Muiyy tervetuloa myös mun puolesta. Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi
buffy tuttu tunne tuo, että arjet menee "harakoille, kun mies reissuhommissa. Onneks oon saanut nauttia nyt kesän ja syksyn siitä ,että miehen työkuviot muuttu nuun että on yöt kotona. Mutta kokoajan on hakusessa ja toive siitä, että pääsis reissunpäälle,. Jokin siinä viehättää, että saapi nukkua autossa milloin missäkin. Mä tosin oisin iloinen, että mies ois aina kotona
Yksin on vähän tylsää. Vaikka onkin elukoita.
Baby mahdettiiks me kattoo samaa leffaa? ku mä en muista mistään kosimisesta mitään.. Vai olinko lopussa jo niin väsy... Siis lauantai-sunnutnai yönä? Eilen ehtoolla kateltiin youtubesta se Raindeerspotting. Karua, mutta varmaan aika monelle tuttua elämää
Oli kyl nii surullinen olo lopuks. Ei olis ehkä pitänyt katoo koko leffaa. Vaikka oon halunnut sen jo pitkään nähä tai oikeestaan siitä asti, kun silloin joskus tuli.
lullaby Jes, pullat teki kauppansa töissä. Tänään tulossa sämpylöitä
Töistä jäi paljon kaurapuuroa yli niin mäpäs otin lopun mukaani ja nyt on taikina kohoamassa. Sämpylätkun saa leipostuu niin sitte koiruuden kanssa ulos
Ei ol tullu sämpyölöitäkään tehtyy pitkää aikaa. Tavallisesti tykkään laittii vähä kaikenmoisii mausteita sinne sekaan, mut nyt pitäydyin ihan perus suolassa ja siirapissa. Mies, kun ei tykkää muuten. Ihanaa on, kun laittaa vähän timjamii mukaan, namskis!
Marpa mä oon kans monesti kuullu, et mies gybet on parempii. Naiset kovakourasii jne. SIllo, ku täytin 25 ni oli se seulonta paposta (tosin ei joka kaupungissa, kuten Porissa se on vasta, kun täyttää 30). Tuolloin asuin Helsingissä ja siellä tulo kutsu. Näytteen ottajana oli nuori nainen, joka sanoi koittavansa olla mahdollisimman hellävarainen, kun tietää itsekkin ettei se tilanne niin kovin mukava ole. Se oli mukava kokemus. Viimeks oli kyllä kans nainen eikä mulla siitäkään ole huonoa sanottavaa, olin kyllä yksityisellä, lieneekö silläkin osuutta asiaan. Nyt tarttis alkaa kans tekee ajanvarausta, mut jos nyt tän kierron kattoo ensin loppuun ja sitte alkaa varaileen. Tsemppiä sinne ja toivottavasti silloin kaikki oli jo kunnossa. Ja toivottavasti pääset kivuista pian eroon!
Mitäs ootte saaneet pulittaa yksityiselle gynelle? Muuten t'änään on satunnaisesti tuntunut jotain pientä pientä vihlasuu vasemmalla. Sellasta mitä normisti on tuntunut paljon kovemmin ja jo aikasemmin. Eli periaatteessa jos jotain olis tapahtumassa niin nyt vois olla se kiinnittymisen aika... Äläpäs nyt maimai liikaa elättele toivetita tai alkaa taas kaikki oireiden kuvittelut
Vilijonkka toivottavasti ovis tulee paikannettua pian. Ja jos se tulee viikonloppuna niin teiltä ei jännitys pysy poissa puuhastellessa. Saattaahan se lisätä himoa
Dana mä just ajattelin, et mun tarttee varmaan alkaa leipoo kerta viikkoon niin pysy toi homma hallussa. Mut no tön viikon leipomiset on jo nyt menossa
Toisaalta se on myös terapeuttista. Toivottavasti keskiviikkona näkyis, että ovis oiskin jo ollut. Toivottavasti myös peittoja heiluteltu!
muoks...
Ai mä näköjään painoin jo ton lähetä jutun
No ehkä kaikki juttu olikin nyt sitte siinä tältä erää... Nyt pyörittelee niitä sämpylöitä!