<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

maimai meillä on semmonen karsee vihree muovimatto noi lattiat. Ollaan mietitty jos sais laminaatin tai vaik ees uuden maton!

eläväinen laittaisit uuden kuvan niin voitais diagnosoida yhdessä :) Plussatuulia puhaltelen kuiteskin sinne :)

emppuli tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta :( :hug:

Marpa hyvä että esimies otti rennosti! :)

nellielli äsken plussasit ja kohta synnytät! Hemmetti tän ajankulun kanssa! :D Onko siellä kaikki jo valmiina? Miten oot voinu? Voimia loppumetreille! :)

lullaby ei oo kuume vielä kavunnu tänne. Aamulla oli taas normaalia alemmat lämmöt. Nyt just mittari kainalossa istun, ku päätä särkee kovasti. JAaha.. 37.11 näyttäis lämpö. Voi perseensuti jos huomenna oon kauheessa kuumeessa ja pitäis jaksaa sinne polille ronkittavaks.. Mieskin ruvennu jo vähän parantumaan. Myö ei saatu simppatesteistä suorakorvausta ku miehen kela-kortti ei ollu vielä tullu. Mutta about 45 e pitäis saaha korvauksia ku laittais lapun sit kelalle maksukuitin kera. Koha joskus maksais ekaks :D

tada voi ei muru :hug: :( Oon pahoillani tuomiosta! Mutta pitää muistaa että toivoa on aina! Toivon teille omaa ihmettä :heart:

BabyF onnittelut upeesta ovis plussasta ;) Hopihopi peiton alle!

Fiinaliina Siinä aukiolotutkimuksessa siun kohtuun laitetaan suolaliuosta ja ilmaa jolla katotaan että ne pääsee sinne muniksiin, ja jos näin käy tuubat on auki :) Jos ei ni sit huonompi homma. Kuulemma siellä ei kipulääkitystä anneta, vaan pitäis ite ottaa etukäteen särkylääkettä mahdollisien kipujen vuoks. Kaikilla se ei kuitenkaan oo kivulias toimenpide, jokainen on erilainen :) Juhlimisesta sen verran, että ite en stressaa semmosia, paitsi sitten jos on ihan loppukierto. Ja opiskeluihis sen verran että kyllä ne koulut voi aina suorittaa loppuun, älä stressaa kultapien :)
 
miss_piggy
Mää bongasin tänään ovulaation! Testejä tuli lisää postissa, ja ajattelin huvikseni tikuttaa ni tommonen tuli:

Vähän epäselvä kuva, ja viiva kyllä tosta vielä tummui noin 10 min. päästä, eli eikö tuo aika varmalta ovikselta näytä? :D Mietin vaan että voiko se olla kierron näin myöhäsessä vaiheessa, eli kp 18, ku menkat pitäs alkaa noin 10 pvän päästä, vai voiko terolutit antaa vääriä tuloksia?

Sanoin miehelle heti ku tikutin, että nyt mulla taitaa olla ovulaatio, ja ei muutako hommiin :p Sit se kysy myöhemmin, että sekö ei kuitenkaan meinaa sitä, että vaikka on ovulaatio että tulee raskaaks, johon jouduin todeta, että valitettavasti ei... :(
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 4.9.2012



Cheer115-..............20.................kp 89/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 64/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 55/28-?............yk 12/yv 3
Lullaby89...............23.................kp 38/31-36.................yk 11
Henrietta-............25.................kp 37/?........................yk 0
eläväinen..............19.................kp 35/30........................TJOT



Hydrangea..............26.................kp 24/26-?.................yk 7




kaiku<3.................22..................kp 19/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 19/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 18/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 17/27-33..................yk 3
empp.....................21............. ....kp 14/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 13/28.....................yk 15



Fiinaliina................22.................kp 10/?...................yk/TJOT 2
Vilijonkka...............26................kp 8/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 6/27-31...................yk 2
emppuli83.............29.................kp 2/28?...................yk 3 (4)


HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Äh ku minuu stressaa aamun polikäynti.. Oon varma et tulee yhtä surkeet tulokset ku tadalla.. Oon aika varma siitä et miul on pco ja varmaan tuubatkin tukossa. Luulen myös et lääkäri sanoo et miehen simpat ei oo tarpeeks hyvii ees inssii.. Huoh.. Ei pitäis maalailla piruja seinille.. Mie niiiin toivon et saisin ne clomit!
 
Babyfever Jee!!! Mennään sitte samoilla jännäyspäivillä :D Tai siis mä eilen bongasin oviksen ja nyt tänään vielä tikuttelin ja vielä ollaan vahvoilla, mut ei ihan niin vahva kuin eilen. Ihanaa olla jonkun kanssa lähestulkoon samoilla jännäys päivillä! Nii ja palataan vielä.. metsä-kallio seksit jäi välistä, mutta muuten oli niin mukavaa ja rauhallista. Kotonakin suukkoja vaihdellaan taas useemmin. :) Nautin tilanteesta!

ON Muuten... eilen ihmettelin ku alko ehtoo päivällä niin jumalaton nipistys/vihlonta oikeella puolen alavatsaa.. oletetusti jossain munasarjojen tietämillä. Ja sitte ehtoo päivällä tuli myös liman mukana vähän verta ja sitte olinki jo kauhuissani, että APUA, MITÄ TÄÄ ON! Mut lueskelin, että joillakin saatta olla oviksen aikaan jotain ovisvuotoa. Ja sitten ku oli ne ihme kivut nii oiskohan ollu sitä. Koska ei mitään nyt sen j'lkeen. Tuskin sitä voi tuntea, kun munasolu irtoaa... Mut jos vois niin vois olla varma että eilen ehtoo päivällä ja illalla jotain tapahtu. Onko hyvä vai huono merkki, sekin selviää varmaan parin viikon päästä. Jos tänää viel olis pupuiluu nii ois aika hyvin pullat uunissa. Ja joskus vuosia vuosia sitte oli aina kierron puol välissä vähän vuotoo mut istte vaihettiin pillerit ja ne jäi pois mut nyt ei ole ollu herra ties millo viimeks enkä silloin ol mitenkää suuremmi miettinyt mistä johtu. Nyut pähkäilee kaikkee "outoo". Varsinki ku olin suunnitellut että nyt ei saa tutkii liikaa omaa kroppaa jne. Onistuu näköjään aika heikosti ku heti alkaa kroppa ilmottelee itestään ;)

tada Voi ei, oon myös tosi pahoillani teen tilanteesta. Ei voi ees kuvitella miten pahamieli sulla voi olla. Ja tosiaa toisille noita lapsia vaan tulee mikä on niin väärin. Eilen yks kaveri kerto, kun hänen kaverinsa perheessä on 13. lapsi tulossa ja niitä saa tulla niin paljon ku on tullakseen. Niin teki mieli alkaa juttelee asiasta että on väärin ku toisille tulee hulluna lapsii ja toisille ie millään. Ja juur silloin ajattelin teitä täältä pinosta, jotka ootte pitkään yrittäneet ilman tulosta :( Paljon halauksia sinne <3

Hitsiläinen pääsin Babyfeverin oviskuvaan asti a nyt pakko rientää töihin... Eilen ehtoolla ei ollut aikaa istua koneella, joten josko tänään ehtoolla .Oli joku pari uutta nimeekin :) Tervetuloa siie minunkin puolesta... Olisko ollut pikkuinen ja emppu jotain. Anteeksi ettei nimet nyt mee ihan oiken, mutta jaksa perehdyn taas ehtoolla niin eiköhän alal uonaamaan nimetkin :) Mukavaa päivää kaikille! Ja tsemppiä niille joilla on murheita <3
 
Hydrangea Okei, me jouduttiin sitä itse hakemaan ja siihen tuli joku omavastuuosuus sun muuta niin loppujen lopuksi saatiin vaan se vajaa 5e. Muutenkin nuo kaikki hoidot sun muut tulee olemaan kalliita niin olis ollut kiva jos olis saanut vähän enemmän korvausta.

Voi ei tada. Olipas ikäviä uutisia :/. Älä kuitenkaan luovu toivosta. Ootteko ajatellut yksityistä vai kunnallista hoitoihin? Tai siis jos menisitte? Kunnallisellahan ne tulee paljon halvemmaks, vaikka kalliita ovat siltikin. Mutta meillä ainakin ollaan vaan säästämällä säästetty kahden opiskelijan rahoista päälle tonni hoitoihin jo valmiiksi sillä tiedetään että todennäköisesti hoitoihin tulee menemään suurinpiirtein tollanen summa kunnallisella. Kyllä sitä tekee mitä vaan tän asian eteen, syö vaikka pelkkää näkkäriä jos se on siitä kiinni. :hug:

Niiu mä kans käytin jokin aika sitten noita Davisin testejä, kyllähän niistä jotain suuntaa sai mutta ei kyllä muuta :)

emppuli pahoittelut tädistä! Onnea nyt sitten uuteen kiertoon ja toivottavasti seuraavat menkat jäiskin tulematta :)

Fiinaliina Vastaanpa tuohon juhlimiseen ensin. Mä ainakin yritän hieman vältellä loppukierrosta alkoholin juomista, jotenkin tulee aina sellainen olo että JOS siellä olis jotain, se ei tee hyvää sille :D. Ja sitten meidän asian etenemisestä. Mies käy pian ultrassa, jossa tutkitaan sen kivekset (johtuen omituisesta kipuilusta silloin tällöin). Itse epäilen, että siellä olisi joku tukos tai jotain. Ja ensi kuun alussa on lapsettomuuspolille aika jossa varmaan suunnitelmaan kuinka asiassa edetään. Mutta siis luultavimmin tulee olemaan koeputkihedelmöitys mikroinjektiolla kun miekkosella ne hurjat 3 kaveria sieltä löytyi :)

Marpa Muakin kiinnostaa miten raskaus on edennyt :)

Miranenn Voi harmi. Toivottavasti lämpö ei tosta nousis ainakaan. Itselläni on kans ollut pientä flunssanpoikasta havaittavissa. Pientä lämpöä (n.37), tosin en tiedä onko se oviksen jälkeistä lämmön nousua vai flunssaa :). Mutta hieman kipeä olo ollut välillä muutenkin muutaman päivän, mutta olo tuntuu vaihtelevan päivän mittaa.Mikähän meidän korvauksessa nyt on ollut, kun mäkin kuvittelin että saadaan takaisin joku tollainen summa...??? Kela <3. Miten meni polilla???
 
Lullaby ja Babyfever ja muut: Raskaus on sujunut kai ihan hyvin. Välillä heikottaa ja koko ajan on nälkä. Loman aikana paino on noussut 4kg :S ja tissit tuntuu valtavilta, mies ei ole valittanut :D Jos osaan laskee niin nyt on kai menossa 6+6.

Ensi viikolla on se eka neuvola. Jännittää vähän. Ei toisaalta tunnu siltä että olisi raskaana ja olen vakavasti harkinnut, että asia täytyy kenties vielä tarkistaa uudelleen raskaustestillä ennen kuin sinne neuvolaan menee. Ehkä sen tajuaa sitten kun maha alkaa kasvamaan vauvan takia eikä sen takia että syö kauheesti :D ja sitten kun pääsee ekaan ultraan jne. En tiiä.

Mitähän iitahoolle mahtaa kuulua?
 
tada Oon niin pahoillani! :hug: Toivotaan kuitenkin! :heart: Jollain keinolla teille se lapsi pitäisi suoda!

miranenn Aika on kyl kulunut tosi nopeesti! :) Ihan kun justiinsa olisin täällä plussannu.. :) Vointi on hyvä ja maha edelleen suht pieni..ei taida miksikään jättimahaksi ees kasvaa, vaikka mistä sen tietää minkä spurtin ottaa vielä lopuksi! :D Hankittuna alkaa oleen kaikki, mutta vauvan huoneen remontti on vielä kesken ja alkaa ärsyttään kun kaikki tavarat vaan lojuu ympäriinsä eikä pääse laittamaan huonetta valmiiksi vauvalle..olisi jo kiva saada laittaa vaatteet järjestykseen ja muutenkin kaikki sille mallille, että vauva voisi tulla vaikka heti.. :) Vaikka onhan tässä aikaa vielä, mutta koskaan ei tiedä vaikka aiemmin pamahtaisi maailmaan.. :) Nyt on vaivannu pienoinen huimaus, mutta kyllä tää tästä..verenpaineet vaan alhaalla..mulla muutenkin ollu alhaiset verenpaineet, mut nyt laskenu sit enenmmänkin..

Paljon plussatuulia puhaltelen!!! :heart:

Nellielli ja pötkö 31+2
 
Ihanaa kuulla marpan ja Nelliellin raskauskuulumisia! Mun tekisi mieli vähän rempata kotona työhuonetta niin, että sinne saisi vauvalle oman nurkkauksen mahdutettua. Ei vaan tunnu oikealta alkaa vielä tekemään vauvalle mitään kun siitä ei ole mitään merkkejä :D

Juhlimisesta: Kyllä koitan olla kierron loppupuolella vähän nätimmin ;) En kuitenkaan ala mitään menoja perumaan ja saatan jotain ottaakin kunhan olen ensin tehnyt negatestin (= juomaluvan) :)

Voin muuten tämän aamun perusteella antaa greippimehua juomaan aloittaville vinkin: Aloita juomaan Lidlin greippimehulla ja siirry vasta sen jälkeen Valion vastaavaan mehuun. Sen Lidlin kammottavan sappinesteen jälkeen Valion greippimehu maistuu suorastaan nautinnolliselle! :D
 
Hei. Tuun nyt nopeeta puhelimella omanapileen. Eli siis tänäön oli pakko lähteä koulusta kesken päivän kun on kauheita alamaha kipuja joita on jatkunut suunnilleen viikon. Huomenna koitan saada ajan.lääkäriin. Ja sanon et verikokeet pitää ottaa :) Ja vaik täti saapuisi niin haluan silti et otetaan verikokeet. Jostainhan näitten mahakipujen pitää johtua ja tänäänkin on koko ajan kipeä eikä vaan silloin tällöin vihlaisuja. Toivottavasti huomen selviää jotain
 
moikka.

Tada: olen tosi pahoillani, voimia teille paljon! Toivottavasti jaksatte murheesta huolimatta pitää pientä toivoa yllä, toivon teille kaikkea hyvää ja sitä omaa kääröä <3

Miranenn: joko ootte polilla käyny? toivotaan hyviä uutisia sieltä! Ja paranemisia flunssaan.

Eläväinen: kannatan lääkäriin soittoa ja verikokeissa käyntiä...ainaki oman mielenrauhan vuoksi jos ei muuten :)

Fiinaliina:juhlimisesta. Ensin aattelin etten enää juuri juo kun yritetään, mut nyt oon yrittäny ottaa rennommin myös sen asian kanssa, kun ei tästä nyt näytä näinkää tulosta tulevan. Loma meni siis hyvin rennosti, hyvää viiniä siemaille ;) Mutta kyllä täytyy myöntää et sillonki ennen reissuun lähtöä tein testin ja varmistin negan, että oli parempi omatunto viiniä maistelle :)

BF, MP ja Maimai ja kelläs muulla ne ovikset oli käsillä..nyt vaan peukut et tällä kertaa onnistaa :)!!

Äh, täällä on tämä loputtoman tylsä ja pitkäveteinen alkukierto menossa...toisaalta tää tuntuu olevan kierron ainoita hetkiä kun ei vatsaan satu, joten täytyis yrittää nauttia nyt sitte siitä!
 
miss_piggy
Mulle tuli torstaille kutsu vartijakoulutuksen haastatteluun...mietin vaan koko aika että mitä hittoa nyt sitte teen, kun kerran yritän raskaaksi tulla, niin tuskin sitten paksuna voin jossain vartijakoulutuksessa olla? Se kestää 8kk, ja jotenkin nyt oon ihan kahen vaiheilla, että mitä teen... Meenkö sinne haastatteluun ja sanon sille setälle suoraan, että nyt on semmonen juttu, jotta perheenlisäys on ajankohtainen ja koko aika ootetaan milloin tärppi käy...
Laitoin kyllä s-postia yhdelle koulutussuunnittelijalle tonne työkkäriin ja kysyin siltäki vähän asiaa. Paska ku en oo aiemmin tajunnu mennä tonne koulutukseen vielä sillon ku syön pillereitä ja olin työtön, nyt on sitte vähän hankala tilanne. Vai meenkö koulutukseen ja tyyliin seittemännellä kuulla pyörin tuola kaupungilla keskellä yötä vartioimassa :LOL:
 
Samaa mieltä Niiun kanssa, että on tosi ihana kuulla Nelliellin ja Marpan raskauskuulumisia <3.

eläväinen omiutuisia tollaiset vatsakivut ja kuitenkin tulee negaa/haamuja? : /. Kannattaahan se kuitenkin käydä niissä testeissä.

Tervetuloa postimerkki!! Toivottavasti vierailu jää lyhyeksi :). kuinka kauan ehdit pillereitä syömään?
 
Viimeksi muokattu:
Heipodei tytsyt!

Juuh polilta nyt kotiuduttu. Paremmin se meni mitä pelkäsin. Kohtu näytti siltä ku pitääkin, munasarjoissa ei kyllä ovulaatiosta merkkiäkään. Vähän kuulemma jotain PCO:hon viittaavaa vois olla, ei lähemmin niitä ultrannu. Mutta sano että ei mitään huolestuttavaa kuitenkaan mikä hankaloittaisi. Clomeja en vielä saanut, vaan yllätykseksi Metformiinia auttamaan painonpudotusta ja kuulemma sen pitäisi yleensä saada kierronkin toimimaan. (Äitille ku kerroin lääkityksestä, reaktio. "ONKS SIUL SOKERITAUTI!?" Ei siis kuitenkaan ole :D)

Viimeistään kahen kuukauden päästä soitto polille uudestaan, tai sitä ennen jos kuukautiset päättääkin alkaa. Jos ei metut toimi, ni teroluteilla kierto saadaan alotettua uusiks ja päässään tekemään perustutkimukset, eli verikokeet, munasarjojen aukiolot yms. Jos ovis ei rupee tulee itestään niin sit clomit kehiin. Ja sit lääkärin sanoja lainatakseni "KUN saadaan ovulaatio kohalleen niin aloitetaan vaikka heti ensikierrosta inseminaatio, jolloin tykitetään miehen pestyt priimat sisuksiin."
Ite kyllä tahtoisin yrittää luomuna ainakin muutaman kuukauden clomeilla. Noh katsellaan..

Huojentunut oon siintä kun painosta ei oikeastaan valittanut, kerroin että vuodessa 16 kiloa lähteny, ja oli tosi tyytyväinen. 26 kiloa olis jäljellä tavoitepainoon. Hää sano että 2 kg kuukaudessa olis maksimi painonpudotus, et ei se sitten vaikuta huonolla tavalla kroppaan. Ja tietty tupakointi pitäis lopettaa.. Like I didn't know that..

Mutta joo, ei maata kaatavia uutisia!

Ai niin ja sit vaikka miehellä 2 % vaan niitä normaaleja siittiöitä ni lääkäri sano että ei huolenhäivää kun niitä siittiöitä on yhdessä näytteessä tosi hyvin (231milj)

Jooo ei muuta! En nyt vielä kommentoi muitten juttuja, tossa myöhemmin sitten. Kohta lähtö siskon lapsia kaitsemaan.
 
Ihania uutisia Miranenn. Olipas mukavan ja rohkasevan tuntuinen lääkäri. Hyvä myös että paneutui tilanteeseenne kunnolla ja ehdotti heti hoitoja alkavaksi. Ajattele, ootte ehkä ison askeleen lähempänä omaa aarretta!!!

Postimerkki: teretulemast! :)

Marpan ja nelliellin kuulumisia oli kiva kuulla myös!

täälläkin uhkaa flunssa, nenä se vuotaa ja yskittää...eiiii nyt kun viikonloppuna on lentopalloturnaus, synttäreitä ja sisko tulossa käymään!!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Tervetuloa postimerkki!! Toivottavasti vierailu jää lyhyeksi :). kuinka kauan ehdit pillereitä syömään?
Hmm... Aloitin kun olin 19v ja olen kohta 23... Veikkaisun että tarkalleen 3,5 vuotta olen syönyt, nyt vaan mietityttää et kuinka kivuliaat menkkakivut sitä tulee kun ennen pillereitä olivat sietämättömät. Täytyy vihjata miehelle et laittaa mut paksuks samantien! :D
 
miranenn, kiva että käynnistä jäi hyvä fiilis. :) Mullekin sanottiin, että mentäis heti inssiin kun aloitan clomit. Mulla pco, mutta miehen simpat priimaa. Luulin itekin, että automaattisesti koitettais eka muutama kuukausi pelkillä clomeilla, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että pelkkien clomien kanssa yrittäminen voi olla työlästä (mm. useiden seurantaultrien takia) ja aikaa vievää. Myös hormoneilla omat sivuvaikutuksensa. Käsittääkseni vielä clomeja ei sais käyttää kuin sen 6 kk putkeen kerralla, jonka jälkeen useamman kuukauden tauko, niin toisaalta voi olla hyvä, että se 6 kk ei mee pelkästään kokeilemalla, vaan otetaan heti kaikki keinot käyttöön. :) Mutta joo, hieman itteenikin toi ihmetytti, kun vielä miehen simpat priimaa, niin en usko että se inssin lisääminen hommaan tuo paljoa lisäarvoa. Mulla edessä vielä aukkari ens kierron alkupuolella, ennen kuin aloitan clomit ja mennään inssiin. Joten aika samassa vaiheessa mennään. :) Tosin vielä hieman tuota inssiä pohdin, enkä ole osannu päättää varmaksi haluanko siihen...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
postimerkki tervetuloa ja toivottavasti käynti on pikainen :D

Outo juttu miten mun kroppa nyt sekoo. Äksön oli lämpöö 37,2 ja nyt enää 36,6. oudosti lämmöt heittelee. Epäilen, että minulla saattaaisi olla ehkä mahassa tai suolistossa tai jossain joku tulehdus. Selittäisi viikon jatkunutta lämmön heittelehtimistä? Ja tosiaan lämmöt heittelehtii noin tunnin sisällä, joskus saattaa yli asteen muuttua tunnissa. Ei kuullosta minusta normaalilta, mutta voisiko joku kertoa mielipiteen?
Tänään on myös alapäässä tuntunut niinkuin maha kipu säitelisi sinne. Ja olen myös ollut varma, että täti saapuu, kun on tuntunut kuin jotain valuisi sieltä housuun, mutta ei edes limoja ole tullut eikä alkkarit ole kastuneet eikä mitään näy. Joten lläkäri käynti on paikallaan minusta :) Muuten tulee paniikki jos tämä vielä jatkuu :(

Pakko kertoa vielä että lämmöt jatkaa laskua 36,3 enää. tosin normi lämpö on 35,9 :D
 
Viimeksi muokattu:
eläväinen, mäkin tein "kokeita" tuossa yks ilta :) ja mittasin useamman kerran lämmöt tunnin sisällä. Tulokset oli jotain väliltä 36,3-37. Mullakin siis lämmöt heittelee aikalailla. Mutta noi iltalämmöt ei kai oikeastaan mitään kerro tässä ovis/raskausmielessä. Aamulämmöt mitattuna aina samaan aikaan on ollu mulla tasasempia.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy onnea myös oviksesta!!! :p sehän se näyttäis olevan! Ompas sun ovistestit himmeitä!!! :| kun vertaat noihin mun liuskatesteihin, niin on paljon tummemmat värit...vai tummeniko siis värit tuosta viel ihan selkeästi tunnistettavaksi?! :) mitä testejä noi oikee on? Ja on kyllä kiva jännäilly yhdessä :p ja nyt vielä kun ovis tuli näin aikaisin, niin on ennustettavissa noin 30 päivän kiertoa..eli sit ollaan oikeestaan jo aika tasakierroilla ;) tai no, toivotaan, ettei enää tarvis kiertoja ees ollenkaan miettiä ;) nyt taas on niin hyvä fiilis tästä, et harmittaa jo valmiiks sit kun se jännitys taas kasaantuu siihen mahdolliseen negaan tai tätiin :( ei kyllä pitäs näitä etukäteen mietiskellä, mut ainahan ne mielessä pyörii!! Ja tietenkin menet testiin/haastatteluun!! Koska koskaan ei voi tietää mitä käy täs lapsi-projektin kanssa, ja mitä sitte vaikka joutuisitkin ehkä keskeyttämään sen..pääset varmasti seuraavaksi helpommin taas jatkamaan ja en usko, että tarvii sit enää käydä jo opittuja asioita!! :) tsemppiä haastatteluun siis ;)

maimai jos nuo sinun tuntemuksesi sit johtuiskin vaan siitä oviksesta...aika hyvin ainakin sattuis just kohillee, ku tänää meillä dpo0 ;) ja kiva toi sun sanas "ehtoolla", onks se niiku illalla?? :D

Marpa voin kyllä kuvitella että on plussan on saanut, niin siitähän se jännitys vasta alkaakin, kun jos ei pahemmin ole mitään oireitakaan ja sitten vaan pitää odottaa 1. neuvolakäyntiä saatikka sitten ultraan asti :S mut onneks sulla se jo ensviikolla :p varmasti kaikki hyvin :heart:

Niiu "lidlin kammottava sappineste" :D :D ai kamala, et nauroin!!! Onks se oikeesti niin hirveetä?? :D Itsekin joskus miettinyt tuota greippimehun juomista, mut kun en tykkää siitä valmiiksikaan yhtään, niin ei paljon oo innostanut aloittaakkaan väkisin juomaan :/ toivotaan, että sulle maistuu paremmin ;)

eläväinen voi hitto, kun noin kovia kipuja pitää olla :( toivottavasti saat ajan lääkäriin ja selviäis jotakin!!! Ja toivotaan, että se olis vaan pikkuinen siellä pitämässä niin kovaa kiinni, että sen takia juilii ;) testailehan vaikka taas huomenna ja käyt ostamassa sellasen digitestin, ettei tarvii arvailla! ;) Tai jos sen ajan saat lääkäriin, ni sit saat kyl siltä tod. näk. lähetteen labraan raskaustestiin ja jos teet sen vielä virtsasta, niin on jo tunnin sisällä vastaus (tai niin ainakin meillä päin :))! Ja voiko olla et sun kuumemittaris temppuilee, kun noin eri lukemia näyttää? Onko sulla digitaalimittari vai elohopea? :) koska eiks se oo, kun noita lämpöjä mitataan, niin aina samaan aikaan aamulla ja joku ½-1h meräämisen jälkeen, ilman että nousee ylös?!? et jos noikin on noin tarkkoja, niin kai se sit heittelee vaan, kun on ihan liikkeessäkin.. :D en mie tiiä.. :D

postimerkki tervetuloa joukkoon :) minkä ikänen miehesi on? jos sillä kerran ensin vauvakuume tuli ;) sua vanhempi?! ja isot peukut pystyyn, että luonnollinen kiertosi lähtisi hyvin rullamaan, koska se ei aina ole niin simppeliä!! :) Ja toivotaan, ettei ne hirveät menkkakivut enään palaisi!!! :/

hydra mullekin gyne sanoi, että 4kk max. Clomeja kerrallaan, jos niihin jossain vaiheessa päädytään :)

miranenn hienoa, et polikäynti meni paremmin kuin odotit!! :) aika jännää, et määrätään diabeteslääkkeitä painon pudotukseen :O en oo koskaan kuullutkaan moisesta!! Mut toivotaan, et auttaa!! :) eli meetkö nyt täs max. 2kk vaan niillä metformiineilla?! Mut hyvältä kuulostaa suunnitelmat, jos täs 2kk aikana ei tärppäiskään..pääsee oikee kunnolla isot pyörät pyörimään ;) ja aikun kiva tietää, et toi siittiö määrä ei olekkaan niin lohduton miltä se kuulostaa :p mut tottahan se on, jos sieltä vaan parhaat otetaan, ni silti niitä on monta miljoonaa :D

Mie kun käyn ladyliellä urheilemassa, niin vähän kiva, kun siellä alkaa reilu kk päästä sellanen uusi Bailamama feelings ja -women...etenkin feelings on keskittynyt raskaana oleviin ja lantionpohjalihasten treenaukseen ja vähän niikuin synnytysvalmennukseen :O mietin, et jos tästä kierrosta vaikka tärppäis, ni sit se kurssi kestäis melkein sinne saakka kun mulla olis jo rv20 :p olisko vähän kivaa, kun ilmaseks pääsis tuollaiseen!! Tai sanoi ne vetäjät että todellakin voi ja kannattaa tulla vaikkei raskaana olis, mut masun kanssa olis vieläkin kivempaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä