<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miss_piggy
maimai: En usko että on mikään endometrioosi ku just on ultrattukki :) Ja enempää ei oo tullu, eikä se ollu ees varsinaista tuhruakaan.

Asiasta astialle:
Musta tulee sitte opiskelija 19.9! Pääsin sinne vartijakurssille, enkä malttanu olla kattomatta tuloksia verkkopankkitunnuksilla työkkärin sivuilta :D Mies ei uskalla kattoa omia tuloksiaan ku haki sinne kans vaan oottaa kirjallista ilmotusta :LOL: En vaan tajua miks en oo aiemmin tajunnu tommoseen hakea kun on ollu aikaa ja ei oo ollu nää vauvasuunnitelmat vielä sillon ajankohtasia, nyt saa sitte tavallaan jännätä että jos onki tärppi käyny ni miten ton koulun kans :x Se on kumminki ala joka mua tosissaan kiinnostaa, ja kuulemma lähes kaikki on työllistyny ja löytäny työpaikan jo työharjottelun aikana. Mites sitte jos toukka tulee, ja jääki mammalomalle, sit ei oo toivoa varmaan sen jälkeen edes mistään työpaikasta...
Grr!!!
Piru ku menee nyt kaks tärkeintä suunnitelmaa päällekkäin. :headwall:
 
Onneksi olkoon miss_piggy. Älä turhaan ajattelen noita vaavin ja vartijakurssihommia, vaikka tärppi käy niin sitten oot mammalomalla ja jatkat koulua sen jälkeen tai jos plussa tulee koulun jälkeen niin mammaloman jälkeen sulla on koulutus jo takana ja lapsikin niin sitten vaan töitä hankkimaan :) Tsemppiä. Kuten äiteellä on tapana sanoa minulle aina, että asioilla on tapana suttaantua (eli järjestyä).

Plussapuhurit kaikille <3
 
miss_piggy
Kiitos tsempeistä :heart: Kuten arvelinkin, mies ei päässy :'( Uskon että suurin syy on se, että on syöny jo monta vuotta mielialalääkkeitä, ja on kärsii jonkunlaisesta sosiaalisten tilanteiden pelosta, niin olivat varmaan kattoneet ettei sovellu alalle.. Harmittaa kyllä miehen puolesta, mutta ite tuntui ottavan asian ihan hyvin, ja haki sitten johonkin työvalmennus-kurssille joka kestäis kuukauden.. No, saa sit olla täällä kodin hengettärenä ku minä opiskelen :D
 
M_P Onnea opiskelupaikasta :) Älä turhia stressaa. Mammaloman jälkeen sitten vaan takas kouluun/töihin!! Kyllä vartioille aina töitä riittää, ku kaikki rikollisuuskin tuntuu vaan kasvavan :/

miranenn Vai ollaan sitä plotiikassa mukana :) Mä oon kyl niin ulkona noista politiikka asioista, et mua ei sais sellaseen mukaan. Mut hyvä että teitä innokaita riittää niin saatte hoitaa munkin asiat mun puolesta :D :D

ON Tänään on jo paljon parempi päivä :) Ovista ei kyllä vieläkään kuulu.. Ja alan olee sillä kannalla, että tuskin kuuluukaan. Kyllä sen olis jo pitänyt tulla.
Mä malttamattomana odottelen viestiä, että mun tilaama paketti olis tullu postiin. Siellä on taas kasa kankaita ja pääsen ompelemaan pipoja :D Niitä menee ihan kauheita määriä. Ei kerkee ees tekee nii paljoo ku pitäis.
Karjalanpaistikin muhii uunissa, joten tänään on tiedossa hyvää ruokaa :)
 
Vautsi, onpas tänne ilmaantunut paljon uusia kuumeilijoita! :) Tervetuloo vaan miunkin puolesta. :flower:

Mie en oo kerenny käydä ees lukemassa teitin juttuja, kun oon lentäny paikasta A paikkaan Ö aamusta iltaan. Menin ostamaan hevosen, joten ei oo enää liian vapaa-ajan kanssa ongelmia. :D

Ens viikon torstaina mennään lääkärin juttusille kuuntelemaan miehen verikokeiden tuloksia... :x Vähän jänskättää mitä tuleman pitää.

Vaikka en nyt oo kerennykään teijän juttuja lueskella, niin oon silti hengessä mukana! Tulispa nyt paaaaljon plussia, ja etenis hommat niillä jotka on kenties jonkinlaista hoitoa/tutkimuksia vailla. :heart:
 
Täällä vietellään kans ihan kotiviikonloppua. Itse nautin oikeastaan eniten juuri sellaisita viikonlopuista kun ei tarvitse olla koko ajan menossa vaan saa tylsistellä kotona. Tietysti välillä on aina kiva käydä jossain, mutta olen niin suuri kotihiiri että nautin ihan vaan siitä ettei tarvitse tehdä mitään ja saa vaan nauttia kahdestaan olosta :).

Niin joo, ja tänne vois sitten päivitellä kp 2 ja yk 12. Eilen alkoi vuodella, neljä päivää myöhässä. Toivottavasti ei nyt taas ala kierto heittelemään kun on ollut niin tasainen vihdoin :/.

Henrietta Mäkin olen ensimmäistä kertaa elämästäni toivonut että tulis just tällaiset vähän viileät kelit ja saisi laittaa syysvaatteita ja villasukkia jalkaan :). Olen aina ollut kesäihminen, enkä ole ikinä aikaisemmin toivonut syksyä tällein :)

miss_piggy hurjan paljon onnea opintopaikasta!! Itse pitäis jouluun mennessä valmistua, oikeastaan piti jo kesällä, mutta jostain kumman syystä on ollut puolitoista vuotta ihan joku muu kuin koulusta valmistuminen mielessä niin opinnäytetyö on jäänyt roikkumaan. Sen tekeminen onkin sitten aika mökkihöperyyteen ajava kun saa istua kököttää sisällä tietokoneella monta tuntia päivässä :). Oon yrittänyt värvätä jonkun tekemään sen mun puolesta mutta ei kukaan ole suostunut :D
 
miss_piggy
lullaby: Joo muistan kauppiksen ajoilta tuon päättötyön, oli kyllä niin veemäistä hommaa tehä semmonen, onneks me saatiin tehdä pareittain, mutta sen vaan piti olla sitten vähän laajempi kuin jos ois tehny yksin. :kieh:

Onneks mulla on tuon koulutuksen alkuun vielä aikaa yli viikko, kun nyt ens viikolla ois H-hetki käsillä senki suhteen että onko tärppi käyny vai ei, jos käviski niin että testit näyttää plussaa, niin sitten kerkeisin vielä soittaa sille jollekin koulutussuunnittelijalle että kannattaako mun nyt mennä koko kurssille, vai mitä teen.
Kun siellä haastattelussa se setä sanoi, että jossain harjoituksissa käytetään kaasusumutinta ja se voi vaikuttaa esim. sikiön perimään, ja toinen vaara on se, että pamppuharjotuksissa jos saa pampusta mahaan : / vaikka mahaan ei sais lyödäkään..
 
Heippa taas kaikille tasapuolisesti! Mä tossa taannoin kirjottelinki että minipillerit lopetin heinäkuun lopussa ja nyt vielä odottelen menkkoja saapuviksi. Epäilin myös että josko olisi ylläri tulossa kun kaikenmoisia oireitakin oli monta viikkoa, mutta pari päivää sitten tein testin ja nega se oli. :( Vaikka tässä ei ole yritystä ollutkaan niin huomasin yllätyksekseni itestäni pienoisen pettymyksen. Olishan se ollut mukava yllätys.. Pitäis varmaan ottaa aihe puheeksi miehen kanssa ja kysellä vähän että onko sillä aikomuksena alkaa jossain vaiheessa haluamaan vauvaa. Mä oon sille jo aiemmin tehny selväksi että mä haluan kyllä sitten jossain vaiheessa, mutta faktahan on ettei tässä nyt kovin montaa vuotta enää voi odotella, varsinkaan kun niitä vauvoja ei niin vaan aina tehdä! Oon tietoisesti ollut puhumatta omasta vauvakuumeestani, ettei sitä alkaisi ahdistaa ja oon vähän odotellut josko se itse alkaisi kuumeilemaan. Viimeksi kun aiheesta puhuttiin (varmaan vuosi sitten) niin mies ei oikein ollut varma haluaako lapsia vai eikö halua. Jos musta vaan on kiinni, niin tulee kyllä haluamaan :p

Mitä mieltä ootte, kuinka kauan niitä menkkoja kannattaisi odotella ennenkuin menee lääkärille? Nyt on mennyt pian 1,5kk pillerien lopetuksesta.

Tämän ketjun päivittäjälle, koska meillä ei mitään yritystä tällä hetkellä ole, mutta olis kiva olla mukana täällä ketjussa, niin mut voisi päivittää mukaan tonne taustajengiin :) Kunhan saisin sitten ne menkat takasin ja miehen kuumeiseksi niin pääsisin minäkin sitten varsinaiselle listalle. Sitä odotellessa.. :)
 
Miss_Piggy Onnea hirveesti opiskelu paikasta! Mä mietin tuota, kun kirjottelit että jos on tärppi käynyt niin ilmotat sinne heti kannattaako tulla... Niin että ethän voi tietää miten raskaus etenee. Niin eikähä sitä voi olla sellaisissa harjoituksissa sivusta katsoja... Vai miten pian sellaset harjotukset tuleee? Kuinka pitkä koulutus olikaan? Niin että josko ne vois istte tehä silloin ku vauva on syntynyt. Ja teitenkin toivon, että tärppi ois käynyt ja kaikki etenis niinku pitääkin. Mut yosiaan sitä on alkanyt miettiin kaikenmoista, kun tää elämä ei kuitenkaan mee niin ku itse suunnittelee. Jokos jännittää krussille meno? Niin ja pahottelut ettei miehesi päässyt kurssille. Mutta ehkä hälle löytyy sieltä työvalvennus kurssilta paremopi ja sopivampi ala. Tsemppiä siis sinne!

lullaby villikset on kyl niin pop! Ihanaa olla syysiltasin pimeessä olohuoneessa, ihanaa musiikkia, villikset jalassa ja kynttilöitä palamassa <3 Taikka sitten jotain leffaa katsellessa. Mukavaa kotiv viikonloppua!

eläväinen pahoitttelut tädistä, mut nyt pääsit uuteen kiertoon. joka toivottavasti on parempi!

babyfever miltäs siellä näyttää? Onks ovistuntemuksii? Entä Miss_pigyllä? Mehän bongailtiin samoihin aikoihin ovis... Sit tais olla joku muukin aika samoilla kiertopäivillä... Mulla ei mitään tuntemuksii. Pari hassuu nippausta oli tosa pari päivää sitte mut muuten ei juurikaan mitään. Edes tissit ei kerro että ois ollu ovis. Hyvä vai huono merkki...No oo on kuitenkin ettei ainakaan tärppi käynyt. Otettiin kyl sit viel varmistus torstaina, ku laskuri ilmoittu, että mahdollisest hedelmällisimmät päivät olis ollu 7.9 asti... Eipä silti mitään fiilistä ole tärpin suhteen. Joten ootellaan ja katsotaan. Saas nähä käykö sitä malttamattomaks, ku dpo:t ens viikolla alkaa olemaan 8 ja 9 et vieläkö malttaa ola testaamatta vaikka ois hyvä jos vaa malttais. Nyt ne ihme vuodotkin on jääneet pois, onneks!

Jahas, mieskin heräs... Ollaan kyl nii erilaisii aamusin. Mä oon tavallisesti kyl niin ilonen ja sitte varsinki ku oon jo ollu tovin hereillä niin ilosena ilotan ,että on kaffia jne... Niin toinen vaa tiuskii ja mörisee takas. Siit tulee kyl pahamieli vaik tien ettei toinen ol aamuihminen. Noh, jospa sitä lähtis shoppaamaan vähän... Tai ainkin kaupoille. Pipon tahtoisin ja jotkut ihanat hanskat, Indiskaan siis... Eli ihanaa tuulista syyspäivää sinne kaikille!
 
pienestä kii tervettuloa taustaileen ja toivottavasti pian listallekin ja siitä sitten nopeesti odottajiin :) Toivottavasti se mies sieltä vielä heltyy ja pian! Mä tein jo aluks selväks tuolle omalle miehelle, että mä alan jo oleen sen ikänen etten enää aio missään suhteessa "leikkiä". Juttu lopetetaan heti jos yhtään ei nappaa ja jos olet sitä mieletä ette ikinä halua perhettä niin ei meen kannata tapailla ettei ihastu liikaa. Suorat sävelet heti alkuunsa ;) Ja tosihan se on ettei niitä vauvoja niin vaan tehä..
 
Heippa naiset!! :)
Uus syksyinen pino ilmestyny ja kauheesti tekstiä..! En kaikkee kerkee nyt lukemaan, muuttohommia nääs.. Tulin kuitenkin merkkailemaan uuden pinon että voin käydä lukemassa kuulumisianne :)

Eilen kirjotettiin uuden kodin vuokrasopimukseen nimet alle eli muuttoa täällä puuhaillaan! :) pääsee laittaa vauvanki tavaroita paikoilleen uuteen kotiin!

Tulkaahan pian odotuspuolelle! Tsemppihalit kaikille :heart:

YP & Fantti 23+5 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Pienestä kii Mä ainakin suosittelisin soittamaan lääkärille pian. Mitä nopeempaa saa jonkun avun menkkojen tuloon, niin sitä parempi. Ja kyllä mä uskon, että se sun mieskin pian lämpenee vauvatouhuille ;) Kannattaa ainakin vähän kysellä mietteitä. miehet kun on sellasia, että ei ne mitään puhu ellei kysytä :D

maimai Meillä se menee niin päin, että mies on se joka ilosena huutelee hyvät huomenet ja mä murisen jotain takas, jos ees ylipäätään vastaan mitään :D Mä tykkään ennemmin herätä niin että oon yksin. Siis että mies on jo ehtiny lähtee töihin. Aamurutiinit sujuu paljon paremmin kun saa ne yksin rauhassa hoitaa.

ON Nyt tai ei koskaan.. Oviksen on pakko tulla tänään! Ovisoloja olis nyt vatsan vasemmalla puolella. Jospa se sieltä nyt tulis..
Mua kyllä nyt ihmetyttää, et miten se ovis sitten tuli sillon heti ekasta clomikierrosta ja tokasta ei mitään ja nyt kun on tupla annos niin jos ei nyttenkään toimi.. Ja luulis että se ovis olisi sitten tullut jo jos on tullakseen.. Tänään vielä tikutan ja sitte saa olla. Menen kuitenkin verikokeeseen keskiviikkona, jossa katsotaan onko keltarauhas arvot yhtään nousseet. Jos ei ole niin sitten taas terot avuks ja seuraavaks triplaclomit..
 
Hei tytöt. Täällä tuli tänään pyyhkiessä tuli vähän jo ihan punaista verta ja jomotus kasvanyt selässä ja alavatsassa. Tässä taisi olla tämän pienen reissu. Jotenkin niin turta olo.

Jo kerkesin ajatella, että ehkä tästä selvittiin säikähdyksellä, mutta aamulla pyyhkiessä tuli punaruskeeta, jossa näky vähä ihan punaisia hyytymiä ja nyt tyli ihan kirkkaan punasta hyvin menkkamaista. Voisinko vajota jonnekkin maan syvyyksiin pimeimpään koloon ja jäädä sinne.

Kai tässä pitäs ajatella vaan jotain, että eihän se ollu kun jotain 7+ vasta...mutta olo on niin epäonnistunut ja tosi vihainen.
 
miss_piggy
maimai: Mulla ei oo ollu nyt mitään tuntemuksia, oletan että se ovis oli kp 18 ku tuli ainaki tumma viiva, ja sillon kyllä vielä touhuiltiinkin ihan aktiivisesti :D Ja kyllä sen jälkeenki. Nythän on sitte kp 23 menossa.
Se koulutus kestää sen 8kk, kyllä meen sinne joka tapauksessa, se on sitte sen ajan murhe jos jää kesken. Tuo on kumminki semmonen juttu mitä ootan innolla, ei ehkä vielä jännitä mutta semmonen innostunu olo pitkästä aikaa :)

pienestä kii : Mun ekat menkat pilsujen lopetuksen jälkeen tuli VASTA noin 3kk:n jälkeen, eli kauan kesti..ja sitte seuraavat vasta 2kk:n jälkeen ja sillonki teroluteilla.
Nyt pilsujen lopetuksesta yli 1/2 vuotta aikaa, ja terolutit käytössä tosiaan, sain puolen vuoden kuurin, josta pari kuukautta vielä jäljellä. Mulla kun menkattomuuden syyksi löytyi pco, kävin gynellä kun menkat ei tullut. Ja tärppi siis ei oo käyny vielä ainakaan, jos en terojen aikaan raskaudu niin sitten jatkohoitoihin.

Sulla aika lyhyt aika yritystä takana, ja menkkoja saattaa joutua odottelemaan useamman kuukaudenki..

Maimai:
Mitä laskuria käytät?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Marpa, pahoitteluni. Yritä jaksaa. :hug:

pienestä kii, mulla pillereiden lopettamisen jälkeen tuli normaali tyhjennysvuoto ja yhdet normaalit menkat. Sitten niitä ei taas kuulunutkaan noin 3 kuukauteen, jolloin menin lääkäriin. Mullakin todettu pco ja primoluteilla kiertoja yritetty säännöllistää. Joten varaa vaan heti aikaa kun siltä tuntuu. Tuskin ainakaan 3-4 kk pitempään kannattaa odottaa.

ON: Täällä jo kp28/26-? ja dpo13. Tätiä ei kuulu ja viimeksi aamulla testasin negan. :( Huomenna vielä uusi testi ja sitten lääkärin määräyksestä terot käyttöön.
 
Hydra onkos menkkoja vielä kuulunut? Ja siis aloitatko maanantaina Teroilla vai Primoilla? :) eiku tuossahan se lukikin, että Teroilla :D hyvä niin ;) oon silti pikkasen skeptinen niiden primojen suhteen ;) :D

maimai ihanaa viikonloppua myös sinulle :) meillä ihan ihan koti-ilta, mut tänään olis kavereiden tuparit :p jeejee!! Aion kyllä ottaa, vaikka tärppimahdollisuus on...onhan niitä lapsia ennenkin jonkuu känni iltojen päätteks tehty, et eikai se siitä kiinni voi olla :D ja aina miettii, jos tää onkii vaik nyt sit taas vika ryyppy kerta piiiiiitkään aikaan ;) Ja täällä ihan normaalisti mennään :D nännit oli tuossa eilen hieman arat, mut tais jo mennä ohi, eli tais olla taas niitä oviksen jälkeisiä tuntemuksia(ehkäpä)! Mie yritän kyllä kaikkeni, et testaisin vasta silloin miehen syntymäpäivänä 1. kerran, joka olis sit dpo13..et eiköhän sit näkyis jo jotain jos näkyis.. :p


Niiu eiköhän se ovis ole jo kohta ovella ;) onnea sen bongailuun!!! :p ja kuten myös, mukavaa viikonloppua :)

Henrietta rahakasta työviikonloppua myös sulle ;) Ja toivotaan, et jos jostakin syystä yritys venyis, niin pidät positiivisen asenteen yllä niin pitkään kun vain pystyt!! Itsekin olen aika hyvin näin vuodenkin jälkeen pystynyt pitämään ihan hyvää fiilista päällä...tietysti siihen ovat auttaneet gynen hyvät uutiset yms. :) mut isot tsempit, et tärppäis piakkoin!! :)

miss_piggy voi vitsit, älyttömästi onnea opiskelupaikasta!!! Hyvä että hait!! :p :flower: ja jos lapsi on tullakseen, ni sit tulee, aina pystyy suplimaan ;) ja voi harmi, kun mies ei päässyt :( mut ehkä ihan hyväkin, ettette ihan 24/7 ois ollu yhessä, vai?! ;)

dana voi hitsit, mihin se sun ovis on oikee kadonnut :/ ei kiva!! Mut toivotaan nyt vielä, että sen tänään bongaisit..voithan vielä varmuudeksi huomenna aamullakin testaa ;) jos kerran on tuntemuksiakin ja kaikkee!! Kai se clomeillakin voi hieman myöhässä olla, vai?!? :)

Tuisku tsemppiä tulosten kuulemiseen, toivotaan että olisivat toivottuja!!! :)

lullaby voi hitsin täti, kun piti tulla taas pilaamaan kaikki!! :/ mut onnea kovasti opparin kirjoittamiseen!! :p mikäs sulla on aiheena, jos saa udella?!

eläväinen pahoittelut tädistä, mut onneks nyt nekin sit vihdoin sieltä tulivat!! Varmaankin alavatsa kivut johtuivat sitten niistä!?

pienestäkii toivottavasti pääset taas pian takaisin listalle ja saat selvitettyä vauvakuviot miehesi kanssa :) mie oottelin sen vajaa 3kk menkkoja, ennen kuin soitin lääkäriin. Ja jos en olis ollut lasta yrittämässä, niin olisin vielä joutunut kuulemma odottelemaan toiset 3kk niitä ilman lääkkeitä, eli puoli vuotta!! :/ mut aina kannattaa yrittää soittaa ja tiedustella vähän asiaa...mut jos vaan suinkin pystyt, niin yritä ensin et omakierto lähtis rullamaan. Ja jos yhtään innostaa kokeilla luontaistuotekaupasta saatavia gelee royale -kapseleita, niin suosittelen! Minulla todennäköisemmin auttoivat omankierron käynnistymisessä!! :)

Marpa voi eeeiiiii :'( ei voi olla!! Toivotaan nyt vielä, että olisi väärä hälyytys!! Paljon jaksamisia sinne :heart: :heart: :hug:

(.) näin viime yönä niin toden tuntuista unta, että testasin rtestillä plussan...voi sitä ilon määrää mitän siinä unessa olikaan!! :') Onneks muistin unen vasta päivemmällä..muuten olis itku tullut aamulla, kun olis havahtunutkin, ettei mitään plussaa ookkaan :( noh, jos senkin tunteen vielä joskus aidosti pääsis tuntemaan, eiköhän!! :)
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy oon koittanut sillä kaks plussan laskurilla, ku joku oli johonkin joskus linkittänyt. En ees tienny semmosii olevan enne nku varmaan viime kuussa, mut nyt ekaa kertaa käytin :) Ja tietty oli ne tikutuksetkin apuna :)

Marpa voi ei :( toivottavasti kuitenkaan vielä ei ois mitään hätää ja tuo vuoto olis vaan jotain ihan muuta. Milloinka sä pääsitkään lääkärille tsekkaan onks kaikki kunnossa? HIrveesti tsemppiä myös täältä!

Hydra hö, toivottavasti nega kuitnekin muuttuisi vielä plussaksi. Ja jos ei niin antais täti nyt vaan tulla!

dana toivottavasti se ois nyt sitten se ovis siellä kolkuttelemassa. Mäkin ehdotan, että tikutat vielä aamulla jos ehtoolla ei näytäkkään vielä ovista. Peukut sille!

ON Shoppamassa käyty ja voihan Indiska minkä pettymyksen tuotit! Vaatteita ois kyllä ollu ja kivoi, mutku halusin löytää pipon. Eikä oikeen mistään löytynyt sellata mitöä oisin halunnut. VeroModassa sitten li ees yhtään vähän miellyttävä. Mä taidan olla vielä liian ajoissa. Lokakuussa jo varmaan on paljon kivoi pipoi :D
Voi mun alko hirveesti tekee keskustaasa mieli nachoi ja kaikkii dippei...vähän niinku Amarillon muchos nachos kanalla... Kyhäilin sitte kotona jotain sen tyyppistä ja tuli kyllä hyvää vaikka ei nyt ihan niin hyvää kuin MAarillon. Sielläkin se on muuten huonontunut hirveesti siitä mitä se on ollut ekoilla kerroilla, kun on sitä tilannut. Nyt tarttis masu täynnä lähtee koiruuden kanssa lenkille ja sieskalta saunaan. Mä niin ootan saunaa. Oon jotenki ihan puhki. Taidan ottaa sidukan mukaan ja sitte saunan jälkeen mennä siskolle poikkeemaan tohen parin talon päähän. Mitään juomafiilistä ei suuremmin ole, muta muutaman vois ottaa....
 
Marpa :hug: sanat ei riitä :(

Täällä podetaan syysflunssaa ja hirvee kiire-elämä taas alkanu tän syksyn myötä. lukemassa on käyty mutta tää kirjotus aina jää ku on niin kovin hoppu koko ajan. Meillä ainakin tää kierto menee harakoille..

Plussapuhureita kaikille <3 nauttikaa syksystä ja romantiikasta ja muistakaa heilutella peittoja.
 
maimai ja kaikki ihanat naiset oikein rentouttavaa viikonloppua!!

eläväinen pahoittelut tädin saapumisesta :/ ja tsemppia uuteen kiertoon :)

Tuisku mitä kokeita sun mieheltä otettiin??

Yöperhonen Ihanaa varmaan muuttaa uuteen kotiin. Itsekin ollaan mietitty, että jos/kun vaavi on tulossa olis varmaan aika katsella uutta kämppää. Tilaa nykyisessä on ihan ok, mutta yksi huone saisi olla enemmän :).

babyfever Sanos muuta, vielä piti tuollein kiusata että oli muutamia päiviä myöhässä ja meinas jo vähän alkaa pitkästä aikaa toiveet nousta. Jotka tietysti taas ammuttiin alas niin että poks vaan. Noh, onneksi ei pitkä aika poliaikaan :). Valmistun sairaanhoitajaksi (toivottavasti :D) ja opparin aihe liittyy psyykkisiin sairauksiin. Oon saanut sitä kirjoitettua jonkin verran, mutta tuli viime keväänä aika pitkä tauko kun oli niin paljon kaikkea muuuta. Se on sellaista pilkunviilaamista, että hermo vaan meinaa mennä. Mutta eiköhän se jossain vaiheessa valmiiksi tule, toivon mukaan :).

Fiinaliina Pikaisia paranemisia!! täällä ollaan myös sairasteltu. Omalla kohdalla meni onneksi melko nopeasti ohi :=
 
Hei tytöt. Täällä ei pieni jaksanut pysyä matkassa. Keskenmeno käynnistyi ja soittelin tuonne päivystykseen ja käskivät napostella särkylääkkeitä ja jos ei auta niin sitten menee sinne käymään. Huomenna käyn hakemassa lisää sairaslomaa ja aloitan koulun taas pitkästä aikaa. Siirryn siis takaisin tänne listoille, vaikka en koskaan täältä lähtenytkään. Maanantaina pitää soittaa sinne neuvolaan, että mennäänkö silti sinne tiistaina käymään.

Nyt kai vois sanoa että on kp1/23-31 yk8 vaikka tätä ei kai ihan yk:ksi voi sanoa. En mä tiedä. Huoh..
 

Yhteistyössä