<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Moikka!
Täällä varmaan aletaan kohta bongailla ovista, jotta pääsis yk2 alkamaan :)
Piti kysyä, että tietäskö kukaan miten on alkuraskaudessa hieronnan kanssa tai ylipäätään selän hieronta raskauden aikana? Onko haittaa? Entäs sitten tuollainen jäsenkorjaus selän alueelle? Itellä selän kanssa pahoja ongelmia, joten ainakin tuota jäsenkorjausta varmaan tarviin raskauden aikanakin, mutta onko siitä haittaa raskaudelle, jos selkää rassaa nikamia paikoilleen?

Onnitteluja kaikille plussanneille ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!
 
Ki7i kiitos, mutta ei saa vielä onnitella...;) tänään taas nega Davidiin. Oliskohan dpo 11 tai 12 nyt. Että silleen. Ei tosin vielä välttämättä näkyiskään, hämää vaan se tiistainen haamujen haamu. Veikkaan vaan että ap. fiilis ei raskautumisesta pitää kyllä paikkansa. No testaillaan nyt loppun asti. Viikonloppuna viimeistään selviää. Eiköhän hana aukea viim. sunnuntaina.
 
Onnea ki7i haamusta ja toivotaan että siitä vahvistuu!

Bubba on sulla jännäämistä! Toivotaan että väriä sunkin testeihin rupee ilmestymään, vaikka tietty aika aikasilla päivillä testaat ;) Mä muistelen et noi Davidin testit anto tosi vaaleita haamuja, ne herkätkin, vaikka samaan aikaan cittarin joku halppis anto heti selkeen plussan! Tsemppiä piinailuun, niinku kaikille muillekkin!

nellinu ja muut vauvahaaveissa painiskelijat, mä voin kans myöntää että olen katkera ja kateellinen niille joilla helposti tärppää. Mun yks kaveri mietti et haluiskohan toisen vai ei, sillä on kans kohta vuoden ikänen ykkönen, sit ne ole kerran sängyssä, ja vissiin "varmoilla päivillä" kun eivät vielä uutta vaavia halunneet, ja pam se on raskaana. Kyl sitä on tollasesta kateellinen, ei voi mitään!

Mulla täti sit kaarto viime to kunnolla kylään, mut luulen et oli silti ovuloimaton kierto. Tjot tyylillä mennään ja toivotaan että joskus tärppää, en kyllä usko että ihan heti. Toisaalta tuo ainokainen on niin ihanassa iässä, että siitä nauttii täysillä, nii pysyy hiukan vauvankaipuu taustalla. Edelleen silti täällä taustailla haluaisin, vaikka pakko kai vähän toppuutella näitä vauvahaaveita, kun ei mies haluu yrittää tosissaan, siis et heiluteltas peittoja joka toinen tai kolmas päivä, ja kun noi kierrot on mitä on ja vissiin ovuloimattomia, niin pakko taustailla ettei ihan sekoo ja stressaa tätä asiaa liikaa.

Ai nii, sukupuolesta, mä en oikein tiedä kumpaa toivosin, toisaalta poika ois kiva, niin ois veljeksistä sit seuraa toisilleen ja ois kaikki vaatteet ym valmiina, toisaalta haluisin tytön, kun itellä on niin läheinen suhde omaan äitiin, eikä mulla ole veljiä, haluisin kans että ois tollanen läheinen vanhempi suhde, enkä tiedä voiko se äidin ja pojan välillä olla niin läheinen. Mietin et haluisinko nyt tietää sukupuolen, toisaalta en, et ois sit mitä jännätä, mut toisaalta kun tietäsin että ois meidän viimenen, niin ois kiva ostaa jo kaikkee tavaraa "oikeassa" värissä ja jos sattus iolemaan tyttö, niin vois myydä jotain pojan juttuja pois :whistle: mut siis ihan sama, kunhan ois terve ja kunhan sellasen sais :)

Plussatuulia kaikille näin tuulisena ja sateisena päivänä!
 
ihanaista torstaita kaikille!

Oon ollu nyt 1 vuorokauden imettämättä ja tadaa! ovulaatiotestiin pärähti melkeen yhtä vahva viiva kun testiviivakin :D ei voi sanoa kuin että rakkaat hormoonini tervetuloa takasin:heart: mutta eipäs ilota vielä niin paljon...me ollaan miehen kans molemmat vieläkin kuumeessa joten petipuuhat ei kuulosta kamalan mukavalta ajatukselta varsinkin kun mulla on molemmat korvat tulehtunu ja pienikin liike tekee älyttömän paineen korviin :( että sillälailla sitten. mietin tässä et kerkeisköhän vielä huomenna jos se ovis kerran on sit vasta 24-48 tunnin päästä?

budda mä niin jännään sun puolesta!! eiks sulla nyt vielä riittäs se 3 vuoden ikäerokin jos nyt plussaisit? tsemppiä!

Tilke
loistava juttu et sait tiedon siitä ovuloinnista! :) toivottavasti ne kierrotkin siitä tasaantuis!
nöhvi mahtavaa kuulla et joku muukin sekoilee noitten ovistestejen kanssa :D mulla on just sama tilanne kun sulla kun en tiedä riittääkö toi viivan punasuus siihen plussaan..
 
kiits tsempittelijät :) no kävin sitten vessassa ja paperiin jäi ihan aavistuksen vaaleanpunaista valkovuotoa. Ronklasin vähän lisää ja paperiin jäi taas haalean haaleeta vuotoa, mutta tosi vähän. Ja nyt ei oo pariin tuntiin kyllä tullut yhtään mitään vähän kaivelemallakaan.. Et tää kyl palautti maan pinnalle todella kovaa. Tissejä vihloo (mut ei oo kipeet muuten) ja jalkoja särkee. Ei koskaan tällaisia oireita kyl ennen menkkoja oo ollut. Mutta mutta...kaippa se on nyt vaan suunnattava ajatukset ensi kuuhun. Ja siirryn siis taustailemaan sit.

hipsu86 sehän se tässä niin kamalaa on että jos se tärppi olis nyt käynyt LA olis pari päivää ennen esikon 3 v. päivää, mutta se riittäisi kuitenkin! Siksi varmaan sorruin kiukuissani tähän testailuunkin sit...:ashamed: Toivottavasti teillä kuume hellittää pian!

Piti ostaa äsken kaupasta parempi testi, mutta jätin ostamatta. Ajattelin että jos David ei näytä nyt kahteen päivään mitään (kaks testiä jäljellä) niin kyl se on sit selvä peli. Dpo 13-14 on kuiteskin jo la.

On kyllä paska päivä! Mukavempaa päivää teille muille!
 
Bubba mä uskon että se oli kiinnittymisvuotoa. Mulla tuli se esikoisesta. Luulin että menkat alko pari päivää etukäteen mutta seuraavana päivänä ei tullutkaan enää mitään. Ja nyt odottelen tässä itsekkin malttaamattomana juuri tuota haaleaa verivanaa joka jäisi paperiin ja loppuisi siihen.

Nyt varmaankin dpo 10. Aattelin testata huomenna ovis testillä, jos näyttäis raskautumisen :D Kun en raaski viä tuhlata cb:n viikkonäytöllistä. Mutta en kyllä usko että olisin raskaana. Kun ei oireen oiretta vaikka kuinka yrittäis kuvittelitella :D Ei tisseissäkään muuta kun että ne tuntuu tavallaan "täydemmiltä" kun imetyksen loputtua aikasemmin. Mut ihan vähäsen vaan
 
Kyllä se nyt on niin et raskaana ollaan, ainakin alkuraskauden ultraan asti.. Eli eilen taas testattu plussa.. Jotenkin en vaan suostu "hyväksymään" sitä, kun esikoista tehtiin 2 pitkää vuotta..ja tää sai muka alkus toisellla yrityskerralla??!! Noh, jos näillä eväillä mennään niin la aika olis 10.6 :D Esikoinen synty 30.6 :D ahaahaa :D
 
onnea Meriheponen meilläkin esikoinen syntynyt kesäkuussa...:)

Täällä ei mitään vuotoja bongattu. David nega. Mutta korvat soi, toinen siis tinnittää...kääk! Menin teitty googlettaa että raskaana voi korvat soida helpommin. Että sellasta pientä lisäjännitystä taas :O Onneks viikonloppu täynnä ohjelmaa niin ei ehdi silleen miettimään näitä asioita...eikähän maanantai tuo tuloksia viimeistään!
 
Nöhvi
Onnea meriheponen :flower:

hipsu: mahtavaa tosiaankin etten ole ainut ovistestien suurkuluttaja :LOL: Onneksi mies ei tiedä kuinka överiksi testailu on mennyt :p Joo mutta siis normaalissa kierrossa nyt oltaisiin piinapäivillä, mutta nyt en tiedä? Ovisoireita oli jo viikko sitten, eilen taas vihloi? Testeissä on ollut jo ainakin kolme päivää aika vahva testiviiva, minkä jo melkein lasken plussaksi. Muistaakseni en esikoista yrittäessäkään saanut sen vahvempaa viivaa.. mutta miksi viiva ei vaalene? Voiko ovis olla jo mennyt vaikka viiva ei vaalene? Ärsyttää tämä epätietoisuus... help!
 
Piinailua täällä.. Kp 24 menossa ja viime kierto oli 34pv..sitä edellinen 32

Niin tein tuossa ovulaatiotestin kun mulla ei oo mitään käsitystä oviksesta ja tuli yhtä vahva viiva kuin kontrolliviivakin! Siis Häh?? voikohan mulla olla ovulaatio vai voiko merkata jo raskautta..kiertopäiviä vasta noin vähän?! Mitään oireita ei suuntaan tai toiseen ole..ehkä vähän menkkajomottelua mut ei muuta. Olin kyllä siinä luulossa, että ovis olisi jo mennyt..nyt se yksi raskaustesti kuumottaa tuolla kaapissa!! :D
 
Biba voihan se tarkottaa raskauttakin, jos on vaikka ollut aikanen ovis, mutta kannattaa ehkä varmuuden vuoks vielä tallettaa siittiötkin. eihän siinä mitään menetä :)

Oi, ONNEA Meriheponen!

Kävin sitten tänään cittarissa ja ostin pari raskaustestiä :D No tein tossa yhden päiväpissasta ja kyllä kun oikeen tarkkaan katsoo niin siihen EHKÄ tuli semmonen ohuen ohut haalea punainen viiva... En tohon uskalla kyllä viä yhtään luottaa täytyy tehdä aamulla toi toinen testi.
 
Onnittelut Meriheponen!!:flower: aika ihanaa että tärppäs noin pian, jos esikoista yrititte kauan! Tarrasukkia pikkuselle!

torstai hyvältä sullakin kuulostaa, ehkäpä pääsemme huomenna onnittelemaan, toivotaan niin!

Biba jännät aijat sullakin! Komppaan torstaita, et varmuuden vuoksi siittiöt ehkä kandee tallettaa, jos vaan on mahis, mut tietty mukavempi ois jos talletus oiskin tuottanut tulosta;)

Tilke hyvä uutinenhan se on että olet ovuloinut! Kurja vaan ettet saanut sitä keltarauhasreseptiä, vaikka sitä olikin lupailtu! Kandee varaa soittoaika ja kysyy asiaa vielä, oot kovan hinnan jo maksanut tuosta, niin kyllä se lekuri saa viel samaan hintaan auttaa! Voihan olla hyväkin ettet ovista tikuta, jos se vaik sitten pääsiskin tärppäämään! Tsemppiä!

Bubba kurjuus että testit näyttää vaan negaa! Positiivista ettei tätiä kuitenkaan näy! Tsemppiä piinailuun!
 
Tyhmä kyselee taas et mitä noi dpo:t oikein tarkottaa? :ashamed:

Meriheposelle onnittelut täältäkin! Tosi hieno uutinen! :)

torstaille samat teksit multa mitä danuli kirjotti ;)

Biba kyllä minä olen ainakin kuullu että ovistesti voi näyttää raskauttakin, eli sitä toivokaamme ;) Mutta samoja terveisiä myös multa, että siittiöt talteen vaan! ;D

Nöhvi minuakin kiinnostaisi noitten ovistestien tulkinta! Kai niissä nyt joku tolkku pitäs olla että siinä vaiheessa kun ovis menny niin viivakin haalenee?! No, kuka nyt niistä selvän ottaa :D Viisaammilta siis tietoa kaivataan :D ..jälleen kerran :D
 
Meriheponen olen kuullut jostain että käytetty kohtu raskautuu helpommin... eli kai se on uskottava että se toinen tärppää helpommin kuin ekakerta. Sitä toivon ainakin itsellä kun meilläkin ekaa tehtiin pitkälti yli vuosi ja oltiin jo tutkimuksiakin aloittelemassa ja saatiin tutkimuksissakin jo vähän huonoja uutisia. Mutta mä siis toivon ja luotan siihen että meilläkin se toinen tärppi tulee sitten edes vähän helpommin! (sormet ristissä)
 
Moikka pitkästä aikaa. Ei ole tullut kirjoiteltua, mutta ei kyllä ole vielä ainakaan paljon kerrottavaa. Käytin oletettuina ovispäivinä tai hedelmillisinä päivinä tikkua, mutta en kyllä saanut niillä toivottua tulosta. Peitto heilui näinä päivinä tasan kerran, eli on suuren suuri ihme jos on tärpännyt.
 
KP 1

siirryn taustailemaan :wave: olipa outo loppukierto! Ei koskaan mitään tällaisia "oireita" ole ollut...hormoonit tekee temppujaan. Ehkä siellä oli pieni kiinnittymisyritys.

Tsemppiä teille muille, ehkä palaan joskus tänne taas kuumeilemaan.
 
Huomenta lauantaihin! Kyllä sitä raskaana ollaan, tälle aamulle selvä punainen viiva! :D

meriheponen Onnea sullekin! Meillä kanssa tärppäsi nyt yk2 ja esikoinen vasta yk 18,jotenkin vaan uskomaton olo että voiko se olla näin "helppoa".

Biba toivottavasti jaksat piettää raskaustestin kaapissa, itse ehdin tehdä tähän kiertoon 7 :whistle: Ja aloitin kp21

Toivotaan että kaikilla muillakin plussaneilla kaikki menee hyvin! :) Ja että täältä pääsisi muitakin pian odotus puolelle! Itse taidan siirtyä pikku hiljaa kesäkuisiin.
 
Simpat talletettu eilen varmuuden vuoksi..ja uusi sänky on loistava :D Viikon jännäilen ja sitten testaan jos ei menkat ole alkanu!! :)

tänään vietetään tytön synttäreitä joten herkkuja ja hyvää seuraa luvassa :)

Plussatuulia kaikille kanssatoiveilijoille! Ja onnittelut plussanneille!
 
Nöhvi
Jotenkin on toivo mennyt tästä kierrosta :| En tiedä sotkiko sairastelut ovista vai mitä... pieni toivon kipinä on, että livahti ohi testeistä, mutta sen verran ahkerasti tikutin että en usko. Edelleen Pregcheckin testit näyttää suht tummaa viivaa. Menin sitten tilaamaan verkkoapteekista halpoja Davidin testejä ja niillä ei tullut kuin hailukka viiva. Eli nuo ensimmäiset testit ei taida sopia mulle. Voi tylsyys :'(

Kysymys: jos on ovuloimaton kierto, niin miten se vaikuttaa kierron pituuteen? Vai vaikuttaako? Mietin vaan, että koskakohan sitä odottelisi tätiä kylään, nyt kun on jo kp20/25 (tai no en ole varma tuosta kierron pituudesta)?

Bubba :hug:
 
Viimeksi muokattu:
voi höh, Bubba :hug:

Biba pidetään peukkuja :)

Aamulla tein selvän negan :( Testissä kyllä sanottiin että siihen voi luottaa aikasintaan sinä päivänä kun menkkojen pitäis alkaa eli vähän on vielä toivoa jäljellä. nyt siis dpo 12.
 
Heipsan!

Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija. Perheestä löytyy mies ja kolmevuotias poitsu (8/08) ja nyt kuumeillaan kovasti pikkukakkosta! Pitkään oltiin molemmat miehen kanssa sitä mieltä, että yksi riittää, taloudellisistakin syistä kun mies on amerikasta kotoisin ja ei koskaan tiedä päädytäänkö jossain vaiheessa muuttamaan sinne, mutta niin vain tänä kesänä molemmilla alkoi kuumeiluttaa :)

Poika sai alkunsa 99 päivän kierrosta ja ensimmäisestä yrityskierrosta, viimeiset menkat alkoivat 28.8.2007 ja yritys aloitettiin lokakuussa ja kaksi viivaa tupsahtivat joulukuun alussa. Kierrot mulla aina olleet kaikkea 30 ja 90 väliltä. Synnytyksen jälkeen menkat ovat tulleet aika pitkälti miten sattuun ja kävin vihdoin 2 viikkoa sitten gynellä ihan ultraamassa löytyisikö epäsäännöllisyyteen syytä. Siellähän näkyi oikea normaali munasarja sekä vasen polykystisen näköinen. Vasemmalta ei siis kypsy munasolua kuin joskus tai ei ehkä ollenkaan. Näiden uutisten jälkeen päätettiin miehen kanssa aloittaa yritys heti eikä syksymmällä niinkuin ensin ajateltiin (valmistun keväällä parturi-kampaajaksi ja halusin aluksi saada koulun loppuun ennen äitiysloman alkua joten tarkoitus oli odottaa lokakuun puoleenväliin vähintään). Gyne oli sitä mieltä, että oikealta olisi kypsymässä munasolu 4 päivän sisällä (tämä siis 23.9.) ja peitot ovatkin siitä lähtien heiluneet keskimäärin joka toinen päivä :D.

Nyt siis kp 32/30-90 ja tissit ovat olleet todella kipeät jo noin viikon ajan. Se ei nyt sinänsä ole uutta, voi enteillä ihan vain menkkojakin mutta molemmissa tuntuu kovat kipeät muhkurat ja mieskin on sitä mieltä että ovat turvoksissa. Toissa keskiviikkona mahaa juili ja mietin olisiko ollut ovis kun gynestä oli silloin ollut 5 päivää, ja nyt on harva se päivä ollut heikkoa menkkamaista kipua alavatsassa. Esikoiselta kuitenkin tunsin kiinnittymisen selvästi todella voimakkaina menkkakouraisuina ja siitä lähtien alkoivat raskausoireet nostaa päätään. Nyt sitten en jaksa uskoa että olisi ainakaan vielä tärpännyt kun mitään sellaista ei ole tullut ja tuntuu siltä että alakerta on kuiva kuin sahara. Esikolta valkovuotoa oli kiinnittymisen jälkeen niin että pikkareita sai vaihtaa.

Ostin yhden apteekin testin kaappiin ja ajattelin kuitenkin testata tulevana keskiviikkona kun silloin tulee kaksi viikkoa siitä kun luulin tunteneeni oviksen. Pieni epäusko kyllä jäytää, koska pojalta tiesin jo ennen testin tekoa että olen raskaana ja nyt ei todellakaan ole sellaista samanlaista fiilistä. Noh, voihan se olla että ne mun "ovistuntemukset" eivät olleetkaan sitä ja ovis olisikin vasta tuloillaan. On tuo harjoittelu ainakin vielä aika mukavaa kun ei tarvitse kumia ja mieshän olisi peittoa heiluttelemassa vaikka joka päivä :D

Huh mikä romaani, toivottavasti joku jaksoi lukea! Plussatuulia meille kaikille!
 

Yhteistyössä