lullaby ai sinustkii tulee sairaanhoitaja (varmaan tullut ilmi, mut ei vaan muistanu
), sama täällä..tai myös terveydenhoitaja
mulla alkoi just 3 vuosi, et kohta pitäs tääläkin alkaa miettii oppsrin aihetta :/ plaah! ajattelitko suuntautua mielenterveyspuolelle, vai?!
ja eiköhän se siitä pikku hiljaa valmistu
mitä sitä siitä ressaamaan
maimai lauantaina oli oikein kivaa kaverin tupaan tuliaisissa
mie join pari sidu, vähä boolii ja viinii :ashamed: mut silti ihan hyvässä kunnossa olin! Ajoissa lähdettiin vielä kotiinkin polkee! Miekii katoin eilen sen leffan mikä 9:ltä alkoi, joku "jätä se!" tms. mie taas päästelin lopuks onnen kyyneleitä, kun siinä kosittiin
mies katto taas vieressä, et voi ei
Ja peukkuja plussan metsästykseen
itse yritn kylä sinne ihan loppu viikolle, ellen sit sinne maanantaille sinnitellä testaamatta!
eikä nyt itseasiassa oo ees ollu mikää hirveen kova himo vielä testailla..onneks
Tervetuloa
pantera, duffy ja muiyy!!! Tulipas monta uutta samaa aikaa
kertokaahan kiertopäivät ja iät ja yrityskerrat yms.
(ellette jo kertoneet)!!
Muiyy kovasti onnea myös tuleviin häihin!!
toivotaan, että sattuisi ihana syyssää teille!
Marpa hyvä, ku jaatte surun perheen kanssa, niin saatte tukea niiltäkin :heart: ja varmaan juu ihan hyvä idea siirtää häitä, ettei tarvii sit ressaa kahdesta noin isosta asiasta samaan aikaa! Toivotaan, että sun kivut helpottuu pian!! :hug:
Vilijonkka onnea oviksen bongailuun
toivotaan, et tulis ennen vloppua, ettei tarvis taas kylässä pupuilla
miss_piggy mietin ihan samaa, et voisko enteillä plussasta, kun ovistesti näyttää plussaa kierron lopussa
toivotaan et näin olis!!
mut on kyl outoa, jos jo dpo6 näyttäs jotaa.. :O no mut koskaan ei voi tietää
peukkuja! Ai enempää et malttanut odottaa testaamisia
no toivotaan, et kohta alkais tikussa punertamaan
Hydra no johan nyt on, kun ei ota menksut kunnolla alkaakseen
toivottavasti nyt pian hanat aukeis kunnolla!! Mutta siis suosittelen vielä varmistut testausta, koska oon kuullut vähän kaikennäköistä kommenttia davidin testeistä... :/
Dana tuo on kyllä hyvä, kun pääset verikokeisiin, et oliko ovis vai ei, niin sit ainakin tietää!! Toivotaan, et tulis hyviä uutisia!!
mut on kyllä outoa, et tupla-clomeilla ei ovista
möllöä suoraan sanoen!!
ON täällä vaan koitetaan mennä tää viikko niin nopsaa, et sunnuntaina tai maanantaina pääsis testailee