<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3



THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 9.9.2012



Cheer115-..............20.................kp 94/28-65.................yk 8
Naapurin tyttö.........28.................kp 69/29.....................yv 10
miranenn................23.................kp 60/28-?............yk 12/yv 3



Hydrangea..............26.................kp 29/26-?....................yk 7
kaiku<3.................22..................kp 24/32......................yk 5
miss_piggy..............31.................kp 24/30........................yk 4
Babyfever1..............26................kp 23/32-37..................yk 11
maimai83................28.................kp 22/27-33..................yk 3



empp.....................21..................kp 19/30-35...................yk 5
Dana-....................28..................kp 18/28.....................yk 15
Fiinaliina................22.................kp 15/?...................yk/TJOT 2
Vilijonkka...............26................kp 13/29-35...................yk 7
Niiu.......................25.................kp 11/27-31...................yk 2



emppuli83.............29.................kp 7/28?...................yk 3 (4)
Henrietta-.............25.................kp 4/38-49....................yk 1
Lullaby89..............23.................kp 3/31-36.................yk 12
eläväinen..............19.................kp 2/30........................TJOT
Marpa...................23.................kp 2/23-31....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
Shih
An-nie
Angela88
Skooby
AnniSofia
AnniMu
iloksi
Pamsu*
Satuh83
Tnya
felina
Dremming
Lilly-
pöppinen
-jannica-
jenninoora





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2160869-esikoishaaveista-plussanneet-2011-2012-a/

horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Viimeksi muokattu:
Huomenta tytöt! Ilokseni (kyllä luit oikein :) ) huomasin äsken, että vessassa pyyhkiessä paperiin tuli hieman rusehtavaa vuotoa. Olisko se täti sieltä sittenkin tulossa! Tänään kp 29 ja dpo 14. Kierto olisi ensimmäistä kertaa kun vuosi sitten (8/2011) pillerit lopetin järkevissä lukemissa ilman lääkitystä! :) Jään seuraileen tilannetta ja kertoilen listanpäivitysasiat myöhemmin. Oliskohan niistä kevään ja alkukesän primokierroista sittenkin ollut jotain iloa. Viime kierto ilman niitä oli 37 päivää ja nyt tulossa joko 29 tai 28 päivän kierto, riippuen siitä aukeeko hanat kunnolla tänään vai vasta huomenna. Ehdin myös testaamaan aamulla negan, mutta mitä muutakaan sillä mun 4 mm limiksellä oliskaan voinu tulla. Se pettymys tuli jo käsiteltyä useaan kertaan tässä kierrossa negoja testatessa, niin nyt ei enää harmita. Päinvastoin, oon iloinen jos vuoto alkaa nyt kunnolla, niin tietää että jatkossa ehkä jotain toivoa on oman kropan toimimisesta! :) Kun vuoto alkaa kunnolla, niin soittelen sitten aikaa aukkariin, niin sen jälkeen päästään suunnittelemaan clomien käyttöä ja inssejä. Olen innoissani! :D
 
Marpa Paihoittelut täältäkin :( Huomasin ensin sut tulleen takas tonne listoille ja heti mietein vaan, että eikä, sitä niin tiovo että ne vuodot ois olleet vaan jotain alkuraskauteen liittyivä. Voimia sinne myös miehelle. Toivotaan, että uusi asukas ois pian tulossa vuokralle pidemmäksi aikaa. :heart::hug:

Hydra hienoa, että täti nyt tekee tuloaan ihan normaali kierron rajoissa.

miss_piggy Toivottavasti et joudu kovin pitkään potemaan lunssaa... Mulla oli pari yötä sitte ihan hirvee vilu ja nukuin oikee kahella täkillä koko yön. Eikä aamullakan vielä ollut kuuma. Viime yönä hain sen toisen täkin taas kaveriks ku kylmä meinas tulla. Mutta ei mulla muuten ole kipeä olo. Paitsi väsymys. Mut tätä väsymystä onkin jo niin pitkään kestänyt.

Mites te, jotka olitte eilen juhlimassa... olikos hyvä ilta? Mäkin sitte oikee kolme sidukka nautiskelin. Saunassa yhen ja sitte poikkesin tossa muutaman talon päässä siskolla, kun heillä oli jokku pienimuotoset bileet. Se porukka läks sitte keskuskaan ja mä lähin kotiin. Mies ja koiruus tulivat vastaan. Piti viel leffakin kattoo, mut sit iski niin kova väsy et mentii nukkuu varmaan siel yhen pintaan. Eilen kolmoselt tuli silloin myöhään (en muista niemeä, mut on tullut moneen kertaan) tai olla leffana tällä kertaa..siitä taxi kuski Veli-Matista, joka eroaa siit naisestaan ja niil on ne kolme lasta. Tuli niin paha mieli. En ol koskaan kattonu loppuun sitä ku se on varmaa joskus tullu sarjana... Niin tuli niin paha mieli, miten kylmä se nainen oli ja miten kurjasti sen miehen elämä lähtee meneen vaikka se kaikkes yrittää! Noh, elämä on, mut kyyneliä tää täällä päästeli salaa mieheltä.
Tänään leivotaan luomupullaa! Saas nähä kuinka akan käy.... Pullan leipomisesta aikaa melkein vuos... Silloin se ainakin teki kauppansa huutaen ;)
 
Kiitos kaikille. Me päätettiin lykätä meidän häitä nyt sitten siihen asti kunnes meillä on se vauva, koska en halua stressiä nyt tähän yhtään enempää ja talouskin keretään saada paremmin kuntoon. Samalla kun kerrotaan sitten molempien vanhemmille että häitä siirretään niin ajateltiin kertoa myös tästä keskenmenosta. Mietittiin, että jos oma lapsi kävisi tällästä läpi niin haluttais tietää ja olla tukena niin kerrotaan sitten meidän perheelle tästä kaikesta.

Olen edelleen sairaslomalla.. jatkettiin ensi viikon torstaihin asti. Tää on hieman terapeuttista tänne kirjotella, koska muuten aina vetäydyn omiin oloihin, jos olen tosi surullinen ja allapäin. Kivut on vissiin aika kovat, koska olen ottanut eilen 2,5g parastabsia ja tänään 1g paratabsiaja 550mg miranaxia ja kivut vastaa edelleen kovia menkkakipuja. Toivon tosissani ettei teidän kenenkään tarvitse kokea tällasta.

Hydrangea Onneksi olkoon menkoista :) Harvoin näin toivotellaan ja tsemppia tähän alkavaan kiertoon.

Miss_piggy Nyt kaikki poppaskonstit käyttöön ettet kovin kipeäksi tule.

maimai83 Voit tulla tännekkin leipoo. Tekisi kauheesti mieli mokkapaloja.
 
miss_piggy
Marpa :hug:

Mulla ei ole onneks kuumetta ollu, mutta lenssu vaan, nokka tukossa ja valuu, ja yöllä on vähän hankala nukkua, kaks tyynyä joutuu olla.
Tilasin muuten netistä tommosta liukuvoidetta Conceive Plus liukuvoide - Suomen kotitesti
otetaan nyt kaikki ihan varman päälle, tuo on halvempaa ku se Pre-Seed, ja vaikka meillä onki käytössä vesipohjanen Klick, niin silti :) Kallistahan tuoki oli mutta tulipahan samalla tilattua r-testejä.
Just huomasin että paikallisessa Prismassa on myynnissä ovistestejä, en oo tähän mennessä nähny niitä täällä missään muussa kaupassa. Hyvä tietää, niin ei oo pakko aina tilailla.
 
Marpa: Voi ei, olen hirmuisen pahoillani teidän puolesta :( Voimahalauksia täältä lähettelen...koita/koittakaa jaksaa! Toivottavasti pian tärppi käy uuden kerran. Mä luulen et toi vanhemmille kertominen on vain hyvä asia...varmasti osaavat olla tukena ja auttavat teitä eteenpäin. Mä kertoisin kyllä myös.

Nam, pullaa Maimai, mäki leivoin eilen mokkapaloja, hyviä tuli. Välillä iskee aina semmonen leipomisvimma täälläkin!

sisko ja sen avokki juuri lähtivät meiltä, oli ihana nähdä. Ovista tikuttelin muutama pv sitte varmuuden vuoksi ja oli kyllä niin hailakka ettei varmaan hetkeen viel tuu..oiskohan sitte taas kp18 tulossa niinku nyt jo 2kk putkeen. Tietty tulee sillon ja ollaan menossa vanhemmille viikonlopuksi juurikin sillon..samat jännät paikat siis hyödynnellä kun viime kierrossaki..toivottavasti sillon ei äiti pöllähtäis paikalle kesken "päiväunien" ;) mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille ja alkavaa viikkoo myös!
 
miss_piggy
Näyttääkö tää teidän mielestä ovisplussalta vai mitä tää on?

Tein tänään huvikseen ovistestin, ja menossa siis kp 24/27... :O Vai voiko terolutit / lievä pco vaikuttaa tohon tulokseen?
 
Vilijonkka viehän Marpalle mokkapaloja ;) Se kaipaili niitä Mokkapalat on kyllä niin hyviä. Mun mies tekee älyttömän hyvii mokkapaloi. Odottelen, josko se niitä joku päivä tekis. Mun ois tarkotus viedä pullaa työkaverille, ku ollaan koiran kanssa ilta lenkillä. Se on kipeenä ja viedään sitte piristykseks.

Miss_piggy kyllähän toi näyttäis ovisplussalta.. Josko se enteilis tulevaa plussaa ;) Muuten en osaa kyllä sanoo mitään. Kivaa, ku käväsin tuolla himotestaajissa niin meinaa iskee itteenkin testaus kuume, mut parempi vielä ootella. Testei olis kyllä urakalla, mut eipä vielä mitään järkee. Eikä ol mitään oireitakaan mistään. Tissit on silleen kipeet että uskon niiden olevan jotain rintalihaksii ...Voisko olla :) Jos oisin vesijuoksuta ne saanut kipeiks.... En tie oikeen. Mut ehkä se on hyvä ettei olekaan mitään suurempii oireit ni pysyy suht nahoissaan.
 
miss_piggy
Mulla ei vaan oo mitään oireita oikein mihinkään suuntaan, ja ovis se ei kyllä ainakaan voi olla ku luulin että nyt ois jo dpo 6 ja jos ei oo tärppi käyny ni menkat pitäs alkaa torstaina :D Mun on kyllä hankala tota ovista muutenkaan oikein tikuttaa tai saada selville ku ei oo mitään erikoisempia oireita, mutta sillon kp 18 sain kyllä sen aika vahvan viivan ovistestiin, ja nyt kp 24. Olettaisin ainaki että taas ois kierto about 27 päivää ku se on nyt pari kertaa ollu noin lyhyt terolutien kans.
No, ens viikolla vois alkaa tikuttelemaan, oon tässä kyllä parit r-testit jo kokeillu lähipäivinä tehdä, huonolla menestyksellä kylläkin :ashamed: Eihän niissä nyt vielä mitään näkyis kuitenkaa.
 
Täällä mukaan liittyy yksi esikoisesta haaveilija. Itse olen 19v ja avomieheni 21v. Yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta ja nyt on pikkuhiljaa alkaa yrittämään meille pientä tuhisijaa. Pillerit jäivät toukokuussa pois ja kierto on palautunut suht normaaliksi. Tän illan oireet viittais ovikseen, peittoja on kyllä heiluteltu nyt muutaman päivän ja varmasti parina seuraavanakin päivänä.

Muuten, voisitteko te selittää vähän tyhmemmälle lyhenteet kp, yk ja dpo? :D

Muuten jään tänne teidän kanssa jännäilemään ja haaveilemaan, plussatuulia kaikille:)
 
Saako tänne liittyä mukaan haaveilemaan :) Eli haaveissa täälläkin esikoinen :) Aktiivista on makuuhuoneen puolella ollut ja ajoitettu aika juuri ovispäiviin. Tänään tuntui outoa kihelmöintiä vatsassa, mutta ajattelin sen liittyneen juuri näihin ovispäiviin. Jostain luin,että nainen voi tuntea myös sen ns. hedelmöittymisen ja kiinnittymisen. En tiedä sitten miten pitää paikkaansa.! Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Hyvät huomenet naiset! Ja tervetuloa pantera ja buffy!

Pantera taitais mennä näin kp=kiertopäivä yk=yrityskerta ja dpo= day past ovulation tai miten se ikinäkään kirjoitetaan. Muistan itekkin olleeni vähän ymmällä noista, mut onneks googelkin kertoo paljon ;) Tsemppiä teille yritykseen! Toivotaan, että ttärppi kävis pian!

ON huoh, eipä mitään tuntemuksia... Hassua, kun niitä ei nyt ole niin on ihan ihmeissään, ku pari edellistä kiertoo meni melkein kokonaan kaikenmoisilla tuntemuksilla. Toki nehän oli kaikki nega kiertoja, mut missä nyt on tuntemukset??? Se olis dpo7 menossa. Mietin uskaltaisko aamulla testata, huomenna siis... Toisaalt tunuu pöllöltä ku ei niitä tuntemuksiikan. Ensin ajattelin, et tää kierto menee ihan jees ja säästyyn hätähousuilulta, mut ei taida onnistuu sit kuiteskaan :D

Mukavaa viikon alkua!

Muoks...

Ai niin Miss_piggy testailitko tänä aamuna?
 
Viimeksi muokattu:
pantera ja buffy, tervetuloa! :)

miss_piggy, muakin kiinnostais sun testailut. :) Mäkin dippailin ovistestejä loppukierrosta ja kyllä niihin viivaa tuli, mutta ei niin vahva kuin kontrolli. Kuulemma ovistesti vois enteillä raskautta, jos viiva vahvempi kuin kontrolli ja sulla kyllä näyttää aika hyvältä. :)

ON: Tylsää. Iloitsin eilen varmaan turhan aikaseen. Eilen vaan lähinnä pyyhkiessä hieman verta, eikä tänäänkään oo vielä hanat auennut, pienen pientä tiputtelua vaan. Mitäköhän tää nyt on... Alkais nyt kunnolla jos on alkaakseen! Hain eilen jo varmuuden vuoksi terot apteekista, mutta en taida uskaltaa niitä nyt ainakaan vielä ottaa, että en sekoita hommaa entisestään. Katsellaan...

Lisäys. Pitäisköhän hakee tänään vielä apteekin oma? Davidin erittäin herkillä oon testannu. Mut kai se viiva pitäis niillä näkyä jo dpo 14? :attn:
 
Viimeksi muokattu:
maimai Mä leivoin kans viimeviikolla pullaa.. taidanki ottaa yhden tuolta pakkasesta :) Mokkapalat on kans tosi hyviä.. Meilläpäin sitä kutsutaan masaliisaks :D

Pantera ja buffy Tervetuloa mukaan :) Lisäys vielä tohon kun kyselit lyhenteistä. KP on siis kiertopäivä ja kp1 aletaan laskemaan siitä päivästä kun menkat alkaa. YK voi olla myös yrityskierto, joka aina siis menkkojen alettua muuttuu yk1:stä yk2:een jne.. Ja dpo, ovulaatiopäivä on aina dpo 0. Jos tikuttaa ovista ja saa oviksen tikkuun niin se on dpo-1. Toivottavasti tosta ymmärsi ees jotain :D

ON Tais mennä tääkin kierto harakoille.. Ovista en enään eilen edes testannu vaikka nippailuja vatsassa tuntukin.. Viimekierrossa oli ihan samat tuntemukset eikä sitä ovista tullut. Sen näkee sitte keskiviikkona verikokeessa, että onko mitään tapahtunut. Muutamassa viimekierrossa mulla on tullu nännit ja tissit kipeiks, mut nyt ei tunnu ainakaan vielä miltään.. Eli toiveet ei todellakaan ole korkeella tän kierron suhteen..
 
Pantera ja Buffy tervetuloa minunkin puolestani. Olkoon visiittinne lyhyt ja ytimekäs.

Soittelin YTHSlle tuossa ja sain ensi viikolle tupla-ajan gynelle ja katotaan, että olisiko kohtu tyhjentyny jo silloin ja saan sitten käydä tätä asiaa läpi sen gynen kanssa. Ja katotaan onko vermeet oikeilla kohdilla, kun gynellähän kävin papassa silloin 1.5vuotta sitten.

Tarjos eka aikaa miehelle, mutta jotenkin mun päähän ei mahdu ajatus, että menisin miehelle avautumaan tästä keskenmenosta tai avaamaan jalkoja sinne, vaikka kuulemma mies gynet on varoivaisempia..mutta sain sitten kuitenkin ajan naiselle.

Soitin myös neuvolaan ja se tätsykkä pahoitteli kovasti ja rohkas heti vaan uuteen yritykseen.

Loppuis tää kaikki jo. Sori kova omanapaisuus.

Tsemppiä kaikille kaikkiin testailuihin!
 
miss_piggy Paranemisia sinne!! Itsekin vähän pelkään, että tarttuuko miehen flunssa takaisin minuun. Toivottavasti tuo ovistesti tietäis tulevaa plussaa r-testiin vaikka vielä negaa onkin näytellyt :) +++++

Pantera ja buffy oikein paljon tervetuloa tänne jännäilemään ja haaveilemaan!!

Mä kans leivoin voisilmäpullia viikonloppuna, pullat on nam. Olen muutenkin sellainen sokerihiiri, että mikään ei voi olla mulle liian makeaa, mitä makeampaa, sitä parempaa :). Täällä on pieni ahdistus ollut taas koko viikonlopun näistä kaikista asioista. Meinaa vituttaa ja ahdistaa kun tuntuu, että viimeiset vajaa kaksi vuotta on mennyt vaan tämän vauvasta haaveilun kanssa, joka päivä päivästä toiseen ja tuntuu että kaikki energia, aika ja tarmo menee tähän eikä niitä riitä mihinkään muuhun asiaan elämässä sitten... huoh...
 
Marpa: mikäli helsingin yths:llä käyt niin siellä on tosi mukava miesgyne...oon kerran ollu sillä rintakyhmyni tarkastuttamassa. Oli tosi mukava, asiallinen ja anto vinkkejä lapsenyrittämiseen (esim. foolihappo yms.). Et jos vielä joskus tarjoovat niin suosittelen häntä kyllä. etukäteen iteki kyllä jännitin miehelle menoa, mut totesin et ihan turhaa :) tsemiä ja jaksamisia!!

Tervetuloa Miuyy :)

Täällä jatkuu oviksen metsästys...
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
lullaby ai sinustkii tulee sairaanhoitaja (varmaan tullut ilmi, mut ei vaan muistanu :D), sama täällä..tai myös terveydenhoitaja :) mulla alkoi just 3 vuosi, et kohta pitäs tääläkin alkaa miettii oppsrin aihetta :/ plaah! ajattelitko suuntautua mielenterveyspuolelle, vai?! :) ja eiköhän se siitä pikku hiljaa valmistu ;) mitä sitä siitä ressaamaan ;)

maimai lauantaina oli oikein kivaa kaverin tupaan tuliaisissa :p mie join pari sidu, vähä boolii ja viinii :ashamed: mut silti ihan hyvässä kunnossa olin! Ajoissa lähdettiin vielä kotiinkin polkee! Miekii katoin eilen sen leffan mikä 9:ltä alkoi, joku "jätä se!" tms. mie taas päästelin lopuks onnen kyyneleitä, kun siinä kosittiin :D mies katto taas vieressä, et voi ei :D Ja peukkuja plussan metsästykseen :p itse yritn kylä sinne ihan loppu viikolle, ellen sit sinne maanantaille sinnitellä testaamatta! :) eikä nyt itseasiassa oo ees ollu mikää hirveen kova himo vielä testailla..onneks :)

Tervetuloa pantera, duffy ja muiyy!!! Tulipas monta uutta samaa aikaa :p kertokaahan kiertopäivät ja iät ja yrityskerrat yms. :) (ellette jo kertoneet)!! :)
Muiyy kovasti onnea myös tuleviin häihin!! :) toivotaan, että sattuisi ihana syyssää teille!

Marpa hyvä, ku jaatte surun perheen kanssa, niin saatte tukea niiltäkin :heart: ja varmaan juu ihan hyvä idea siirtää häitä, ettei tarvii sit ressaa kahdesta noin isosta asiasta samaan aikaa! Toivotaan, että sun kivut helpottuu pian!! :hug:

Vilijonkka onnea oviksen bongailuun ;) toivotaan, et tulis ennen vloppua, ettei tarvis taas kylässä pupuilla :D

miss_piggy mietin ihan samaa, et voisko enteillä plussasta, kun ovistesti näyttää plussaa kierron lopussa ;) toivotaan et näin olis!! :p mut on kyl outoa, jos jo dpo6 näyttäs jotaa.. :O no mut koskaan ei voi tietää ;) peukkuja! Ai enempää et malttanut odottaa testaamisia :D no toivotaan, et kohta alkais tikussa punertamaan ;)

Hydra no johan nyt on, kun ei ota menksut kunnolla alkaakseen :( toivottavasti nyt pian hanat aukeis kunnolla!! Mutta siis suosittelen vielä varmistut testausta, koska oon kuullut vähän kaikennäköistä kommenttia davidin testeistä... :/

Dana tuo on kyllä hyvä, kun pääset verikokeisiin, et oliko ovis vai ei, niin sit ainakin tietää!! Toivotaan, et tulis hyviä uutisia!! :) mut on kyllä outoa, et tupla-clomeilla ei ovista :( möllöä suoraan sanoen!!

ON täällä vaan koitetaan mennä tää viikko niin nopsaa, et sunnuntaina tai maanantaina pääsis testailee :p
 
Heippa vaan taas kaikille :) Niin edellisessä viestissä en muistanutkaan mainita ikää tai muutakaan. Eli minä olen 23vuotias ja poikakaverini täytti juuri 31vuotta. Miehellä edellisestä suhteesta tyttö,mutta kovasti hänelläkin haaveissa pienokainen. Meillä yrityskertoja on neljä, ja peittoa olemme heilutelleet juuri ovispäivien aikaan. :) Emme kuitenkaan ole sterssiä ottaneet asiasta, koska se vauva tulee sieltä jos on tullakseen. Itse olen lähihoitaja ammatiltani ja teen kolmivuorotyötä, joka jokseenkin on stressaavaa välillä. Mies on reissuhommissa, joten viikolla meillä ei yrittämistä ole. Kaikki ajoittuu juuri viikonloppuun! Minun vanhemmilla sisaruksilla kaikilla lapsia joista nuorin on vasta reilun puolen vuoden ikäinen. Eli ei ihme, että itsellä vauvakuume :D
 
miss_piggy
Nyt ois tosiaan dpo 7, jos se ovis ois ollu sillon kp 18. Nyt en oo mitään ovistestiäkään enää viittiny tehä, aattelin r-testiä kokeilla taas tässä huvin vuoks huomenna ja ylihuomenna kun sitten oliskin jo aika tätin vierailun periaatteessa :D
Luin kyllä että joillaki nuo ovistestitki voi näyttää lähes koko kierron läpi jonkun sortin ovisplussaa vaikkei ovista enää oliskaan. Ja kuulemma myös lähellä menkkoja voi ovistesti olla plussaa.
En tiä sitte mutta katotaan kuin käy :p
 

Yhteistyössä