miranenn mukavaa kuulla, että sinun polikäynti oli positiivinen. Ja lääkäri ei ollut masentava. Nyt vaanh irveesti plussatuulta <3
postimerkki Tervetuloa joukkoomme. Tosin toivotaan ettei vierailu ole niin kovin pitkä ja tavattais sitte odottajien puolella kaikki uusiks
babyfever juu toivotaan että noi tuntemukset olis just vaan ovikseen viittaavia. Outoa vaan. Eilen ehtoolla eli nimen omaan illalla
tuli taas vähän vähän verta pyyhittäessä. Noh katsotaan nyt miten tän keirron laita sitten on. Tosin ne ehtoo painit jäi välistä, ku oltiin nin eriaikaan kotona ja sitten olin tosi myöähään vielä lenkillä koiruuden kanssa
Sanoinkin aamulla miehelle, että harmittaa kun ei laitettu eilen niitä siemenii matkaan. ja hän totes..."noo kai niitä vielä tänäänkin ehtoo laittaa, ettei ole liian myähästä". Ni sittenpä kävin tsekkaas tuota laskurii täällä ja periaatteessa se ei laskurin mukaan vielä ole niin myähästä. Tais olla hedelmällisimmät päivät 2-7.9. Eli joskos tänään nyt vielä siemenii matkaan eli ajoissa punkkaan
ON liityen työjuttuihin... Mä niin tahtoisin viahtaa duunia. Alkaa taas otaan niin päähän. Meillä oli la työporukan TYKY päivä ja olin luvannut mennä, mutta peruin sen tosiaan sen mäkkiviikonlopun takia. Luonnollisesti valitsin sen, koska oli ollut turhan nihkeetä ilmaa kotona parin viikon ajan. Ja se tehos. Niin nyt töistä on peruttu kaikki yhteiset tapahtumat (en siis ollut ainoa joka ei mennyt mutta ilmeisesti ainoa, joka ilmoitti jo alku viikosta ettei tule). Totesin eilen että tää on varmaan rangaistukseks jne... Todella ärsyttäbää, ku tuntuu että siellä on varmaan puhuttu oikeen huolella seläntakana jne. Koko syksyn niin ärsyttänyt. Mut sit taas mulla on vakkari paikka... Ja sit mietein, et jos kattelis muita duunei niin hakisin varmaan jotain lyhyttä duunia. Sas tulla pioan plussa niin tietäis, ettei niin kauan tarttis olla enää duunissa
Hittolainen..taas kello käy paljon ja ripsarit uupuu vielä silmistä... Vielä se, ett
miss piggy nyt vaan peiton heilutuksii. Eli onnee oviksesta! Ja mun mielestä sun kandee ehdottomasti mennä sinne haastatteluun. Milloin koulutus/duuni alkais? Kun sä et vielä ole plussannut ja et voi tietää kuinka nopeesti se käy.Niin ku täällä ollaan huomattu että ei se mee ihan niinku suunnittelee. Ja elät sitte tilanteen mukaan. En suosittele jättämään tilaisuutta käyttämättä. Mä en ees kertois vauva suunnitelmista, koska se vaikuttaa kyl varmaan paljon valintaan. Kukapa meitä muitakaan niin täällä ajattelee. Nyt vaan omanedun ajattelemista! Eli tsemppii haastatteluun
Mukavaa päivää ja nyt duuniin!