Hakutulokset

1. P

Paljonko harsoja/ harsovaippoja kannattaa ostaa?

niin,kyllähän noita harsoja on käytetty vaippoina esim.80-luvulla... :) muovit vaan ja onnea :) meillä ei kestoiltu lainkaan ja harsoja käytettiin lähinnä puklurätteinä,imetyksessä lisäsuojana kun maitoo tuli kauhiat määrät kun toista tyhjennettin. harsoja meillä on varmaan liki 40kpl,ne...
  2. P

Masennuslääkkeet ja painonnousu

mulla ainakin tasoittu paino kun olin syöny jonkun aikaan lääkettä. ota rauhassa,kun vointi paranee jaksat tarvittaessa siis jos omasta mielestäsi tarpeen tehdä painolle jotain.
  3. P

Mitä on siirappileipätaikina?

piparitaikina
  4. P

Facebook nurin?

pääsin,toisella yrittämällä ja toooooooodella hitaasti..
  5. P

Mitä eväitä mukaan sairaalaan? Saako synnytyksen aikana ruokaa?

multa kiellettiin kaikki syöminen toka synnytyksen aikana,pelkäsivät että menee samanlaiseks touhuks kun eka synnytys eli päätty hätäsektioon. tokan jälkeen tuotiin sitten synnärillä huoneeseen jotain syötävää,en muista mitä olin niin tokkurassa lääkkeistä,maistu kyllä! itselleni ei ainakaan...
  6. P

Suola alle vuodenikäiselle

anna lapselle leipää. ei se sitä niin paljon jyystä että vaaraa olis. meillä ainakin on jyystetty kivikovaa näkkäriä kun hampaita saatu,kaks muksuu eikä kumpikaan kauheesti vaikuta kärsineen.
  7. P

Käykö monissa kunnissa terveydenhoitaja kotikäynnillä vauvan syntymisen jälkeen?

paraisilla tuli kotiin hoitsu esikoista katsoo,toka synty sitten noustes täälläkin tultiin kotiin käymään,kolmannen kohdalla en sitten tiiä miten on voin kyllä mennä neuvolaankin kunhan tokan saan jonnekkin siksi aikaa... :) paraisilla ei oikein ollu muutakaan vaihtoehtoa kuin päästää täti...
  8. P

Kuinka usein lapsi hoidossa?

vanhin yökyläilee biolla kaks kertaa kuussa ja satumnnaisesti tättällään lisäksi. nuorimmainen yökyläilee kolmisen kertaa kuussa ainakin isovanhemmillaan ja muutenkin viettää siellä päivähoidossa aikaa. käy lisäksi tarhassa silloin tällöin,vanhempi jo koululainen. nuorimmaisen kohdalla...
  9. P

Näin tänään jotain järkyttävää.........

kaikkia linkkejä ei pidä avata!!:headwall:
  10. P

Liberon pistekaupan tuotteista kysymys!

eiköhän se ole kantoliina..
  11. P

Lääkärinlausunto vakuutusyhtiöön, kuka maksaa sen todistuksen?

ei kyllä meillä koskaan ole kukaan lääkäri hakenu lapsivakuutuksesta mitään meidän puolesta.. hakevat kyllä omat kulunsa pois ja teille tulee siitä ilmoitus että lapsen vakuutuksista on tälläinen haettu ja korvattu.. mutta jos haluatte itse jotain rahoja takaisin niin itse teidän pitää...
  12. P

Mitä tässä voi tehdä? kyse koulukiusaamisesta

kyllä erityislapsenkin saa kiusaamisen lopettamaan,vaatii vaan hiukan enemmän. kokemusta kolmelta vuodelta kohta,lapsi erityinen. koulu ja vanhemmat yhteistyössä. voi kyllä alakoulussa ollaan ihan yhtä julmia,ei se ole iästä kiinni. oli lapsi sitten minkä ikäinen vaan oleellista on se että...
  13. P

Pidetäänkö teitin lasten koulussa pikkujoulut?

mein poika vie lahjana sellaisen pulmalelun,puisen pienen makso 3€. vei viime vuonna saman tyyppisen. luokka on myös erityisluokka,mutta olivat porukalla sitten ratkoneet pulmalelun arvoitusta. saaja oli lopulta ollu tyytyväinen,kun ei se lelu sitten oikeasti ollutkaan niin tyhmä.. poika sai...
  14. P

mitä väliä sillä on minkä ikäinen lapsi on?
  15. P

Mitä tekisit, jos Sinulle kävisi näin?

luottaisin. mun mies juttelee fb:ssä joskus ex-vaimonsa kanssa mukuloiden kehityksestä tai päivän säästä. en pidä pahana asiana.. ei siis yhteisiä lapsia heillä..
  16. P

yhteys rehtoriin jos ei vaikutusta niin sitten koulutoimeen ja aina vaan ylemmäs kunnes alkaa jotain tapahtua. mun mutsi joutus joskus menemään ihan kunnan johtajan puheille asti räksyttämään kun koulussa ei puututtu mun kiusaamiseen vaan opettaja hyssytteli kokoasiaa,vaikka monesti näki kun...
  17. P

ulosotto?

muu laina kyseessä,firman mentyä nurin,lainat otettu omalle nimelle. täytyy nyt sanoa etten tarkkaan tiedä miten se vaikuttaa mutta ymmärtääkseni se suurentaa suojaosuutta hiukan. meillä tosiaan on firman nurin menemisen takia ulosotossa maksuja,joten en tiedä onko sillä vaikutusta...
  18. P

Mitä tuumaisit jos miehesi

jos muistais niin järkyttyisin erittäin suuresti... se ei muista mun,enkä mä muista sen,tai muistan mutta väärin päin. lasten syndet kun muistaa niin homma ok.
  19. P

ulosotto?

ei muuten oo suojaosuus mitään 1100€/kk. meillä kaks lasta suojaosuus reilu 700€/kk... meillä myös pankkilainaa joka vaikuttaa suojaosuuteen.
  20. P

Kipuilua loppuraskaudessa

tyks?

Yhteistyössä