<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Onnea TaCa ja Villany!:heart:

Tiuhti83 mulla on ihan samanlaista. Kaikki menkkatuntemukset on, juilii ja kouristee, mutta vuotoa ei näy. Eilen testasin aamupissasta ja nega tuli. Muuttuispa tilanne nyt suuntaan tai toiseen, mieluuten siihen plussa-suuntaan =) Tämä epätietoisuus on pahinta.

Ovistesteistä mulla ei oo kokemusta, tässä kierrossa piti testata ovista, mutta se sitten jäi. Jos täti kurvaa nyt kylään, niin ens kierrossa sitte varppina ovistestailu kehiin.
 
Onnea plussanneille, olispas ihanaa itsekin :)

Ovistesteistä minulla ei ole ihmeemmin kokemusta, paitsi tästä kierrosta kun ensimmäistä kertaa tikutin, sain ovulaatio plussan 9.9 perjantaina ja sitä päästiin hyödyntämään vasta sitten lauantaina. Ja siihen jäikin tän kierron hyödyntämiset, joten taitaa olla aika huonot mahdollisuudet että tuosta sitten tärppi olisi käynyt. Ihmeekseni tikutin ovis plussan myös seuraavan viikon maanantaina SEKÄ tiistaina?? :O Erittäin hämmentynyt olen ollut tästä ja kun kokemusta ei ole ennen ovulaatiotesteistä niin en nyt oikeen ymmärrä missä kohtaa se ovulaatio sitten oli. No, jokatapauksessa ei päästy jälkimmäisiäkään kertoja hyödyntelemään, joten.....

Kp 23 ja oireita ei juuri ole ja melkeen olen jo asennoitunut odottamaan kuukautisia viikonlopuksi. Plaaaahh! No, ens kierrolla ollaan sitten aktiivisia, mikäli tuo mies olisi kotona otollisina päivinä !! :)

Toivotan teille kaikille plussarikasta syyskuunloppua ja paljon vauvaliimaa plussanneille! :)
 
Kai se on vaan uskottava että paksuna ollaan... testit vaan vahvistuu.
Jos mä nyt sitte uskaltautuisin plussanneisiin, pääsenhän mä takasi sitte jos surullisesti käy!!

Mä puuskutan teille kaikille plussatuulia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
*********Keskiviikko 21.9.2011************













Mukana:
_Lumi_.....................tyttö 07/10...........kp 2/28...........yk1
Nöhvi....................... .tyttö 7/10...........kp3/25-26...........yk2
mihu......................................../00.......kp5/28..............yk4
muumimamma1983............poika 6/10.......kp7/30-31..........yk1
santsu_82......................poika7/10.........kp7/29..............yk4
BiBa.....................................10/09........kp8/32..............yk3
Tyllerömamma......................4/10...........kp8/28-40.......yk6
samaria.................................2/10........kp9/28..............yk 5
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08........kp9/28-32.........yk9
Bubba............................poika 06/09......kp 9/26-29........yk3
Miraaz..........................tyttö 10/10........kp 10/28-48........yk1
_TiNy_...........................poika1/05.........kp11/26-28.........yk9
ki7i........................................../11.......kp14/28..............yk2
funny87.........................poika 11/09.......kp14/35->48.....yk3
tiiru.............................poika 5/10..........kp15/32.............yk4
Myhmeliini.................... 10/09................kp15/26-28........yk6
torstai............................11/10.............kp16/42...............yk1
Eebowi.........................poika 10/08........kp19/33.............yk2
tilke..............................poika 7/10..... ..kp19/24-27.........yk4
Hipsu86........................poika11/10........kp20/28..............yk3
Meriheponen.................Poika 6/10.........kp21/34...............yk2
nellinu.........................tyttö 8/10.........kp 22/28?.............yk 1
Cristall...........................tyttö7/09........kp24/28...............yk1
diiselikissa.....................poika 1/10 ........kp26/33-35..........yk1
UusiVauva82..................02/08...............kp27/30-34.........yk1
pillipöllö........................poika-07............kp28/27-31.........yk2
Andreana......................tyttö 2/11.........kp30/24-30..........yk1
Tiuhti83.........................poika 03/06......kp30/26-29.........yk2
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp31/ 28..............yk4
Tiitulainen.....................tyttö 6/09..........kp52/24-28.........yk12
Murumii.........................tyttö 9/08...........kp73/24-28.........yk9
Johannäss....................
Tanza...........................
Waaka.........................





TAUSTAILIJAT
murgu
danuli79




Plussanneet 2011:










Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2)

Elokuu2011:
Vomppis(yk5),chamon (yk2), Pöhköfantti(yk2), Princessa(yk2)

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
KÄÄÄÄK pillipöllö - selkeä haamu. Oi että on jännää!

Toivottavasti et TaCa palaa ;) Tsemppiä!

Täällä eka ovistikku dipattu kp 9/26-29. Hailean hailu viiva kuten kuuluukin. Odottelen ovista sunnuntaiksi.

Että tämmöstä tylsyyttä. Odottavan aika on piiiiitkä. Piinailuviikkoa odottelen, mä luulen kyllä että mä tunnistan sit jos olen raskaana ennen testkiäkin, kaksi kiertoa ollut nyt ilman oireen oiretta (melkein) ja silti olen ollut muka varma että oon raskaana, joten uskon että jos tärppää, niin oireita tulee kyllä sit...
 
pillipöllö kyllä mäkin tossa väriä ja siis haamun näen. Toivottavasti vahvistuu! Ihana jos täällä alkas satelee plussia!

TaCalle tarrasukkia, toivotaan että tänne et palaa ;)

Andreana harmittelut negasta! Jospa se plussempaan suuntaan vielä muttus, tsemppiä piinailuun!

Cristall hassua että sulla oli kaksi ovisplussaa testeissä samassa kierrossa! Itse joskus testasin että jääkö "ovisplussa päälle" ja mielestäni se oli pari päivää plussa ja sitten muuttu negaksi, en sitten jatkanut enää tikuttelua, ja yleensä lopetin tikuttelun kun plussan sain.
 
pillipöllö ONNEA :heart:

Täällä taas ei ole niin iloiset tunnelmat :( Tein aamulla sen pregcheckin testin ja siihen ehkä tihrustamalla joku viivanpaikka tuli, mutta ei muuta :'( Tissit kipeyty eilen ja olin jo niin toiveikas, mutta ihan menkkamaiset fiilikset nyt! Kohdun nipistelyt on hävinny, mut etova olo on edelleen jäljellä...tosin ei niin voimakkaana enää!
Tämän lisäksi eilen selvisi, että meidän vauva haaveet saa nyt varmaan unohtaa ehkä jopa puoleksi vuodeksi :'( Miehen työ tilanne sellanen, et ei nyt saada millään aikatauluja osumaan sopivasti yhteen vauva haaveen kannalta pitkään aikaan :stick: No ensi kesänä tän pitäis loppua tän säätämisen ja sit saisin miehen kotiin tekemään kunnolla vauvoja :p ilman aikatauluja ja laskemista...odottavan aika vaan on NIIN pitkä!!

Kökkkö päivä ja vaan kökköjä uutisia...paitsi pillipöllölle :)
Ainoana toivon rippeenä on, et tarkistin niin oon esikoisesta plussannu kp35 vahvan plussan, mut uskoisin nyt jo jotain näkyvän jos ois näkyäkseen!

T: tuskastunut Tiuhti83 kp30/26-29
 
täällähän sataa plussia!!! ++++ todella ihanaa!!! mahtavat onnittelut TaCalle, Villanylle ja pillipöllölle!!! :flower:

joo, uhmaikä on ihanaa. onneks meille tulee vähintäänkin jo melkein 3v ikäeroa ni voi toivoa ettei ainakaan olis kahta uhmaikäistä samaan aikaan, ku siinähän sitä sit oliski pää helisemässä! :O

).( täällä dpo19 menossa ja oireita on vaikka muille jakaa. viimeviikolla ne hävis pariks päiväks ja sitten kun ne tuli takas en uskonu niihin, etenki ku tiputtelin edelleenkin sillon tällön ruskeeta valkovuotoa. mut nyt on mennyt jo useempi päivä ilman tiputteluja ja oireet on jo tosi voimakkaina, joten kai se on uskottava. aikaisemmin en uskaltanu testata ja nyt ei enää edes tarttee, on tää sen verran selvä homma jo. =) lievä mutta selvä pahaolo alkaa olla jo melkein kokoajan, väsyttää, alavatsaa kouristelee ja rinnanpäät on jo todella arat. kiva kuitenkin, kun tässä vaiheessa näistä oireista vielä nauttii. viikon päästä jo varmasti kiroon koko homman. :LOL:

en varmaan enää sen kummemin kommentoi vaikka varmasti käynkin lukemassa, vaan siirtyilen pikkuhiljaa aktiivisemmin tonne toukokuisten joukkoon. ja toivon todellakin et kaikki menis hyvin ettei tartteis enää palata tänne takas. hurjasti kiitoksia teille tuesta! :heart:
 
Onnea pillipöllölle ja caisachulle onnellisista uutisista! :)

Mä niin vihaan näitä piinapäiviä!!! Aina sitä ajattelee, että nyt en mieti koko asiaa ja testaan vasta sitten kun on oikeesti menkat myöhässä. Mutta auta armias kun ovulaatio on ohitettu, niin sitä vaan rupee jännäämään.. Ja vielä kun on epäilys, etten ovuloisi. Jotain häikkää ainakin kierroissa/systeemeissä on. Nyt vaan pitäis pistää saavillinen jäitä hattuun ja keksiä jotain ihan muuta mietittävää, mutta kun ei tässä kotiäidin elämässä niin kovasti ole muutakaan jännitettävää.
 
Mulla alko tänään menkat : /
Eli kierto nyt sit nähtäväst lyhyempi vaa 23 päivää.. Vittu! Siis olinhan jo varautunu et täst kierrost en raskaudu, mut se et menkat alko jo nyt nii tekee täst viel enemmän paskaa! Mul aina ollu tosi säännöllinen kierto ja menkat alkanu täsmällee samaa aikaa ja melkee kellonlyömääki ku muulloin.....

Ehinköhän ees ovuloimaa näin lyhyes?

Sori pelkkä omanapa, mut nyt ottaa päähän! :mad:
 
Onnea caisachu! :)

Pahoittelut tädistä nellinu & Andreana. :hug: Nyt vaan uusi kierto ja uudet kujeet!

Tilke Sun pitää aloittaa jokin hillitön siivousprojekti tms., että saat ajatukset muualle. :) Normaalisti aika menee muka niin nopsaan, mutta auta armias ne kaksi viikkoa ovulaatiosta kierron loppuun...

Kauhea väsy tänään. |O Mistä sais energiaa?
 
Kaikille plussanneille onnea! :) ..perästä tullaan toivottavasti ;)

Osaisko kukaan sanoa et mistä johtuu kun mulla alko eilen menkat, tai ainakin luulen että alko. Vuotoa nyt tuli jokatapauksessa mutta vaan muutamia tippoja ja yölläki oli tullut muutama tippa, mut nyt ei tuu taas enää ees paperiin! Argh! Mulla ei oo koskaan ollu tällästä..

On tää vauvanteko kyl aika uuvuttavaa. Aina stressaa jostaki asiasta :/

pillipöllö jos viiva kerta vahvistuukin niin ei taida olla kovin epäselvää että ootko raskaana vai et! :heart: :) Mutta tottakai ymmärtää että haluaa pelata varman päälle :)

..Niin ja niistä ovistesteistä tahtoisin minäkin tietää että miten ne käytännössä sit pelaa. Tikutanko siis missä vaiheessa kiertoa? Missä vaiheessa te alotatte? Ja sitte ku testi näyttää ekaa kertaa plussaa niin tarkottaako se että ovis on sillä hetkellä vai vasta tulossa?! En siis ole koskaan käyttänyt (ja sen kyllä taitaa huomata ;D) mutta kiinnostais kokeilla :)
 
Tulihan se täti sieltä...
Mä siirryn nyt taustailemaan, ku tää yrittäminen jää nyt vähäks aikaa ainakin :( Tsemppiä kaikille ja paljon +++ tuulia!! Käyn täällä kurkkimassa teijän kuulumisia...heti, ku selviin tästä omasta pettymyksestä!
 
caisachu Onnittelut! :flower:

:hug: kaikille tädin riivaamille!

nellinu mäkin mietin et voisko olla kiinnittymisvuotoa? Muistelen että itselläoli sitä kans, ei tosin paljoa, mut muutama päivä ennen plussaamista heiluteltiin miehen kanssa peittoja, kun se oli menossa antaa simppanäytteen, siitä muistan tuon heiluttelun :D ja ihmettelin ku tuli verta, aattelin et menkat on alkamassa, mutta se olikin sillon ihan jotain muuta. Tsemppiä, jospa se vielä iloksi muuttus, jja jos ei nyt tärpännyt, niin tsemppiä yritykseen!

Tiuhti83 :hug: kurja homma! Toivotaan että sit tärpääis helposti, kun yritys jälleen alkaa!

nellinu nii ja niistä ovis testeistä. Niissä on yleensä taulukko mistä näkee millon kandee alkaa tikuttaa, riippuu siis kierron pituudesta. Joka päivä tikutetaan samaan aikaan, itse tein aamulla. Ja kun saa plussan, niin seuraavat 12-36 tuntia ovat otollisimmat ajat, ovis on jossain siinä välissä. Korjattaa jos olen väärässä, kun mulla ei oo nyt noita testejä itsellä, eikä ohjeita. Mut niis on kyl ohjeet mukana, ja ei ovis siis ole ihan heti kun plussan saa, vaan siitä eteenpäin on parhaat hetket heilutella peittoja :whistle: tosin mulla ne näytti plussan hiukan liian myöhään, ja ois pitänyt heilutella peittoja aiemminkin.

Sataa, tylsää:| Plussatuulia kuitenkin! :)
 
Onnea plussanneille! :heart: Toivottavasti pian itsekin...

Tänään olisi kierron päivä 28 ja 14 pvää ovistuntemuksista, mutta tätiä ei näy.(viimeksi siis menkat alkoi 14 pvää ovistuntemuksista). Jooo-o, tottakai tein raskaustestin innokkaana: nega. Tiesinkin kyllä, et pienet on tästä kierrosta mahkut raskautumiseen, mut aina voi dippailla, eikös juu?! ;) Pettymyshän se silti oli, myönnettäköön. Nyt sit vaan tätiä oottelemaan ja jännäämään kuinks pitkäksi kierto venyy eli tarkoittanee sitten myöskin (liian) pitkää luteaalivaihetta.

Kiitos kaikille ovistesti-kysymyksiin vastanneille. Taidan hankkia ensi kiertoon ovistestit juurikin sen vuoksi, että saisinko plussan omien ovistuntemuksien aikoihin, jotta tiedän oireiden osuvan oikeaan ja saadakseni tietää miten kroppani toimii.
 

Yhteistyössä