Hakutulokset

1. P

BIC/SWIFT -koodi mistä saan ne?

esim.nettipankista,oman tilien tietojen kohdalta...
  2. P

onko avoimista hakemuksista mitään hyötyä?

kyllä mä olen saanut kaikki työpaikkani avoimilla hakemuksilla,nytkin vakitöissä ja paikka saatu avoimella hakemuksella... kyllä niitä luetaan ja hyödynnetään.
  3. P

Hävettää myöntää. Olen väsynyt jo neljä viikkoa synnytyksen jälkeen!

koita vauvan masuun cuplatonia tms. valmistetta,apteekista. maitohappobakteeria voi kans koittaa,saa apteekista myös tippoina.. noin pienellä ei vielä yö ja päivä rytmiä ole joten ei tee susta huonoa äitiä jos vauva ei nuku yöllä. itseä se toki harmittaa kun ei nuku. sulla hyrrää hormoonit...
  4. P

3-lapsinen perhe; mikä auto teillä?

pökötin tepee.. takana kaukalo ja istuin ja sitten kolmas ihan penkillä istuva. mahtuvat hienosti taakse vierekkäin istumaan.
  5. P

Vastaatteko vapaapäivänä pomon puheluihin

vastaan,yleensä soittaa vain jos työpaikalla jokin ongelma/muutos mikä pitää ilmoittaa myös sille vapaata viettävälle. tosin nyt kun olen ollut saikulla kohta 8kk niin vastaan nytkin puhelimeen,vaikka palaan töihin vasta tämän vuoden loppu puolella kokonaan,jotain mini sijaisuuksia voin tehä...
  6. P

Miksi sinä menit naimisiin?

laki syistä. paperi ja papin aamen mitään muuta,muiden kuin viranomaisten silmissä.
  7. P

Kaveri osti omakotitalon. Nyt kaikki perheen vaatteet lemuavat erikoiselle...

ei kuntotarkastus pakollinen ole,suotava mutta ei pakollinen,mikään laki pakota kuntotarkistusta tekemään..
  8. P

JOULUN KUNNIAKSI: ketju oudoimmista lahjoista joita sinä/lapset olette saaneet

9- vuotias sai tänä jouluna tietokoneen,siis sellaisen lasten 3-6 vee tarkoitetun version. erinlaisia pelejä,tyyliin - opetellaan kirjaimia-.. ei siis oikein osunu tämä,lapsi ihmetteli että mitä hänen on tarkoitus tällä tehä?! toisen mitä sai oli xbox kinetic -juttu,hauskaa tässä se että meillä...
  9. P

Hemmetin cdon!!!

sähköposti tilausvahvistuksessa on postin seuranta numero. ainakin mulla aina ollu! mulla nyt kävi just sillai että tuli kaks pakettia joista toiseen kännyyn ilmoitus,toiseen ei mitään ilmoitusta tullu,postin sivuilta näin sitten paketin olevan mein lähi postissa ja hain sen sieltä. mutta...
  10. P

Kaikkosella lapsia?

ei kaikkosella lapsia ole,edellisessäkin liitossaan kärsinyt lapsettomuudesta...
  11. P

Otti taas lehtimyyjä päähän tänään....

mies ilmoitti olevansa sokea,loppui tilausten tarjouilu. toinen tarjos jotain banbu sukkahousuja,siis naisten sukkahousuja miehelle,firman puhelimeen soitettuna (piharakennusfirma),mies päätti siihen että asiakkaat ei varmaan kauheesti tykkäis jos firman asuina olis raavailla miehillä...
  12. P

Työkkärin sijoitusmahdollisuudet?

soita edes sinne paikkaan,jos se yhteydenotto mahdollisuus on annettu. pomo varmaankin muistaa jos kemiat ei kerta kohdanneet viimeksikään... olet ainakin koittanu.
  13. P

mulla oli kulkemis ongelmia ja sellainen diagnoosi mikä rajoitti työnantajien mielestä mun töitä.. useimmiten. poikkeuksia toki oli. ryssimisellä tarkoitan siis etten olisi voinut kyseistä työtä hoitaa tarpeeksi hyvin ja kerroin sen reilusti työnantajalle. nää tiedot oli kyllä työkkärilläkin...
  14. P

jos se pomo sut muistaa niin ei se sua sinne uudestaan ota... tarkoitan siis että haet sinne "käskyn" mukaisesti ja voit todeta työkkäriin ettei sitten tärpänny. mulla ainakin sillo joskus noi oli sellasia ettei niihen voinu olla reagoimatta,paikat ei sopinu mulle erinäisistä syistä,esim...
  15. P

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

muksut nukkuu toinen omassa huoneessaan toinen isänsä kanssa meijän sängyssä. ite koneella ja samalla katselen telkkarii.. ja vahdin kelloa,että isäntä herää oikeeseen aikaan töihin lähtöä varten.. :)
  16. P

Te, joiden lapset eivät saa jouluna toivelistaltaan MITÄÄN, voisitteko kertoa miksi näin?

juu,se on ainut minkä löysin,liian iso pennulle ja väärä teksti..
  17. P

Te, joiden lapset eivät saa jouluna toivelistaltaan MITÄÄN, voisitteko kertoa miksi näin?

lelun rinnassa on tekstiä eli esim.halaa minua tai olet paras yms. ja ne ei lapselle avaudu jos ei suomeksi ole.. niin ei oikein voi tilata ulkomailta..
  18. P

niin noitahan mainostetaan ihan lasten lelulehdessä joka kotiin tuli,siis noita hugmeez-pehmoja, niitä vaan ei mistään löydy. maahantuojan mukaan pitäis olla cittareissa ja anttiloissa mutta eipä ole ainakaan turun seudulla. netistäkään ei löydy, suomesta siis..
  19. P

meillä toivonut vanhempi vain yhtä asiaa,hugmeez-pehmoa,sitä ei ilmeisesti saa kun en sitä mistään löydä,suomesta siis.. nuorempi ei ole toivonut mitään tai sitten en oo vaan ymmärtäny hään toiveita.. olen kyllä koittanut edes yhden toiveen toteuttaa aina listalta edellyttäen että ne ovat...
  20. P

Masennuslääkkeet ja painonnousu

mulla myös ahmimis häiriö joten se näkyi.. lääkitys rauhoitti totakin ja mulla meni jokunen kk siihen että paino lähti lääkityksen jälkeen laskuun,ekaks nousi ja sitten tasottu ja lähti laskuun kun ruokavalioon tuli jotain muutakin kun herkkuja... :) mulla kaikki ruoka maistui pahvilta ja oli...

Yhteistyössä