<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Täällä nyt siis kp 24 ja pikkuhiljaa alkaa noi raskaustestit tuolla kaapissa polttelemaan... :p Uskoisin tunteneeni oviksen tässä kierrossa, mutta saatanpa olla väärässä. Oudosti on myös hikoiluttanut ja tissit olleet "oudot" nyt viime päivinä. No, perjantaihin eli kp 27 asti olen päättänyt testin kanssa odottaa, ja saattaahan sekin olla liian aikaista. Mutta toivossa on hyvä elää =)
 
Samat jutut kuin Eebowilla :).. Testit polttelee jo, vaikka päiviä liian vähän ja ei ne gynenkään jutut antanu toivoa. Tosin ei ole vielä kirje luukusta tipahtanut, ettenkö olis ovuloinut, joten toivoa pidetään yllä. Nyt siis menossa kp26 ja dpo8. Viimekshän jäi luteaaliaika seitsemään, joten iloitsen nyt ainakin siitä että se on pidempi. Menkkatuntemuksia on ollu monta päivää, mutta nyt vähemmän. Tisseissä aaltoilevia tuntemuksia, ihan kuin niitä närästäisi ;). Perjantaihin asti mäkin aion testien kanssa odottaa, jos ei täti yllätä ennen sitä! Nyt pistän sormet ja varpaat ristiin ja käyn odottamaan.. Mies on ihmetelly mun siivousvimmaa, kun pitää saada aika nopeemmin kulumaan.
 
Meillä jännäys loppui tänään kun negasta tuli kuin tulikin PLUSSA! Cb:n viikkonäytölliseen pärähti "raskaana 1-2vkoa". :heart:
Olo on hämmentynyt, jännittynyt ja ennen kaikkea onnellinen! Ja tämän päivän kuvotuksen perusteella ei jäänyt enää epäselvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Sannuli79
hei Cocos - mä mietin just samalla tavalla, luin pitkään tätä ketjua kun ajattelin että jos kirjoitan tänne niin yrittämisestä tulee sitten "virallista" ja sit ei ainaskaan tärppää vaan mut on tuomittu kirjoittamaan tänne hamaan tulevaisuuteen asti..:x

mut tää oikeesti vähän helpottaa, tää vertaistuki, tosin kyl luo pikkasen enemmän yritykseen sitä "kaavoittamista"...

diiselikissa Onnea! Mahtavaa! Voi että mä toivon että saisin samoja uutisia viimeistään kahden viikon päästä. Täällä dpo 2 eikä mitään tuntemuksia mutta ei kai pitäiskään vielä. Mutta nyt jo jostain syystä vahva alitajuinen fiilis että ei tärpännyt. En tiedä miks. kp9, kp11, kp12, kp13 ja kp14 pupujusseiltu, mutta silti (ja ovis oli se kp 13 todennäköisesti). Onnea vielä!!:flower:
 
Nöhvi
Dieselkissa: Mahtavaa, onnea hurjasti :flower:

Meinasin tänään ostaa CB:n digitaalisia ovistestejä, mutta jäi kyllä apteekin hyllyyn... hintana oli 47€/7kpl!!! Eli jatketaan näillä halvemmilla...
 
Onnea plussanneet :)

Niin, enpä kerinny testaan kun lauantaina lko sitten menkat......... :( Ja vielä kesken työpäivän, arvanette etten ollut varautunut yhtään.. :mad:
Tutkin tossa kalenteriani, ja huomasin että mullahan oli elokuussakin ollu ihan menkat vaikka täällä muuta väitin, onneksi olin kalenteriin merkannu :D hassuja määkin höpisen.. Mutta siinä selatessani tajusin että menkat tuli 10 päivää "myöhässä", vaikka tuskin ne on ihan kohilleen vielä asettunu tuo kierto, vaikka kyllä synnytyksen jälkeen se kierto oli melkein heti sen normaalin 30 päivää, niin jotenkin taas miellän sen niin.. Mutta hittolainen, vaikka kuinka noi menakt onkin niin silti mietin et miksi mulla aamusin tulee sellanen etova olo ja välillä närästää, mies kehuu että rinnat ois kasvanu. Mahakin on niin pyöreä, taitaa se kyllä läskiä vaan olla xD

Äh.. No jos nää olot jatkuu menkkojen jälkeen niin ehkäpä uskallan tuon testin tehdä, ja romuttaa viimesetkin ajatukset vauvasta. Nyt koitan keskittyä laihtumiseen, siihen et pääsisin yhteen koulutukseen ja se että ens syksynä me aletaan sit kuulemma ilman ehkäsyä pupuileen :)<3
 
Onnea plussasta diiselikissa! :flower: Kiva että plussia ropisee! Ja se on kans kiva että sulla nega muuttukin plussaksi, siis ei oo kiva et kukaan saa negaa, mut se et se muuttuu plussaksi on huippuu! :) Onko sulla muuten muita oireita kun tuo kuvotus, osasitko yhtään aatella että plussaksi muuttuu?

murgu pahoittelut tädistä! :hug: Hyvä että sulla on kuitenkin kaikkee muutakin suunnitelmia, niin menee aika nopsempaan, ja ei mieti raskautumista koko ajan ;) nii siis jos nyt et ois raskaana, jännätään tilannetta!

Bubba ei sulla nyt voikkaan olla viel mitään tuntemuskia, eihän!?:) Nyt vaan pitäs tehdä kaikkee muuta, vähän niinku Tilkekkin siivoilla ym, että sais ajatuksen pois koko asiasta, hankalaa tosin:whistle: Ainakin ootte kovasti treeanneet, että ei ainakaan peittojen heiluttelusta homma oo kiinni! Mut varmaan se on se stressi, et jos ei tärppää heti, niin sit alkaa stressata ja miettii asiaa enemmän. Mut tsemppii, toivon niin että plussaat!

Tilke lupasko ne ilmottaa progesteronituloksen joka tapauksessa, vaan siinä tapauksessa ainoastaan, ellet ovuloinut? Toivotaan että saisit hyviä uutisia, ja pääsisit testejä käyttämään sen plussan testaamiseen! ;)

Eebowi jännät ajat sullakin!

).( tää pitää vajaan viikon palstataukoo, kun lähtee sukuloimaan, toivotaan että plussia ois sadellut silla aikaa! Sen verran omasta navasta, että tänään on jomottanut oikealla munikseen ja selkään samaalla korkeudella, en sit tiedä onko maanantaista jumpasta paikat baan jumissa, vai kuvittelenko muuten vaan;) Onneks mies eilen itse jopa ehdotti peittojen heilutteluu, että jos ovista pukkaa, niin siellä ollaan valmiina odottamassa;) Kun nyt taitaa olla pari viikkoo siitä kun imetyksiä vähensin, jospa se ois saanut hormonit liikkeelle, toiveajattelua luulen, mutta toivossa on niin kiva elää, ainakin siihen asti kun täti kaartaa paikalle....

Mukavia ja plussarikkaita päiviä kaikille!! ++++++
 
Kiitos kaikille! Olo on vielä tosi epätodellinen, lähinnä nopean tärpin vuoksi, että pelkään koko ajan menkkojen alkavan ja muutenkin. Uskaltauduin kuitenkin jo odottajien puolelle, kun ei se loppupeleissä kuitenkaan oo itestä kiinni, miten tässä edetään.

danuli: viime torstainen oik. rinnan/nännin kipristely kummastutti, ei normaalisti oo sellasia fiiliksiä. Ja vkl alkoi tulemaan aika kovia alavatsa- ja selkäkipuja, joita oli jo esikonkin aikaan vielä kovempina. Yleensä sen tyyppistä kipua voi mulla olla menkkojenkin aikana, mutta vasta niiden alettua. Ja sellanen aaltoileva kuvotus alkoi myöskin vkl, mikä ei kuitenkaan ruokahaluun vaikuttanut millään lailla. :D Kun ei menkat kivuista huolimatta vkl alkaneet, niin marssin apteekkiin ja tein apteekin oman testin aamuyöllä, johon 2 viivaa. Ja sit eilen illalla tosiaan vielä sen cb:n viikkonäytöllisen. Ja jotenkin ei ees negan jälkeen yllättänyt, vaan oli sellanen olo, et näkyhän se + vihdoin, kun alitajuisesti sen jo arvasin! Perjantainen testi oli vaan varmasti liian aikasin tehty, kun ei mulla kierron pituudesta oo niin varmuutta. Ja muistaakseni tein päiväpissasta.

Toivon paaaaaaaljon plussatuulia teille kaikille ja toiv. tavataan vielä esim. kesäkuisten pinossa! :hug:
 
Tervetuloa uudet ja onnea diiselikissa, ihanaa :heart: Voi kun pääsisikin kesäkuisten pinoon ;)

Täällä tänään kp 9/24-30, täti väistyi pois ja huuuurrrja peitonheilutus alkakoon!:D Tilasin tänään ovistestejä, toivottavasti tulisivat pian, että ehtisin alkaa testaileen ennenkuin ovis menee ohi. Tilasin pikana 1-2 työpäivää kotitestistä, onko kellään kokemuksia tulevatko ajallaan?

Käyttääkö täällä muutes kukaan fertility friendiä? Itse olen sinne nyt parisen kuukautta merkkaillut tietoja, vaikuttaa ihan kätevältä mutta en oo vielä ehtinyt sen tarkemmin paneutua sen hienouksiin.

Hieman flunssaa koittaa pukkaa, toivottavasti menisi ohi eikä varsinkaan tulisi vauvelille kun justiinsa parani typsykkä nuhasta. Eikä nyt voisi äippänenkään sairastua kun pitää olla hehkeenä ja aktiivisena siellä pedissä, hah haaa!! =)

Eipä muuta kuin mukavaa viikonjatkoa ja paljon +++tuulia kaikille!
 
danuli79 jep kiitti tsempityksestä. Joo siis mitään oireitahan ei tosiaan pitäisi vielä ollakkaan mutta nyt kun tuo yritys on hoidettu, niin vahva alitajuntainen fiilis että ei vaan onnistunut. Tosi outoa. En osaa ees selittää.

Mietin tässä että jos tässä kierrossa ei tosiaan tärppää niin siirryn taustailemaan. Nostan hattua teille jotka jaksatte tahkota kierrosta toiseen. Mulla on nyt sellainen olo että kiitti mulle riitti :wave: ja siirrytään sinne tjottailuun ihan kunnolla ja keskitytään muihin juttuihin elämässä. Nämä piinailuviikot on ne kaikkein paskimmat kyl! Että ei tätä erkkikään kestä montaa kuukautta :O

No kahden viikon päästä olen jo hyvin paljon viisaampi. Todennäköisesti side housuissa.
 
Viimeksi muokattu:
No enhän mä siihen perjantaihin jaksanut odottaa vaan tänään (kp 25) tein testin, illalla, alle tunnin rakossa olleesta pissasta, 25 herkyyden testillä. Ja tuloksena oli PLUSSA, ei niin tumma kuin kontrolliviiva, mutta ihan selvä kuitenkin. Huh huh! Huomenna haen vielä sen viikkonäytöllisen =) Oi onnea :heart:
 
Eebowi, onnea hurjasti ja tervetuloa kesäkuisten pinoon mukaan! :heart:



Mä oon imettänyt viimeksi 3v 8kk sitten ja mulla tulee edelleen maitoa puristaessa... Ja imetin vaan vajaa 3kk.



Plussatuulia kaikille, kesäkuisten pinoon mahtuu vielä! :heart:
 
Minäkin ilmoittaudun joukon jatkoksi!

Eli olen 24v. yhden pojan (2,5v.) äiti, ja toisen pienen yritys on käynnissä. Tänään kp27/27-29, mutta nyt näyttäis olevan menkat alkamassa. :( Eli yk3 starttaa mmeillä pian. Huoh.

Onnea hirveästi kaikille plussanneille!
 
Isot onnittelut plussasta Eebowi! :flower: Ihanaa kun tulee positiivisia uutisia!

Tervetuloa mukaan satuliina. :wave:

Täälläkin oviksen odottelu menossa ja oon ihan ärsyyntynyt itseeni kun en voi ottaa rennosti tämän homman kanssa vaan huomaan jatkuvasti suunnittelevani, oikeita aikoja peittojen heilutteluun yms. Argh! Nyt lopetan koko homman ajattelun ja menen ihan fiilispohjalla (niin varmaan!).

Ovistestejä en ole vielä hommannut, mutta ehkä sitten jos plussaa ei ala kuulumaan esim jouluun mennessä tms. Muutenkin oli ajatuksena käydä gynellä tsekkaamassa, että kaikki on kunnossa jos ei mitään tapahdu esim puoleen vuoteen.

Pitääpä lähteä työn pariin, että pääsee sitten joskus kotiinkin muksun kanssa puuhailemaan.
 
Eebowille Onnittelut plussasta..

Täällä ei käynyt sitten yhtään hyvin, koska taitaapa täti kurvata paikalle. Hieman jo vuotoa näkyvissä, joten eiköhän huomenna ole sitten taas virallisesti kp1 :(. Vaikka ei gyne paljon toivoa antanutkaan, kyllä sitä silti toivoi.. Ja sen progesteronikokeen tuloskin tulee vasta ensi viikolla. Taas saa kerätä palasia lähteäkseen uuteen yritykseen. Luteaaliajan pidentyminen parilla päivällä on ainoa ilonaihe. Toivottavasti ensikuussa on muutakin ilottavaa. Tähän fiilikseen ei auta kuin illalla kunnon jumppa ja kulhollinen jäätelöä!!!!
 
Eebowi onnea! Tilke :hug:

Siis ihan hullua, meillä (vasta) yk 3 menossa keskenmenon jälkeen, mutta mä ajattelen jo että joo ei meille toista lasta ole tarkoitettu. Että tämä on nyt se kohtalo sitten mitä on odotettu. En tajua, miten voi olla näin pessimistinen?! Ehkä se on sitä kun on elämässä tottunut saamaan sen mitä haluaa ja tämä projekti kun on ihan muiden käsissä. En tiedä, jotenkin vaan sellainen olo että keskityn tuleviin kivoihin juhliin lokakuussa ja kaikkeen muuhun. Ja iloitsen syvästi tuosta esikoisesta :heart: Jos ja KUN tästä kuusta ei tärppää niin alan myös laittelemaan hakemuksia ensi syksyksi noihin yksityisiin päiväkoteihin. Että sellasta. Tämä on oikeesti vähän jopa pelottavaa kun on niin varma että siittiö ei kohdannut munasolua tässä kuussa, ja jotenkin olo että ei tule kohtaamaan pitkään aikaan jos ikinä. Very spooky :O Että jos se plussa testiin vielä tulee, niin tää muija kyl putoo tuolilta.

Plussatuulia silti kaikille ++++++ kesäkuisten pinoon vaan mars!
 
Tilke :hug: Kurjaa kun täti pääsi yllättämään. Ensi kierrolle parempaa onnea!

Bubba Kyllä teillekin se toinen lapsi vielä tulee. Yk3:han on aika yleinen raskautumiskierto. :) Meille malttamattomille vaan tuo 3kk:kin on pieni ikuisuus! Ja voi argh noita päiväkotikuvioita! Mulla on jo kauhee stressi, minne me saadaan pieni hoitoon ensi vuonna. Sydän sanoo, että olis ihana itse hoitaa tyttöä kotona, mutta järki ja etenkin pankki väittävät, että töissä on puurrettava. :( Plaah!
 
Eebowi: ONNEA!! Kesäkuisissa nähdään! Tilke & Bubba ja muutkin :hug:!

Bubba, kyllä se toinen vielä tulee. Helppo tässä nyt tietty ite "paukutella henkseleitä", kun on plussannu ja vielä niin helposti...Mua taas pelottaa, et jos kaikki ei menekään niin kuin pitää, kun tämä toinenkin sai alkunsa niin nopeasti. Toisaalta taas luotan, että kaikki sujuu hyvin. Meillä on ollu paljon surua ja huolta perhepiirissä viime aikoina, niin ajattelen, että mun nopea raskautuminen ois sitten pieni "hännän nostattaja" koko meidän perheelle. Hassuja taikauskoja, mutta kuitenkin. :)
 
kp 1/28 pakko olettaa tän muutaman tipan taas olevan täti, kun ei tässä näköjään muunlaisia tätejä näykkään, 28 päivää sitten oli viimeks nää muutaman tipan menkat ja nyt näköjään taas. No onhan se mukavaa kun ei tarvi ees sidettä mutta outoa todella. Ilmeisesti nää on niitä tyhjennysvuotoja yms eli mitään munasoluja sieltä ei ees ulostaudu tms. imetys on minimissään eli 2 kertaa päivässä.eipä omaan n muuta :))

Tilke miten sä pääsit tohon progesteroli kokeeseen? eiks se oo se mikä kertoo et ovuloiko? Mä haluisin sellaseen itekkin, mut en tiiä mitä ne sanoo kun mä viel toistaseks imetän..suostuiskohan ne ees ottamaan sellasta..
 
Hipsu: Mulla gyne laitto passituksen, kun epäili etten ovuloisi. Voi olla, että gynet ei näkis sun tapauksessa sitä vielä järkeväksi, mutta rahallahan saa mitä vaan.. Eiköhän yksityinen gyne laita sut kokeisiin, jos kerrot haluvasi. Ainoo vaan, jos verikoe ei näytä oikeeta tulosta imetyksen aikana. Maksoi 38€ kelakorvauksen kanssa.
 
Viikkonäytölliseen pärähti "raskaana 2-3 viikkoa", joten kai se uskottava on :heart: Taisi tosiaan kierrot olla sekaisin kun menkkojen alkamisesta laskettuna nyt on vasta kp 26, ja kuitenkin testin mukaan oisin jo pidemmällä raskaudessa :whistle: No, myöhemminhän tuo täsmentyy.

Olisiko joku ihana ja laittaisi linkin kesäkuisten pinoon, niin siirryn sinne sitten vähitellen :)

Kiitos kaikille onnitteluista ja paljon tsemppiä :hug:
 

Yhteistyössä