Alkumetreillä 9

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miini-81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei täältäkin!
Täällä kp 11 nyt ja vähän ois kyl ovistuntemuksia.Noista ovislaskureista vielä niin ne on luultavasti laskettu juuri hyvin säännöllisen kierron mukaan ja vaikka itselläkin on säännöllinen kierto niin mä menetin niihin uskoni kun joitakin kiertoja sitten kokeilin ovistestillä ja sen mukaan se oli positiivinen ja laskurin mukaan ovis oli mennyt jo aikoja sitten.Tiedä sitten mikä oli oikeassa..
Juu Hertta ei tuommoisista ulkopuolisista kannata välittää!Antaa mennä ohi vaan..Vaikka oikeesti(en todellakaan tarkoita sua Hertta)niin ihmisten rahan käyttö ihmetyttää välillä.Kun siis niin kuin olen maininnut työskentelen työterv.huollossa niin kuinka täällä monesti huomaa että ihmiset laittavat usein rahaan todella turhaan mutta jos pitäisi lääkäristä maksaa niin siihen ei suostuta.Tietenkin kaikilla on oikeus vaatia hoitoa ja lääkäriä mutta jos lääkäriä ei ole niin kuinkas sen siihen taiot.Ongelmat ovat paaaljon syvemmällä...
Nyt syömään,nääälkää..Plussatuulia ja mukava viikkoa kaikille!:)

Niinpä, no mikä lie ohhoh tai huhhuh hää onkaan... :D Päivitelköön ihan keskenään... Juu muistu miullaki mieleen, et se sama nimimerkki on joskus jossain toisessakin ketjussa käyny päivittelemässä ja mollaamassa jonkun juttuja...Ihan nolla on ite tuommonen tyyppi! Muut keskustelee ja pohtii omia juttujaan ihan rauhassa, niin sit yks tuommonen törppö tulee ihan taivaalta ja haukkuu vaikka sun mikskä...

Mie muuten soitin omalle lääkärille, ajat tietenkin oli tuolla kunnallisella puolella jo menny, mut puhelinajan sain. Eli lääkäri soittaa miulle ens maanantaina ja keskustellaan puhelimessa tilanne läpi ja sit varataan aika, jos tarvii. Miusta tuommonenkin on ihan hyvä vaihtoehto alottaa tätä hommaa... Voihan se tietenkin olla, että puhelimessa on taas niin helppo vaan sanoo, että odottele rauhassa vielä muutama kuukaus, mutta siihen mie kyllä sanon sit vastaan, että en oota enää päivääkään. Jos lääkäri ei suostu mitään tekemään asian eteen, meen sit sinne yksityiselle, jos sieltä kerran helpommin aletaan tuumasta toimeen :)

Juu minisun, tuo on ihan totta... En todellakaan tarkoittanut, että en ole valmis satsaamaan omaan terveyteeni, vaan ihan sillä tosiaan pohdin näitä vaihtoehtoja, kun tää meijän yritys on vasta näin alussa, niin en nyt heti arvellu suuna päänä lääkäriin hyökätä, että nyt reseptiä tänne ja äkkiä, joku on vialla... Koitan olla rauhallisesti tässä projektissa, jos tää lääkärireissua alkaa vaatimaan... Ihannetilannehan se olisi, että ei tarviis lääkärillä juosta, mut jos tilanne sitä vaatii, niin ehdottomasti sinne on silloin mentävä. Katotaan nyt mitä se lääkäri miulle sanoo sit ens maanantaina... Voi tosiaan olla, et tää asia ei etene puusta pitkälle noin puhelimitse, mut sittenpä on seuraava vaihtoehto tiedossa...

Nyt kyllä mie vaihan puheenaihetta, menee miulla vaan tän saman asian jankkaamiseks! Heh, sori...

Gallup: Millon teillä on talvilomia? Onko reissuja suunnitelmissa?

Pahoittelut, jos joku on jo ko. suunnitelmistaan kertoillut ja mie hölmö en niitä nyt tässä muista...

Itselläni on talviloma vasta huhtikuun vikalla viikolla, miehellä myös sillon, ni saadaan olla lomalla yhdessä! Tässä ennen sitä ois kyllä kiva tehdä joku viikonloppuloma jonnekkin, kylpyläreissu kyllä tekis terää :)

Mission completed! Mies kaadettu sänkyhommiin vielä eilen illallakin - siis tikutuksella saadun oviksen aikaan ;) Mutta vaikka ovulaatioon nyt ihan varmasti osuttiin, en usko tässä kierrossakaan raskautumiseen, kun prkl ei sit onnistuttu siinä joka-toinen-päivä tahdissa, vaan tuli vähän liikaa just sit oviksen aikaan pupuiltua (viiem kierrossa joka päivä ja ei tulosta...). Päätti tulla tuo ovis päivää liian aikasin :(
Nyt sit alkaa se maailman pisin kaksi viikkoinen, kun odoteaan, odotetaan ja odotetaan ja kytätään joka ikistä pikku nippailua kroapssa. Eli ihan hölmöläisen hommaa taas luvassa...

Mulla oli joulun ja uudenvuoden välinen viikko lomaa (siinähän siis tuli vapaineen yht, melki kaksi viikkoa lomailtua). Vielä olis 3 lomapäivää säästössä, mutta enpä tiedä koska niitä pitäisin - sopivan paikan tullen sit, vaikka neuvola tai ultrakäymisiin tms. tai sit jätän kesäloman jatkoksi nekin. Aika näyttää...

Missäs Liisaleena on, kun ei ole yhtään itsestään ilmoitellut ja jännäyspäivät oli siellä jo eilen?!? Huhuuu....

Ihan mielenkiintoinen aihe sinänsä, vaikka tuon ohhoh huhhuh -tyypin tarkoitus selvästi oli vain provosoida. Onko pihi jos haluaa käyttää julkisia terveydenhuoltopalveluita yksityisten sijaan? Ja onko pihiys jotenkin huono asia? Minusta tietty määrä säästäväisyyttä on vain positiviista vanhemmiksi haluavilla, äitiys- ja vanhempainrahathan ei tunnetusti suuria ole, puhumattakaan kotihoidontuesta.

Toivottavasti Hertta saat selvyyden asiaan maanantaina :)

Hauska juttu, että Jenninenkin näki unta plussatestistä ennen plussaamista! Mun tilastot sen kun kasvaa :) Itse näin "enneunta" pari kuukautta ennen kuin esikoinen sai alkunsa (yritettiin silloin jo raskautua.) Siinä unessa oli meillä tyttövauva, muistan hiusten ja silmien värit, ja syntymäpäivä kävi siitä unesta ilmi. No, vauvan sukupuoli, hiusten ja silmien väri piti paikkaansa, syntymäpäivä heitti kahdella päivällä.

Talvilomagalluppiin: helmikuun lopussa ois viikko lomaa, lähdetään mökkeilemään. Odotan jo innolla!

Minä täällä edelleen tätiä odottelen, viime viikolla tuntui parina päivänä että menkat alkaa justiinsa, mutta sitten se meni ohi. Tai ehkä viikonloppuna ei vaan ollut aikaa ajatella asiaa. Nyt taas vähän tuntuu alavatsassa, kp on jo 38.

Tsemppiä Liisaleenalle!!! dbdbdb Eli onko siulla jo paljonki myöhässä? Millon meinasit testata? Kiva jännätä teidän muiden puolesta, kun itellä ei vielä mitään jännättävää ole... Onhan sekin tietty mahdollista, että raskautuu tämmösestä pitkästä kierrosta niin, että menkkoja ei kerkee tulla ollenkaan, mut varmaan aika harvinaista semmonen... Saahan sitä toivoa elätellä :)

apua! Mun vauvakuume nousi just sellasiin lukemiin että on jo erittäin vaikeeta olla ajattelematta raskautumista päivittäin paljon! Kävin siis vaihteeks parhaan kaverin luona jolla on sellanen 4kk vauveli. Se vaan oli niin ihana! Sain kovasti pidellä sitä ja syöttää ja leikkiä sen kanssa <3 meitsi on vieläkin ihan pilvilinnoissa :D

Joo ei oo helppoo nää "välipäivät" vaan olla ja odotella. Musta tuntuu kauheelta vieläkin vasta odotella tätä oikeeta odotusta ja sen jälkeen vasta se odotus alkaakin :( blaah...kertokaa mulle miks on ihanaa vielä kun ei ole lasta!

Tervehdys,

Liisaleenalle on täällä "kaikki" peukut pystyssä.

Hertta, älä sie välitä noista provokaatioista. Kyllä kai ne lääkäri ovat lääkäreitä myös kunnallisella puolella. Kuitenkin apua kannattaa pyytää aktiivisesti ja onhan siitä sitten mukava lähteä eteenpäin, kun on varmistettu ettei ole mikään pahasti vialla.

Talviloma suunnitelmia ei täällä ole; töitä vaan paiskin ja yritän olla liikaa ajattelematta tätä "projektia". Niin kuin Amilda kirjoitti, niin on odottavan aika pitkä... siis myös täällä. Nyt on kp 23 ja ensiviikolla sitten jännittää.

Jännäyslista:
Liisaleena 28.1
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 7-10.2
Amilda79 13.2 (Ystävänpäivänä olis kyllä aika ihana plussata ;) )
Angelique1 17.-19.2 (sillä normaalikierrolla)

Tässä jännäyslistan päivitystä! Saadaan jännätä sitten yhdessä ettei koko ajan tartte vaan kuulostella omaa kroppaa...

tänne ei mitään muuta ku huonoja uutisia. Toivotaan että se ovulaatio sitten oli jo nimittäin miehen kikkeli on sen verta kipiä ettei tässä varmaan pariin viikkoon voida hommailla :( noh onneks tuli hyvään saumaan eikä sitten just ovulaatiota ennen!

Jännäyslista:
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 7-10.2

Fiuh, listalta pois, tuli kp1. Ärsyttävää kun on niin pitkä kierto, eka oli 36 ja nyt 38. 10 päivää vähemmän riittäis vallan mainiosti.

Huomenta!
Vai on mmintun miehellä kikuli kipeenä :( Onneks on ovisajat ohi, niin ei tarvii sitä sit väkisin kiusata...
Mä nukuin koko eilisen päivän ja yön. Töitten jälkeen piti mennä ihanvain hetkeksi huilaan. Olin kuulemma sit jo ennen kuutta nukahtanut ja kun heräsin siinä illalla puoli yhdentoista aikaan, olin aivan sekasin vuorokaudenajasta (luulin et on ammu). No, kävin siinä sit juomassa, pissalla ja pesulla ja painuin takas unille ja nukuin aamuun asti ;) Tais olla ihan pikkusen noita univelkoja kertyneenä. No, nyt ollaan sit pitkästä aikaa ihan pirteenä täällä töissä...

Liisaleenalta odotetaan päivän tilannekatsausta! bd bd bd bd bd!!!

Ja taas ollaan Liisaleenan kanssa samaan aikaan linjoilla ;)
Harmittelut tuon ikävän sukulaisen saapumisesta. Pirun täti, kun löysi sutkin..
No ei muuta, kun uutta kirtoa kohti ja parempaa onnea sinnenniiii....

Voi harmi Liisaleena!Pahoittelut tädin tulosta!
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 7-10.2
minisun 15-16.2

Mä luulen että ovis oli ja se tuli hyödynnettyä:)Sopivasti ehdittiin ennen kun mies lähti työmatkalle,lähti siis tänään ja tulee to-pe välisenä yönä..Nää pari viikkoa sitten taas jännätään ja toivotaan parasta.

Nyt iski väsymys...Ja vielä piitkä työpäivä edessä,puuh...Yö oli kamalan katkonainen miehen matkalle lähdön takia..
Gallupiin piti vastata niin mulla ei ole talvilomaa edessä muuta kuin pääsiäisenä 5 päivää.Kesää odotellessa:)

Harmittelut Liisaleenalle tädin tulosta:/

Jännäyslista:
Fiona77 8.2.
Miini-81 8.-11.2.
mminttu 7-10.2
minisun 15-16.2
Mimona 18.2

Päätin sittenkin lisätä itseni listaan..vaik luulen, ettei täs kuus minun osalta tule mitään jännättävää:) Edellinen kierto oli todella lyhyt, mut veikkaan, että se nyt palautuu siihen pitempään. Eli laitan tuohon sen pitemmän mukaan.

Heippa! Iltavuoroon tulin ja kyllä osaakin tympästä...Ysiin asti pitäs jaksaa kitkuttaa... Lähti 52. päivä ja ei mitään uutta... Ootan kun kuuta nousevaa sitä ens maanantaita, että saan puhuu sen lääkärin kans. Vaadin kyllä sitä Terolut-reseptiä, jos ei siihen mennessä mitään oo tapahtunu.
Vitsi, kun ulkonakin on niin ihana, aurinkoinen ilma, niin ottaa päähän kököttää täällä tunkkasessa toimistossa nenä kiinni näytössä...

Jahas... Meillä ei sit tässä ole reiluun viikkoon ketään jännäiljöitä. Nyt vaan toivotaan, et jollekin tulis kuitenkin joitan oireita tai muuta tässä, mistä voidaan sit jauhata, et onko vaiko eikö... (Ai, miten niin kaipaa tähän työpäivään jotain muutakin, kun pelkkää työntekoa)
Toki myös, jos jollain on joku kiva galluppi, niin eikun pystyyn vaan...

Mä luovutan tältä päivältä ja lähen kotiin täältä töistä, mut palailen taas huomenna. See ya!

Hei onks täällä ketään enää linjoilla?

Mikä on muuten lemppariohjelmanne telkussa, mitä tykkäätte seurata eniten?

Itse kattelen yleensä kaikki ruokaohjelmat, suosikkeja on Jamien keittiössä ja Nigella Lawsonin ohjelmat :) Kiva kun ne tulee nyt Neloselta... Sit kattelen Salkkareita, Housea, Täydellisiä naisia, Rimakauhua ja rakkautta... Aika perinteisiä ns. naisten sarjoja :)

Täällä urkkimassa ennen nukkumaanmenoa.

Mä kattelen aika vähän telkkaria mutta kuitenkin joitain seuraan:
Huippumalli haussa, House, Unelmien poikamies, Csi, L-Koodi, Rimis yms.
Silleen on kiva seurata jos kotona on mutta jos jotain menoa on niin en kyllä nauhota eikä haittaakaan että missaan :D

Miekin tulin kurkaan ennen ku sänkyyn kaadun:)

Teeveestä tulee kateltua salkkareita, huippumallia, sisustusohjelmia, L-koodia ja nyt on katellu sillon tällön sivusilmäl tuota rimakauhua ja rakkautta ja sillon tällön greyn anatomiaa..jotkut dokumentit on myös ihan kivoja..

Jeps mut unten maille..hyviä unia:)

Huomenta jälleen! Onneks on jo torstai - sitä olis enää yksi herätys tälle viikolle :)
Pää lyö nyt kyllä aika tyhjää, eikä oikein ole edes mitään asiaa/kirjotettavaa, mutta täytyyhän sitä nyt välillä töistä irrottautua ja mihinkäs mä sit aina eksyn, jos en tänne ;)
No, vastailenpa kanssa tuohon tv-galluppiin. Telkkarista tulee kattottua, siis sillon kun on aikaa, niin lähinnä Salkkareita, Pakoa (tosin nyt jo tauolla), CSI:t, Täydelliset naiset + kaikenmaailman ruoka- ja sisustusohjelmia. Myös dokumentit kinnostavat (tietty aiheesta riippuen). Mutta siis ei ole maailman loppu, vaikken nyt ihan kaikkea tätä tarjontaa ehtisi näkeäkään... Harvoin sitä mitään tulee nauhotettua. Nyt on kyllä tosin tullut yllättäin tallennettua digiboxin kovalevylle niitä nelosen "Meille tuli vauva" ohjelmia, ihan näin elämänvaiheenkin ajankohtaisuuden vuoksi uteliaisuuttani. Se kun sattuu tulemaan päivällä siihen aikaan kun on töissä. Voidaan sit miehen kanssa iltasin ihmetellä niitä ennen nukkumaan menoa ;)

Mukavaa torstaita! Torstai on toivoa täynnä...