lisäyksiä....
buffy ja pantera aika hassua... Mä ajattelin josku parisen vuotta vielä sitten niin etten ikinä halua omia lapsia vaikka tunsin olleeni suhteessa kuinka rakastunut tahansa. Mut sitte se alko hiljaa hiipii, että ehkä sittenkin...joskus.. Ja vuos site toukokuussa kun tapasin tuon mieheni..olin ollyut heti valmis perustamaan perhettä
Niin se aika muuttuu ja halut
dana no hyvä, että ehitte ottaa rokotteet
Tosin emmä tiedä onks sillä mitään sen suurempaa riskiä, mut se terkkari vaan sano, että aina on muutenki kaikki niin riskaapeliä siinä alkuvaiheessa. Meillä tosiaan työnantaja maksaa sen rokotteen. Ja toisaalta harmittaa, etten sitte soittanut sinne perään että km tuli ja laitetaan rokotesarja alkuun. Mut sit sitä niin toivo, et ois pian tullu uus tärppi. Tässä sitä nyt sitte ollaan... Niin ja ONNEE OVIKSESTA! Ei kait sillä niin väliä ole missä vaiheessa ne siemenet matkaan laittaa, kun ne jatkaa kuitnekin uimistaan kohti munasolua
Jee jee! Ja onnea myös peliin! Siis pelaatko itse, näin olettaisin
babyf mä olin niin huono ton testaamisen suhteen. En pystynyt olemaan testaamatta. Mut negahan se tosiaan oli. Kahtotaan teenkö aamulla testiä vai pysynkö oottelee päivän yli.
miss_piggy täällä kans peukut pystyssä vuokralaisen saantiin!
Vitsit, mulla jäi nyt kaiveleen, että onnittelinko oikeaa tyyppiä yhteenmuutosta
Anteeks, jos kävi kämmi :/
Aurinkoista iltapäivää! Tää pääsis jonku ajan pääst maistelee omenapiirakkaa, namskis!