Alkumetreillä 10

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Peukut Fionalle pystyssä täälläkin :)))

Voi minut varmaan tipauttaa pois, koska te kaikki taatusti olette tuolla toisella puolella kun minä palailen yrityksen puolelle. Täällä taustalla hengailen ja voisin kirjoittaa vaikka sinulle Amilda postiakin, jos voisit sen sähköpostin tähän vielä kirjoittaa. Ja sitä kautta teidän muidenkin listalle päästä :) Meillä yritys alkaa, tai siis ehkäisy jää vain pois syksyllä. Eli en aio stressata sen suhteen yhtään (ainakin nyt helppo sanoa..) Teille kaikille niin suuresti plussia toivon :) Toivottavasti pian tärppää :) Samoin myös naapuriketjuun plussia toivottelen. Ihanaa kun Rosa plussasi :) Toivottavasti kaikille heillekin plussat vielä testiin ilmestyy :)

Käyn teitä moikkaamassa välillä, onnittelemassa ainakin niistä plussista ;)

Hui Fiona! Kyllä tuo enemmänkin kiinnittymisvuodolta kuulostaa :D Ei kun tikkuun kuseksimaan vaan, niin saadaan taas hekuteltavaa! Lupaavat on merkit ainakin bd bd bd

Juu Maijuliini, pistä postia tuleen vaan... [email moderoitu] On kiva kun töissä voi välillä tehdä muutakin kun yrittää raivata sitä paperikasaa ja työsumaa. Menee työpäivät paljon rattosammin ;) Ollaan kyllä aika paljon tuolla sähköpostin puolella turistukin...
Ja tokihan voimme pitää sinut myös listassa roikkumassa, jos haluut. Sunhan ja VimaAuroran kanssahan koko tämä ketju aloitettiinkin. Ei voi kyllä tietää, ketä meitä vielä syksyllä mukana on, toivottavasti tietysti ei ketään, mutta eihän sitä koskaan tiedä..
Juu... hirmusti plussia toivomme kaikille meistä ja tosissaan vielä enemmän naapuriin, kun ovat siellä niin kauan tahkonnetkin. Rosan plussaus oli kyllä aivan ihana juttu!!!

Kiitokset onnitteluista Amilda ja Liisaleena! =)

Fiona pelkkiä tuhruja ei kyllä tosiaan lasketa menkoiksi joten ehkä voisit kohta harkita sitä testaamista? bd bd bd bd bd bd bd

Amilda totta totta... Niinhän se on. No kuitenkin kun niitä tuntemuksia on niin kai niistä vähän voi riemua repiä :D Eli pidetään peukut pystyssä vaan =)

Maijuliini oot tietysti tervetullut kirjottelemaan vaikka yritys ei vielä päällä olekaan, jos vaan haluat! Aika monet löpinät menee vauvailun ohi korkealta ja kovaa =)

Heissan!
Onnea mimonalle lääkärikäyntiin!Toivottasti saat apua..Tänne ei mitään uutta,oireita keksin koko ajan lisää.:)Mutta saa nähdä onko te taas vaan mielen kepposia.Ehkäpä viikon päästä tietää:)Jee,perjantai!

Tsemppiä Mimonalle lekuriin! Toivottavasti saat hyvää ja asiantuntevaa palvelua sekä vastaukset kysymyksiisi. Tulehan kertoo, kuinka siellä sit meni...

Vieläkös Fiona meinaa pitää meitä kauan jäännityksessä? Hirmusti plussatuulia tänne meijän ketjuun odotellaan... bd bd bd
Entäs mitäs meijän mminttu? Onko ilkeä sukulainen sapunut vai saako sua vielä edes ihan pikkusen vaan jännittää? (Älä suutu... Mun on pakko!)

Sit hieman omaa napaa ja tän hetkiset fiilikset:
Täällä alavatsassa oudot tuntemukset jatkuu... Varsinkin alavatsan vasemmalla puolella. Se ei oo varsinaisesti kipua, eikä oikeen paineen tunnettakaan (mut enemmän kyllä paineen tunnetta kun kipua ?!), vaan niinkun jotenkin sellainen alavatsan olemassa olon tiedostamisen tunne. Just, ota nyt tästäkin sit selvä!!! Ei oikein osaa ilmaista sanoilla tätä... Lisäks mulla on TOINEN tissi arka.. Siis What the f*ck! Taidan olla ihan vaan luulosairas tai jotain, kun tää kuulostaa ihan Spookylta!! No joo, mut sellasia tuntemuksia täällä tänään... Voi siis olla tuntemuksia joko tulevasta plussasta tai tulevasta tädistä, et ei siis mitään varmaa oloa suuntaan eikä toiseen ole saatu täälläkään. Ihan kumi vaan voi tulla...

Mitäs viikonloppuna? Mulla olis lauantaina kaveri synttärikemut ja pitää varmaan lauantaina kaiken varalta testata ennen kun lähtee juhlimaan. Mutta juurikin tuossa mietein, et mitäs jos sieltä sattuis tuo plussa pärähtään, mitäs sit... Kyllä jengi vähän ihmettelee (lue: tietää tasan tarkkaan), miksi en juo tai polta. Koska yleensä, kun on jotkut juhlat, niin mähän olen yleensä heti ekana siellä ihan bilehileenä juhlimassa. Ei oikein oo ollut tapana sylkee kuppiin, joten heti jäisin kiinni, jos en ottais mitään. Enkä nyt muutenkaan ihan välttämättä halua heti mahdollisesta raskaudesta kaikille toitottaa. Onpa vaikeita juttuja... Melkein toivois ettei ainakaan vielä lauantaina tuo plussa pärähtäis vaikka tässä kuussa olis tärpännytkin...

Huhuu! Onpa hiljaista... Missä kaikki on?
Alkaa tää työpäivä olla töiden osalta mun puolesta lusittu ja vois hetken tässä vielä palstailla ennen Ikeaan lähtöä... Tulkaahan joku linjoille!

Näin jälkiviisaana voin sanoa, että ihan hyvä että en suotta testaillut nimittäin täti tuli tänään aamulla kovalla "rytinällä". Siis että suurinpiirtein oon istunut pöntöllä tän aamun ja kipuja on... AUTSSS!
Nyt on taas tuttuun tapaan mieli maassa, tuleekohan tästä koskaan mitään??

Voi hitsin hitsi... Mä olin ihan sata varma, et Fiona plussaa! Hirmusti voimia sinne! Eihän luovuta toivosta vielä. Ei muuta kun uutta kiertoa kohden vaan.
(tiedän, ettei nyt paljon lohduta, mutta parin päivän päästä tulee varmasti jo hyvänä tsemppinä nämäkin...)

Voi harmien harmi Fiona! mä jo oikeesti peukutin siihen suuntaan, että sulle se plussa ny pärähtää..mut kummasti se mieli taas muuttuu ku uus ovis on oven takana, että eiköhän se plussa sullekin viel pärähdä!:)

Noniin, gyne sitten takana. Otti papan ja teki sisätutkimuksen. Kuulemma kaikki näytti hyvältä ja, että eikun lakanoita ahkerasti tuulettaan:) Jäi vähän harmittaan, kun ei ultrattu, kun siel ei ollu vehkeitä..sanoi, että ultrataan sitten äitiysklinikal;)..no heh..pääsis sinnekin asti sitten!
Sitten kyselin mun kummallisista menkoista ja joulun kiertoa se epäili aikaseksi keskenmenoks ja toisesta se ei osannu sanoa, kun oli niin lyhyt kierto.. toisaalta sanoi, että mieli voi tehä tepposet jos oikein kovasti vauvaa haluaa..
Parin päivän menkkakivut kuulemma ihan normaalia( mut onhan ne välil maatajärisyttävän kipeet) kunhan ei keskellä kuuta muuten oireile.
No ainakin lupa tehtailuun on virallisesti saatu ja nyt voi taas hetken olla rauhallisin mielin:)...

Kerrohan Miini sit kans mitä sulle tehtiin ja sanottiin!!

Amilda, oireet kuulostaa lupaavilta! oletetaan, että hormonia on yltäny vasta toiseen tisuun tai se on reagoinu nopeemmin hormoniin;) db db db db sinnekin:)

Lohtuhalit Fionalle! Onneks sulla oli viikonlopulle vähän menoa tiedossa, ei varmaan ehdi märehtiä hirveesti. Uutta Oota kohti vaan!

Hyvältä kuulosti Mimona toi sun käynti. Jos se lekuri tosiaan oli sitä mieltä ettei oo mitään syytä epäillä mitään ongelmia niin eipä mekään sit aleta niitä keksimään :) Eli peitot heilumaan sitte vaan :):) Mulla on aika maanantaina mut meen normi lekurille joka hoitaa myös gynepotilaita, saa kattoo tekeekö mitään tutkimusta vai ohjaako "toiselle" gynelle (toivon saavani ainakin sitte lähetteen, menis työterviksen piikkiin). Kun kerta haen apua lähinnä tohon outoon kiertoon jne eli en mitään lapsettomuustutkimusta tms. Ne on asia erikseen mut toivon et saan saman diagnosin ku sinä Mimona! Saas kattoo, mut ilmottelen kyllä sitten.

En tainnu ehtii Amildan kanssa linjoille samaan aikaan tällä kertaa, ihme sekin! Meni ap niin tiukasti duunin merkeissä ettei toivoakaan palstailusta enää. Noh, täällä usein kiireet painottuu loppuviikkoon. Maanantaina sitte menossa mukana taas.

Hertta koitahan jaksella lauantai duunissa! Huomaa heti kun sä oot pois palstalta ;) Mä en valitettavasti pääse linjoille ennen maanantaita, kotona jostain syystä netti pätkii (kai).

Amildalle paljon peukutuksia bd bd bd bd Ihan lupaavat oireet, puolittain ainakin, toinen tissi.... ;D;D Samoin Minisunille bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Ihanaa viikonloppua ladies!!!

Ootte varmaan kaikki jo kirmanneet viikonloppulaitumille! Mä vasta nyt pääsin nettiin ja lukeen kaikki spostit. Huh ku siellä aina onkin kaikee asiaa (siis myös muilta kun teiltä :D). Laitan vähän avautumista spostiin ku kerkeen...huh ku isot miehet vaan voi olla hmm..noh lapsia!
Fionalle isot halit! Koin ton saman sillon tiistiana ku testasin sen nega. Hmm mutta kyllä se mieli sieltä aina vaan nousee, ihminen on luonnostaan hyvinkin toiveikas :D
Minisunilla onkin sellaset oireet (ja myös Amildalla) että mä varmaan jään tänne itekseni jutskaileen sit ku te kaikki plussaatte....noh joo mutta kesään mennessä me kaikki ollaan vatsa pystyssä sano mun sanoneen!
Miinille tsemppiä lekuriin! Uskon et se kyl tekee sen mitä pyydät koska sua auttamassahan se on :D

Täällä aamulla tisseihin sattu aika kovasti mutta kun oikeen muistia pinnistelen niin se kyllä taitaa viitata enemmän menkkoihin kun raskauteen :( Noh mutta koko ajan tunne et menkat alkais et toivottavasti ne alkaa sit viimeistään huomenna koska muuten se varmaan tarkottaa sitä etten ovulois ollenkaan :( Mahan molempia puolia "kivistää" hassusti mutta menkkoja siis odotellaan. Jännittää toki saa mun puolesta mutta epäilempä kovasti että viime kierto oli sen takia pitkä etten ovuloinut ja tässä kierrosssa saattanut käydä samanmoisesti. Jos ei mitään kuulu niin varmaan sitten ensi viikolla uusi yritys....mutta säästääpä rahaa ku ei ihan joka päivä kuseskele :D

Huomenta! Olin töissä jo 6.20... Aivan sairaasti väsyttää... Miulla on ihan outo olo, tuntuu, että pyörryttää hirveesti...Ja huono olo kans, velloo mahassa...Mitään en aamulla kyllä kerenny syömään, kahvikupin ja tupakan vetäsin...Heh, todella terveellinen aamupala :D Ihmekös tuo, jos vähän öklö olo... Pitänee mennä kohta syömään jugurtti tuonne taukohuoneeseen, jos vähän helpottas... Onks täällä ketään tänään paikalla? Ei varmaan näin aikasin ainakaan...

Huomenia!
Ihana lauantaiaamu :D

Täällä siis kp1. Yöllä heräsin siihen ihanaan tunteeseen kun verta valuu :(
Noh mutta ehkä kuitenkin ovuloin! Se on aina plussaa kuitenkin :D
Katotaan nyt sitten miten lähetään seuraavaan kiertoon mukaan. Haluisin tikuttaa ja kattoo onko toi vasen puoli kunnossa kans vai ei mutta toisaalta jos yrittäs sitä taktiikkaa ettei stressais. Saa nähä toimisko. Ärsyttää ku kaikki sitä jahkaa että elkää stressatko mutta miten oot stressaamatta??

Huomenta mminttu! Ja huomenta muillekin! Kiva, et jollain on ihana lauantaiaamu... ;) Miulla ei niin ihana...kun ei kiinnostas tippaakaan täällä töissä kökkiä :( Harmittelut tädistä, mminttu! No ovis ainakin on tapahtunut, kun täti kerta paikalle osautui...

Niinpä just! Tiedetään, että pitäis olla ressaamatta, mut ei se vaan hitto meinaa onnistua! En mie ainakaan muuta osaa ajatella nykypäivinä, kun tätä raskautumista... Mut yritys on kova siis olla ressaamatta vaikkei se oikein onnistukaan...

Miulla on tullu sellasta lievää tuhrua tässä pari päivää. Menkat loppu tiistaina ja sit oli päivä tai pari ettei mitään tullu ja nyt tulee taas ihan pientä tuhrua (sellasta ruskeeta, ei siis ihan puhdasta punaista verta...). Sori yksityiskohtaisesta selostuksesta...

Pahoittelut mmintulle tädin tulosta :( Etkös nyt kuitenkin tikuttanutkin sen ovulaation, joten kyllähän se sieltä tuli...

Mää vapisen, tärisen ja oon ihan sekasin. Sydänkin on tunnut hyppään rinnasta kurkkuun tai jotain. Testasin äskön meinaan haamun!! :D Mutta siis ihan selvän sellaisen... Täällä taidetaan olla pieniin päin!
Apua, mitäs nyt? Mitä nyt pitää tehdä? Mites ne mun illan kemut? Voinko mä juoda ton mun aamukahvin loppuun? Nyt on aikinen ihminen ihan sekasin....

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik Amilda!!!!!!!!! :D :D :D Ihanaa!!!! Voi että, mie taijan seota täällä ihan myötätunnosta :D Huh huh.... Juu, nyt sit jäi siulla bileet väliin ;) Tai siis se juomispuoli ainaki :) Ei hitto, miun pitää lähtee hermosavuille... Oon niin ilonen, että fiilis on ihan ku ite ois plussannu :D Mitäs mies sanoi? Ootte siellä yhessä onnesta sekaisin? Huih... :D (Tää viesti oli nyt kyllä yhtä hymiöö ja huutomerkkii, mut nekään nyt ei millään riitä kuvaamaan tätä iloa...)

ONNEA Amilda!! Vinkkinä illan juhliin - alkoholittomat siiderit... Niitä itse olen juonut, eikä kukaan ole huomannut mitään! ;-) Ja kahvia voi juoda kohtuudella edelleen, minä ainakin olen aamukahvini koko raskauden ajan ihan rauhassa nauttinut. Vielä kerran onnea!!

Voi NENÄ AMILDA!!!:))))...ONNEa onnea!! aivan ihanaa!! Nousin vasta ja tuli oltua melkeen tappiin asti eilen bilettämäs..ihan kuskihommissa..väsymys ja unenrippeet kaikkos kyl tuon uutisen myötä:)
Voin kuvitella miten se ryystää illalla vettä sidukka pullosta suupielet korvissa:D

Onnea Amilda tuhannesti!!! Tää ketju on kyllä niin ihmeellinen, melkein koko ajan plussauutisia!!
(mä kyttäilen täällä vieläkin teidän keskusteluja kun en osaa odottajien puolelle siirtyä ;)

Yhteistyössä