Alkumetreillä 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinililja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kesäpäivää!

Olen ollut nyt niin innoissani uudesta minusta:siis ilman pahaa oloa ja sen vastapainona energiaa täynnä, ettäolen vain nauttinut ilmoista ja töissä tehnyt hirveellä stressillä rästiin kerääntyneitä hommia, joten ei hirveästi ole ehtinyt täällä käymään.
Mutta tosiaan, voin taas aika hyvin!:D Lämmin ruoka, ja aika monikin asia kuvottaa yhä,mutta syön jo aika paljon kaikenlaisat, pitää energiatason hyvänä.

Nyt olen tutinoissa, huomenna ihka eka ultra! HUIJUI!

Heh, joo mä tulen ehdottomasti fanfaarein juhlistamaan kun teidän tädit lähtevät jonnekin avaruuteen!:D

Melli rv10+6

moi kävin sitten siellä lääkärissä. Ensin ne luuli että olin tulossa vaihtamaan pillereitä. Sitten ne luuli että tuuun normi tarkastukseen. Huoh. Ja loppujen lopuksi se käynti ei avannut mulle yhtään mitään! Nyt viisaat kertokaan miten pääsee tavalliselle gynekologille?! Pitääkö aina mennä yksityiseen jos sellaseen haluaa? Mulla olis maanatailla vieläkin se yksityinen aika jos ne vaikka suostuis ottamaan mut tosissaa. Ärsyttää ihan sikana!
Se lääkäri jopa kehtas ehottaa mulle pillereitä et sais mun menkat säännölliseks! Mitä V''''a! Noh mä kokeilen jos vaikka mun lainaamat leffat jaksais innostaa mut täältä syövereistä.

No höh! Missä sä kävit? Julkisella vai? Mä en kyllä osaa neuvoa ollenkaan, mutta luulisi että ainakin yksityisellä saisi haluamaansa palvelua. Eikös ne etukäteenkin kysele vähän mitä asia koskee. Joo, pillerithän varmaan olisi loistoratkaisu! Varma keino tulla raskaaksi.. :) Tyhmää. Toivottavasti leffat piristää!

Hienot ultrakuulumiset oli karamellillä!:) Ja voi höh Mintun gynekäyntiä! mainitsitko, että teillä on vauva haaveissa? Mul paljastu heti kun kävin kun se alkoi kysyyn ehkäsyä ja sanoin, että ei oo vähään aikaan ollu;) niin se heti tiesi, että vauvakuume..mut enpä miekään sillon siitä reissusta paljon viisaammaksi tullut..no papatestin otto oli hyvä, nyt tietää ettei siitä mitään löytyny..ultrasko ne sulla ollenkaa? Ultraan miekin lampsin syksyllä, kun tahtoo tietää mitä siel tapahtuu jos jotain tapahtuu?? äh, epätiedossa on ärsyttävä elää! Eikun uudestaan gynelle ja hahmottelet valmiiksi tiukat kysymykset niin eiköhän johonkin vastaus irtoa;)

Täällä ei edelleenkään mitään normikierrosta poikkeavaa..eli taitaa ens viikolla alkaa yk8..glandinit on viel harkinnassa, voisin kyl eka seurata miten testiryhmällä menee ja sitten ottaa ne käyttöön jos vaikuttaa hyvältä..

Nyt lähden asioille..

Edelleen punakorvainen Mimona

Mahtavia ultrakuulumisia! Koittakaahan nyt vähän rentoutua ja nauttikaa raskaudestanne täysillä! Kyllä se hyvin sujuu!

Täällä alkaa olla ovisajat käsillä, vihdoin! Alkaakin jo himottamaan.. ;) Tänään aion hyökätä.

Mimona: avaruudessa on kohta senkin takia elämään, että meidän akat kuormittaa sen. Sun täti siellä jo katsastaa tilannetta ja kohta muutkin jo matkaa sukkulalla paikalle. Näin se menee.

Nyt ryhdistäydyn ja teen vähän töitä. Aurinkoista viikonloppua!
Sinis

Heippa tännekkin!

Täällä meinaa olla välillä aika hiljasta...

Voi että, kyllä olisi jo tosiaan aika teillekin ne plussat tulla, niin voitas tosiaan panna lappu luukulle tähän ketjuun vaikka lopullisesti!

Joo, ehkä sitä nyt voipi ja uskaltaa jo alkaa nauttimaan tästä olotilasta :) Alku oli kyl kaikkee muuta ku nauttimista... Avaruusolio siellä näytti olevan :D Silmät sellaset isot, mustat aukot! Heh... Niin muuten, myö potkastaan tädit sinne avaruuteen ja saadaan oliot sieltä tilalle :D No, siitä ne toivottavasti alkavat ihmismäistymään... ;)

Ihan hirmu kovasti tsemppiä teille, että plussat tässä kesän aikana ropisis!!! bdbdbd

Hertta ja uudet viikot 12+6

Mminttu, varasitko gynen perhesuunnitteluneuvolan kautta? Se lienee se oikee reitti, jos kunnallisella aiot käydä. Ainakin sinne mä olen soitellut ja siellä sitten jatketaan, jos ei viimeistään elokuussa tärppää.

just perhesuunnittelussa kävin. Kyllähän ne nyt sen verran asiaan tutkii että multa otetaan joitain kokeita (muistaakseni kilpirauhanen ja joku muu) ja sitten heinäkuun alkuun sain soittoajan ja se lääkäri kertoo mulle onko niissä jotain vikaa. Sitten kuulemma jatketaan siitä eteenpäin. Kauhean luottavainen en nyt oikein ole tuohon julkiseen puoleen ja tässä suunniteltiinkin että otetaan tää kesä rennosti ja sitten syksyllä yksityiseen kattomaan josko sieltä sais parempaa palvelua...

Olin äsken taasen lapsenvahtina ystävän 7kk poikaa. Voi jösses meinas usko mennä kun se vaan itki ja itki ja itki. Onneks sitten viimein sain sen nukahtamaan syliin laulamalla sille tuttuja laulua. Mies oli ihan kyyneleet silmissä ja "sä oot niin mahtava äiti". Kyllä se vaan niin on että lapsilta saa niin kauheasti <3 täällä siis vaan pahenee kuumeilu. Onneks toivottavasti ovuajat käsillä ja uudella tarmolla me mennään :D

Mitäs muille kuuluu?

Harmi, että tää meidän ketju meinaa kuivua kasaan.
Niinpä, lapsenvahtina oleminen ei ainakaan helpota tätä touhua.. mutta on se kivaa. Toivotaan, että teillä pian tärppäisi! Ootte jo pitkään saaneet odotella.

Täällä taisi ovis jo olla, ehkä. Pitänee vielä ottaa kerta kiellon päälle ja varmistella lopputulosta tänään, mutta luulen että se oli siinä. Nyt sitten taas odotellaan. Meinaa flunssa iskeä, en millään jaksaisi nyt sairastaa. Toisaalta lomaan on vielä aikaa eli nyt se flunssa voisi tulla, jos on tullakseen.. Ai miten niin en jaksa tehdä töitä?? :)

Täällä ollaan:)

Ollu koulutressiä ja kiirusta ettei oo kerenny, mut ny ne o ohi, viuh..ja taas loma jatkuu:)..Tänää ois menkkojen alettava..toissayönä jo kivisti, aamulla jouduin ottaan lääkettä sit viime yönäkin otin lääkettä että sain nukuttua..tänään ei oikeestaan mitään..toivottavasti ei tressi ny älyttömästi menkkoja siirrä..kun tiedän varmana että ne siel oottelee..

Hyvä Sinis!..sitten vain antaa taas jonkun muun käsiin homma;) Jokos Liisaleenalla ovis lähenee? tikut varmaan jo valmiina altaan reunalla;)

Misäs meä jännälista on? Onko Sinis,Liisa,Minttu..ym? lisänneet ittesä jo listaan?

Mimona plussaa, Mimona plussaa!!!! Nyt on sellaista kutinaa ilmassa.. :) Hyvä hyvä!! *taputtaa innoissaan käsiään..

Mä notkuin koko päivän töissä koneella ja täällä taas.. tulin kyllä tällä kertaa vähän suunnittelemaan tuota kesälomareissua, mutta tänne eksyin..

Ai jännäyslistaa? Aika lyhyeksi se on mennyt, mutta aloittelen tässä omalta osaltani. Mulla on varmaan tänään ollut ovis, sellaisia tuntemuksia on ollut. Eli jännäilyt menee juhannuksen jälkeiselle viikolle. Vetäisen hatusta vaikka tuon päivän..

Mutta nyt palaan takaisin "ruotuun" ja jatkan suunnittelua.

Sinis (nimen kirjoitus meni oikein vasta neljännellä yrityksellä... ;)

Jännäyslista:
Mimona 10.6.
Sinililja 24.6.

Heh;)

Ei oo mitään muutosta..eli ei raportoitavaa:)..Ollaan anoppilas tää viikko ja jos ei maanantaihin mennessä ala niin sitten vois jo testatakin..mut plaah..en kyllä usko moiseen ylläriin sitten ollenkaan..olokin on niin normi ku voi ja menkka tuntemuksiakin on sillon tällön..tää on sen tressi aallon syytä vaan..

Missäs porukka taas luuraa, nimeä listaan hopihopi!..kai mmintullakin on jonkunmoiset päivät laskelmoituna;)

Mietin täs, että miksei vois käydä niin, että tressistä johtuen menkat hyppää yhen kierron ohi..ja tavallaan näin tulee tupla pitkä kierto..tajuskohan kukaan..

Mimo kp 31/29

heips!
Täällä taustailen :d
Kyllähän se on aika yleistäkin että yhdet menkat jää vaan välistä. Mulla se edelline kierto tais olla just sellanen... pyllystä varsinkin ku kierto on muutenkin niin pitkä! Mutta toivotaan että Mimonalla on käyny vaan flaksi eikä stressi olis kauheesti vaikuttanut!!!

En vielä laskeskele mitään päiviä kun ei yhtään osaa sanoo miten toi ovulaatio tulee... Ens kuun alkuun taitaa kuitenkin suurin piirtein mennä että ei oo vielä juhannushuolia :D Tehtiin miehen kanssa vähän sopparia et jos nyt ei tärppää niin vois melkeen sijoittaa kesäautoon ja nauttia sitten siitä jos kerta sitä ihanampaa onnea ei saa..saa nähä sitten mitä heinäkuu tuo tullessaa. Ainakin mies on kovasti suunnitellut meidän vuosipäivän kunniaksi jotain kunnon hemmottelua <3

Plussatuulia

Oh, Mimonahan on jo myöhässä! bdbdbd

Olen alkanut kytätä tätä ketjua kun taisi kuolla tuo ajatuksista yritykseen...

Täällä alkaa ovis olla käsillä ja illalla oli puhe laittaa pojat matkaan.

Hyvä, että Lumis kyttäät, alkaa tääkin vissiin vedellä viimeisiään.. varsinkin, kun Mimona nyt plussaa ja jättää meidät tänne vilkuttelemaan.. ;) Missäs Liisaleena on?

Mä saan näköjään tehtyä töitä joka toinen päivä.. Tänään en vielä oikein ole päässyt vauhtiin.. Vähän flunssainen olo, olisin voinut jäädä aamulla nukkumaan, väsytti ihan kamalasti. Vaikka vetäisin yhdeksän tunnin todella sikeät yöunet. Lomaan olisi vielä muutama viikko, onneksi jo ensi viikolla on juhannut ja vähän pidempi viikonloppu. Ja päästään mökille saunomaan ja grillaamaan.

Me mennään vissiin Lumiksen kanssa aika samoissa kiertojen kanssa. Pojat matkaan vaan! Ja kartan kanssa, että löytävät perille saakka :) Mun mies on olevinaan vitsikäs ja kyselee nykyään joka päivä, että pitääkö tänäänKIN hässiä.. ja jatkaa, että ei kai tänäänkin pidä hässiä.. joopa joo. Enää ei tartte, saa raukka levätä pari viikkoa.. ;)

Oolrait, nyt ryhdistäydyn. Ai niin, kesäauto olisikin hyvä idea! Me haaveiltiin sellaisesta toissakesänä, mutta ei sit kuitenkaan hankittu. Mutta pyöräillään tosi paljon, niinkin pääsee hyvin liikkumaan. Tosin pidemmän matkat osin junalla.. mutta kyllähän se auto vapautta liikkumiseen toisi. Ei ollenkaan hassumpi ajatus!

Nyt menen
Sinis kp17?

Ihme hommaa kyl..tänä aamuna tuli kauhee juilasu ja olin, että no nyt alko...sit menin vessaan eikä mitään vieläkään..jos ei tosiaan ens viikkoon mennessä ala niin täytyy soittaa tk:hon kun eikai noi kipuilut ihan normaalia ole..joku tukos sitten vielä!

hmp, oireitakaan ei ole kasaantunut muuta kuin, että (hyppää yli:)) eilen kun kävin hmm..kakkos asialla niin valkkaria hulisi oikein kunnolla..vaik jos muistelen on mul saattanut moista ennenkin tapahtua..

Hemmetti, ei lomalaista saa noin kiusata!;)

Juu, Lumis hyppää vain tänne, täälläkin on välil niin hiljasta.. Miekin muka liityin ajatuksista yritykseen ketjuun, mut jotenkin laiskistunu niin ei jaksa enää monessa ketjussa loikkia:/ Ja miekin seurailen tässä samassa muutaman ketjun kuulumisia vaikken kaikkiin kommentoikaa:)

Onko Liisaleenakin alkanut lomaileen kun ei nävy?:)

Mimo kp 32/29

Jee jee!!! Hyvältä kuulostaa!!!! Tukoksia.. niin varmaan. Sori, jos nostatan sun toiveita, mut oon ihan innoissani, kun kerrankin jotain tapahtuu!! db db db db db db db db db!!!!! Mitä sun kierto yleensä on? Tai siis onko venynyt? Mä oikeasti oon ihan varma, että tuollainen "mä otan nyt lomaa tästä hommasta"-tyylinen taktiikka toimii.. :) Joten mäkin otan nyt lomaa täst hommasta..

Heippatirallaa taustalta pitkästä aikaa!

Nyt Mimona kyllä plussaa! +++++++ Mullakin on noi menkat venynyt ja paukkunut mutta ei mulla sillon kyllä menkkakipuja tullut?!Paitsi nyt, menkat alkaa olla myöhässä mutta menkkakipuja on ollut jo pari kolme päivää. No näillä mun kierroilla, jos joku vielä jaksaa muistaa, en yhtään ihmettelis vaikka tulisivat vasta jussin jälkeen :P

Plussatuulia =)

Tervehdys täältäkin!

Hyvältä kuulostaa mimona, toivottavasti kohta kaksi viivaa tärähtää tikkuun. Moi pitkästä aikaa miini, hauska kuulla sustakin.

Voitteko kuvitella, oon jotenkin onnistunut saamaan vauvakuumeen aika nolliin. En edes joka päivä ajattele asiaa, tänne palstallekaan ei ole jaksanut vähään aikaan... Työjutut menee oikein loistavasti ja oon miettinyt, onko tällä ollut jokin tarkoitus kun en ole vielä raskaana. Vähän vaikea selittää, mutta nyt tuntuu olo ihan tyytyväiseltä yhden lapsen perheenä :) Tjotilla mennään taas. En tiiä jaksaisko tässä kuussa tikuttaa, en tiiä ees kiertopäiviä saatikka ole laskenut milloin ois otolliset ajat. Ihan outoa. Oon kuntoillut, käynyt parissa työpaikan bileissä ja festareillekin ollaan lähdössä. Kesälomalla mennään myös vähän käymään ulkomailla. Eli kaikkea mahdollista oon tehnyt, mitä ei pienen vauvan äitinä tai raskaana ollessa oikein voi... Ja elämä tuntuu ihan mukavalta.

En kyllä uskalla toivoa mitään..mut on mun kierrot ollut tuota 30 päivää ainakin vuoden päivät..en muista mitä ne sitä ennen oli..luultavasti jotain samaa luokkaa, mutta silloin ei tullu niin laskettua:) Toisaalta haluttas jo testata, että tietäs menkkojen olevan tulossa ettei pitäs ihmetellä..hih, mut pääsen testeihin käsiks vasta maanantaina ehkä kun täältä palaillaan..voi jummi.. No juu pois kaikki sellaiset ajatukset minusta, en halua tippua taas korkeelta..

Jep, mut nyt unten maille, öitä:)

Huomenta girlies!

Liisaleena toihan kuulostaa ihan loistavalta! Kesä on kyllä ihan huippuaikaa, täytyyhän siitä nauttia. Luulen että se tärppi voi tolla tyylillä käydä hyvinkin ;)

Ja mitä duunikuvioihin tulee, mulla on tällä hetkellä sellanen olo et oon vähän hyllyllä kun kohta kuitenkin alan synnyttää, sellaisia toivomuksia (!) johtajalta tulee harvase päivä. Sen mielestä naisen tärkein tehtävä on hankkia lapsia ja toiseksi tärkein (ja viimeinen) tehtävä on mennä naimisiin. Siinä se. Mä en pidä ajatuksesta et nyt ei vois silti panostaa työelämään vaikka melkein kolmekymminen (KÄÄÄKS) nainen olenkin...

Mimonalla jännitys tiivistyy..... Kyllä melko lupaavalta kuulostaa!! Pudotus taitaa joka tapauksessa olla edessä jos jotain muuta oliskin kun plussaa... joten voit ihan hyvin testailla jo vai mitä :P Ei vaan, bd bd bd bd bd

Se on perjantai!! :):):)