<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Mieheni on minua 3 vuotta vanhempi. Hänen molemmilla sisaruksillaan on jo lapsia että syy hänen vauvakuumeeseen johtuu kun vietettiin lomaviikko hänen siskon perheen kanssa missä lapset ovat 6- ja 3-vuotiaat ihanat mussukat.

Piti hetken aikaa miettiä että onko meillä taloudellisesti mahdollista hankkia lapsi. Mies juuri saanut miltein vakipaikan ja itse olen lähihoitaja (eli töitä riittää) niin why not? Elämme nyt 63m kaksiossa mutta kyllä täällä pienen lapsen kanssa helposti eläisi. Sitten pisteenä iin päälle, äitini ilmoitti olevansa valmis isoäidiksi.
 
miss_piggy
Babyfever: Mun kamera on aika huono, ettei saa oikein otettua kunnon lähikuvia, mutta kyllä se viiva tosiaan vähän tummemmalta näytti vielä livenä :) Nuo on One Stepin-ovistestejä, oon netistä niitä tilaillu tuolta huuto.netistä. En oo täälläpäin nähny missään kaupassa vielä ovistestejä myytävänä, niin oon sitte tilannu huudosta tai raskauskeijun sivuilta.
Ihmeen myöhäsessä vaiheessa mulla vaan tuo ovis oli, että jos ovis on noin myöhään ja kierto ois about 28 päivää, niin voiko menkat tulla vaikka ois raskaana, vai jäiskö ne teoriassa nyt jo seuraavan kerran heti pois?:confused:
 
Babyf Metformin on yleisin lääke PCO:n hoitoon. Kun se useimmilla toimii kierron tasoittajana ja just voi auttaa siinä laihtumisessa samalla. Pitää vaan toivoo et toimii miullakin :) Sivuoireet ei kuitenkaa oo mitää mieltä ylentäviä :/

Syön noita metukoita luultavasti niin pitkään kunnes toisin sanotaan. 2 kpl päivässä. 400 pilsulle resepti. Ne myös tukee alkuraskautta ja pienentää keskenmenon riskiä. Eli siis ei niistä ainakaan haittaa ole :)
 
Viimeksi muokattu:
miranenn mukavaa kuulla, että sinun polikäynti oli positiivinen. Ja lääkäri ei ollut masentava. Nyt vaanh irveesti plussatuulta <3

postimerkki Tervetuloa joukkoomme. Tosin toivotaan ettei vierailu ole niin kovin pitkä ja tavattais sitte odottajien puolella kaikki uusiks :)

babyfever juu toivotaan että noi tuntemukset olis just vaan ovikseen viittaavia. Outoa vaan. Eilen ehtoolla eli nimen omaan illalla :D tuli taas vähän vähän verta pyyhittäessä. Noh katsotaan nyt miten tän keirron laita sitten on. Tosin ne ehtoo painit jäi välistä, ku oltiin nin eriaikaan kotona ja sitten olin tosi myöähään vielä lenkillä koiruuden kanssa :( Sanoinkin aamulla miehelle, että harmittaa kun ei laitettu eilen niitä siemenii matkaan. ja hän totes..."noo kai niitä vielä tänäänkin ehtoo laittaa, ettei ole liian myähästä". Ni sittenpä kävin tsekkaas tuota laskurii täällä ja periaatteessa se ei laskurin mukaan vielä ole niin myähästä. Tais olla hedelmällisimmät päivät 2-7.9. Eli joskos tänään nyt vielä siemenii matkaan eli ajoissa punkkaan ;)

ON liityen työjuttuihin... Mä niin tahtoisin viahtaa duunia. Alkaa taas otaan niin päähän. Meillä oli la työporukan TYKY päivä ja olin luvannut mennä, mutta peruin sen tosiaan sen mäkkiviikonlopun takia. Luonnollisesti valitsin sen, koska oli ollut turhan nihkeetä ilmaa kotona parin viikon ajan. Ja se tehos. Niin nyt töistä on peruttu kaikki yhteiset tapahtumat (en siis ollut ainoa joka ei mennyt mutta ilmeisesti ainoa, joka ilmoitti jo alku viikosta ettei tule). Totesin eilen että tää on varmaan rangaistukseks jne... Todella ärsyttäbää, ku tuntuu että siellä on varmaan puhuttu oikeen huolella seläntakana jne. Koko syksyn niin ärsyttänyt. Mut sit taas mulla on vakkari paikka... Ja sit mietein, et jos kattelis muita duunei niin hakisin varmaan jotain lyhyttä duunia. Sas tulla pioan plussa niin tietäis, ettei niin kauan tarttis olla enää duunissa ;)

Hittolainen..taas kello käy paljon ja ripsarit uupuu vielä silmistä... Vielä se, ett miss piggy nyt vaan peiton heilutuksii. Eli onnee oviksesta! Ja mun mielestä sun kandee ehdottomasti mennä sinne haastatteluun. Milloin koulutus/duuni alkais? Kun sä et vielä ole plussannut ja et voi tietää kuinka nopeesti se käy.Niin ku täällä ollaan huomattu että ei se mee ihan niinku suunnittelee. Ja elät sitte tilanteen mukaan. En suosittele jättämään tilaisuutta käyttämättä. Mä en ees kertois vauva suunnitelmista, koska se vaikuttaa kyl varmaan paljon valintaan. Kukapa meitä muitakaan niin täällä ajattelee. Nyt vaan omanedun ajattelemista! Eli tsemppii haastatteluun :D


Mukavaa päivää ja nyt duuniin!
 
Täällä on nyt pelko persiissä. Eilen alkoi tulla tuhrua iltapäivästä ja vielä jatkui tänä aamuna. Soittelin eilen kaiken maailman terkkareille ja ne vaan sano, että kattele nyt tilannetta. Tänään soitan vielä tonne neuvolaan omalle hoitajalle ottaisiko se minut nyt tosissaan ja selvitettäisiin onko tämä raskaus menossa/mennyt kesken :(
 
postimerkki heh meilläkin on äidit ja isät jo vuosia vihjanneet, että isovanhemmuus olisi toivottua :D

Babyfever hyvä jos sain naurut aikaan ;) Se Liidelin tavara oli vaan niin kammottavaa ettei toista :D

miranenn mukava kuulla, että lääkärikäynti meni hyvin! Ja toivotaan, että tuo Metformin auttaa :) Onko siinä kovatkin ne sivuoireet?

miss_piggy siis todellakin menet vaan haastatteluun etkä sano mittään vauvahaaveista! Semmoset asiat ei kuulu koulu/työhaastatteluihin ja jos joskus jossain haastattelussa joku (kautta rantain) semmoista kysyisikin niin siihen voi vastata ihan puutaheinää! Niin pitkään kun et ole raskaana niin voit hyvin elää sen mukaan :)

maimai työpaikan vaihtaminen on kyllä ihan virkistävää ja vielä kivempaa jos edellinen paikka on ollu huono. Täällä on myös pientä työangstia, mutta kun periaatteessa kaikki on hyvin niin yritän nyt vaan kestää ja toivoa, että ajan mittaan angsti vähenee. Jos ei vähene niin mollin sivut, here I come! ;)

Marpa alkuraskauden tuhrutukset/vuodot on lukemani mukaan ihan yleisiä, mutta jos tosiaan pelottaa niin neuvolaan yhteys ja toivottavasti ottavat sut tosissaan! Ja toivotaan tosi kovasti, että pieni jaksaa mukana!!
 
Marpa voi ei! itsellä alkoi samallalailla km, mutta tiedän monia naisia joilla tuollaista vuotoa on vaikka kaikki on hyvin! elä huolestu (vaikka ei tietenkään voi olla huolestumatta)! mutta muista vaatia kunnon tutkimus, mulla eivät meinanneet millään alkaa ultraamaan, vaan olisi vaan pitänyt istua ja odotella. olisin vieläkin varmasti "raskaana" kun perjantaina olis vasta kunnalisen kautta ultra. menin siis yksityiselle ja sain mielenrauhan!
Mutta koeta jaksaa ja uskoa että kaikki on hyvin! Minä ainakin lähentän tarrasukkia pussikaupalla! :hug: oletko millä viikoilla menossa?

Hei en tiedä onko täällä vielä keskusteltu ihan huumoripohjalta noista yrittämiskeinoista :D eli minkälaisia poppaskonsteja teillä on että plussat tulis?
minä menen greippimehun voimalla ja yritän ajatella että tulee ku tulee.. olen kuulut myös että pupuilun jälkeen pitäs jalkoja ylhäällä hetken.. avittas menomatkaa :D tiedä sit mutta kokeiltu on! :LOL:
 
Toivottavasti tänään tulee selvyys maha kipuihin. Sain lääkäri ajan kympiks ja sitä ennen täytyy purkkiin pissiä :) Toivottavasti jotain syytä löytyy ja helpotusta kipuihin.
Täytyis jaksaa pidätellä vielä kun ohjees luki et neljä tuntia täytyis olla pissimättä ennen ku antaa näytteen. No mä oon ollu vast pari tuntia ja hätä on kamala. No ehkä käyn nit pissimässä vaan vähä ja jatkan pidättelyä :D
 
Viimeksi muokattu:
Miranenn Hienoa, että ei ollut ainakaan mitään kovin pahoja uutisia!! ja ihanan reipas lääkäri, eikä vaan sano että katsellaan ja katsellaan :)

Viljonkka Toivottavasti flunssa ei pahene viikonlopuksi että viettämään mukavaa viikonloppua :)

Postimerkki Toivottavasti tosiaan kierto asettuu heti tai ainakin pian normaaliksi, tosiaan kun se saattaa joillakin kestää, mutta toisilla palautuu piankin :). Itselläni ei ennen pillereitä ollut juurikaan kipuja menkkojen aikoihin, mutta nyt on sitten pillereiden jättämisen jälkeen tosi kipeät, mutta sekin on yksilöllistä :)

babyfever Kuullostaapa kivalta tuollainen mammajumppa :)!! Mä käyn kanssa sellaisessa kuntokeskuksessa, mutta siellä ei ole mitään tuollaisia. Toivottavasti tulis sitten kun itse on raskaana niin pääsis mahan kanssa sinne jumppailemaan.

Muuten, onko kellään tietoa miten liikuntasuositukset menee kun on raskaana? Voiko liikkua ihan normaalisti, tarkoitan sellaisia esimerkiksi kun itse käyn Compatissa ja muissa melko rankoissa jumpissa. Tuli vain mieleen tälläinen yhtäkkiä :)

Marpa Voi ei! Toivottavasti kuitenkin olisi harmitonta tuo tuhruttelu ja pikkuinen jaksaisi pitää kiinni :). Varmasti kuitenkin säikäiyttää tuollainen? Mitä ne vastasi sieltä neuvolasta?

eläväinen toivottavasti syy tosiaan selviää ja jos on jotain niin hoidetaan :)
 
Ainiin ja piti sanoa: Babyfever meidän salilla on kanssa noita samoja mammajumppia! Taitavat olla Les Milssin juttuja? Käyn BodyJamissa ja Pumpissakin joskus, mutta noihin Feelings-mammajumppiin en uskalla lähteä :D
 
Marpa, toivottavasti pääset perusteellisiin tutkimuksiin niin ei epätietoisuudessa tartte olla. Toivotaan että vaan ns. normaalia tiputteluavuotoa mitä alkuraskaudessa saattaa esiintyä ja pieni siellä pysyy kiinni. Jaksamista! Varmaan ahdistavaa..

Mä oon ainakin ymmärtäny että liikuntaa saa ja pitääkin harrastaa raskausaikana, oman jaksamisen ehdoilla. Kyllähän raskaat jumpat käy myös, kuhan tekee oikeita liikkeitä eikä oo mikään kontaktilaji tai hyppyjä/vatsarutistuksia ja ns. Ite oon aloittanu lenkkeilyn kesällä ja toivottavasti pystyis lenkkeilee jos tässä raskautuis! Kierto vaan tuntuu venyvän, ärsyttää:mad:
 
Postimerkki Tervetuloa mukaan :)

Marpa Toivotaan, et toi ei oo mitään vakavaa. Jaksamisia nyt sinne :)

eläväinen Toivottavasti saat nyt jotain selvyyttä niihin kipuihin!!

ON Mua alkaa vähän jännittää, että tuleeko sitä ovista vai ei.. Luulis sen jo pian tulevan. Eilen viiva oli mun mielestä haaleempi ku edellisenä päivänä.. Kyllä sen pitäis jo pikkuhiljaa alkaa tummumaan.
Voi että muuten nää sivuoireet noista clomeista on välillä niin raskaita. Nää kuumat aallot on jotain ihan kauheeta!! ja se kun ne jatkuu vielä sänkyyn mentäessä. Mä mietein monta päivää, et miks mä nukun niin huonosti.. no selvis sekin syy kun luin uudestaan clomien tuoteselosteen.. Haittavaikutuksena myös unettomuus. Kiva! Haittavaikutuksista havaittu myös päänsärkyä ja pahaa oloa.. Ja vielä pitäis kolme kiertoa jaksaa näitä.. Alkaa pikkuhiljaa odottaa sitä palkintoa näiden kaikkien "kärsimysten" jälkeen!!
Mies vei muuten tänään uuden simppanäytteen. Tulis nyt edes sieltä hyviä uutisia!!!!! Vastauksen kuulee vasta reilun kahden viikon päästä :/
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 5.9.2012



Cheer115-..............20.................kp 90/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 65/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 56/28-?............yk 12/yv 3
Lullaby89...............23.................kp 39/31-36.................yk 11
Henrietta-............25.................kp 38/?........................yk 0
eläväinen..............19.................kp 36/30........................TJOT



Hydrangea..............26.................kp 25/26-?.................yk 7
kaiku<3.................22..................kp 20/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 20/30........................yk 4




Babyfever1..............26................kp 19/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 18/27-33..................yk 3
empp.....................21..................kp 15/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 14/28.....................yk 15
Fiinaliina................22.................kp 11/?...................yk/TJOT 2



Vilijonkka...............26................kp 9/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 7/27-31...................yk 2
emppuli83.............29.................kp 3/28?...................yk 3 (4)



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Niiu Nois on yleisinä sivuoireena parin ekan viikon ajan kaikki löysästä mahasta oksenteluun. Toivottavast ei vaan tartteis oksentaa.

Marpa Oon kuullu et tuollasessa tilanteessa ei soittelut auta, vaan soittamatta polille tms jossa niiden on pakko ottaa vastaan raskaana vuotava nainen.

Dana tsemppiä simppatestiin! Toivottavasti noi sivuoireetki hellittäis :)
 
Lääkärissä käyty. Raskaustesti oli negatiivinen, tulehdus arvot normaalit eikä myöskään virtsatie tulehdusta, vai mikä ikin onkaan. Klamydia testin tulokset tulee perjantaina ja papa kokeen kolmen viikon kuluttua. Juoduin pissimään purkkiin kaksi kertaa, kahden tunnin välein.
Ja siis verestä ne otti vaan tulehdus arvot. Mutta kai se on uskottava et en oo raskaana ja odoteltava menkkoja mut mahakipujen syy jäi selvittämättä.

Pakko kysyä viel et tiättekö onko kuinka luotettva tuo terveyskeskuksen raskaus testi, pissasta tehty pika testi oli kait kyseessä ja siis toinen pissa näyte parin tunnin sisään. EN siis ala elätteleen mitään toiveita, mutta jossain keskustelussa en muista missä oli et ei olis kauheen luotettava. Mut ens viikol uudestaa lääkäriin jos klamydia testi on negatiivinen ja kivut jatkuu ja tätiä ei näy :(
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Koulutus alkais 19.9, ja kyllä sinne haastatteluun oon menossa, aattelinki sitte joskus kun ja jos tärppää, ja ois tuo koulu kesken, ni sitten vaan meen ja vedän sitä kouluttaja-setää hihasta, että kuule mulla ois vähän asiaa :D

Auh...istuin viimeset 5h tatuoijan tuolissa korjauttamassa selässä olevaa kuvaa vähän parempaan kuosiin. Olo on aika lailla hakattu :whistle:

Nyt on viimeks heiluteltu peittoja toissapäivänä, että oiskohan sitte tänään taas aika, jos jaksaa :heart:
 
Voi Marpa, toivottavasti kaikki on hyvin!! Kävitkö lääkärissä? Toivon kovasti että kaikki on kunnossa, jaksuja sinne!

Danalle voimia oireiden kanssa ja toivotaan et miehen simppanäyteestä saisitte hyviä uutisia!

Maimaiompas kenkkumaista siellä töissä. Mut sä teit ainaki oikeen ratakasun jaq vietit ihanan viikonlopun kultas kanssa...ainahan niitä paikkoja vi katella ja käydä haastatteluiski..voihan sieltä joku vakkaripaikkaki löytyä :)

Mä oon yrittäny nyt jättää tän palstalla roikkumisen yhteen kertaan päivässä (onnistunu vaihtelevasti)..tuntuu et ehkä stressaan ja aattelen vauva-asioita ihan liikaa...kaikki siitä sanoo...äiti, sisko, mies...joo joo..mä tiän, mutku se on niin vaikeeta ku pientä rakasta toivoo niin hemmetisti. Jos tätä lukee joku taustailija, niin voisitte kertoo suositteletteko palstailutaukoa? Välillä menee paremmin ku hirmusti muuta mut välillä sitte taas en ajatukset kiertää tooosi pientä kehää, äh :(
Mut ainaki vähä oloa helpotti ku miehen kanssa puhuttiin tästä projektista niin se oli kans sitä mieltä et heti vaan yhteyttä lääkäriin ku vuosi tulee täyteen...helpotti ku oon vähä mietiskelly ja pelänny et mitä se on asiasta mieltä :)
 
Täällä ei ole vieläkään selvyyttä. Neuvolaan soitin ja neuvolan täti ei osanut sanoa mitään muuta kuin, että täytyy odotella, kun ei sillä ollu aikoja, että pääsisi ultraan tarkistamaan onko kaikki OK. Sano että voinhan mä yksityiselle mennä, mutta se sit maksaa.

Mennään kuitenkin nyt tiistaina sinne neuvolaan ja katotaan jatkuuko tää vuoto tai alkaako se verisenä vai rauhottuisiko se. Tänään tuli tosi tumman ruskeeta vuotoa pyyhkiessä ja mukana oli jotain hyytymiä tms. Pikkuhousun suojalla ollu ja siihen tullu vähän. Nyt loppuviikon oon sairaslomalla, kun koko ajan itketti töissä niin ei siitä sit tullu mitään. Ihana työterveyslääkäri oli. Sellanen vanhempi mies ja tosi ystävällinen ja ymmärtäväinen.

Nyt tässä odotellaan. Itse kuitenkin olen yrittänyt varautua siihen, että saattaa alkaa vuoto. Yritän pysyä rauhallisena ja ajatella nyt kaikkee muuta. Kerroin tänään mun parhaalle kaverille, kun ei pystyny olee kotona yksin ja mies ymmärsi ihan täysin. Muutenkin toi mies on ollu nyt ihana. Eilen illalla haki töistä ja tänään vei töihin ja sitten iltapäivällä tuli hakee mut kaverilta. Surullista nähdä se niin surullisena. Tänään lähti aikasemmin just töistä, koska halus pitää musta huolta.
 
Koittakaa Marpa jaksaa, onneks voitte tukea toinen toistanne ennen kun asiat varmistuvat. Toivon sydämestäni että kaikki hyvin!

Täällä alkoi vuoto, oon niin tyytyväinen! Näköjään rupee kierrot lyhenee :) Lasketteko siis kp 1 :ksi sen päivän kun vuotoa kunnolla? Nyt mulla vasta vähän rusehtavaa tuhruttelua. Mulle saa siis päivittää että huomenna kp1, kierron pituus 38-49 ja toivottavasti tosta vielä lyhenee!

Ja tästä se virallisesti lähtee eli YK1![HR][/HR] Oon innoissani!
 
Viimeksi muokattu:
Pidetään peukkua Henrietta-!

Mulla on vieläkin menossa tyhjennysvuoto ja mää en kestä... Vähän tulee ja monta päivää.

Olin tänään tekemässä yhden vuoron päiväkodissa monen vuoden jälkeen, ei apua tätä vauvakuumeen kasvua!
 
Voi pyllyn pylly!!!!! Tänää töissä kirjottelin taas pitkät litaniat, mut eiköhän se (ensimmäistä kertaa koskaan) sanonut sit jotain "error", kun olin jo painanut "lähetä" :( äääärrrrsyttää niin!!! Kattoo jos huomenna jaksaisin yrittää ees jotaa kirjotella uusiks :/

Marpa tsemppiä sinne kovasti!! Toivotaan niin, että pikkunen olis pysynyt mukana :heart: Jaksamisia!! :hug:

Henrietta onnea kierrosta! Muistan vielä itsekin, kuinka omat ensimmäiset menkat 9 vuoteen tuntuivat hyviltä :) oikee loistin hymystä, kerrankin, kun menkat alkoivat :D sulla varmasti kanssa mahtava fiilis, kun tietää että pääsee nyt vihdoinkin yrittämään!! :p kovasti onnea matkaan ja toivottavasti tärppäisi nopeasti!! :)

Jatkan huomenna juttuja, nyt hyvät yöt!! :wave: |O
 
Pikainen visiitt... Tänään koitan ehtoolla ottaa kunnon tsempin ja perehtyy teen viesteihin. Mihin mun aika oikeen menee??? Ja ne pepuilutkin jäi eilen, ku nukahdin heti ku pään sian tyynyyn :( Harmittaa ja totesin sen miehellaaamulla. No ei maha mitään. Muutenki tuntuu, et koko kierto on persiistä nyt kun jotian ihme vuotookin on ollut nyt sitte sen yhen lisäks eilen. Joten tuskin tääkään kirto nyt mun oli. Onneks ees se ykskerta on sitä puiluu niin, että illalla peitto heilu ja aamulla yhtävahvat viivat tai oikeestaan vahvempi viiva testiin. Jos ei riitä niin ei maha mitään. Ja tuskin olikaan ees oikee ajotus. Harmistus! Eikä ees ol mitään niitä normi ovistuntemuksiikaan ollu paitto se yhen päivän "kipuilut". Huoh!

Anteeks pelkkä omanapailu, mut tosiaan tänään ei suuria ohjelmii niin perehdyn muiden juttuihin myöhemmin. Nyt taas töihin. Jos ees matkalla heräis!
 

Yhteistyössä