Alkumetreillä 16

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, sateinen päivä ajaa tähän koneelle.:)
Nukuin melkein 3 tunnin päikkärit, ihanaa. Katsoin muuten äsken vasta netistä ekan kerran koko äitiyslomasta, en tiennyt ollenkaan että koska se alkaa jne. Nyt tiedän että 30-50 päivää ennen laskettua aikaa.:)

Mahtavaa sinililja! Ihanaa että bongasit noin hyvin oviksen! Nyt vaan odottelua ennen varsinaista jännittelyä..se on se tylsin osuus! Mulla vaan kroppa kiehnännyt niin noita oireita, että mä en oo hirveen rauhassa saanut odotella..;)

Ja jotenkin, mitä enemmän oireita, sitä enemmän en usko olevani raskaana! Pistän meinaan kaiken ihan mielikuvituksen piikkiin.:D

Tänään on kyllä itseasiassa oireilu rauhoittunut. Aamukahvi ei kyllä uponnut, ja alavatsa yhä silloin tällöin nippailee, mutta muuten en ainakaan vielä ole bongannut tänään oireita. Tai no, väsymystä on, mutta se voi johtua ilmastakin! Ei ainakaan aamiainen närästänyt, ruokaa en ole vielä syönytkään. Kroppa, ainakin toivottavasti, rauhottuu.

Mulla ei niin ole suosikkia tähdissä, en ihan tosi kovasti sitä seurailekaan,vähän silleen sivusilmällä. Vapulta ja tuulilta katson aina suoritukset kokonaan, kun niitä on niin ylistetty.:) Kankea en pysty edes katsomaan..

Ohhoh, tällä hetkellä tellussa on tylsä tarjonta.

Kylläpä teillä on lupaavia oireita ja onnea sinililja oviksen bongaamisesta. :)

Mulla on ihan sellanen tunne vatsanpohjassa, että menkat alkais just eikä melkeen. Ollut jo oikeestaan kaks päivää. Ja kierto kuiteskin vasta 25/30...hmmm.
Kuitenkaan jännäilyä ei niin ole, kun tuli se pirun hiiva just sillon oletetun oviksen aikaan. Ajatukset jotenkin jo suunnattuna seuraavaan kiertoon, mutta en oikeen nyt tiiä että tarttisko tilata ovistikkuja ja lisätä sillä stressiä ja vauvakuumetta vai yrittää hillitä itsensä ja yritää "unohtaa" koko yritys ja ottaa paljon rennommin ja toivoa että tärppäis... Äh. Mies ei oikeen osaa ottaa kantaa asiaan...

Ens viikolla on sitte monella jännityspäivät.. kuinkahan monta plussaa tipahtaa? Tai kaikille nyt tietenkin... :)

Huomenta!

Täällähän on lupaavan kuulosia oireita... :) bdbdbd Ihan varmasti tulee useempi plussa!

Aivan hirvee ilma meillä! Mittari nollassa, vettä on satanu yöllä (sataa kyl nytkin) silleen, et se on jäätyny samantien, kun osuu maahan. Maa on sellasessa jääkuorrutuksessa! Autossakin oli 0,5 sentin glaseeraus! Piti kyllä varoa pihalla, etten ois taas kaatuillu siellä... Iso asfalttitie oli onneks sula, mutta pienemmät tiet ihan jäässä.

Vklna oltiin koiranäyttelyssä :) Meidän koiruudet oli siellä. Vanhempi (4v.) sai Hyvän, on saanu sen kaks kertaa aiemminkin, joten tiedossa tuo melkein oli, et ei parempaa tuu saamaankaan, mut piti vaan yhtä tulevan syksyn lintukoetta varten olla myös tämän vuoden näyttelytulos olemassa... Nuorempi (1v.)sai vara-sertin! Hieno poika! Tuomarit kehu kovasti! Oli junioriluokassa hää ihan yksinään, mut sit jatkokierroksella tuli kolmanneks kaikista rotunsa uroksista :)

Aivan järkyttävä oli Tanssien lopputulos!!! En voi käsittää! Uskomatonta... >:( Grrrrr!

Hertta

Täälläkin semmonen tunne että täti tulee piakkoin taas visiitille..Ei se sitten osannut pysyä kaukana..

Mut olen täällä jännäilemässä teitä muita:)..dbdbdbdb!!
Huah..ens kuussa sitten järeemmät keinot käyttöön..lähtee 6 yrityskuukausi ja vaikka tavallaan tuo ei ole viel aika eikä mikään mut siltikin alkaa vähän toivo pettää..
Niin tosiaan..aattelin ostaa niitä primaspaneja/babyasperineja..tiedän että ilman lääkärin määräystä ei saisi syödä..mut olen joskus syönyt aikasemminkin niin ..jos alkaa tuntuun jossakin niin lopetan..eli siis ne vaikuttaa verta ohentavasti..paksuntaa kohdun seinämää, että alkion ois helpompi siihen tarttua..sekä estää istukan tukoksia.. saa taas korjata jos ammuin aivan huti;)

Onpas täällä hiljaista..Missäs kaikki on?Itselle ei mitään uutta.Tätioireita ei ole tullut.Jotain pientä oli eilen mut sekin meni ohi..Tää on tuskallista tää odottaminen.Koko ajan tunnustelee tuntuuko mahas tai housuis mitään..

kp 27/28-30

Elä vielä Mimona mitään tätiä manaile, jos se ei kerta vielä oo edes tullu!!! Vielä on toivoa :) bdbdbd

Vitsi miten on aika oikeesti menny nopeesti! Minisunilla on ihan just jännät hetket!!! Millon meinasti testata? Hyvältä vaikuttaa... Miullakaan kun ei ollu mitään oireita! Nyt vasta jotain pientä ilmaantunut...

Terse!

Ei millään ois jaksanut tulla töihin..huah.

Huihuihuihuihuihui! Nyt on alkaneet viralliset jännäysviikot ketjulla! Vitsi että jännittää! Mä olen ihan varma että olen kuvitellut kaikki mahdolliset oireeni, sillä nyt on aika menkat-tulossa-fiilikset, sekä henkisesti että fyysisesti.:)
Voi että mie jännään kuinka te alatte niitä plussia tänne plopauttelee!:D

Hienoa herttiksen hauvat!:D

melli kp25/28-33

Juu tuntuu vaan että toivo on tältä kierrolta menetetty..ja eipähän putoa sitten korkeelta kun tietää tädin tulevan...mul voi periaattees alkaa jo tänään kun bongasin sen oviksen paria päivää aikases..
Muistin just et kävin sillon tukoksen aikaan gynellä ja gyne otti puheeksi vauvanteon vaik ei mul sillon ollut käyny mielessäkään..sano ettei lääkityksestä ois mitään haittaa jos tulisit nytten raskaaksi..jopa muistaaksein suositteli sitä..olin silloin 19 vuotta ja ihmettelin että miten se jo nyt suosittelee;)..kai siksi justiin kun oli se endo epäilykin..sillon mulla meni verenohennukset piikillä ja primaspanina..sano että piikittääkin vois ihan huoletta vaikka oiskin raskaana..

Juu minisunilla on jännät paikat!:) huijuijui!

Jep, mullakin aika varma tunne menkoista. Toisaalta ihan ok, niin ei iske se masennus niin vasten kasvoja. Olen jotenkin niin stressanut tota yrittämistä, että kroppa sitten veti koko oviksen ja odottelun ihan kuperkeikalle. Mä luulen että missasin parhaan mahdollisen ovisajan kun oli niin kipuilua koko sen päivän että en pystynyt yrittämään mitään.

Nyt siis aion tilata megasetin ovistikkuja.:)
Tammivauva on ihan kiva kuitenkin(olen itsekin tammilainen;D), ja jouluna voi saada paljon lahjoja.;D

No älkääs nyt kaikki vielä luopuko toivosta! Tai kaipa sen itse tuntee, mulla on ainakin aina tähän asti ollut sellainen fiilis, että täti sieltä tulee ja sitten tullutkin. Mutta mä en vielä luovuta teidän suhteen! :) Täytyyhän nyt jonkun noin näyttävästä listasta plussata, sellainenhan diili meillä oli.

Joo, mun ovis oli vissiin eilen tai viime yönä. Aamulla lämmöt oli jo noussut ja tein huvikseni äsken vielä yhden testin (kyllä, tuolla työpaikan vessassa..) ja siihen tuli enää haalea haamu. Nyt ei muuta kuin odottelua.

Kyllä oli väärä tuomio Tansseissa eilen! Harmitti kovasti Vapun puolesta. Ja tänään oli lööpeissäkin sekä Hytönen että se kanki vakuutelleet sitä, että heidän olisi pitänyt pudota. Mutta kaipa tuo on pelin henki, Vappu oli vaan todella hyvä.

Mutta jännää maanantaipäivää teille ja jännää koko viikkoa! :) db db db db db db db db db db db db!!!!!

Muistin aikana..17.4 eli torstaina näkyy olikohan se 21.00? joku dokumentti..vitsikö vilahti niin nopeesti etten kunnolla ehtinyt nähä..no joku vauvahommeli silti..kanava veikkauskin on yle2..ok käynpäs tarkastaan..immotan kohta;)

Tiededokumentti: Vauvojen salattu elämä
Dokumentti
to 17.4.2008 klo 21:00 - 21:45
Seitsemänneltä raskauskuukaudelta lähtien sikiöllä on jo kaikki viisi aistia käytössään. Millaisia ovat vauvan ensimmäiset havainnot ja muistijäljet kohdussa ja heti syntymän jälkeen? Tuotanto: ARTE, Ranska.

No tässä vähän selvemmin;)

melli kysyi jossain tuolla viime sivulla, että milloin aion testata. En vielä pitkään aikaan :) yritän venyttää mahdollisimman pitkää. Ne negatestit on niin masentavia, otan mieluummin tädin vastaan ilman mitään varoituksia.

Mites muut, joko kohta aiotte pissiä tikkuun?

Uaah, mua väsyttää ihan mielettömästi, jos silmät laittais kiinni tulis uni..

Kiitos Mimona hyvästä tv-tärpistä!:D

Mäkin yritän mahdollisimman pitkään kärvistellä testaamatta.:) Katsotaan Liisaleena kumpi pystyy pidempään! (ehkä ns.kilpailun avulla se onnistuu paremmin;D) Paisti että perjantaina ois isot juhlat, joten voi olla että testaan silloin varmuudeksi..en tiedä, riippuu ollaanko ees menossa.:)

Voi väsymys. Silmät lurpsii kuin kirjanpidon tunnilla..
Vaikka nukuin pitkät päikitkin eilen ja pitkät yöunet..aah. Oispa batterya.:) Kahvi kun ei oikein enää maistu.

Minäkin yritän pitkittää testaamista mahdollisimman pitkään.Perjantaina aattelin testata.Viikonloppuna ollaan menossa enkä siellä kestä enää kärvistellä.Jos nyt on tarvis kärvistellä enää silloin.
Hieman mahassa on nippaillut tänään,mutta en anna vielä periksi..Kovia nippailuja ei ole ollut.Toiv meille kaikille plussat sieltä tulee!

hehheh, ainiin, mun piti kertoa teille, että vaikka kuinka olen kyyninen ja jalat maassa kun toiveikas kroppani oikuttelee, niin viime yönä se pääsi jo ajatuksiin ja pahasti; näin unta että tein plussatestin!!! Voi mikä onni se uni olikaan! ja kun heräsin, olin että tänks vaan mielikuvitus..hirveen kiva. hitto vieköön. Ei tollaisten unien kanssa ole helppo odotella vain tätiä..

Mut siullahan on Karamelli fifty-fifty mahikset saaha myös se plussa! Elä nyt manaile sitä tätiä uhallas maisemiin, kun sitä ei täällä nyt kaivata! Oireet tai oireettomuus voi merkitä ihan kumpaa vaan, tätiä taikka sitä plussaa. Ei sitä tiedä ennenku jompikumpi konkreettisesti tulee/on näkyvissä! Joten sinne saakka peukkuja täällä mie ainaki pitelen :) Mut joo, mie tiiän tuon fiiliksen, et "ei kuitenkaan tärppää" ja itelleen kun tuota hokee, niin ei ainakaan olevinaan niin pahasti sattus, vaikka sattuu se ihan varmana hitosti siltikin...

Mut sinne saakka siis kovasti vaan tsemppiä ja peukkuja, kun ei tätiä näy! :) bdbdbd

Huoh, vielä puol tuntia pitäs jaksaa virua duunissa... Huomenna oiskin sitten iltavuoro... Tympeetä... Meneeköhän mitä hyviä ohjelmia ohi, et pitää viritellä boxia nauhottamaan? :)

Tulihan miullaki kaikennäkösiä unia nähtyä, plussasta, odotuksesta, synnytyksestä jne. mut en ite niihin usko mitenkään... Aamulla vaan oli jännä olo, et ei hitto mitä unia, mut en niihin usko mitenkään enteinä...

Toivottavasti kuitenki niitä plussia tulisi monta! On ihan varma, et useempi tulee :)

Hei alkakaahan kohta niitä testejä kaivelemaan esille! Mie en täällä kohta malta enää oottaa... :D

Mut mie en vaan ihan oikeasti usko että saatiin ovis nalkkiin, oli niin kiero ovis tässä kuussa. Siksipä tää toiveeton olo onkin niin "helppoa", toisin kuin muina kertoina.:)
Mutta jännäilen teitä muita ihan kympillä mukana!:) ja tottakai mä toivon vauvaa, ja toivon kovasti että se minimahdollisuuskin antaisi jotain, mutta en vaan tässä kierrossa usko yhtä kovasti kuin aiemmin.:) Mutta ei voi tietenklään teitää ennen kun ja jos täti tulee.:D

Mulla on kyllä täysi luottamus Karkin plussaan, niin antaumuksella te ainakin kaikkenne teitte sen eteen ;)

Mites muuten, pitääkös mun nyt heti alkaa litkimään sitä punaviiniä? Ajattelin lähteä iltakävelylle alkoon :)
Mulla meni tänään lopullisesti hermot mun ylikasvaneeseen tukkaan ja marssin sitten työpäivän jälkeen kampaajalle ja pääsin saman tien. Nyt on sitten uusi tukka, jee! Kummasti piristää. Aion tehdä kaikkea tällaista mukavaa tän piinallisen kahden viikon aikana, jotta saan ajatukset muualle.

Täällä paistaa aurinko! Lähden ulos!

Mäkin vihdoin pääsen töistä! Pitää saada jotakin ruokaa nassuun ja sit ihastelen ihania kukkia ulkoan kun täälläkin paistaa aurinko!!Ihanaa!:D

Kiitos sinililja luottamuksesta!:D heh, ihan kuin oisin poliitikko!:D

melli kp 25/28-33

Ei oo todellista..karamellillä paistaa aurinko ja kukat kukkii, linnut laulaa...Täällä on koko päivän satanut sankasti lunta..aivan varmasti lähemmäs 20 senttiä..Ei paljon hyödyttänyt terassin puhdistus kun se on jo taas kukkuroillaan lunta..

Juu voihan sitä punaviiniä alkaa jo Sinililja siemailemaan;)..Tissuttelet ainakin viikon verran sitten;P Hih, mä en pystynyt juomaan kuin parina päivänä ..enkä sillonkaan paljoa..en voi ymmärtää miten joku voi siitä tykätä..ukolla olikin hauskaa katella mun ilmeitä kun koitin sitä saada alas:)

wau, toivotaan että karamellin unet enteilevät ploplopplopplussapalloa!!