<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Onnea menkoista Sannuli79 ja tervetuloa mukaan misupai! :)

Nöhvi Oliskohan mahdollista, että sulla onkin pidempi kierto vaan tässä kuussa ja ovis siis vielä tulossa? Siinähän saattaa mennä pari kk ennen kuin kierto tasoittuu pillereiden jälkeen. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)

Voi luoja mä sekoilen täällä näiden kierron pituuksien kanssa! Kuka opettais mut laskemaan? :D
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
Lumi: joo en ehkä vielä heitä kirvestä kaivoon, jospa se sieltä vielä tulisi. Sitä vaan on niin vilkas mielikuvitus, että heti kehittää kauhuskenaarioita. Nytmä rauhoitun... Ja kierron pituuden laskemisesta, en mäkään ole oppinut vielä laskemaan :) Sen takia mulla on noin epämääräinen kierron pituus tuolla listalla...
 
teretulemasta Misupai ja onnittelut Sannuli79 menkoista (kerrankin menkat on iloinen asia :D)

Omaa napanderia: dpo 8-9 eikä MITÄÄN oireita. En usko siihen että mitään oireita ei tulis jos kiinnittyminen tapahtunut. Esikostakin tuli vaikka mitä oiretta heti. Eli täällä edelleen 99,9999% varma että raskaana en ole. Vähänkö vituttaa - suoraan sanottuna. Siirryn siis taustailemaan kun alkaa toi kp1 varmaankin lauantaina. Eli tää piinailuviikko meni helpoks.

Tsemppiä teille muille:hug:
 
Heipä hei naiset! Onpas tullut kivasti plussia syyskuun aikana, paljon onnea plussanneille! Sannuli onnea menkoista (harvoin kyllä tulee näin sanottua :D), Buballe tsemppiä piinailuihin ja plussaonnea, toivottavasti se tuosta vielä iloksi muuttuisi. Tervetuloa uusille ja tsempitykset sitä kaipaaville. Lumi minäkin plussasin oviksen viime kierrossa, kun kuvittelin jo kuukautisten olevan myöhässä. Ihana myöhäinen ovis ja kiertojen heitto, huoh... Jospa se olisi sieltä tulossa.

Äh, tyttö juuri heräsi, jatkan myöhemmin omaa napailua.
 
Jospa nyt saisi jatkettua, kun tyttö tuossa leikkii niin iloisena nallellaan... :D

Olen nyt ollut tosi hiljainen täällä(kin) palstalla, mutta lukemassa olen kýllä käynyt oikeastaan päivittäin. Omat huonot fiilikset tämän raskautumisen - tai raskautumattomuuden - suhteen ovat jotenkin rajoittaneet intoa kommentointiin ja omista kuulumisista kertomiseen. Ilolla kyllä täältä luen hyviä uutisia, ja mielessäni toivottelen tsemppiä ja jaksamisia kaikille sitä tarvitseville.

Sain nyt varatuksi ajan neuvolaterveydenhoitajan suosituksesta ja kannustuksesta johtuen terveysaseman lääkärille, josko saisin hormonaalista apua kierron heittoihin, myöhäisiin oviksiin ja alle kymmenpäiväiseen luteaalivaiheeseen, jotka ovat varmasti esteitä raskautumiselle. Lääkäriä menen tapaamaan marraskuun alussa, kattellaan, mitä sieltä saisi mukaansa. Alkaa aika vähenemään sen suhteen, että en joutuisi menemään töihin ja laittamaan esikoista hoitoon, sillä olen ilmoittanut palaavani toiselta hoitovapaan pätkältä (eli jatkaa sitä ei enää saa) heinäkuussa + lomapäivät. Niin se aika vaan kulkee: keväällä yrityksen alkaessa olin varovaisen varma, että viimeistään kesällä odottaisin pikkukakkosta, mutta kappas, kohtahan ollaan jo talvessa!

Eniten koko touhussa ärsyttää "lieveilmiönä" tulleet katkeruuden ja kateuden tunteet raskausuutisia kuullessa, joita nyt tuntuu tulevan vastaan vähintäänkin joka viikko. Tietysti olen onnellinen muiden onnistuneesta raskaudesta ja eihän se nyt herranjestas ole minulta pois, mutta silti uutisen kuultua on mieli maassa ja välillä saa melkein estellä itkua. Onneksi sentään fiilis ei ole tarttunut vielä palstailuun, ja toivottavasti pysyykin poissa : /

Täällä oli ollut puhetta kuukautisten alkamisesta synnytyksen jälkeen. Minulla alkoivat tytön ollessa noin 11 kk ikäinen, vauvahaaveilun aloitin siinä puolisen vuotta syntymän jälkeen.

Misupai kertoi toivovansa tyttöä. Onko muilla toiveita tai haaveita tulevan (ja hittovie, semmoisethan me saadaan! :D )pikkukakkosen sukupuolen suhteen? Itse olen ajatellut, että tyttö olisi siinä mielessä kiva, että silloin tytöistä olisi toisilleen varmaan eri tavalla seuraa kuin eri sukupuolta olevista, ja vaatteitakin olisi vino pino valmiina. Mies toivoo poikaa, ja toisaalta kyllä itsekin olisi poika aika mukava juttu. Summa summarum, voiko toivoa kaksosia, joista toinen olisi tyttö ja toinen poika? ;)

Mukavaa syksyn jatkoa toivotellen, yritän minäkin nyt vähän aktivoitua palstailun suhteen!
 
Nöhvi
Sannulille onnea menkoista myös täältä!

Bubba: jospa nyt menisi oireiden puolesta erilailla kuin esikon kanssa? Tai jos oireet alkaa vaan viiveellä? Onnea piinailuun, toivotaan että oireettomuus olisi oire!

on: niin voihan se olla että kierto heittelee näin alkuun. Se on uutta minulle, kun aiemmin kierto on ollut niin säännöllinen (ennen esikoista siis). Jospa se sieltä tulee tai sitten se on livahtanut ohi? Kuinkahan pitkä se LH huippu on? Olen kyllä testaillut niin ahkerasti, että saa olla tosi nopea jos on jäänyt huomaamatta ;) Pientä tummentumaa on ollut testissä, mutta ei kuitenkaan plussaa. Ensi kierrossa (jos sinne joutuu), niin ostan digitestejä. Vaikka fiksumpaa olisi varmaan olla ostamatta koko testejä :whistle:

Niin ja vielä siitä mahdollisen kakkosen sukupuolesta... sekä minulle että miehelle on ihan sama kumpi tulisi. Tyttö olisi ihana, kun on jo tytön äiti ja se tuntuu luontevalta. Jos taas tulisi poika, niin sitten olisi molempia yksi.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa misupai!

Tyllerömamma
Itselläkin tuttua nuo katkeruuden tunteen esikoista yrittäessä :/ vaikka sen tietää että eihän se itseltä pois ole, mutta kyllä ne plussa uutiset "ärsytti"! yk 18 sitten tärppäsi viimein.


ON: Olen tehny negatestejä keskiviikkona, torstaina, perjantaina ja sunnuntaina, ( ai miten niin poltteli kaapissa testit :xmas: )

Eilen alko oireet ja testit oli jo käytetty, joten kipaisin nyt aamulla apteekkiin ja selvä haamuhan siellä :D

Huomenna sitten uustesti, jospa tummuisi sitten :)
 
Hellurei!

tyllerömamma ymmärrän hyvin noita sun tuntemuksia monella nimittäin on niitä, mua on alkanu v..uttamaan se kun toiset voi tulla raskaaks imetysaikana ja minä taas en koska joku perkeleen maitohormooni estää ovulaation! Nää saamarin valemenkat yms alkaa jo potuttamaan.

Sukupuolesta: ehdottomasti toinen poika! pojat on niin ihania ja nimikin ois jo valmiina, en niinkään haluis olla tytön äiti enkä jotenkaan näe itseäni siinä roolissa. Jos tulis tyttö niin siinä ois sulattelemista vähäks aikaa. Mieskin haluais toisen pojan. mutta luonto päättäköön :)

On: nyt menee maitobaari kiinni lopullisesti ja kunnon yritys alkakoon! en tiädä kerkeekö vaikuttaa viel tähän kiertoon, kun en tiädä kauan se maitohormooni viel pörrää elimistössä, mut viimestään ens kierrossa alkaa toiv. tapahtumaan :)) alotan sit ens kierrossa kp.t alusta kun alkaa kunnon jytinät :))
 
Tyllerömamma itsellänikin on vähän tätä kateus/katkeruus tunnetta, mutta olen myös entistä onnellisempi jonkun toisen raskaus uutisen kuullessani. Eli jos kuulen jonkun odottavan vauvaa ajatukset menevät suunnilleen näin: "IHANAA! :) ONNEA,ONNEA,ONNEA! UPEETA MAHTAVAA! :heart::heart: voi kun määkin olisin jo raskaana. miks muut mutta mää en? :("... eli vähän sekavasti.

täällä on kai menossa 8 dpo, eikä oireen oiretta. eilen oli alamahassa joku lyhyt vihlasukohtaus, mutta luulen että se ei tarkottanu mitään. vahvasti epäilen että EN ole raskaana. Mutta mietin tässä silti että koska aikasintaan uskaltais tehä testin :D
 
ainiin ja siittä sukupuolesta piti sanoa että yhtä sekavat toiveet kun esikoisesta. Mies ei halunnut eikä halua tyttöä jos hän saisi päättää. Itsekin olen ehkä poika ihminen, kun on pikkuveljiä ja suurinosa läheisten pienistä on poikia. Silti toivon myös tyttöä, kun rakastan hameita ja mekkoja. Ja pikku-tytöissä on jotain sellaista mitä ei ole pikkupojissa. Mutta haluasin ehkä 3 lasta josta vain yksi olisi tyttö, joten ehkä poikaan päin vielä kallistun. Äh, en tiä. Tyttö kyllä hemmoteltais piloille, meillä mummut ja papat ja mun kummit on tyttö faneja :D

Oletteko muut tienneet esikoisen sukupuolen ennen syntymää? ja haluatteko tietää seuraavasta? Me ei haluttu tietää ja aina ultrauksissa välteltiin katsomasta alapään kohdalle :D Oli ihanan jännittävää synnytyksessä, kun ei ollut mitään aavistusta kumpi tulee. Se tavallaan autto siinä ponnistuksessa kun halus nähdä kumpi se on :D Mutta oon myös miettiny että pitäiskö seuraavasta kysyä... Kun mies ehkä haluais.
 
Viimeksi muokattu:
HAAMU...siis niiiiiiin pieni haamu että erottaa oikeestaan vaan sillon kun laittaa ovistestin siihen viereen koska ovistestin testiviiva näyttää missä se liuskan raskasutestiviiva pitäisi olla ja sen avulla kyllä näkyy "jotain"..siis viivan alku joka häviää..:LOL: :LOL: mut silti, siihen ei kyl tulis mitään jos istukkaa ei ole. Mut noi davidin testit nyt on ihan paskoja.

Edelleen tää pessimistipessi kyllä veikkaa että silmät harottaa :D

Ostan kunnollisen testin vaikka huomenna ja testaan pe jolloin on dpo 12-13. Niin tänään on siis vasta dpo 9-10.

Ja testauskiusaus tuli tasan siitä että esikko jätti taas päiväunet väliin ja ajattelin piinata itseäni lisää kun huonolla tuulella olen jo valmiiksi. Mä kun vannoin etten ala testaa, ja viime kierrossa en edes ehtinyt testata ennen menkkoja. Pitipä sortua...:stick:

Sukupuolesta on ollut puhetta - aivan sama. Poika olis helppo kun kaikki releet valmiina.
 
voisiko joku kiltti antaa minulle pikaopetuksen ovistikkujen käytössä?? koska kannattaa käyttää, kuinka usein ja mitä ne kertovat? en ole ikinä sellaisia käyttänyt ja nyt olen juuri lopettanut minipillerit joten kierto ei ole vielä normalisoitunut. enkä jaksa millään odottaa kierron normalisoitumistakaan joten meillä on "heiluteltu peittoja" lähes joka toinen päivä, just in case ;)
 
ki7i onnea! Voiko Bubballekin toivottaa varovaiset onnittelut, jospa tuo nyt olisi sitä itseään? :D

Tsemppiä hipsulle maitobaarin sulkemiseen! Meillä imetys loppui toukokuussa, ja vieläkin kierrot menee miten menee, eikä raskautuminen näin ollen onnistu. Kuulemma normaali hormonitoiminnan palautuminen tulee puolen vuoden sisällä imetyksen loppumisesta, ja jos ei vieläkään onnistu, niin sitten voi tarvita hormonaalista apua, niinkuin nyt näköjään tässä meidän tilanteessa.

Torstai eikös oireettomuuskin voi olla oire? ;) Joskus muistelisin kuulleeni, että kaikista herkimmätkin testit näyttävät raskauden aikaisintaan dpo 10, maltatko odottaa ainakin sinne saakka, vai milloin ajattelit testata?

Sukupuolta yritimme selvittää ultrissa esikoistytön kohdalla, mutta neitipä piti visusti jalat ristissä niin rakenneultrassa kuin rv 38 ultratessa, ja tyttöys paljastui vasta syntymän jälkeen. Olin ihan varma, että saan pojan, joten yllätyin tytöstä. Toisesta olen ajatellut, että emme varmaan edes kysy sukupuolta, sillä sen paljastuminen vauvan synnyttyä oli oikeastaan aika kiva juttu.
 
Mamsselille piti vielä sanoa, että en valitettavasti osaa neuvoa sinua ovistestien käytössä... Itse olen niihin pissinyt yleensä aamun ensimmäisellä vessakäynnillä päivän-kahden välein omia ovistuntemuksia kuunnellen (joista minulla ei nyt oikeasti ole haisuakaan).

Onko teillä muuten millaisia ovisoireita näiden perinteisten limojen, nippailujen ym. lisäksi? Olen itse huomannut, että näen "hiukkasen" härskeiksi meneviä unia ehkä juuri mahdolliseen ovisaikaan, joten olen miettinyt, että voisikohan ne olla jotenkin yhteydessä toisiinsa... Vai onko unien syynä ahkera peittojen heiluttelu tärpin toivossa.
 
Hip hei täältäkin! Täälläkin on aikas sekavat fiilikset tämän kakkosen yrittämisen suhteen. Meillä yritys aloitettiin toukokuussa, kun ajateltiin, että olisi kiva jäädä keväällä pois töistä ja voisin olla kotona suht saman ajan kuin esikoisesta. Minulla oli töissä 09 alkanut "projekti" josta ajattelin työstää ainakin 2 vuotta ja nyt olisin valmis jäämään pois ;) Tässä yrityksen lomassa yritämme etsiä isompaa kotia, mikä varmaan huomaamattaan stressaa kans. Ärsyttää kovin, kun tiedän pari tuttua, jotka raskaana, vaikka ei ole ollut tarkoitus raskautua. Joskus olen miettinyt, että rankaistaanko meitä, kun emme ole aiemmin halunneet sisarusta neidille. Harrastamme urheilua yms. ja olemme halunneet matkustella yms. Olen aina sanonut, että ennen ei tule kakkosta, ennen kuin olemme miehen kanssa käyneet NY:ssä. Kesällä olimme siellä kaksin ja aika moni odottaa työn tuloksia, joita ei siis ole vielä saatu alkuun ;( Olisihan se ollut hienoa saada kakkonen alulle pilvenpiirtäjien kupeessa. Jos tästä kierrosta raskaudun, on siinä hyvätkin puolensa vrt. kevätvauvaodotukseen. Nimittäin pääsee laskettelemaan, luistelemaan ja hiihtämään lähes koko kauden esikoisen kanssa ;) Pienet on ilot. Ja toisaalta ehtii säästämään rahaa mahdollista kotonaoloa varten.

Esikoisesta ei varsinaisesti selvitetty sukupuolta, mutta kun oli istukka siellä kohdun suulla, pääsin ekstraultraan, niin se täti vähän tyttöä veikkasi. Neiti piti jalat ristissä loppuun asti. Itsellä oli vahva tyttöolo ja mieskin toivoo tyttöä, vaikka jonkun mielestä naisten kanssa on rankkaa ;)) Ennen ovista pitää puuhailla, jotta olisi simoja odottamassa, eikös tyttöjä tehdä niin ;) Onnea matkaan kaikki!!!
 
Jännää ki71 & Bubba! Joko teitä saa onnitella? :)

Misupai Kuinka nopeasti teillä tärppäsi esikoista odottaessa? Mä kans aina varon ottamasta toisen tuloa liian itsestään selvyytenä. Jotenkin tulee sellainen olo, että jos puhuu, että "sitten kun saadaan toinen.." tai "jos nyt jätetään ehkäisy pois niin se syntyis kesällä", niin sitten en varmasti tule raskaaksi. :) Ihan hullua taikauskoa, eihän sillä ole mitään tekemistä raskautumisen kanssa, vaikka välillä tuntuu olevan ihan henkimaailman juttuja tämä lisääntyminen.

Jos meitä vielä toisella pikkusella siunataan, niin sukupuoli olisi taas kiva tietää etukäteen. Voi sitten vähän valmistautua. Sukupuolella sinänsä ei ole mitään väliä. Tytölle olis kaikki vaatteet yms. valmiina, mutta jos saatais poika niin sekin olis ihanaa. Kumpi vaan tervetullut. Ainoa toive mulla on, että tulis vaan yksi kerrallaan. Mun pää ei ehkä kestäis kaksosia. :D Kaikki kunnioitus monikkojen äideille, rautaista sakkia. :)

Ovis taitaa mulla tältä erää olla ohi ja sen hyödyntäminen ei ollut valtaisan tehokasta, joten suurella todennäköisyydellä ei tärppää tästä kierrosta. Tai eihän sitä koskaan tiedä, jos käviskin tuuri, mutta en usko.

Tosi mielenkiintoista kyllä seurata noita ovisoireita, ennen ei ole tuntunut ollenkaan näin selvästi. Mulla ei onneksi imetys tunnu enää vaikuttavan kiertoihin, tosin imetänkin enää kerran päivässä.

Fiilis on yllättävän positiivinen eikä tulevat "piinaviikot" piinaa vielä yhtään. :) Toivottavasti tämä rauhallinen fiilis yrittämisen suhteen kantais nyt pidemmällekin kuin yk1. ;)

Mukavaa päivää koko poppoolle ja plussapuhureita!
 
juu ei kiitos onnitteluita vielä :LOL: mulla on kaapissa jäljellä neljä davidia ja TIETENKIN menin aamulla tekee testin vaikka sanoin että en tee :stick: no luovutan nyt ja teen kyl joka päivä tästä lähin :stick: Ja ostan huomenna kunnon testin vaikka Prismasta. Niin siis tänään ei tullut edes sitä varjoa kuin eilen. Ei siis mitään. Nada. Mut hei, eks vaan että dpo 10-11 ei pitäiskään tulla yhtään mitään..eihän?:snotty: Ja nyt kun katsoin eilistä haamua niin se on sellainen että toisella puolella viivan paikassa on edelleen ihan hitunen väriä. Ihan hitunen. Mutta mieskin siis näki :LOL:

Että sellasta PIINAILUA. Tissejä aavistus särkee ja mahassa velloo ehkä vähän..hmm. Toiveoireita. Pessimistipessihän ei usko mihinkään.

Hullujen hommaa tää kyllä on!
 
Nöhvi
Bubba: samaa mieltä, että dpo 10-11 on vielä niin aikaisin testata että negat ei tarkoita vielä mitään! Jänskättää sun puolesta :)

Lumi: Joo tännekin riittäisi yksi kerralla :) Ensinnäkin meidän ihanne lapsiluku on kaksi ja toiseksi en ehkä selviäisi kahdesta vauvasta kerrallaan :LOL:

On: jatkan ovistestien kanssa sekoilua... eilen ja tänään tikkuun on tullut kontrolliviivan kanssa lähes yhtä vahva testiviiva (väri oikeastaan sama, ehkä vähän kapeampi viiva). Täällä taas analysoin, onkohan tuo plussa vai ei? Kohta heitän tikut jorpakkoon! (ihan niinkuin pystyisin siihen :LOL:)

Meinasi unohtua se tärkein, eli onnittelut plussanneille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin on ollu havaittavissa katkeruutta :( Se on tosi ärsyttävää. Mut ihan oikeesti tuntuu et KAIKKI ympärillä raskautuu! Nopeesti laskettuna saan 10 kaveria/tuttua ketkä on raskaana. Ja joo onhan se hienoo, mutta olishan se hienoo et ite liittyis samaa sakkii..... Iltasin sitte itkeskelen miehelle kun meillä ei ikinä onnistu, ja joo nyt käynnissä yk2 että ikinästähän kannattaakin puhua :D Mutta kun nytkin mun yks tosi hyvä kaveri raskautu niin et jätti vaa ehkäsyn pois ja koko kierron aikana ne oli olllu vaan kerran sängyssä ja pam! Oi, kun se oliski noin helppoo..

Sukupuolesta en oiken osaa sanoa et kumpaa toivon. Yhdessä vaiheessa tyttö toive oli niin kova, että oikeesti surin sitä jos meille tuleekin poika :D Nyt oon jo sisäistäny sen tiedon että poika on oikeesti yhtä mahdollinen kun tyttö, eikä sekään enää tunnu niin vieraalta ja kauheelta asialta. Mies kyllä toivois poikaa. Esikoinen on siis tyttö. Siinäkin raskaudessa toivon salaa tyttöä, mutta olin ihan varma että poika tulee kun kaikki sanoi että mun maha on ihan poikamaha. No eipä onneksi ollukaan :heart: Sanoinkin yhelle kaverille raskausaikana että pelkään että petyn jos tulee poika. Eihän siihen varmaan oikeesti olis pettyny, mutta oon vaa tottunu enemmin tyttö lapsiin ja muutenkin tuntuu että tyttö pysyy siinä vierellä kauemmin kuin poika. Tulevat lapsenlapsetkin yleensä on enemmin hoidossa äidin äidillä kun isän :D Näin pitkästi aattelen :D Mutta nyt ihan oikeesti mulla ei ole mitään väliä. Molemmat olis omalla tavallaan ihania, en osaa päättää, mutta onneksi sitä ei ite tarvikkaan :D Ja jos raskaudun niin ei meinata kysyä sukupuolta. Se on sitte niin ihanaa siinä synnytyksen jälkeen kuulla kumpa tuli :)
Kaksosethan olis mun toiveissa ensimmäisenä. Ikinä en ollu miettiny ees koko asiaa, ei tullu mieleenkään että voisin kaksosia saada, mutta sitten kun mahassa olikin kaksi ja ne menetti, niin on vaan jäänyt kaipuu kaksosia kohtaan :') Ja tästä asiasta vasta katkera olenkin! :( Aina jos kuulen jonkun odottavan kaksosia niin oikeesti sydän jättää muutaman lyönnin lyömättä ja se sattuu niin paljon. Se on tosi inhottavaa, edelleekään tämäkään asia ei ole minulta pois. Mutta on vaan sellanen olo, että kun meiltä vietiin kaksoset pois niin ei niitä kukaan muukaan saisi saada :ashamed: Ja pahinta tässä on jos joku oikeesti läheinen tai sukulainen saisi. En oikeesti tiedä miten kestäisin sen henkisesti. Tiedän että tää on tosi lapsellista, mutta en vaan voi tälle minkään :(

...No tulipa taas kirjoitettua :D Vielä sen verran kyselisin teiltä viisaammilta että kun mulla alko menkat varmaankin sitten virallisesti 25 pvä ja eilen ne vasta loppui, eli kesti sen 9 pvä. Niin miten kierto sitten lasketaan? Pitäiskö oviksen olla sitte ihan "normaalisti"? Kun oon nyt noita laskureita kattonu ja ovistestin ohjeen mukaan, niin olisko ollu että kp10 pitäis alottaa tikutus, eli tänään mut enhän olis voinu aiemmin mitään tikutellakaan kun vuosin kun seula?! :D On tää niin hankalaa! Tein kyllä huvikseni raskaustestinkin ja negahan se oli, oli vaan pakko testata. Ovistestin tein tänään ja nega myös, siinä testiviiva oli vähän haaleempi kun kontrolliviiva. Pystyykö noista yhtään kattoa millon ovis olis? Jos vaikka alkuun ei oo ees haamua ja sit se tulee ja vaikka tummenee? Vai toimiiko se noin ovistesteissä? Olen vähän tyhmä ;D

Ja hiiiiiiiiiiiiiirmusesti onnea plussanneille :) (teille en ole katkera, vaan tutuille :D ) ihan oikeesti olen onnellinen teidän puolesta! :)

Ehkä mun on nyt poistuttava paketoimaan kummipojan synttärilahjaa! :)
 
********Lauantai 8.10.2011************








Mukana:


Sannuli79........................tyttö 07/11 ...kp8/30-60?..........yk1
misupai.........................tyttö....02/08.......kp8/28...........yk5
puppa..................................08/09 ........kp10/27-31........yk1
Hipsu86........................poika11/10........kp10/28..............yk4
Cristall...........................tyttö 07/09........kp11/28............yk2
UusiVauva82..................02/08...............kp12/30-34.........yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 14/26-28..........yk 2
Andreana......................tyttö 2/11.........kp19/24-30..........yk2
_Lumi_.....................tyttö 07/10...........kp 20/28..............yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp20/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp22/28...............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp24/30-31.......yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp24/29..............yk4
BiBa.....................................10/09........kp25/32..............yk3
Tyllerömamma......................4/10...........kp25/28-40.......yk6
samaria.................................2/10........kp26/28..............yk 5
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp26/28-32.........yk9
Bubba............................poika 06/09......kp 26/26-29........yk3
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 27/28-48........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp28/26-28.........yk9
ki7i........................................../11.......kp31/28..............yk2
funny87.........................poika 11/09.......kp31/35-48.....yk3
tiiru.............................poika 5/10..........kp32/32.............yk4
torstai............................11/10.............kp33/42...............yk1
tilke..............................poika 7/10..... ..kp36/24-27.........yk4
satuliina........................poika...............kp36/27-29........yk2


TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79
Tiuhti83
Myhmeliini
Tiitulainen
Murumii
Johannäss
Tanza
Waaka
mamsseli

Plussanneet 2011:









Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2)


Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2),diiselikissa(yk1)



Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Ihania plussia senkun ropisee näin syksyllä. Syyskuun plussanneiden lista näyttää tosi hyvältä! Onnittelut!!! Toivottavasti itsekin jonkin kuun listasta nimeni löytäisin piakkoin..

Tänään tuli se kauan odotettu kirje progesteronituloksista. Tuloshan oli hyvä, että olin ovuloinut, vaikka johtofollikkelia ei nähtykään silloin ultrassa. Petyin vaan niin suuresti, etten saanutkaan reseptiä keltarauhashormooniin (puheli näin käynnillä, että laittaa sen kirjeessä). Kierto on edelleen yhtä perseellään ja oon vaan 180€ köyhempi. Meinaan kyllä saada sille gynelle ens viikoks soittoajan, jossa kysyn miten tästä kannattaisi mennä eteenpäin ja onko tällaisella kierrolla mahdollista raskautua. Mulle kun jäi käynnistä sellainen kuva, että se oli asioista samaa mieltä kuin mä!

Pää on aika hajalla ja selkeesti syön taas tähän ärsytykseen. Vauvan kaipuu on vaan niin suuri. Tuntuu just, ettei meille kans ikinä tule toista vauvaa. En taida jaksaa edes tikutella ovista tässä kierrossa. Mennään miten mennään, eipä tarvi ainakaan jännitella :(.
 
Päivää! Onnea bubballe!

nellinu Itsellä kun kierto muuttui erilaiseksi kuin aikaisemmin niin käytin tätä ovulaatiolaskuria: Perhesuunnittelun kotisivut Itsellä ainakin tuntui että tuolla saa parhaiten selville ovulaation ajankohdan kun kierto heittelee. Siihen kun lasketaan monen kierron keskiarvot.
Minusta ovulaatio on ihan normi aikaan, sama kai se vuodon kestolle on...? Korjatkaa jos olen väärässä. Itsellä ei ole kokemuksia ovistesteistä, pidän vaan rahastuksena ;)

Sukupuolesta Taloudessa asustaa jo 2 alle 6v. tyttöä niin oishan se kolmas tyttö kiva :) Vaatteet saisi kierrätettyä :D

Eilen taas tuli HAAMU, tänään posti tuo taas testin ja sen tulokseen luotan ja uskon! :D
 

Yhteistyössä