<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Itsekkin oisin tehny lapset aikasemmin, mutta tuo oikea mies löytyi vasta myöhemmin :) Oisin ollu jo ala-ikäsenä valmis äitiyteen, mutta toisaalta hyvä, että nuoruus on eletty kunnialla :) Ja työt ei tekemällä lopu :) Ootko pantera mistä päin sitten?
 
Mulla on ollu krooninen (voiko ees niin sanoa?:D) vauvakuume melkeen siitä asti, ku tuon miehen tapasin. Onneks sillon oli järki mukana. Nyt kun asutaan saman katon alla, niin tuntuu ajankohtakin paremmalta :) Täys espoolainen oon, haaveena olis päästä muuttamaan joskus vielä maalle, johonkin vanhempaan hirsi- tai rintamamiestaloon :)
 
Vai espoosta :) Aika kaukana on minun asuinpaikasta :) Kyllä se sillon ku löytää oikean ihmisen niin se lasten saamisen haave lisääntyy. Tuntuu ihan hullulta,että joitaki vuosia sitten ei tämmöstä tilannetta ois voinu kuvitella!
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Kummallisesti tää vauvakuume on vähän "räjähtäny" käsiin nyt tän yhdessäasumisen aikana. Vähän itteä hirvitti, ku avokille aloin varovasti kertomaan. Kummasti sitte oltiin molemmat samaa mieltä ja aika hyvin joka ilta ollaan puhuttu vauvoista ja siitä kuinka ootetaan sitä omaa pikkuista :D Onneks ei sillon "kakaroina" lähetty lasta tekemään, olis se ollu aika hullua! Huh huh..
 
Uusille tervetuloa! :wave:

empp onnea uuteen kotiin ja tsemppiä masiksen kukistamiseen!

marpalle vielä voimahalit :hug: Kyllä siinä varmasti aikansa menee, että tuosta toipuu.

Täällä on tärppiviikko menossa, ainakin luullakseni. Tikuissa ei näy mitään sen kummempaa, ehkäpä loppuviikosta näyttää.. Mulla on kalenteri niin täyteen buukattu, että pupuiluhetket on vähän kiven alla. Tosi romanttista kun pitää nekin melkein kirjoittaa etukäteen kalenteriin ylös :D
 
Tännehän on ilmestyny paljon tekstiä :)

maimai Meillä on miehen kans tänään viiminen hepatiittirokotteen laitto. Kävi kyl hyvä tuuri, et ehdein sen koko sarjan ottamaan. Nyt(siis parin tunnin päästä :D ) on sitte suoja ainaki 20 vuodeks! Aika hintavaks sekin tuli, mut onneks ei koko summaa kerralla tarvinu maksaa ja onpahan sekin nyt sitten hoidettu.

Marpa Toivottavasti toipuisit km:sta pian, vaikka rankkaa se varmasti on. Jaksamista :heart:

pantera Mäkin olisin halunnu lapset nuorena, mut luontoäiti päätti toisin :/ No onneks tässä nyt on silti Katsotaan ehdinkö saada kaikkia neljää lasta, joista oon haaveillu :)

ON Vatsan nippailut jatkuu vieläkin välillä, mut en jaksa uskoa, että ovis enää olisi. Se nyt vaan sit meni taas kerran ohi. Jotenki tähän on jo nii turtunu että ei toisaalta tunnu missän.. toisaalta sit taas vituttaa ihan hirveesti, ku kalliit lääkkeet menee hukkaan..
Kohta pitäis lähteä sinne labraan ottaa se verikoe, josta katotaan, et onko keltarauhasarvot lähteny nousuun. Tuloksen kuuluu sitte vasta reilun viikon päästä ku lääkärillä on soittoaika. Mun mielestä olis kyl voinu vastauksen kuulla vähän aikasempaa että olis päässy teroja ottaa aikasemmin..
 
Niiu Toi on kyllä totta, että siitä on romanttisuus kaukana kun kiireen keskellä yrittää petitouhut ajoittaa oikeaan aikaan :D

Dana Jospa se kuiteskin olis vaikka ollut, mutta meni vaan ohi? Toi on inhottavaa odottaa kaikenmaailman tuloksia ja soittoaikoja sun muuta. Mä oon ainakin varmaan maailman kärsimättömin ihminen, niin tollaiset odottelut saa mut hyppimään seinille :)

pantera Mä olen kans ajatellut että kyllä sitä ehtii myöhemminkin elämässä tehdä kaikkea. Ja itselleni se oman nyytin saaminen on vaan niin iso ja tärkeä asia, ettei mikään muu tunnu tärkeältä. Tää vauvakuumeilu yhdistettynä viimeisiin opintoihin ei myöskään tunnu olevan hirveän hyvä juttu, kun ei millään enää jaksaisi rutistaa loppuja opintoja :)
 
miss_piggy
Mun suunnitelmissa oli teininä, että ku täytän 25 niin mulla on oma talo, mies ja ainaki 2 lasta.
Toisin kävi, se pysyvä mies löytyi vasta kun olin 27v, ja nyt on ikää jo 31v, eikä lapsia edelleenkään :D aina ei mee suunnitelmat niinku haluis.

Kuva, että Naapurin Tyttö tuli takaisin :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: buffy
Tervehdys vaan taas kaikille :) Siivouspäivä ja uuden kodin laittoa tänään ohjelmassa :) Huomenna taas työt jatkuu ja seuraavaa vapaata ei ole tiedossakaan. Huomasin tuossa uutta listaa kattoessa että mulla on kolmen viikon listassa vain kolme vapaata. Kuvitelkaa kolme!! Taitaa tulla rankat kolme viikkoset :headwall:
 
Oho! Eilen ja varsinki tänää ollu ihan hetkittäin oikeen isot kivut vatsassa, vasemmalla puolella. Ajattelin ihan piruuttani tehdä ovistestin ja kappas.. mulla on ovis!!!! Voiko se olla mahdollista ku nyt on jo kp21. Tässä todiste. Testiviiva tuli näkyviin samantien. Ja jatko tummumista vielä kuvan ottamisen jälkeenkin..
[/URL][/IMG]

Mietityttää vaan, että kun tänään olis jalkapallopeli, että vaikuttaakohan se pelaaminen kauheesti tohon ovikseen?! Niin ja kannattaakohan siemenet laittaa matkaan ennen vai jälkeen pelin..
Mut oon mä niin onnellinen ku se ovis tuli! Pieni epätoivo meinas taas iskeä, mut nyt taas nostaa toiveita ylös..
 
Viimeksi muokattu:
Dana ihanaa, kun se ovis sieltä vihdoin nyt tulikin!!! :heart: parempi myöhään kuin ei milloinkaan :p kävitkö siellä verikokeissa siltikin?!

Täällä yritetään malttaa loppuviikkoon testailua... :/ joka aamu pitää mennä vaan niin nopee pissalle, kun vaa kerkee, ettei VAAN tulis testaus-ajatuksia :D
 
Bf Joo just tänään aamulla kävin kokeissa. Siellä otettiin verikoe josta katotaan, että onko keltarauhashormooni alkanut nousemaan. Mahtokohan toi ovis nyt vaikuttaa siihen tulokseen, kun keltarauhashormoonihan alkaa kasvamaan just oviksen jälkeen.. No ainakin mä voin sitte sanoo lääkärille kun soitta, että mul oli ovis, mut vasta näin myöhään..
 
miss_piggy
Dana: Kyllä tuo on ihan selkeä ovis :D

Mun oli PAKKO hakea marketista pari Preckcheck-liuskaa tai miten se nyt kirjotetaankaa :p Ei tuonu postipate mulle vielä tilaamiani raskaustestejä. Negaa näytti mutta mitään menkkaoloja ei oo vaikka yleensä ne on nyt alkanu kp 28 eli huomenna, ja kp 27 eli tänään ois jo tuhrutellu..
 
Empp tsemppiä sinne väittelyyn! Ja muutenkin kouluun! Ja jos ei ovista ol tullu bongattua niin toivottavasti aheraa peiton heilutusta on ollut liikkeellä. Tiedä vaikka juur silloin parhaiten tärppää, ku ei yhtään osaa odottaa että nyt on ovis, pakko pupuilla tms. Voih, lappiin. Kuulostaan niin ihanalle. En ole koskaan ollut, joten ehkä vähän kade olen... Viettäkäähän mukavaa aikaa mikäli vaan pääsette lähtee sinne.



byffy Onnea yhteen siitä, että olet nyt virallisesti avoliitossa :)

pantera Samaa mieltä, ei kannata opiskella alaa, joka ei hiukkaakaan kiinosta. Todennäkösesti paperitkin on sen mukaset sitte. Mut sit taas..vieläks on sellanen että alle 25v ei saa työttömyyspäivärahaa ellei ole koulutusta? Että sitten vaan olis toimeentulotuella? Ja jos pian käy tärppi niin eihän sitten ole mitään hätää, kun pian jo pääsis mammalomalle. Tai jos miehellä on niin hyvät tulot. Tosiaab´n en sen tarkemmin tiedä, mut joskus aikoi sitte silloinen miesystävä ei saanut muualta kuin sossusta, kun ei ollut koulutusta. Ja sitten se menikin kouluun, onneks :)

Marppa voimia hirmusti sinne <3

ON tähän väliin... Luen koht seuraavan sivun... Täällä on vähän tulleet tissit kipeiks niinku reunoilta. Se olis dpo9 ja minä hätähousuna negan testasin nyt iltapäivällä. Ei se vielä tarvitse mitään tarkottaa... Koitan nostella toiveita..
Nyt on ollu pari päivää aika kiirusta... Eilen oli töiden jälkeen vielä EA koulutus enkä sitte eilen ees tainnu käydä täällä. Tänään pääsin töistä ajoissa, ku miehellä oli leikkaus mikä tehtiin nukutuksessa niin hain sen kotia sieltä. Nyt joudun kyllä viel ehtooks takas töihin, ku on vanhempainilta. Tehtinki aamulla töissä lasten kanssa omenapiirakkaa äideille ja isille :) Tunnin päästä saakin jo lähteä kohti duunia...
 
lisäyksiä....

buffy ja pantera aika hassua... Mä ajattelin josku parisen vuotta vielä sitten niin etten ikinä halua omia lapsia vaikka tunsin olleeni suhteessa kuinka rakastunut tahansa. Mut sitte se alko hiljaa hiipii, että ehkä sittenkin...joskus.. Ja vuos site toukokuussa kun tapasin tuon mieheni..olin ollyut heti valmis perustamaan perhettä :) Niin se aika muuttuu ja halut ;)

dana no hyvä, että ehitte ottaa rokotteet :) Tosin emmä tiedä onks sillä mitään sen suurempaa riskiä, mut se terkkari vaan sano, että aina on muutenki kaikki niin riskaapeliä siinä alkuvaiheessa. Meillä tosiaan työnantaja maksaa sen rokotteen. Ja toisaalta harmittaa, etten sitte soittanut sinne perään että km tuli ja laitetaan rokotesarja alkuun. Mut sit sitä niin toivo, et ois pian tullu uus tärppi. Tässä sitä nyt sitte ollaan... Niin ja ONNEE OVIKSESTA! Ei kait sillä niin väliä ole missä vaiheessa ne siemenet matkaan laittaa, kun ne jatkaa kuitnekin uimistaan kohti munasolua :) Jee jee! Ja onnea myös peliin! Siis pelaatko itse, näin olettaisin :)

babyf mä olin niin huono ton testaamisen suhteen. En pystynyt olemaan testaamatta. Mut negahan se tosiaan oli. Kahtotaan teenkö aamulla testiä vai pysynkö oottelee päivän yli.

miss_piggy täällä kans peukut pystyssä vuokralaisen saantiin!


Vitsit, mulla jäi nyt kaiveleen, että onnittelinko oikeaa tyyppiä yhteenmuutosta :) Anteeks, jos kävi kämmi :/

Aurinkoista iltapäivää! Tää pääsis jonku ajan pääst maistelee omenapiirakkaa, namskis!
 
Kiitos Niiu!

Maimai: Kiitos. :) Joo, on niitä peittoja tullu ahkerasti heiluteltua, että toisaalta ehkä se on parempikin niin, ettei tiiä millon se ovis on, ei oo niin suuria paineita. :D Ja tuosta Lapin reissusta, kyllä me sinne nyt päästään lähteen, lyhyt aikahan se yks viikonloppu on, mutta silti. Ite oon muutaman kerran aiemmin käyny, ja niistäki on monta vuotta aikaa, niin on kyllä kiva. Jostain syystä tykkään kyllä syksysestä Lapista tosi paljon. :)

Jee, oon kouluttanu miehestä jo melko hyvän hiustenvärjääjän! Ihana kun hiukset näyttää nyt kivalta, niin kummasti piristää. :) Kävin jo shoppaileen ruokajuttuja reissuun mukaan ja koulua tällä viikolla enää huomenna. Perjantaina meen syömään mun serkun kanssa, jolla on laskettu aika ens viikolla, voi olla että kateus vähän iskee. No ei, kyllä mää oon tosi onnellinen, että seki saa nyt esikoisensa, on kumminki jo 37-vuotias, meni vähän kauemmin sen oikean miehen löytämisessä. :D
 
maimai83, eihän se kivalta kuulosta, mutta tosiaan jos tärppäis nopeesti niin eihän siinä sitten mitään. Tosin kuitenki oon työkkärin listoilla ja ihan normaalisti jatkan niiden kautta suunnitelmia, kunnes sitte on vauvan aika :) Mies nyt onneks on suht hyväpalkkasessa työssä (yövartija) ja saadaan kuitenkin jonkun verran tukia. Et ei tässä ihan miehenkään siivellä eletä. Se ois se viiminen niitti, et jonku siivellä eläis. Ei olis millään mun juttu.

ON: Mieheke tuli aamulla töistä, mentiin nukkumaan ja siitä parin tunnin päästä mä oon alkanu tiuskimaan ihan kaikelle. Eikä tosiaan oo normaalia mua... Kai mä alitajuntaisesti stressaan sitä isän näkemistä. Muutenkin tää tuntuu ihan maanantai part3:selta...:stick:
 
pantera Joo, itestä ois kans kamalaa olla toisen siivellä. Ja ottaa niin päähän, ku näkee niitä ihmisii jotka on sellasii. Mulla ainkin ottais oman tunnon päälle. Tosin on hetkiä jolloin pitää turvautua toiseen ja se nyt on selvääkin :) Ja kaikille meille toivoo sitä tärppiä mahdollisimman pian :)
Kurjaa, että sulla siellä menossa jo kolman maanantai :/ Josko kohta alkaiso lee perjatnai fiilistä. Tsemppiä siihen isän tapaamiseen! Milloinkas se olikaan? Sorry, varmaan kerroit siitä aiemmin, mutta kun oli paljon textiä luettavana niin jotain saatoi kyllä jäädä epähuomioon.
 
maimai83, tänään. Kohta pitäis lähteä avokin kanssa ajamaan äidille syömään. Saa nähä onko se siellä jo vai tuleeko myöhemmin. Jännää.
Mulle taitaa iskeä "perjantaifiilis" vasta ens viikon keskiviikkona, ku avokilla alkaa (taas, onneks) 5pv vapaat ja lähetään landelle rentoutumaan :)
 
Hip hei,

Hienoja uutisia Dana! Jee!! onneksi testailit vielä :) nyt peukut kovasti, että teillä tärppäisi nyt!

BF: lähettelen täältä kärsivällisyyttä olla testaamatta!

Maimai: juu, toi nega nyt ei vielä mitää meinaa, pidä pää pystyssä vaan :) Ja hyvää iltaa omenapiirakan parissa!

Empp: ihanaa viikonloppua sinne pohjoiseen, nauttikaahan..toivottavasti säätkin suosis!

Pantera: Toivottavasti sujuu hyvin kyläilyt! Toivottavasti sen jälkeen mielikin olisi parempi :)

Niiu: tsemit oviksen metsästykseen :) samoissa tunnelmissa mennään!

Täällä kp16 ja MELKEIN ovisplussa. Samoihin varmaan painuu ku jo 2 edellistä kk tullu kp18 o+. Huomenna tosiaan lähdetään porukoille päin...pitääpi sitte taas käyttää luovuuttaan et saa kunnolla tärpin hyödynnettyä. No, näillä mennään :) Miehen sain onneksi mukaan tällä verukkeella ettei mee ovis ohi ku se meinas aluksi ettei jaksa lähtee ku oltiin vanhemmilla aika hiljattain ja matkaa on se 400km ;) paljon mukavampi mennä yhessä! Piti äsken varmuuden vuoksi vähä talletella ituja, jos tuleeki odottamattomia esteitä kyläillessä.
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

Yhteistyössä