<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Täti ei vieläkään näy. Mahassa tuntuu kaiken näköisiä pistoja ja kouristuksia. Joten taidan tänään ostaa pari pc:n testiä ja testata sittenkin jo huomen aamuna tai tänä iltana ellei täti saavu. Ei kovin kivaa oo ku testi näytti negaa ja tätiä ei kuulu.
 
Heippa! minäkin voisin liittyä tähän ryhmään :) Kova olisi esikoisen halu meillä mieheni kanssa ja tässä vähän historiaa. pillerit lopetin 28.5.12 kahdentoista vuoden syönnin jälkeen ja aloitettiin vauva haaveet etä tulee jos on tullakseen sitten joskus.. noh! kävipäs niin että plussasin heti toisella yk.lla eli heinäkuun lopulla. :cool:
Ains ei mene kuitenkaan niin kuin toivoo tai on kirjoitettu, joten keskenmeno tuli elukuussa eli noin 5 viikolla.. :'(
Ultrassa kävimme elokuun lopussa ja siellä selvisi tosiaan ettei mitään ollut enää jäljellä.. lääkäri kuitenkin huomasi että kohdun kalvot oaksuuntuneet, että joko silloin oli ovulaatio tai uusi raskaus jo alkanut. sitä tässä nyt pähkäillään koska km jälkeen kierto tällä hetkellä 31/28.. ?? MINKÄÄLAISIA raskausoireita minulla ei ole, enkä ole raskaustestiä tehnyt. lääkärin mukaan voisin tällä viikolla sen tehdä, niin vähän saattaisi selvitä jotain. saan käydä syyskuun lopussa uudessa ultrassa samaan hintaan niin silloin viimeistään selviää onko missään ketään, jossei kuukautisiakaan tule :)

Kierron kanssa on vielä vähän hakemista, koska niin kauan syönyt pillereitä.. ekat kk.t tuli 28/28 ja seuraavasta olikin raskaus ja silloin keskenmeno alkoi 34/28 eli...

eli emppuli83--29v---KP31/28?----km8/12---yk2(3)

yritysketoja oikeasti kolme, mutta en jotnkin osaa tuota raskautumisvaihdetta laskea yk kuukaudeksi..:|
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Tervetuloa uusille minunkin puolestani.

Voi teitä siivousintoilijoita. Lähettäkää sitä intoa tännekkin tai saatte ihan tulla siivoomaankin :)

Mun pitäs irtisanoa itteni tänään ja pelottaa ihan sikana, mitä esimies siihen sanoo. Kahden tunnin päästä pitäs lähteä töihin päin ja sitten toivoa parasta, näistä vikoista kahdesta viikosta.
 
miss_piggy
Joo siis kyllähän minä tiän että ei se aktiivinen koiniminenkaan välttämättä sitä tulosta tuo, johan se on huomattu ku tässäki nyt yritystä puolisen vuotta takana :D Mutta joskus pitää itteensä tsempata sillä, että NYT vois olla SE kierto, ja uskoa vaan että onni olis voinu käydä :) U never know
 
Miranenn Toivottavasti et tule kipeäksi :/. Mua muuten kans jänskättää jos joudun siihen aukiolotutkimukseen, kun oon kans kuullut että se voi sattua. Toivottavasti ei.

Dana Se on yllättävän hankalaa yrittää unohtaa edes hetkeks nää asiat, vaikka se tekiskin varmaan pääkopalle tosi hyvää. Monet sanoo, että kun ei mieti koko ajan, sillon se tärppi yleensä käy. Harmi vaan ettei naiseen ole keksitty sellaista On/Off -nappia, jolla sais ajatukset pois päästä. Ei se niin vaan onnistu.

Vilijonkka Ihana,että oli mukava loma :)

Empp OI!!! Onnea tuhannesti!! Ihanaa
Ootteko muuten kukaan saanut simppatestistä sitä kelakorvausta maksusta? Me haettiin sitä kun oli lähete testiin ja saatiin huimat 5e takaisin. Mä luulin et jos on melkein puolet siitä maksetusta summasta. Taisin olla väärässä :)

Tervetuloa Emppuli!! Pahoittelut keskinmenosta :/. Toivottavasti olis tärppi käynyt jo :)
 
Pakko purkaa johonki :(

Oli äsken ensikäynti, ja pelkkiä huonoja uutisia. Mulla endo, toinen munis käyttökelvoton, toinen tukossa ja muutenkin jotain vikaa. Lisäks uusi kysta kasvamassa.
Miehen simpat surkeat, ja jotain epäilyttävää muutenkin, eli joutuu jatkotutkimuksiin.

Tyly tuomio, ei tule onnistumaan luomusti, eikä inssistä ole hyötyä. Seuraava askel olis koeputki, johon meillä ei todellakaan ole varaa, eikä sekään täysin varmasti onnistu.

Mä oon niin hajalla :( varauduin hyonoihin uutisiin, mutten näin huonoihin :(
 
Voi ei tada :hug: Oon niin pahoillani noista uutisista :( Tää on jotenki niin väärin! Miks toiset saa lapsia ilmaseks ja toiset joutuu maksamaan hirveitä summia??!! Toivottavasti teille nyt keksittäis joku hoitomuoto ja saisitte sen kauan toivotun lapsen :heart: Mä en ymmärrä miten noi hoidot voi olla niin kalliita. Meillä onneks inssit siirty ja vielä kokeillaan vaan clomeilla. Ei olis meilläkään ollut varaa hoitoihin lähteä tällä hetkellä..
Paljon voimia sulle tada ja toivotaan, et asiat jotenkin järjestyis!!!!
 
Pakko purkaa johonki :(

Oli äsken ensikäynti, ja pelkkiä huonoja uutisia. Mulla endo, toinen munis käyttökelvoton, toinen tukossa ja muutenkin jotain vikaa. Lisäks uusi kysta kasvamassa.
Miehen simpat surkeat, ja jotain epäilyttävää muutenkin, eli joutuu jatkotutkimuksiin.

Tyly tuomio, ei tule onnistumaan luomusti, eikä inssistä ole hyötyä. Seuraava askel olis koeputki, johon meillä ei todellakaan ole varaa, eikä sekään täysin varmasti onnistu.

Mä oon niin hajalla :( varauduin hyonoihin uutisiin, mutten näin huonoihin :(
voi helvetti :( en mäkään ajatellut että noin huonoja uutisia saatte! voi murunen :heart: mä olen niin pahoillani tuollaisista uutisista! mutta onneksi erilaisia keinojaon monia :) nythän voitte yrittää kunnalliselle puolelle, olette kuitenkin tarvittavat testit tehneet jo yksityisellä, tulee halvemmaksi! ja varmasti asiat nopeutuu :) ethän luovuta, lupaathan? :heart: olet mielessä!
 
Hydra (jos voi sillä nimellä kutsua, kun sun nimimerkkis on sen verran haastava :D) Todellakin jokaisella gynellä on omat mielipiteensä asioihin!! Itse myös olin meidän aluesairaalassa työharjoittelussa viime keväänä ja olin muutaman päivän gynekologin kanssa työskentelemässä ja tutustumassa hänen työhönsä(tai naistentautin polin), niin häeltä kysyin juuri noista Primoluteista, et vaikka on vauvahaaveet, niin voiko syödä, niin sanoi, että oikein hyvin. Ja sitten taas tämä viimmeviikkoinen gyne ei olisi missään nimessä suositellut raskaaksitulemisen yhteydessä :/ mutta vaikka minulle aiemmin sanottiinkin, että voi yrittään niiden aikana ja just, et jos tulee raskaaksi, niin ei vain sitten ala syömään niitä siitä uudesta kierrosta, niin on ihan ymmrrettävää, mutta kun tämä perjataina gyne juuri siiä sanoikin, että kun Primolut on niin paljon vahvempi hormooni kuin Terolut, että vaikka olisi raskautunut, niin ei se hedelmöittynyt munasolu olisi matkassa pysynyt vuodon vuoksi!!(niinkuin siis jo aiemminkin sanoin) Ja vaikka lääkärit ajattelisivat sen niin, ettei niitä tulisikaan syödä loppu elämää, mutta eihän nyt härre gyyd mun mielestä silti niitä voida määrätä, kun vain selvästä opastaen muutamiksi kuukausiksi, jonka jälkeen siirryttäisiin Teroutteihin, jos lääkäri sen tietää että asiakas haluaa tulla raskaaksi!!! Mutta tämä asia minua on painanutkin koko ajan kun olen Primoja syönyt ja jonka takia niistä eroon halusinkin päästä vaikka väitettiin, ettei niistä mitään haittaa olisi! Olisi kyllä kiva kuulla onko kukaan tullut Primojen kanssa koskaan edes raskaaksi...voisi laitta kyselyn tänne kaksplussaan pystyyn... :/ tilastothan sen sitten kertovat!! Sori avautuminen..tää ei siis ollut kohdistettu mitekään sinuun, vaan yleisesti asiaa puin pienessä mielesääni :D mielenkiinnosta!! :) Ja tervetuloa oikein paljon joukkoomme mukaan!! Missä ryhmässä aikasemmin vaikutit?! :) Ja ollaan lopetettu samaan aikaan myös pillerit :p

Fiinaliina ja jos ei vielä paasauksesta selvinnyt :D niin kerroin kyllä selvästi että yritetään raskautta, sen takia sen ne Primot mulle myönsikin, koska muuten olis pitänyt odottaa luomujan vielä kiltisti toiset 3kk! :)

pienestäkii tervetuloa keskusteluihin mukaan!! :) ja hienoa kun tajusit lopettaa pillerit jo hyvissä ajoin, ennen yrittämisen aloitusta! Toivotaan nyt vaan, että ne menksut pikku hiljaa normalisoituis ihan täysin ;)

maimai kyllä joo vähän ärsyttää, kun on mennyt ehkäpä hyvää yritys aikaa hukkaan :mad: mutta eihän sille minkään voi!! Nyt vaan kovaa yritystä päälle, nimittäin ovisbongattu myös tänään ;) eli yhdessä jännitettään taas loppu metreille saakka!!! :p Ja aivan ihanaa, kun mökkeilyt sujui hyvin :heart: siitä on hyvä taas lähteä ;) harrastitteko mitää metsä/kallio-seksiä, kun kukaan ei huomannut :D :D

dana onko plussaa pärähtänyt vielä ruutun? olis kllä aika "inhottavaa" jos se plussa tulis just nyt, kun pitää pidättäytyä :D :( toivotaan siis, et aikasimmillaan keskiviikkona tulis plussaa!!!! ;)

miranenn minä myös kuullut kauhukuvia aukiolotutkimuksesta, joten itse en ainakaan halua sinne jos ei aivan pakko :(

empp aivan ihanaa, onnea kovasti kosinnan johdosta!!! :heart: Itsekin tässä koko kesän odotellut, että josko, mutta ei ainakaan vielä :/ mutta mikäs kiire tässä mihinkään :)

[/URL][/IMG] Täällä selkeääkin selvempi ovis bongattu :p kp17 dpo -1!! :)
 
Viimeksi muokattu:
emppuli tervetuloa! Toivotaan kovasti, et nyt sitten oliskin jo tärpännyt!! :) toivottavasti siis vierailusi täällä on lyhyt ;)

Marpa onnea irtisanomiseen!!! :/ toivottavasti pomosi on ymmärtäväinen ja osaa ottaa sen asiallisesti!! :) tule sitten kertomaan kuinka kävi! :)

tada voi että :( olen niin pahoillani!! :hug: eikö teillä siis ole mitään mahdollisuutta ottaa edes lainaa pankista koeputkihoitoihin?! Toivotaan, että kaikki järjestyy ja niin ne varmasti! Aika pysäyttäviä uutisia kyllä kertoivat! :'( kovasti jaksamisia :heart:

Vilijonkka ihanaa, että oli onnistunut reissu :) tervetuloa takaisin!! Ja hyvä kun täti ei päässyt pilaamaan teidän reisua ;)

Hydra vielä noista testeistä, et suosittelen lämpimästi niitä clearbluen -näytöllisiä testejä, niin eipä tarvitse arvuutella onko ovis vai ei!!! ;) halpatestistä saa tilattua 30€ postikuluineen niitä ;)
 
Viimeksi muokattu:
Marpalle tsemppiä töistä irtisanoutumiseen! Toivottavasti meni kivuttomasti :)

tadalle tosi kovasti voimahaleja :hug: Toivottavasti teille kuitenkin pieni nyytti suotaisiin, vaikka vähän vaikeimman kautta!

Babyfever riehakasta maanantaita ovisplussan merkeissä!! ;)

Voi kilin kellit mitä ovistestejä menin ostamaan! David :headwall: Noh, aloitan varmaan tikuttamisen jo kp8 niin pääsen noista nopeammin eroon :D

Nyt täytyy laittaa kone pikasesti kiinni, tulee ukkonen päälle!
 
No ainakin vielä kuukauden olen kanssanne, koska se siitä jo uudelleen raskautumisesta.. tätihän se sieltä.. eli kp1 mennään!! :headwall:
no jotain positiivista niin eipä ainakaan kierto menny kovin sekasin keskenmenosta..
 
tada :hug: jaksamista. Toivottavasti asiat jotenkin järjestyy ja te saatte sen oman pikkuisen :heart:

emppuli pahoittelut tädista :( toivottavasti ensi kierrossa onnistaa

BF onnee ovis plussasta

ON Ostin tänään kaksi clearbluen r-testiä. En uskalla testata :) lauantaina tein edellisen ja siitä nyt ei oikein ottanut selvää. Ei ollut selkeä nega eikä plussa mielestäni. En haluaisi elää epätietoisuudessa, mutta pelkään negaa :(
Koska teidän mielestä kannattaisi testata uudestaan?
 
Babyfever1, tuolla Esikoista yrittämään 2012-ketjussa olen kirjoitellut ja kirjoittelen yhä. Muhkeat ovisplussat olet saanut. :)

Niiu, itekin erehdyin noita Davideja tilaan. Ärsytti kun en saanut niillä edes kunnon kontrolliviivaa aikaiseksi. :D Kävin sitten ostaan Pregcheckejä, joita voin kyllä suositella.

tada ja emppuli83 :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Kiva, uusi syksyinen pino. Niinhän se on että sinne se kesä jäi. *huoh*

Miranen Tsemppiä huomiselle! Miekin oon muuten kova polttelemaan kynttilöi, mikään ei oo ihanempaa ku tunnelmoida kotona illalla ku on ihanan siistit paikat =)

Juhlimisesta Onko teillä jokin kierron vaihe, esim oviksen jälkeen ku vältätte alkoholia, jos vaikka tärppi olis käyny. Vai käytättekö yleensä ihan normaalisti kierrosta riippumatta? Mä oon alkukierrossa aika huoleton, mutta loppukierrossa en oo kyllä alkoholiin koskenu, vaikka mulla ei oo ollu kertaakaan edes raskausoloa, mutta kuitenki oon koittanu aina sen loppukierron pitää tipattomana, jos vaikka oliski ihme tapahtunu :)

lullaby89 Mites teillä nyt jatko sitten etenee?

Hydrangea :wave: moiiii, ja tervetuloa!

maimai ihanan romanttinen viikonlopputeillä. Kyllä nyt jaksaa taas arkea.

Mikä on aukiolotutkimus??

empp Onnea uuteen kotiin!! Millanes uus kotilinna on?

emppuli83 :wave: Terrve!

tada Mä olen ihan sanaton. Voi mikä suru :'(

Babyfever1 Teillä meneeki ilta makkarin puolella ;)

Marpalle tsempitykset irtisanoutumiseen!

ON: Täällä vähän sekavat fiilikset. Eka koulupäivä takana, eikä kovin hyvillä fiiliksillä, koska kerrottiin että tää vuos on vielä raskaampi ku oon kuvitellu (melko hankalaa siis jos ajattelee raskautumista). (Aloittelen siis noit opettaja auskultointeja). *Huoh* ja mä mietin et pitääkö mun nyt laittaa nää vauvahaaveet kuitenki hetkeks syrjään, että mä selviin tost vuodest. APUA, mä en tiiijä, ku mä en enää haluis lykätä tätä ja jos jokin onki pielessä niin kestää vaan aina kaueman ja kaueman ennen ku se laps on meillä. hitto ku vois kattoo tulevaisuuteen ja tietäis että miltä siellä näyttäää........ :/
 
BF Ei oo onneks vielä plussaa tullu. Vatsaa kyllä vihloo aika paljon välillä, et kyllä se sieltä varmaan kohta tulee. Jos se huomenna on plussa niin kyllä sitä varmaan keskiviikkona sit vielä ehtii laittamaan siemenet matkaan :)

emppuli Pahoittelut tädistä. Toivotaan et tässä kierrossa olis onni mukana :)
 
Täällä on irtisanouduttu... huoh.. esimies onneksi otti ihan hyvin sen ja ymmärsi täysin, että mun täytyy valmistua tuolta koulustakin joku kaunis vuosi. Tarjos tosin vielä pientä tuntisopimusta tai sitten jos haluan olla kiireapuna, mutta kieltäydyn koska muuten pääsyn taas tähän tilaan missä olen nyt, koska en osaa kieltäytyä rahasta.

tada mä olen todella todella pahoillani, mutta kuitenkin vakuuttunut että teille oma rakas suodaan tavalla tai toisella. Voimia täältä sinne.

Muuten kaikki peitot heilumaan, vaikka sitten ihan hyvin vuoksi. :)

Hyvää alkavaa viikkoa!
 
Fiinaliina mutta kyllähän sä kerkeet käymään täs lukuvuoden loppuun vaikka kohta puolin jo raskautuisitkin! Vai meinaatko ettet raskaana jaksais sit sitä rankkaa koulunkäyntiä?! :( mut toivottavasti teijän ei pidä jättää vauvahaaveita syrjään koulun takia, ei se voi olla yhtä tärkeä kun pieni oma nyytti! ja sit jos siinä vielä heti menisi, ennen kuin tärppää, niin sithän siinä keskeis aina vaan enemmän ja enemmän käymään koulua eteen päin ;) Mitä noi auskultoinnit oikee on? :D

dana hyvin varmaa kerkeis vielä keskiviikkonakin, jos huomenna plussa tulis! ;) hyvältä siis vaikuttaa!! Lueskelin just noita Hydran laittamia linkkejä keskusteluista, ni siellä just oli pco:ta ja primojen ja clomien ja jollakin viel pregnylin kanssa samantien tärpit!! Lueskelehan jos jaksat! ;)

Hydra hyviä linkkejä, kiitos, mutta noissahan on Primojen lisäksi just myös noi Clomit ja toisellan Pregnyl pistokset...et ei ihan pelkkii Primoja ;) mut pitääpä itsekin etsiskellä aiheesta!! :)

Marpa hienoa, kun pomo otti asia noin hyvin! :) mites raskaus on sujunut?
 
Tein clearbluen tavallisen testin ja negaa se mielestäni näytti. Tosin oli erotettavissa ihan haale haalea haamu. Jotenkin rasittavaa kun ihan puhdasta negaa ei tuu vaan jää vieläkin pieni toivonkipinä. No tätiä odotellessa :D
Ja nyt tällä kertaa testaan uudestaan vasta viikonloppuna jos täti ei tle. En testejä aio tuhlata enempää.
 
Fiinaliina Aukiolotutkimus on sellanen et tutkitaan onko munajohtimet auki, että munasolu ja siittiöt pääsee kohtaamaan :) Joskus se voi olla lapsettomuuden syynä ja siks mä mieteinkin että koskakohan mulle tehdään se.. Kysyn sitä sitten kun lääkäri loppukuusta soittaa.
Mä oon sitä mieltä et ei kannata siirtää vauvahaaveita mihinkään. Ihan senkin takia kun koskaan ei tiedä millon se plussa tulee. Ja jos se nyt vaikka pian onnistaisi niin kyllähän sitä voi ainakin puoli vuotta hyvin jatkaa vielä koulua. Ja sitten se eka lukuvuosi onkin jo pian ohi :)

eläväinen Toi on kyllä niin ärsyttävää ku ei voi saada sitä selkeetä vastausta heti. Toivotaan, et viikonlopun testissä olis jo kunnon tunnistettava viiva :)
 

Yhteistyössä