<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

miss_piggy epäilisin vähän, et sun kiertokin hieman pitkittyis nyt, kun oviskin tuli sen verran myöhään...ehkä :D ku vaikka ne sun menksut pitäs parin päivän päästä alkaa, ni eihän sen raskauden kai silti pitäsi vielä näkyä, kun se viikko menee et kiinnittyy..eli jos nyt just kiinnittyis, ni varmaa menee muutama päivä ainakii, et sitä hormonia on kerennyt erittyä!? Itteeni ainakii pelottaa se, et kun sanotaa, et jos hedelmöittyny alkio hipaseekin kohdun pintaa, ni se saattaa jo aiheuttaa sen hormonin erityksen kasvun ja sit jos sen ei oliskaan tarkoitus kiinnittyä ja tekee ns. väärän plussan, ni ei sekään kiva :( eli sen takia ite kyl yritän testailla ihan aikasemmillaan vasta dpo10-> .Mutta kaikkihan saa testailla silloin milloin itse haluaa :D ;)

buffy voi kun itsekkin voisi laskeskella vain varmoja päiviä, ettei tarvis rahaa tuhlata testeihin, mut kun itsellä vielä hakemista oman kierron kanssa, niin testit ovat silloin hyvänä tukena! Esim. tässä kierrossa ovis olis laskujen mukaan tullut paljon myöhemmin, mitä gyne sen bongas kuin myös ovistestit :)
 
Muiyy tervetuloa myös mun puolesta. Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi :)

buffy tuttu tunne tuo, että arjet menee "harakoille, kun mies reissuhommissa. Onneks oon saanut nauttia nyt kesän ja syksyn siitä ,että miehen työkuviot muuttu nuun että on yöt kotona. Mutta kokoajan on hakusessa ja toive siitä, että pääsis reissunpäälle,. Jokin siinä viehättää, että saapi nukkua autossa milloin missäkin. Mä tosin oisin iloinen, että mies ois aina kotona :) Yksin on vähän tylsää. Vaikka onkin elukoita.

Baby mahdettiiks me kattoo samaa leffaa? ku mä en muista mistään kosimisesta mitään.. Vai olinko lopussa jo niin väsy... Siis lauantai-sunnutnai yönä? Eilen ehtoolla kateltiin youtubesta se Raindeerspotting. Karua, mutta varmaan aika monelle tuttua elämää :( Oli kyl nii surullinen olo lopuks. Ei olis ehkä pitänyt katoo koko leffaa. Vaikka oon halunnut sen jo pitkään nähä tai oikeestaan siitä asti, kun silloin joskus tuli.

lullaby Jes, pullat teki kauppansa töissä. Tänään tulossa sämpylöitä :) Töistä jäi paljon kaurapuuroa yli niin mäpäs otin lopun mukaani ja nyt on taikina kohoamassa. Sämpylätkun saa leipostuu niin sitte koiruuden kanssa ulos :) Ei ol tullu sämpyölöitäkään tehtyy pitkää aikaa. Tavallisesti tykkään laittii vähä kaikenmoisii mausteita sinne sekaan, mut nyt pitäydyin ihan perus suolassa ja siirapissa. Mies, kun ei tykkää muuten. Ihanaa on, kun laittaa vähän timjamii mukaan, namskis!

Marpa mä oon kans monesti kuullu, et mies gybet on parempii. Naiset kovakourasii jne. SIllo, ku täytin 25 ni oli se seulonta paposta (tosin ei joka kaupungissa, kuten Porissa se on vasta, kun täyttää 30). Tuolloin asuin Helsingissä ja siellä tulo kutsu. Näytteen ottajana oli nuori nainen, joka sanoi koittavansa olla mahdollisimman hellävarainen, kun tietää itsekkin ettei se tilanne niin kovin mukava ole. Se oli mukava kokemus. Viimeks oli kyllä kans nainen eikä mulla siitäkään ole huonoa sanottavaa, olin kyllä yksityisellä, lieneekö silläkin osuutta asiaan. Nyt tarttis alkaa kans tekee ajanvarausta, mut jos nyt tän kierron kattoo ensin loppuun ja sitte alkaa varaileen. Tsemppiä sinne ja toivottavasti silloin kaikki oli jo kunnossa. Ja toivottavasti pääset kivuista pian eroon!

Mitäs ootte saaneet pulittaa yksityiselle gynelle? Muuten t'änään on satunnaisesti tuntunut jotain pientä pientä vihlasuu vasemmalla. Sellasta mitä normisti on tuntunut paljon kovemmin ja jo aikasemmin. Eli periaatteessa jos jotain olis tapahtumassa niin nyt vois olla se kiinnittymisen aika... Äläpäs nyt maimai liikaa elättele toivetita tai alkaa taas kaikki oireiden kuvittelut ;)

Vilijonkka toivottavasti ovis tulee paikannettua pian. Ja jos se tulee viikonloppuna niin teiltä ei jännitys pysy poissa puuhastellessa. Saattaahan se lisätä himoa ;)

Dana mä just ajattelin, et mun tarttee varmaan alkaa leipoo kerta viikkoon niin pysy toi homma hallussa. Mut no tön viikon leipomiset on jo nyt menossa :) Toisaalta se on myös terapeuttista. Toivottavasti keskiviikkona näkyis, että ovis oiskin jo ollut. Toivottavasti myös peittoja heiluteltu!

muoks...
Ai mä näköjään painoin jo ton lähetä jutun :) No ehkä kaikki juttu olikin nyt sitte siinä tältä erää... Nyt pyörittelee niitä sämpylöitä!
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy miule lääkäri sano että pco antaa yleensä/usein ovistestiin jatkuvasti kahta viivaa. Mutta toivotaa parasta :)

Uusille tervetuloa, päivittelen puolen yön aikoihi huomiselle listaa, ni punaisella kp:t, yk:t ja ikä :)
 
maimai, viimeksi yksityisellä lapsettomuusklinikalla käydessä ultra oli 110 €. Sitä edellisellä kerralla pääsin yksityiselle ilmaiseksi työterveyslääkärin lähetteellä epäsäännöllisten menkkojen takia.

Marpa, mä oon pari kertaa käynyt myös mieslääkärillä ja täytyy sanoa, että sattui paljon vähemmän kuin yleensä naisgynellä käydessä. Tosin on niitä helläkätisiä naisgynejäkin tullut vastaan. :)

ON: Oviksen mielestäni bongasin testeillä ja ultrassa gyne sanoi, että ovis on hyvin todennäköisesti tapahtunut. Osaako kukaan sanoa, että voiko kuitenkin olla niin, että menkat ei ala vaikka ovis on tapahtunut ja ei ole raskaana? Olen aina luullut, että jos ovis tapahtuu, niin tulee myös menkatkin. Vai ollaanko ollut gynen kanssa molemmat väärässä ja ovista ei olekaan tapahtunut? Äh, mä mietin näitä asioita ihan liikaa...

Testasimpa vielä äsken clearbluen +/- testillä. Nega oli, kai. Tänään siis kp 30 ja dpo 15. Jos huomenna aamullakaan ei vielä menkkoja, niin otan sitten ekan teron.
 
Hydra nega, kai... Jos se onkin sieltä muuttuvan plussaks se kai ;) Varmista vielä, jookos. Ois niin ihanaa, että saisit plussan. Ka kiitos tuosta hinta tiedosta.. Mä luulen, että menisin ihan papaa varten ja mitä muuta se nyt tutkii. Tuskin mitän vielä ultrailla tarttee. Eihän tätä yritystäkään niin kauan vielä ole ollut meneillään.

Fiinaliina osaatkos suunnitella täällä meen kulmilla minne kandeis mennä?

Mun piti työpaikan puolesta mennä tammikuussa ottamaan hepatiitti A ja B rokote, mutta saman päivänä tein sen haamu plussan ja sovittiin silloi nettei riskeerata mitään. Eikä siis alotettu sitä rokote sarjaa mulle. Noh, oishan sen jo kohta varmaan ehtonyt läpi vetämään. Mut nyt en ol saanu uudestaan varattuu aikaa siihen. Ku kokoajan ajatellut mitäs jos nyt sitte tärppääkin. Vaikka netissä lukikin ettei välttämättä mitään aiheuta. Mut silti. Nyt varsinki, ku tuntuu ettei tää ota tullakseen tuo raskautuminen niin jos jostain kummamsyystä se vaik tapahtuski nii ei haluis millään riskeerata sitä.
 
Ompas tänne tullut paljon tekstiä kun pari päivää olen ollut lukematta :)

Kaikille uusille tervetuloa
marpa :hug: Voimia ja jaksamista teille.

Menkat on lopussa täällä, saattaa olla et viel päivän pari tulee vähän. Kummalliset menkat muutenkin ollut, ei ole ollut ihmeemmin mitään kipuja, mutta verta tullut senkin edestä. Tänään ei ole paljoa verta tullut mutta kipuja on ollut :(
Väsyttää kamalasti ja mieskin tulee vasta myöhään töistä eli taidan olla jo nukkumassa jos saan yksin unta :D
 
eläväinen entäpä, jos kyseessä onkin ollut joku mikäs se on varhainen keskenmeno.... Jos paljon verta ja muutenkin normista poikkeavat. Toivottavasti pian loppuis. Mä kans aina meen enemmin miehen kanssa yhessä nukkuun kuin yksin. Mukamas niin kylmä ja turvaton olo :D
 
maimai83, erehdyin ostaan tuon clearbluen testin, johon sitten tuli sellainen viivanpaikka ja hieman väriäkin viivanpaikan toiseen reunaan. Apteekin oma piti ostaa, mutta enpä sellaista löytänyt ja vasta nyt luin, että ton clearbluen kanssa ollu muillakin ongelmia. Kylläpä mä osaan nyt nää testit hyvin valita! Eka meni hermot Davidin ovistestien kanssa, sitten r-testien kanssa ja nyt vielä toi clearblue kettuilee! :headwall: No viivanpaikka se oli, niin negaa se tarkoittaa.

Ärsyttää, kun ehdin jo iloita niistä menkoista. Olis ne nyt ees tullu, jos ei plussaa. Ei oo yhtään mieltä tässä yrittämisessä, kun kroppa ei toimi!
 
maimai kjappas, mäkin suunnittelin huomenna leipovani sämpylöitä!! tykkään laittaa taikinaan sellaista siemensekoitusta, tulee aivan ihania! Ja kunnon kohotukset ja sitten valmiina vaan oikeaa voita päälle niin NAMSKIS!! :D
Mulla on kans kokemus miesgynestä, tai itseasiassa se ei ollut gyne vaan ihan tk-lääkäri ja nuori sellainen joka päätti ottaa papa-kokeen. Eka olin että EIKÄ!! mutta loppujen lopuksi en tuntenut oikeastaan mitään ja se lääkäri oli tosi mukava :)

Miuyy Tervetuloa!!

Babyfever Juu, hoitsu minusta tulee kohta :). Nää viimiset opinnot tuntuu (varsinkin roikkumaan jäänyt opinnäytetyö!!) tuntuu ihan mahdottoman työläiltä. Ainahan se taitaa joka asiassa näin olla, että kun melkein on valmis, ei meinaisi millään enää jaksaa :D. Suuntaudun päihde- ja mielenterveyspuoleen :)

Kylläpä teki tänään Compat hyvää, hyvä ettei kädet menneet sijoiltaan kun maanantaiketutuksissani oikein kunnolla annoin palaa :D
 
lullaby kuulostaa niin hyvälle. Mun mies ei vaan välitä mistään mikä olis vähäänkään erilaista. Mä taas ite tykkään kokeilla kaikenmoista. On sitä tullut joskus laitettua tomaattimurskakin taikinan sekaan :) Mitä siemensekotusta käytät? Mulla oli kaapissa sesaminsiemenii niin laitin niitä siihen päälle. ne mieskin varmaan hyväksyy, kun niitä on hampparinkin päällä ;) Mut tuli taas niin ihanan pehmeitä, Kyl sen huomaa, että mitä enemmän leipoo just pullaa ja sämpylää niin sen paremmin ne aina onnistuu, Musiotan ekan pullakokeiluni koulun jälkeen omassa kodissa... Huh huh, niillä ois voinu tainuttaa kenet vaan, ku ois viskassu päin pläsii :D Mut eipä ennää! Ja juu oikeen voita vaan päälle niin se riittää! Ja nimen omaan voita!
 
Emme kuitenkaan ole sterssiä ottaneet asiasta, koska se vauva tulee sieltä jos on tullakseen. Itse olen lähihoitaja ammatiltani ja teen kolmivuorotyötä, joka jokseenkin on stressaavaa välillä. Mies on reissuhommissa, joten viikolla meillä ei yrittämistä ole. Kaikki ajoittuu juuri viikonloppuun!
Täällä kans miltei samassa tilanteessa oleva lähihoitaja :) Kolmivuorohomma on kyllä siitä vaikeaa kun ei olla oikein samaan aikaan kotona ja sitten jos olis aikaa niin silloin ei vaan jaksa muuta kuin nukkua. Meilläkin yritykset on viikonloppuisin, tulee jos on tullakseen. Onnea yritykseen :)
 
Kaikille uusille yrittäjille munkin puolesta tervetuloa! :)

Mäkin teen kolmivuorotyötä ja kyllähän se mietityttää että mites sitten arki saadaan tulevaisuudessa lasten kanssa sujumaan..

Mä oon käyny mehiläisessä samalla gynellä jo useamman vuoden ja sellasen reilun 100 euroo maksaa. Mulla siis aika sinne huomenna, haluisin että se ultrais ettei mitään ongelmia olis ku ei noi kierrot ainakaan vielä oo tasoittunu pillereiden lopetuksen jälkeen. Onko muilla ollu niin että pillereiden lopetuksen jälkeen menkat olis tullut niukemmiks? Itellä yks tai kaks päivää kunnon vuotoa ja sit ympärillä muutama päivä tuhruttelua. Pillereiden aikaan oli runsaammat. Kipuja mulla ei oo ollu koskaan. Saas nähä mitä gyne sanoo :confused:
 
Miuyy kp7/28, yk1 ikä 21 Mieheke on 23v. Ovulaatio kun luultavasti ei hääyölle ajotu niin täytyy aloittaa ajoissa. Vähän aikasemminki ollu vauvakuumetta, mutta todettiin, että nyt on hyvä hetki aloittaa yrittäminen, kun valmistumiseni on edessä maaliskuussa ja enään ei ole vaaraa, että hääpuku jäisi masun kohdalta pieneksi liian aikaisin :)
Kiitos tervetulotoivotuksista ja hyvää säätä toivotaan häihin ja plussatuulia!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
buffy saat tekstin väriä muokattua näin:

1. Valitse tekstilaatikon yläpuolelta A
2. Valitse haluamasi väri klikkaamalla sitä
3. Tekstikenttään ilmestyy "koodi" jonka väliin jos kirjoitat niin saat värillisen tekstin näkymään

esim. [ COLOR="#FF0000"] pöö [/COLOR]

Eli teksti tulee tuohon ] [ väliin.

ja lopputulos pöö

Sitten jos haluaa Paksua tekstiä niin valitse kirjain B

esim. [ B]pöö [/B]

Eli teksti taas tohon väliin

ja lopputulos pöö

Sitten jos haluat värillistä tekstiä paksuna, valitse ensin B ja sitten B:n väliin valitseen värin kirjaimesta A

esim. [ B] [ COLOR="#FF0000"] pöö[/COLOR][/B]

ja lopputulos pöö

Toivottavasti oli jotain apua :)
 
Jes onnistuipas :) mies taas lähössä reissuhommiin ja on valmiiksi jo ikävä :( itse teen juuri toista yötä vaikka oisin mieluummin jääny miehen viereen vielä. Päivällä ku herää hän on taas 650km päässä :(
 
Henrietta, mulla on myös ollu nyt pillereiden lopetuksen jälkeen sekä luomu että primoilla tehdyt menkat niukemmat kuin pillereiden kanssa ja ennen niitä. Oon miettinyt, että voisko johtua mun olemattomasta limiksestä, joka oli vain 4 mm kp 19.

ON: Ei menkkoja, ei tiputtelua, eka tero. Palailen asiaan parin viikon päästä.
 
maimai Haha, mä kans olen ehkä hieman harjaantunut noissa leivonta-asioissa ja tekemällä oppii lisää miten tulee hyviä :). Itse tykkään kokeilla kans aina kaikkee uutta ja erilaista. Munkaan mies ei hirveästi mistään liian erikoisesta tykkää mutta nuo siemensämpylät kyllä menee kun kuumille kiville :D. Ostin kaupasta (citymarketista) sellaista valmista sekoitusta, se on itseasiassa salaatti siemensekoitus. Ei ollut edes hirveän kallis vaikka tuollaiset saattaa joskus olla. Ei siihen leivän päälle tarvitse kyllä silloin mitään muuta kun oikeaa voita laittaa :), parasta!! :D

Henrietta Mulla on ollut pillereiden lopetuksen jälkeen juuri päinvastoin, menkat runsaammat, kestävät useamman päivän ja kipeät.
 
miss_piggy
Tällä viikolla pitäis menkat tulla ihan noin sääntöjen mukaisesti. Saa nähä tuleeko.
Ovislaskurit näytti että hedelmälliset päivät ois ollu tällä kierrolla 31.8-2.9, eli vaikka mun kierron pituus oliskin se 28 päivää, niin ovis ois ollut justiinkin noina päivinä, eli silloin oli myös se kp 18 jolloin olettaisin sen oviksen olleen aika lailla hollilla.

No niin tai näin, tissit ei ainakaan oo menkkakipeät vieläkään, vaikka edellisessä kierrossa olikin. :popcorn:
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 11.9.2012



Cheer115-..............20.................kp 96/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 71/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 62/28-?............yk 12/yv 3



Hydrangea..............26.................kp 31/26-?....................yk 7
kaiku<3.................22..................kp 26/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 26/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 25/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 24/27-33..................yk 3



empp.....................21..................kp 21/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 20/28.....................yk 15
buffy.....................23..................kp 18/28......................yk 5
Fiinaliina................22.................kp 17/?...................yk/TJOT 2
Vilijonkka...............26................kp 15/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 13/27-31...................yk 2



emppuli83.............29.................kp 9/28?...................yk 3 (4)
Miuyy...................21.................kp 8/28.........................yk 1
Henrietta-............25.................kp 6/38-49....................yk 1
Lullaby89..............23.................kp 5/31-36.................yk 12
eläväinen..............19.................kp 4/30........................TJOT
Marpa...................23.................kp 4/23-31....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
AAARGH oon niiiin lomapäivän tarpeessa. Samoin mies. Ollaa nyt toista viikkoa jo vahvtimassa lapsia. Lauantai oli ainut vapaapäivä. Miehellä issias niin kipee et pystyy tuskin kävelee. Ite oon niin väsy henkisesti ja fyysisesti. Miettii vaan kokoajan et miks meillä ei oo lapsia. Helppoja hoidettaviahan noikin on, ei tää silleen rankkaa ole. Tahtoisin vaan kotisohvalle peiton alle mussuttaa vaikka suklaata..

jdjdkfösödldkjdbdb
 

Yhteistyössä