Onnea
ki7i haamusta ja toivotaan että siitä vahvistuu!
Bubba on sulla jännäämistä! Toivotaan että väriä sunkin testeihin rupee ilmestymään, vaikka tietty aika aikasilla päivillä testaat
Mä muistelen et noi Davidin testit anto tosi vaaleita haamuja, ne herkätkin, vaikka samaan aikaan cittarin joku halppis anto heti selkeen plussan! Tsemppiä piinailuun, niinku kaikille muillekkin!
nellinu ja muut vauvahaaveissa painiskelijat, mä voin kans myöntää että olen katkera ja kateellinen niille joilla helposti tärppää. Mun yks kaveri mietti et haluiskohan toisen vai ei, sillä on kans kohta vuoden ikänen ykkönen, sit ne ole kerran sängyssä, ja vissiin "varmoilla päivillä" kun eivät vielä uutta vaavia halunneet, ja pam se on raskaana. Kyl sitä on tollasesta kateellinen, ei voi mitään!
Mulla täti sit kaarto viime to kunnolla kylään, mut luulen et oli silti ovuloimaton kierto. Tjot tyylillä mennään ja toivotaan että joskus tärppää, en kyllä usko että ihan heti. Toisaalta tuo ainokainen on niin ihanassa iässä, että siitä nauttii täysillä, nii pysyy hiukan vauvankaipuu taustalla. Edelleen silti täällä taustailla haluaisin, vaikka pakko kai vähän toppuutella näitä vauvahaaveita, kun ei mies haluu yrittää tosissaan, siis et heiluteltas peittoja joka toinen tai kolmas päivä, ja kun noi kierrot on mitä on ja vissiin ovuloimattomia, niin pakko taustailla ettei ihan sekoo ja stressaa tätä asiaa liikaa.
Ai nii, sukupuolesta, mä en oikein tiedä kumpaa toivosin, toisaalta poika ois kiva, niin ois veljeksistä sit seuraa toisilleen ja ois kaikki vaatteet ym valmiina, toisaalta haluisin tytön, kun itellä on niin läheinen suhde omaan äitiin, eikä mulla ole veljiä, haluisin kans että ois tollanen läheinen vanhempi suhde, enkä tiedä voiko se äidin ja pojan välillä olla niin läheinen. Mietin et haluisinko nyt tietää sukupuolen, toisaalta en, et ois sit mitä jännätä, mut toisaalta kun tietäsin että ois meidän viimenen, niin ois kiva ostaa jo kaikkee tavaraa "oikeassa" värissä ja jos sattus iolemaan tyttö, niin vois myydä jotain pojan juttuja pois
mut siis ihan sama, kunhan ois terve ja kunhan sellasen sais
Plussatuulia kaikille näin tuulisena ja sateisena päivänä!