<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

maimai eiku mie katoin ton mun kosimis -leffan sunnuntai iltana :) lauantaina olin bilettääs :D mie oon myös joskus kattonut ton reindeerspottingin, ni on kyl aika surullista katteltavaa :/ ja sehän vielä just, kun varmasti on ihan yleistä :( ja en oo tiennytkään, et hepatiitti rokotuksia ei suositella raskaana oleville! Eihän se kyl sit joo kannata riskeerata, jos siinä riskejä voi tulla!!!

lullaby nii, et sinuu kiinnostaa se ala :) itse tein viime keväänä päihde&miel.terv.harjoittelun ja kun se ei mennyt yhtään nappiin (kamala ohjaaja), ni jäi koko alasta aika nihkeä kuva :( mut ei se nyt silti mikään mun suosikkikaan etukäteen ollut :D ja kuitenkin terveydenhoitajan töitä aion tehdä heti vaan kun paikkoja vapautuu!! :) Mun piti kans mennä eilen combattiin, mut sit jäinkii kotii hoitaa ja paijjaa sairasta miestä :D torstaina olis taas, josko sitten.. :p

Muiyy olisko aivan ihanaa, kun just häiden jälkeen plussaiskin :heart: toivotaan parasta :)

miss_piggy peukkuja, et kohta alkais testeissä jo jotakin punaista (tai voihan se kai olla sinistäkin :D) näkymään ;)

kaikuuuuu...missä menet?! :) onko yhtään plussa oloja ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Kauhia ku te ootte ehtiny kirjotella paljo. :D Oon mää lukenu kaiken, mutta en nyt jaksa alkaa kaikkea uudestaan läpi lukemaan ja niihin kommentoimaan, vaan yritän nyt tästä eteenpäin taas saada aikaseksi tätä kirjotteluakin. :)

Tervetuloa uusille munki puolesta! :)

Marpalle suuret pahoittelut, tosi ikävää. :(

Ja täällä meillä: tää uus kämppä on nyt 59 neliöinen kaksio, jossa on oma iso parveke. Tykkään ihan hulluna. Pari viikonloppua tullu nyt juhlittua täällä miehen ja sen kavereiden kanssa. Oon kyllä tosi ilonen, että oon nyt kesän ja alkusyksyn aikana tutustunu kunnolla miehen pariin parhaaseen kaveriin, oon saanu niistä itelleki hyvät ystävät. Viikonloppuna ois tarkotus lähtä just tämän porukan kanssa Lappiin miehen kaverin mökille, ois kyllä niin kiva jos onnistus, hetkeksi pois tästä arjesta.

Ois pitäny alkaa tikutella ovista jo tästä kierrosta, koska nyt mulla ei oo mitään aavistusta millon mulla on ollu ovis, jos on ollu ollenkaan. Edellisessä kierrossa uskosin huomanneeni sen ajankohdan ainakin suurinpiirtein, koska sillon oli niitä selkäkipuja ja pistelyjä yms. Vähän hämää ku tuo edellinen kiertoki oli enää sen 30 päivää, aiemmin pari kiertoa 32 päivää. Koko ajan tuo vaan lyhenee! Ei oo kyllä minkäänlaisia odotuksia nyt sen suhteen, että ois tärppi käyny. Voisin vaikka lyödä vetoa, että tässä kierrossa ei tapahu mitään. No, ei se auta ku nyt ootella tätiä, jos kierto ois taas tuon 30 päivää, niin pitäs tulla ens viikon perjantaina.

Ahistaa jostain syystä tuo kouluki nyt ihan hulluna, alle viikon päästä on jo joku väittely mihin mun pitäs osallistua, ei mitään aavistusta mistä aiheesta tai kenen kanssa, mulla ei toimi nuo nettitunnukset kunnolla että saisin selvitettyäkään, enkä oo ehtiny tutustua kehenkään. Vähän tämmöstä ahistus-masennusmeininkiä ollu taas pari päivää, mutta jospa tää tästä.
 
buffy Itse olin kans ensin noitten kaikkien ihme nappuloiden kanssa hieman pihalla, että mistä saa miten, mutta onneksi ne oppii nopeasti :)

miss_piggy Eiks se ovis oo usein noin 14vrk ennen menkkojen alkua? Tai siis niin oon käsittänyt. eli jos ovis olis kp 18 niin eikös menkat tulis sitten noin suurin piirtein siitä kaks viikkoa? Voin myös olla väärässä :D. Itsellä kans on nyt ihmeellisesti olleen nuo ovisoireet viime kierroissa. Aikaisemmin kun on ollut ihan tosi selkeät oireet niin nyt oli kesä-heinäkuun kierrot ettei ollut minkäänlaisia oireita ja nyt viime kierrossa tissikipu palas... omituista tää kehon toiminta...

babyfever Joo, mua kiinnostaa tuo puoli jostain syystä. Varmaan juurikin kun mulla oli juuri päin vastoin ensimmäinen harjoittelu toooosi kiva, pääsin juuri sellaiseen paikkaan mihin haluaisin sitten valmistumisen jälkeen töihinkin. Toinen harjoittelu ei mullakaan mennyt ihan putkeen (myös ihan kamala ohjaaja) mutta ei se mua vielä ainakaan lannistanut :). Ootko mihin itse suuntautumassa? Oon itse ajatellut myös joskus, että terkkariksi vois yrittää hakea myös, ei olis kovin pitkä opiskeluaika hyväksilukujen jälkeen. Itseasiassa hainkin terkkariksi samalla kun hain sairaanhoitajaksi, mutta en päässyt sinne edes haastatteluun. Mutta se olis kans kivan oloista työtä, ainakin yhden harjoittelun perusteella :).
 
Heip! Aamulla käyty sorkittavana gynen luona ja kaikki oli kunnossa. Ultras eikä ollu mitään pco:ta tai muuta ihmeellistä, huojensi kovasti! =) Oon syöny pillereitä yhteen soittoon jotain yli seittemän vuotta niin laitto sen piikkiin pitkät kierrot pilsujen lopetuksen jälkeen.
Se anto mulle kolmen kuukauden terolut reseptin kiertoja tasoittamaan mut nyt en oikein tiedä että kattoisinko vielä tän kierron ilman kun noi kierrot on kuitenkin lyhentyny et jos se sit taas sotkee jotenkin uudelleen?? Hankalaa :confused: Pitäis siis alkaa syömään kp 15 ja 24 asti. Onko teille jotka niitä syötte/syöny tullu mitään oireita tai vaivoja?

Empp, ihanalta kuulostaa Lapin mökkireissu, toivottavasti onnistuu!!
 
Viimeksi muokattu:
Tervedys kaikille taas :) Yövuorot ohitse taas tällä kertaa. Olo on ku ois ryypänny muutaman päivän :D Aina yövuorojen jälkeen tuntuu siltä.. Isäpuoli toi kotoaan minun tavaroita joita minä nyt rupean viemään miehen asuntoon. Meistä tulee sitten virallisesti avopari :) Ei enää toisten luona hönttäilyä vaan saman katon alla koko ajan. Paitsi, että mies reissuhommissa. Sanoin eilen mulle että "mikäs sen parempaa on, ku tulla kotiin reissusta ja sinä oot nyt siellä koko ajan :) Pidän talon siistinä ja lämpimänä miehen poissaollessa :)
 
Kiitos noista selvennyksistä. Koitan perehtyä noihin vähän tarkemmin, jotta saan itseni kanssa listaan :)
Toissailtana oli vähän oviskipuja, toivon kovasti että peittojen heiluttaminen näihin aikoihin tuottaa nyt tulosta. Parin viikon päästä pitäis menkkojen tulla, kovasti toivon että ne jäisivät jo pois. Vaikka ei meillä mikään kiire mihinkään ole, mutta silti :x
 
Toivottavasti ei tulis sinnekkään täti nyt kylään. Kauheaa tää odottaminen, miettiminen ja pohtiminen.. Asia, jota ei oikein saa ees pois mielestä. Varsinkin kun avokki tekee töitä 15.30-06.30... Itellä niin paljon aikaa olla kotona, siivota ja laittaa, et onneks on vihdoin uskaltauduin rekisteröityä tänne, niin saa edes johonkin purattua näitä ajatuksia:)
 
pantera Täällä kans sitte jännätään, että alkaako ne kuukautiset vai ei. Ja sitte ku asiaa stressaa ja miettii niin ei kyllä tuu yhtään mitään mistään :/ Tänne on kyllä mahtava purkaa ajatuksia ja jutella ihmisten kanssa joilla on samoja kokemuksia ja jotka on samassa veneessä :)
 
Juu ei tuu ei:/ Pitäis siivota, mut mielummin nökötän tässä koneella ja lueskelen foorumia:LOL:
Huominenkin stressaa, oon näkemässä isää pitkästä aikaa moneen vuoteen. Uuh, mitäköhän siitä tulee...:$
 
Omaa napaa. Kävin tänään ostamassa halpis r- testejä ihan vaan, että näkis oisko yhtään toi raskaushormoni laskussa, mutta kirkas plussahan se sieltä tuli. Kirkkaampi mitä se oli kun ekan kerran onnessani testasin ja sain tietää olevani raskaana. Kyllähän sen ties, että hormonin vähentyminen vie viikkoja, mutta jotenkin kovasti toivoin, että tässä viikon kun on vuotanu niin se ois jo vähentynyt, että ois vain haamu tjn. Ostin myös greippimehua, jos sais lasillisen aamulla alas :S Ei kai siitä haittaakaan ole.

Luulin, että tänään olisi jo parempi päivä, mutta sitten tajusin aamulla suihkussa ollessa, että tänään olisi ollut se eka neuvola. Onneksi toi mies sitten ehdotti töistä kun tuli, että lähtisin sen mukaan huomenna Tampereelle, kun siellä on hällä jotain koulun viimosia juttuja. Sitten vietetään päivä yhdessä. Tykkään Tampereesta niin paljon, haluaisin muuttaa sinne takasin jonain päivänä. <3

Ei mulla muuta :)
 
byffy, kiitos. Sitä tarvitaan. Eilinen meni vähän itkiessä ja miettiessä lähdenkö äidille, että näen isää taas. Miehen piti olla töissä, mutta ollaan tutkittu työvuorolistaa väärin ja se onkin huomenna vapaalla, joten uskaltaudun hänen henkisen tuen kanssa sinne menemään. Jos vaikka saisi sanallisen arkun auki ja sanoisin suoraan, että mua veetuttaa se, ettei me olla tekemisissä... Jäiks.

Masuki kipeilee, mitähän tääki nyt sit tarkottaa...
 
Jännä, että mullaki on maha ollu kipeä tänä päivänä. Alavatsaa kourasee aina välillä. 22pv ois raskaustestin tulos luotettava jos menkat ei ala. Saa nyt nähä sitte, aktiivisia ollaan ainaki oltu, siitä ei pääse mihinkään ;) Siitä isä hommasta vielä. Tuli nyt itellekki jotenki surkea fiilis ku omaa isää en oo nähny. Reilu kaheksan vuotta sitte kuoli sydänkohtaukseen. :( Oishan se ollu ihana, että isä ois nähny minun tulevat lapset, mut näkee kai se tuolta pilvien päältä, tai niin ainaki haluaisin uskoa!
 
Mä saisin luotettavan tuloksen varmaan 25-30pv väliltä... Tuntuu tuo täti tulemaan kylään vähän miten sattuu. Aktiivisuutta ei täältäkään puutu, joten toivoa on. Jänniä kyllä nää kourasut, ennen ei oo mitään tällästä ollu:eek:

Eniten tässä isä-jutussa on pistäny tunteet pintaan se, ku omaa lasta yritetään. Edes äidille en oo vielä yrittämisestä kertonu, kun mulla ei oo koulutusta... Jotenkin tuntuu, että plussatestin turvin ois turvallisempaa kertoa. :confused:
 
Minä ite oon äitille kertonu tästä asiasta. Ihan hyvä, että se tietää ku ei oo ikinä ollu elämässä semmosta niin rakasta ihmistä ku äiti. <3 Kiitos vaan äideille, että ovat olemassa. Etkö pantera oo sitte mitään muuta ku peruskoulun käyny?
 
Mullekkin äiti on se tärkein, mutta jotenki oon tästä ollu aika hissukseen. Jos sitä huomenna koittais vihjata tästä, jos pääsis jotenkin paremmin juttelemaan. Tai ylipäätään kertois jossain vaiheessa. Vaikka ennen sitä plussaa :)
Juu pelkkä peruskoulu löytyy taustalta. Lähihoitaja jäi kesken, kun puolessa välissä koulutusta totesin, et mun on ihan turha väkisin saada opintoja kasaan kun ala ei yhtään tuntunu omalta. Nyt sitte oon hetken ainakin työkkärin listoilla, et pääsen käymään ammatinvalintatesteissä yms, mutta asiakaspalvelu työ olis se mun juttu.

Muoks. Enkä mä sillein ota kauheeta stressiä siitä, että mulla ei oo vielä koulutusta. Jos nyt tän vuoden puolella tärppää, niin sitä ehtii opiskella aina aikuisenaki. Ja pienestä pitäen oon nähny itteni enemmin kotiäitinä, kun töissä ja menestyvänä ihmisenä:$
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä