No eiköhän toi nyt ala olla jo ihan selvä juttu!! Loistavaa!!!!! *taputtaa innoissaan käsiä ja koittaa kertoa omalle tätöselle, että se avaruuslentäjäjuttu on oikeasti tosi hieno tilaisuus, johon nyt katsis tarttua.. ja Mimon akka tarttis sinne seuraa..
Taitaa siis se lomailu tästä projektista toimia! Ja en usko, että tuossa vaiheessa oikeasti pystyy sitä vauvaa (tai solukasaa) mitenkään vielä vahingoittamaan maali- ym.pössyttelyillä. Ei huolta!
Ai oireita?

Kyllähän niitä piisaa, mutta taitavat valitettavasti suurin osa johtua flunssasta.. ja ovat muutenkin ilmaantuneet liian aikaisin. Mutta pistelyä oikealla (ei tosin enää), vihlontaa häpyluissa, huimausta, orastavaa pahaa oloa.. yms. ja valkkaria normia enemmän. Mutta kuten aikaisemminkin, enpä nyt vielä noihin luottaisi, viikko kuitenkin aikaa vielä jäljellä.
Mutta se siitä "otan nyt tosi rennosti!-asenteesta.. ei riittänyt enää loppukuulle.. viime kk ja alkuosa tästäkin sujui jo hienosti, mutta nyt oon taas joka toinen päivä "ihan taatusti" raskaana.. eilen en ollut, mutta tänään taas oon

Mieskin jo kyselee, että ootsä taas raskaana.. Niinpä. Voi voi, taitaa olla mun kohdalla niin, että joka toinen kuukausi otan rennosti ja joka toinen stressaan.. ja tipun korkealta.
Mutta päästä Mimo meidät pian jännityksestä, jookos?
Sinis kp 21/29