Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vieläkös minisunin oireilut jatkuu? Vitsi, miten jännää!!!! Olikos muita jännäilijöitä...
Toivottavasti minisun plussaat kanssa, niin olis mullakin joku "tutumpi" tuolla odotuspuolella sit... Etkös säkin sit lokakuisiin tulisi? Enhän mä sinne uskalla tosin vielä pitkään aikaan mennä. Kun ei musta tunnu yhtään, et olisin edes raskaana... Ei mulla oo ollenkaan oireita! Tissit on arat joo, mut on ne ollut joskus aremmatkin... Ja siis kun tänään vasta olisin niitä kuukautisiakin osannut alkaa odotteleen :0

Hello ladies!

Mielenkiintoista toi kavereiden jujuttaminen pimpatuilla siidereillä :P Miten meinasit tupakattomuuden selittää? Vai meinaatko suurieleisesti aloittaa lakon just ihan sattumalta?

Lääkäri oli tosi kiva. Kävin aamulla verikokeissa ja ens viikolla saan varmaan reseptin keltarauhashormonille mikä sitte tasottais tota kiertoa. Se olis varmaan kyllä ihan hyvä vaikka mä en mielellään mitään pillereitä ja etenkään hormoneja napsis... En tiedä tosta vielä tarkemmin. Oli puhetta että verikokeen jälkeen voidaan ottaa ultra jotta nähdään onko kaikki kunnossa, päällisin puolin kaikki tuntui kuulemma olevan.

Onkohan tolla keltarauhashormonilla sivuvaikutuksia tms? Mielialajuttuja, painon suhteen, pms, jotain???? Anyone??? En edes tiedä minkä nimistä lääkettä lekuri mulle mietti, siihen palataan tosiaan myöhemmin.

Nyt on pakko vilkasta vähän noita töitä, mut palataan! :)

Hyvä Miini, että tutkivat kunnolla:) itsellä jäi harmittamaan, kun eivät ultranneet..kun en oikein usko, että päältäpäin tunnustelemalla vois oikeesti tietää jos jotain on vial..

Hih Amilda:) Mulla ois hyvä, kun juon tosi tosi harvoin..mut tuosta voi tulla hauskaa:D

Niin tosiaan missä Minisun on? ja oli siel listas joku toinenkin..jos muistan oikein niin oliko se Angelique?? Niin ja no minä:)
Olen jo suunnannu ajatukset ens kuuhun, kun oireitakaan ei ole ilmaantunu..muutakuin rintojen arkuus..Ajattelin pistää kans tilaukseen ovis-raskaustesti paketin..oisko acon 10ml hyvä?

Oliko muuten Amildan eka kuu, kun käytit ovistikkui ja tärppäs?

Huomenta vain täältäkin.

Mulla ei minkäänlaisia tuntemuksia, mutta tosiaan tais tämä kierto mennä harakoille, kun juuri oviksen akaan mieheltä poistettiin pari viisaudenhammasta, niin ei siitä ollut peittoa heiluttamaan. :(

Kullostaa hyvältä tuo Miinille annetu tutkimussuunnitelma. Hyvä, että tutkivat kunnolla... Hormooneden vaikutuksesta mulla ei kyllä ole mitään tietoa.

Amildalle vielä vilpittömästi oikein suuret onnittelut ja paljon tarrasukkia. Ihana juttu. Vichyä siideripullossa, pitänee itsekin kokeilla jos joskus on vastaava tilanne. :)

Mimonalle myös plussaonnea, sullahan samat oireet kun Amildallakin...

Juu Mimona, ihan elämäni ensimmäistä kertaa tässä tärppikierrossa tikutin oviksen ja senkin kyllä vain ihan tutkimusmielessä, että ovuloinko silloin kun itsestä siltä tuntuu. Myös ovulaation nettilaskurit laitettiin tutkimukseen, tietääkö nuo mitään sinne päinkään... Mutta siis itselläni kyllä niin selkeä tuo ovulaatio, että tunnen sen ihan selvästi tapahtuvan ja tosissaan muutenkin on sen verran aktiivinen seksielämä, et vaikken sitä tunnistaisikaan, niin eläviä siittiöitä ovulaation aikaan pitäisi olla kyllä muutenkin tarjolla.
Niin ja Minona, ei oireettomuus sulje pois sitä vaihtopehtoa, etteikö voisi plussa tulla. Täällä yksi esimerkki siitä!

Kiva Miini, et lääkäri otti asian vakavasti ja homman hoitoon! Toivotaan, että kroppa tasaantuu ja tuottaa toivotun tuloksen piakkoin teillekin!

Juu, mä ajattelin kyllä ilmoittaa kaikille, et nyt on vaan tupakointi lopetettu. Oman terveyden takia. Ei oo kuitenkaan eka kerta kun lopetan, joten ei oo kavereille uusi juttu. Ja Kun olen ihan reippaasti tuota tupakointia jo valmiiksi vähentänyt lokakuusta asti, niin uskon, et menee läpi ihan loistavasti...

Hirmusti plussatuulia kaikille bd bd bd bd!!!! Mä tarvisin seuraa siirtymiseen toiselle puolelle ;)

Se niistä "raskausoireista".Tänään on alkanut selkeästi jo tuntumaan menkkamaisia oireita..Siltikään en ole vielä ihan toiveita menettänyt.Muutamia oireita ei ole koskaan aikaisemmin ollut.Mutta katsotaan..Pettymys meinaa iskeä päälle mutta päätin tuossa että harmittelen vasta sitten kun/jos ne alkaa..Ja menen vielä töiden jälkeen katsomaan muutaman kK.n ikäistä vauvaa...Tosi kiva ajankohta..

Mimona, tulen tuolta sisarusketjusta vähän kommentoimaan. itse opin siis kantapään kautta että pitää vaatia ultrausta. Kävin itse syksyllä normaalikontrollissa, kierrot olivat silloin n.34-38pv, gyne totesi että kaikki hyvin eikä ultrannut enkä osannut sitä vaatia. 2 viikkoa tuon jälkeen alkoikin sitten ongelmat, joiden vuoksi olen nyt juossut lääkärissä (onneksi olen saanut työpaikan kautta niin ei ole mennyt taas rahaa), mutta jos olisi silloin ultrannut olisi nähnyt että munasarjat ei toimi ehkä ihan niin hyvin kun pitäisi ja olisin saanut lääkkeet jne heti.

en siis väitä että sulla olisi mikään pielessä mutta vinkiksi vaan kaikille, varsinkin jos menee kiertohäiriöiden tms takia gynelle niin ehdottomasti ultraus.

kovasti plussaonnea tänne kaikille!

moi!
Kauheesti olitte kirjottanut mutta kaikkee en kerkee nyt lukaista. Sen katoin et Miinillä oli siis ihan positiivinen lekuri, hyvä juttu!

Itellä ei oikeestaan yhtään mitään muuta kun masennusta. Ekaa kertaa löi oikeesti sellanen tunne läpi että tässä sitä tahkotaan vielä ens vuonnakin. Nyt sitten sellane joka kiertoinen jännääminen ja testailu tuntuu tyhmältä ja vaikeelta. Täällä siis selvitellään ajatuksia ja keskustellaan miehen kanssa.....

Tiedän että meillä ei tuota yritystä ole vielä kauaa takana mutta jotenkin on vaan sellanen huono fiilis. Kova paikka itelleen alkaa tunnustamaan että kroppa ei toimikaan tai että sellanenkin o mahollista että sitä lasta (ainakaan biologista) ei meille ikinä suoda....joo tiedän pitää tsempata ja ajatella positiivisesti mutta kun sitä lasta niin kovasti toivoo ja haluaa ja tahtoo niin stressihän siitä pukkaa..

Tsemppiä siulle, minisun! Millos siulla olikaan jännäyspäivät?

Elä mminttu vielä masennu! *lohtuhalaa... Miulle iski kanssa epätoivo sillon, kun se kierto näytti vaan jatkuvan ja jatkuvan, kestikin sinne päivään 54 asti... Näin mielessäni jo kauhukuvia, että se kierto venyy tuonne puoleen vuoteen saakka, kun sellastakin on kuulemma tapahtunut! Kyllä tuo huono fiilis menee varmasti ohi... Yritä saaha jotain muuta ajateltavaa (helpommin sanottu kun tehty...), itekki kovasti koitan, mutta eipä tuota paljon muuta päässä pyöri kun nää vauva-asiat... Jospa se helpottas oloa, kun saatte miehes kanssa puhuttua :) bd bd bd

Hertta

Sade: Juu ois pitäny vaan tiukkana vaatia ultrausta, mut eipä siel ois ollu laitteitakaan kuulemma muualla kuin odotuspuolella.. Noo ajattelin katsoa nyt eteenpäin, kun tätä yritystäkin on vielä niin vähän takana. Sitten jos alkaa ongelmia ilmaantua niin soitan neuvolan kautta ultraukseen..toivotaan, että ennemminkin tärppäis niin sais sen takia soittaa neuvolaan;)

mminttu, varmasti moni lasta haluava nainen ja mies miettii just samaa, että voiko saada lapsia?..minäkin! ja tuntuu tälläkin hetkellä ihan hullulta ajatukselta, että joskus vois olla raskaana tai saada plussan testiin:) Mut eiköhän se odotus joskus palkita..ja mies on lohduttanu, että jos kävis niin, että omia ei saataskaan niin adoptoidaan sitten:)

Huomenta tytöt!!! Mä kävin ilmottautumassa äskön odotuspuolen lokaäiteihin... Hui!!!! Onpa todella outoa!!! Nyt mä jarruttelen täällä tätä plussajunaa, jos joku hyppäis mun kyytiin mukaan.

Juu mminttu, ei ole vielä mitään tarvetta alkaa edes pohtia tuollaisia lapsettomuusjuttuja. Kuten itsekkin sanoit, että ootte vasta niin vähän aikaa yrittänyt. Eikös kuitenkin joku 90 % raskautta yrittävistä pariskunnista raskaudu vuoden sisällä yrityksen aloituksesta, eli teillä ei oo vielä mitään hätää. Jäitä hattuun vaan ja ovistikut käyttöön, niin osaatte tuon pupuilun oikealle päivälle vielä ajoittaa. kyllä se vielä hedelmää tuottaa... Kyllähän sitä jokaisen tädin vierailun jälkeen mietteet väkisin menee ajatuksiin, et mitäs jos meille ei lasta suodakaan? Kaikilla tulee noita mietteitä, jos ei heti nappaakaan, mutta ei kannata antaa niiden masentaa... Nyt vaan tsemppiä ja uudella innolla uutta kiertoa kohti! Kyllä se plussa teillekin vielä pärähtää! Usko mua!!!!

Huomenta!

Juu Amilda, toivotaan, että pian tullaan täältä perässä :) bd bd bd

Miulle ei mitään uutta eikä tikuissakaan mitään, ainakaan vielä, näy... *puhisee malttamattomana... Noh, tän viikon aikana ehkä pitäis jotain viivaa tulla näkyviin, jos on tullakseen... Ja pitää toivoa, että ei taas viru ikuisuuksiin tää kierto...

Hertta kp12

Juu ja Hertta! Kannattaa pitää tuo 'joka toinen päivä' -meininkinkin mielessä, jos sattuu niin, ettet sitä ovista saa tikutettua ;) On sit varmasti niitä simppoja siellä valmiina ovista odottamassa. Tsemppiä ja malttia!!!!

Niinpä! Viimeks pöllytettiin lakanoita ma-aamuna, niin nyt pitäs tänään kyllä tohinaa saada aikaseks ;) Eilen ei jaksanu, molemmat nukahdettiin sohvalle telkkaria kattoessa...

Meilin puolella ollu hiljasta... Liekkö työkiireitä ihmisillä? Miulla ei niitä kyllä todellakaan ole, oonkin siellä aika yksinäni käyny häiriköimässä viime päivinä :D

SUPER ISOT ONNITTELUT AMILDA!!!!! Satuin tuolta odotuspuolelta jostain lukaisemaan nimes ja sitten piti tulla äkkiä tänne ja kaivaa se ketju esiin, jossa kirjoitit plussauutisen=) Tosi ihana juttu.. Saatte lokavauvan=) Meidän poika syntyi 26.10.06 ja se lokakuu on oikein hyvää kuu synnyttää.

Oikein paljon tsemppiä myös muille haaveilijoille ja toivotaan paljon plussia!!!

Miisa 14+1

Yhteistyössä