postimerkki tuo on kyllä hyvä miehillä, jos niillä on sukulaisia/kavereita kenellä on jo lapsia, niin kynnys alkaa itsekin tehdä lapsia pienenee kyllä selvästi..ainakin mun mielestä
munkin miehen kahdella ystävällä on jo 2 lasta molemmilla, ja se on vielä yhden niistä kummin, niin ihan varmasti munkii mies on helpommin alkanut vauvakuumeilemaan, kun kerta kavereillakin on
ja teillähän on tosi hyvä rahallinen tilanne, kun kerta molemmilla työpaikat!! Meillä kuitee minä vielä opiskelen ja välillä vähän mietityttää, että riittääkö varmasti rahat! :/ Mutta niin moni luokkakaveri (7kpl) on raskautunut ja ovat puhuneet, ettei opiskelu mitään lapsen tekoa estä
miss_piggy itsekkin tykkään tilata netistä testejä, vaikka täällä nyt kaupoista ja apteekeistakin saisi! Netistä saa myös paljon halvemmalla! Mun mielestä noi halpatesti.fi liuskatestit on kans ihan hyviä, niiku siitä mun edellisestä kuvasta näkyi, ni aika selkeesti näyttää oviksen
ne maksaa 7,5 7kpl! Mikäs dpo siis se sun ovis sit oikee oli?! En usko, et on mitenkää liian myöhään tullut, et jos sun kiertos on vaikka tässä kierrossa vähän pidempi?! Ja luulis, et ne menkat kyllä jäis heti pois....mut onhan niitä vale menkkojakin, et voisko ne sit johtua siitä, jos ovis olis ollut tosi myöhään, et ne ei "kerkeis" jäämään pois..!? tiedä häntä
osaiskohan kukaan muu valaista!? Hieno päätös, lähtee kokeilemaan haastatteluun
toivotaan, että tärppää!!! Sepäs alkaa sitten jo nopeasti :O kiva!!
maimai meilläkin on peittoja heiluteltu tässä oviksen tienoilla vaan kerran, eli se on joko sit siitä tai ei ollenkaan :/ mun mielestä seksi menee välillä liian suorittamiseksi oviksen tienoilla, et ei se enää oo niin kivaa, kun spontaanisti!! Pikkuinen tulee jos on tullakseen
tsemppiä sinne!!
Hydra no voihan se olla et dpo 10 ei näy vielä mitään! Toivotaan vaan, että hormonit olis lähteny hitaasti nousuun!!
tsemppiä plussan metsästykseen!!
emppuli mie aloin syömään silloin kun lopetin Primolutit, niin Gelee Royalia oman hormonitoiminnan tueksi (jotka mielestäni auttoi, koska sen jälkeen 1. luomut tulivat) ja nyt jatkan edelleen niiden syöntiä, koska olen lukenut, että ne myös auttaisivat vauvan yrittämisissä
saas nähdä! Mutta ajattelin kyllä, että tämän pilleripurkin jälkee ehkä pitäisin vähän taukoa tai lopettaisin, koska rahat on niin finaalissa, ni ei oo oikeen paljoa tuollaisiin ylimääräisiin rahaa
lullaby toivotaan joo, et teidänkii kuntokeskukselle tulis mama-jumpat
tääkii on ihan uusi meillä, ei oo ikinä aikasemmin ollut (ainakaan mun tietääkseni)! Ja itsekin miettinyt tuota liikunnan määrää ja laatua raskaana. Olen ajatellut, et sit joskus jos plussaa, ni ei enää käy missään rankimmissa combateissa, mut muissa kyllä ja sit kun on viikkoja tarpeeks kertynyt taakse, niin kysyn ohjaajilta neuvoja!
Niiu nii, en tiä joo onko mama-jumpat lesmillssii vai jotaa muuta..ainakaan en huomannut mitään LM-logoa missään siinä mainoksessa..!? tiedä häntä..
mut miks et uskalla mennä, itse ainakin haluun mennä ihan mielenkiinnosta mahan kanssa tai ilman
ei varmaa koskaan lantionpohjalihakset voi olla liian hyvässä kunnossa
dana no johan on clomeissa ikäviä oireita :/ toivotaan, että nyt edes sitten se ovis suostuis tulla!! Tänään tärppiä sen suhteen?!
eläväinen voi ei
pahoittelut negasta! Ja kyllä ne on luotettavia ne laboratoriontestit (labrassa tälläkin hetkellä töissä
), niin kuin miranenn sanoin, että ovat herkyydeltä 25, mutta jos menkat on vähänkin myöhässä, niin kyllä pitäis näkyä!! :/ mut mikään ei tietysti koskaan ole aivan varmaa ;D
Vilijonkka itse kanssa joskus aina miettinyt, että tuleeko asiaa liikaa mietittyä ja puitua ja stressattua, kun täällä käy harva se päivä, mutta olen vain miettinyt, että ei se itselläni ainakaan voi vaikuttaa negatiivisesti tuloksii, koska täällä saa kuitenkin niin hyvin myös purkaa pahaa oloa/huonoja tuloksia, jos ja kun sellaisia aina tulee, että se tuki on mielestäni taas älyttömän hyvää! Mut kaikki tietää itsensä parhaiten ja jos tuntuu, et tästä ottaa stressiä liikaa, niin ehdottomasti menee sitten sen mukaan miten itselleen on vaan parhaaksi!!!
mutta toivottavasti et kokonaan meitä unohda :heart:
ON sitte jos pääsen testailemaan raskaustestillä tätä kiertoa, ellei täti tule ennen sitä, niin testipäiväksi sattuu miehen syntymäpäivä
voi kun voisin antaa hänelle maailman parhaimman syntymäpäivälahjan :heart: dpo2 vasta menossa :/