Hakutulokset

1. P

Touhula, pelikuutio.

bingo,muistipeli tms. kauheen huonosti tacticin sivuillakin tosta.. suurennuslasi-toiminnolla sai hiukan paremmin näkyviin,mutta en tunnista pelejä siis muita kuin noi bingo ja muistipeli/hassut perheet
  2. P

Touhula, pelikuutio.

siinähän on kuva vieressä missä pelit näkyy....?!
  3. P

Raskaana ollessa äidin tuntemukset vauvan sukupuolesta?

ekasta mukulasta olin sata varma että on tyttö,näin ennen synnytystä untakin siitä että tyttö on,ultra ei paljastanu mitään.. nooh,hätäsektion jälkeen heräilin siinä ja kyselin vauvaa,kätilö ilmoitti pojan voivan oikein hyvin,minä vänkäämään että ei ei mulla on tyttö.... joo,olinhan mä...
  4. P

Onko keneenkään vauva joutunut

ikä ratkaisee mikä testi käyttöön,nykyään pienimmiltä otetaan verikoe. ja kahden mukulan kanssa labrassa ravanneena voin kertoa että se puuduterasva on sitten ihan viho viimeinen pienellä lapsella.. inhoavat sitä myös labrassa,se kun hävittää pienestä pulleasta kädestä sen viimeisenkin...
  5. P

Mistä kysyä työtodistusta, kun firma meni konkurssiin 6 v. sitten ja työdistukseni on kadonnut?

sitä tuskin saa enää mistään. firmaahan ei enää ole,joten kuka sen sulle kirjottais? ainoa tapa varmaan on se että otat kopion työeläke otteesta jossa näkyy sun olleen siellä töissä ja aika... ja tietty peität muut ei oleelliset työnhaun kannalta olevat tiedot.
  6. P

Kuinka nopeasti saa tulokset virtsa-ja klamydianäytteistä?

virtsa parin päivän päästä viimeistään ja klamydiaa saa odotella viikon. viljelyt määrää tulosten tulon,ei riippuvainen mikä labra tekee..
  7. P

raskaushuimauksesta ja muusta

mulla ollu nyt kolmisen viikkoa samaa mutta tohon lisäksi julmettu päänsärky. mä sain lääkäriltä diagnoosin: synnytyspelko. viikkoja nyt rapiat 25. hoitsu osastolla puhu sitten taas hormonaalisesta ongelmasta,eli tää kuuluis raskauteen ja on näin ollen normaalia.. mutta ainahan sä voit...
  8. P

Isä jättää maksamatta elarit, kuinka nopeasti kela maksaa ne?

kela myös perii maksamansa tuen takaisin maksuvelvolliselta...
  9. P

Auton osamaksut, Pohjola Pankki, II-osa?

pankin hallussa,saat kakkososan kun olet maksanut koko auton.
  10. P

Mitäs teidän koululaiset nyt tekevät?

vajaa pari vuotias nukkuu mummilassa täyttä häkää,9v katsoo syksyn säveltä ja kohta kutsuu sitäkin sänky.

Yhteistyössä