***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Paljon onnea Marialle! :) Kyllä niistä pidemmistäkin kierroista voi tosiaan plussata! :heart:

Täällä oli taas ovisplussa 1.6, eli nyt on sitten dpo 5. Tosi nopsaan menee nää kierrot, kun on näitä normaalin pituisia olleet muutaman kuukauden (27pv). Kun rupee menemään yli 40, niin aikakin hidastuu kummasti. Viikon verran jännäilyä jäljellä. :)
 
Täällä kp3..tämä alkaa olla raskasta tämä toivominen ja odottaminen..taidan jäädä toviksi taustailemaan, käyn päivittämässä välillä kuulumiset =) Jään odottelemaan aikaa tutkimuksiin, jospa siellä selviäisi että missä vika, vai onko missään..ehkä meille ei ole vaan tarkoitettu enää lapsia. Olen kyllä todella onnellinen että on yksi ihana lapsi, mutta miksi silti tuntuu että jotain puuttuu..:(

Paljon plussatuulia kaikille, toivotaan että syksyyn mennessä kaikki siirtyisimme tuonne odottajien puolelle! :)
 
********torstai16.6. 2011***********



PIINAILIJAT:
(kiertopäivissä mennään jo yli normaalin kierron tai kierron loppuvaiheilla)

Rouva Möppiäinen....tyttö 12/10..................kp X/X *yk 1
Loretta..................poika 11/07....................kp 44/30 *yk 2
nahhn....................poika 06/10...................kp 38/27 *yk 1
Murumii..................tyttö 09/08...................kp 29/24-30 *yk 7
Taikapapu..............tyttö 4/10.....................kp 31/30 *yk 9
Emmuska10............tyttö 02/10....................kp 30/38-42 *yk 3
susanna85..............poika 06/10....................kp 20/28 *yk 1

MUKANA MYÖS:
(kierto aluillaan, alle puolivälin.)
magda...................tyttö 11/09...................kp 25/31 *yk 8
Kamomilla -81........ tyttö 12/08....................kp 16/33 *yk 23
valle......................esik. 06/08....................kp 12/30-35 *yk 11
Neiti Näpsän äiti......tyttö 10/08....................kp 11/28-32 *yk 6
Tyllerömamma........tyttö 04/10...................kp 11/29 *yk 3
Tiitulainen..............tyttö 06/09....................kp 5/28 *yk 10
vauvaqme...............tyttö -06.......................kp X/X *yk 1





TAUSTAILEMASSA:
Hoodrat
Myrskytuulii.............poika 11/06
Tash......................esik. 05/10
Viuhti10..................esik. 03/10.
Lara--....................poika 09/10
orkidea-.................tyttö 12/10
Aiska.....................poika 01/08
tellervo.................esik.08/07
räsy_nukke............esik. 10/07
ElinaA....................poika 09/09
LittleStar.................tyttö
Villany
oohlalaa.................esik. 03/08
inskun....................tyttö 04/09
Ando......................poika 04
aliisa10..................poika 07/10
kolibro
Kinkula...................poika 09/09



PLUSSANNEET 2011:

Kesäkuu2011:
Maria-08 (yk 3)

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)


Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)


Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)


Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011: Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Ovisoireet vasta nyt. Tämäkin kierto siis menee p****elleen, kun ovis näin myöhään. Pisimmillään kun tuo kierto ollut siis tuo 30 päivää, joten luteaalivaihe jää taas lyhyeksi. Että ottaa päähän. Itse kun en haluaisi lääkkeitä ottaa avuksi tähän touhuun. Toivon, että ilmankin tärppäis. Mitenkähän kauan pillereiden lopetuksen jälkeen kestää, että elimistö "palautuu" normaali tilaan?

Onnea Marialle plussasta. Ja halaus tädin yllättäneille.
 
Hei pitkästä aikaa! :wave: ja onnittelut Marialle :flower:

Keikun tuossa listan kärjessä ja nyt alkaa piinailu toivottavasti kunnolla.

Meillä jäi yösyömiset pois jokin aikaa sitten ja nyt imetys on jo loppunut kokonaan. Tyttö syö kiinteitä hyvällä ruokahalulla ja saa maidon pullosta ruuan kanssa niin tissi ei sitten enää kelvannut edes puoliunisena. Täytyy myöntää että itsellä helpottunut olo, imetystä kesti 6kk ja se oli melkoista vääntöä melkein joka kerta. Nyt on kunnon ruokarytmi ja eikä enää rintaraivareita :)

Oloja ei ole mihinkään suuntaan, jossakin vaiheessa niitä oli vaikka mitä :LOL: Nyt kun raskaaksi tuleminen alkaa pikku hiljaa olemaan edes vähän todennäköisempää niin ei yhtään mitään. Ei ees pienen pientä nippasua tai muuta :stick: Aivan täysin oireetonta vaikka parhaani mukaan kyttäilen ovista/menkkojen alkua/raskautta :D

Nautin siis vaan helteestä ja auringosta ja esikoisen + miehen kans temuamisesta :cool: Hyvä se on näinkin :heart:

Plussatuulia kaikille viilentämään vauvakuumetta!
 
Voi nahhn... Tsemppiä, tuo menkkojen odotus ei-raskautuneena on tosi tylsää. Mulla vasta alkoi kolmannet menkat 4/10 syntyneen tytön jälkeen, kierto venyi 48 päiväiseksi! Onhan sinulla vielä kuitenkin mahdollisuus, että olisitkin raskaana, kun kiertopäivät kuitenkin noin vähäiset: jospa vaikka ovulaatio olisi tapahtunut myöhässä, eikä näy vielä testissä? Toivoa varmaan aina saa... :hug:

Rouva Möppiäiselle tsemppiä piinailujen alkamiseen! Meillä loppui imetys kuukausi sitten, jospa nyt ne mahkut tärppiin olisivat tässä kierrossa teillä ja meilläkin paremmat.
 
Moi kaikki!
Voisin tulla tähän pinoon mukaan jos vain sopii. :)

Vähän taustoista: Esikoinen syntyi 6/10 ja nyt on jätetty pillerit pois. Eli kp 13/28 yk1.

Edellinen raskaus oli vaikea pahoinvoinnin takia joka jatkui koko raskauden ajan, toivotaan että tää tuleva ois helpompi.
Minä olen kuumeillut jo pitempään, mutta kun viime kuussa oli synttärit niin mies sanoi että ois vielä yks lahja " vieläkö haluaisit niitten pillerien syömisen lopettaa"? <3
Mun ei pitänyt liittyä tällä kertaa mihinkään kuumeilu ryhmään, mutta kuinkas sitten kävikään. :D
En varmaan hirmu aktiivinen kirjoittaja tule olemaan, kun aika menee tuon pojan kanssa joka täytää pian vuoden, mutta lukemassa käyn usein ja varmasti kerran päivässä kerkiän sitten kirjottaakkin jotain.

Tässä kierrossa en usko että ovista on edes tullut, joten seuraavaa odotellessa!
Onnea marialle ja mairalle!
plussatuulia muille!
 
No alkohan ne vihdoin :) ahisti ootella. Perjantaina starttasi uus kierto...
Suurinpiirtein juhannusviikolla olis ovulaatio. Yritystä, yritystä :p

Kävin vielä katsomassa ystävättären vauvamasua, eipä ainakaan kuumeilu pääse laskemaaan :heart: Oli sen verran sulonen pömppis.

Kesäisiä plussatuulia vaan kaikille taasen!
 
Kovin on hiljaista täällä. Noh, eipä ole itsekään tullut kovin ahkerasti kirjoiteltua.

Oloja ei ole suuntaan eikä toiseen. Tänään siis kp28 (ei 29 kuten listalla näkyy olevan -mut ei haittaa). Tänään ollut vaan tavan menkkajomottelua. Menkkoja odottelen alkavaksi viikonloppuna oviksen ajankohdan perusteella. Mieluiten kuitenkin jäisvät vihdoin pois ja pääsis odottaa uutta tulokasta. Niin turhauttavaa pettyä kierto toisensa jälkeen.

Niin ja tervetuloa susanna.
 
Murumii: meillä mennään sitten aika samoissa. mulla nyt kp 24/28. maanantaina siis pitäs menkat alkaa jos kierto on pysyny säännöllisenä (aina ennen 28). Toivotaan että molemmilla tärppäis!

Itellä on koko ajan nälkä ja jano ja eilen alko naama kukkiin. Saa nähä. Ite en uskalla uskoa että ois jo tärppi käyny heti ekasta, mutta mies on pari kertaa sanonu että sä oot niin raskaana.
tiistaihin ajattelin venyttää testaamista jollei menkat maanantaina ala. Apteekin oma testi odottaa kaapissa. Ajattelin ostaa saman ku mikä näytti plussan esikkoa ku aloin odottaa.. :D
 
kovin on joo hiljaista =( on kyllä ollut niin hienot kelit (paitsi pari pvää) et me ollaan oltu poitsun kanssa vaan pihalla,ihanaa.

mulla on nyt niin ahdistava tilanne.viime kierto oli 34päivää(nyt ollu jotain 28 ja 32väliltä) ja sit viikon kestät menkat.viikko menkkojen jälkeen kuitenkin tuli ihan sellanen olo et olisin raskaana.siis mun mahassa tuntuu,juilii, nippailee,painaa,ihan ku haamupotkuja ja on tosi tosi väsynyt olo ja selkää jomottaa.nyt kiertopvä 26 menossa.mä en tiedä mitä mä teen ku en haluis tehdä testiäkään jos on nega ja sit toisaalta ois pakko tehdä ku kaveri just soitti et olis huomenna tulossa kylään jos lahettäis hippaamaan.äh.tää on niin raskasta.jos mun kierto ois 34 niinku viimeks ni menkat tulis vasta juhannuksena,mut jos oisin raskaana ni olisin kuitenkin raskautunu jo aikasemmin ja noi viikon menkat oli valemenkat..eikä sekään oo mahdollista.mitä hemmettiä,mä sekoon varmaan vaan ku niin paljon toivon : / ihan hullun hommaa tää toivominen =)

mitens teillä muilla menee?! murumiillä ainakin jännäää,toivotaan et plussa pärähtäis :heart:
 
no testasin sitten negan :( tulipas surullinen olo. ahdistaa kun kaikki muut on raskaana ja saa lapsia.just kuulin et mun veljelle tulee toinen,miehen veljelle tulee lapsi,kaverille tulee.ääääääähhhhhhhhhhh.mulle tää nega tarkottaa vaan sitä et vauvahaaveet tarvii jättää,koska on pakko lähteä takasin töihin,kiitos olemattomien kotihoidontukien.siks mä en halunnut testata.voi vi**u.ihan pyllystä tämä.onneks mulla on kuitenkin ihan täydellinen pieni mies jo olemassa.mä oon vaan miettiny tätä tilanetta että jos nyt jo kaipaa niin kovasti toista ja tuntuu että jotain puuttuu niin mietinkö mä sitä sitten aina,jos siis ei enään saada lapsia.ja siis tää on niin väärin että raha säätelee tätä lapsiasiaa.tuntuu niin väärältä.mä haluan lapsen enkä mitään duunipaikkaa.mä haluan kasvattaa mun lapset kotona enkä missään muualla.sori tää avautuminen,mulla on vaan aika huono fiilis nyt.
Toivon teille kaikille plussia ettette joudu kärsimään tälläsestä mielipahasta.kesä on onneksi ihanaa aikaa :heart:
 
Täällä kp 1. Niin ne alko menkat jälleen. :(

Kolibro Tiedän tuon tunteen, kun kaikki muut ympärillä raskautuu ja itsellä ei tärppää mitenkään. Tuota samaa vauvakaipuutakin olen miettinyt, että jos kaipaa nyt toista lasta kovasti niin mitä se sitten on myöhemmin, jos ei toista koskaan kuulukaan. Tuntuu, että jotain puuttuisi, vaikka onkin jo yksi iki-ihana lapsi. Sitä on miettinyt pitkään, että kaksi lasta on hyvä määrä, mutta ennen tätä pikkukakkos yrityksen alkua ei tullut mieleen, et mitä jos sitä toista ei koskaan tulekaan. Noh tää on tätä valivali.....pitää olla onnellinen siitä, mitä on.
 
Täällä kp 8. Eli menkat tuli ja meni. Olen nyt tässä tällä viikolla vähentänyt imetystä. Pullosta typy huolii (kaura)maitoa yllättävän hyvin. Tavall. maidolle on allerginen. Pullosta annan ihan siitä syystä, että selvästi kaipaa sitä tissiä, niin pullo on edes jonkinlainen korvike. Jos vaan pelkästään saisi ruuan kanssa maitoa, niin itkisi kyllä tissin perään. Tavoite on nyt imetellä korkeintaan 2-3x päivässä ens viikon ja sitten menen 4 viikoksi töihin, niin ei saa sitä päivämaitoakaan, joten vähenee sinne 2 x päivässä. Jospa siitä sitten loppuisi pikkuhiljaa. Aika haikeeta kyllä, kun imetys on sujunut ihan alusta asti hyvin ja molemmat siitä kovasti tykkää. Haluaisin edelleen kuitenkin sen pienehkön ikäeron, joten ei auta, kun lopetella, ku ei tärppi tälleenkään käy. Mielellään olisi imetellyt vielä pidempään, mutta kaikkea ei vaan voi saada.

Olen myös aloittanut karppaamisen! Jospa sillä olisi jotain vaikutusta lyhyeen luteaalivaiheeseen. Jonkun mukaan saattaa olla tekemistä huonon sokeritasapainon kanssa nimittäin, vaikka ei siis mitään diabetestä olekaan. Ja jospa se auttaisi tähän karmeaan väsymykseen. Toivotaan!
 
kolibrolle tsemmpiä. On kyllä todella väärin että jos haluaisi lapset kasvattaa kotona niin rahan takia pitää haudata ne haaveet.. :/

ON. Mulle tuli perjantaina hiiva kylään. ai että on ketuttava tauti.
Kovasti ois sellanen olo että olis tärppi käyny, just tuon hiivan takia ja pari päivää ennen sitä alko naama kukkimaan (ja mulla ei oo pitkään aikaan näppyjä ollu).
Kävin ostaa predictorin ja sitten clearbluen digital testin ja tarkotus oli testata huomen aamulla kun on 28/28, mutta en sit malttanutkaan vaan tein predictorin heti ku pääsin kotiin. No kuinka ollakaan.. ei tullu kontrolliviivaa eikä myöskään raskausviivaa. eli koko testi oli susi ja varmasti tein testin oikein. Ketuttaa niin vietävästi että meni rahat hukkaan.
Huomenna sitten teen sen digitestin ja jos on nega niin sitten apteekkiin hakee hiivalääke. Mä en voi niitä canesten puikkoja jne käyttää ni pitäs saada se suun kautta otettava.
Toisaalta jännittää että jos tulee nega niin uskallanko kuitenkaan vetästä sitä lääkettä huiviini ku tosta esikoisesta ei tullu edes haamua päivää ennen mennkojen odottettua alotuspäivää, mutta siitten 29/28 pärähti heti ruutuun tumma viiva. Plaah..
 
Moi Täällä yksi kuumeilija ilmottautuis mukaan Pohjois-suomesta :wave: Kotoa löytyypi yksi tytär,syksyllä eskarin aloittava :heart: Kolmisen viikkoa sitten söin pillerilaatan vika pilsun,vuotoa vain ei kuulu :confused:
 

Yhteistyössä