella välillä..

Liisaleenalla on ihan lupaava taktiikka päällä:) toivotaan, että rennompi yritys tuottas tulosta..ainakin se on täällä suunnassa nyt todettu toimivaksi;)

Missäs jännälista onkaan taas..lähtee metsästään->

Mimo 5+0

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Lydia 28+31 TJOT 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08
Hillitön Hilda 27/30 TJOT 04/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08, +04/08
minisun 25+27 09/07 +04/08
karamelli83 25+25 01/08 +04/08
Angelique1 24+26 01/08, km 8/07 +05/08
Mimona 23+24 12/07 +06/08

Lisäsin Angeliquenkin kun en löytänyt sellaista listaa missä sut ois lisätty plussanneisiin..toivottavasti tiedot meni oikein:)

Mitkäs Siniksen tuntemukset on tällä hetkellä?:) Roikun sussa niin, että varmasti tulet imussa mukana!;)

Jokos porukka on kohta valmistautumassa jussin viettoon kun niin hiljasta on? Ihanaa juhannusta kaikille! hemmotelkaa itseänne ruoalla, miehellä;)..ja toivottasti myös lämpimillä ilmoilla!

No mä ihmettelinkin, että mikä tuolla puntissa laahaa mukana... hah ;) Mutta Mimohan se siellä!

Eipä täällä kummempia. Vähän kipeä olo, vatsaa nippailee välillä, mut vähemmän kuin alkuviikosta. Vähän heikko olo, mut varmaan tota flunssaa se. Että saapi nähdä. Mutta onneksi tulee toi juhannus tohon väliin, niin saan muutakin ajateltavaa.. Ja alkuviikostahan tää sit selviää. Pakko myöntää, että sitä on taas alkanut herättelemään kaikenlaisia toiveita, Mimonan syytä!! Mitäs menit plussaamaan.. :)

Pitäisi vielä roikkua töissä muutama tunti.. taidan kyllä livistää aikaisin lomille!

Mutta oikein mukavaa juhannusta kaikille!! Nauttikaahan olostanne!!!
Sinis kp 24

Hihiihii, kyllähän se sinis plussaa kun on niin"flunssaa ja heikkoa oloa"...heh, pitäisköhän sun muistella vähän taaksepäin että mitäs mie valittelin ennen plussausta?:D

Mie sain tänään alas lihapullia ja perunamuusia! Olipa ihanaa syödä lämmintä ruokaa joka ei tökkinyt yhtään!:)

Tänään pitäis kuurata kämppä jne, huomenna aamusta haen ukon kanssa vastan ja juhannuskoivut ja kukkia ja laitan kivaksi. Ainiin, ja kaupan ruuhkiinkin pitäisi tänään lähteä..voi voi. Hmm, taidankin tehdä alkoholitonta boolia, kun meitä on kaksi äitiä ja 2 lasta jotka juo alkoholittomia, miehet voi juoda kaljaa.:)

Jes, tunnin päästä pääsen jo, pomo käskee kaikki tänään juhannuksen viettoon jo aiemmin!:D

Melli rv13+0

Ihanaa juhannus!
Lähdin töistäkin jo aikasin et pääsen kotiin..hmm nukkumaan :D kauheesti tuntuu univelkaa kertyneen tässä viime aikoina ku ei malta nukkumaan mennä ajoissa :D

Sitten vielä vähän valitusta mitä ei kannata lukee jos on jo juhannusfiiliksissä.
Toisin kuin pitäisi ajatella niin musta tuntuu että jokainen lisäpäivä ei-raskaana tarkoittaa sitä että en koskaan raskaaksi tulekaan. En tiedä miksi mutta eilenkin sain vaan yhtäkkiä päähäni että "mulla on pco". En tiiä mistä tuli mutta nyt olen aivan varma asiasta ja tässä mietinkin että pitäskö jo nyt varata ultraan aika. Eikös ovuloimattomuuteen ja pco:hon joku raskautumiskeino kuitenkin löydy? Noh kuitenkin en siis enää oikeastaan usko mahdollisuuksiini luomuraskaudesta. En tiiä miks mutta nytkin tilasin jo kuukupin odottamaan niitä menkkoja. Voisin jotain lisätä tohon jännityslistaan mutta empä taida, kun ei sitä jännitettävää kuitenkaan ole.

Hmm no nyt voi tästä alottaa riehakkaan juhannuksen ja vetää pään täyteen viiniä ja murehtia muita asioita sitten myöhemmin :D

Nauttikaa!!
Niin ja millos sinis testaat?

No voi voi, Mminttu ei oo ihan vielä juhannusfiiliksissä.. :) Eikös pco:hon oo olemassa hyviä hoitokeinoja? Ei siis ole mikään este raskaaksi tulemiselle. Mutta toivotaan, että olet tällä kertaa väärässä ja luomuilukin vielä onnistuisi..

Mä testailen sitten joskus ensi viikolla, jos tätiä ei näy. Juhannuksena ajattelin kuitenkin ihan rauhassa vähän tissutella, koska luultavasti tässä ei kuitenkaan tiineenä olla.. ;)

Mutta vielä kerran hauskaa juhannusta!! Tää täti lähtis ny.