Raskaana ollessa äidin tuntemukset vauvan sukupuolesta?

• Viestiketjun aloittaja hii
  • Ensimmäinen viesti
hii
Minulla ei ole aiempien lasten kanssa ollut hajuakaan mistään tuntemuksista että kumpi siellä masussa asustaa..ihmettelin että miten voin olla näin hukassa omien fiiliksien kanssa,kun monet tietävät itse varmasti että kumpaa odottavat.oman fiiliksen perusteella...miksihän mä en tiiä?

no nyt tässä raskaudessa mulla on ollut jonkinmoista mielikuvaa ja tuntemusta kumpaa sukupuolta vauva olisi,uskallanko luottaa siihen? niin?

ultrissa ei ole ainakaan vielä todennettu eikä edes katsottu kumpi vaavi on.

ei sillä että tällä nyt olisi suurenmoista merkitystä,toivon vain tervettä vauvaa,mutta mietin kovasti uskallanko nyt luottaa tuntemuksiini..hmm.

"tiiu"
mulla on ollut kahdessa aiemmassa raskaudessa tosi vahva poikaolo alusta asti ,ultrassa on katsottu etttä poika on tulossa ja poika myös tullut. :) nyt komannessa raskaudessa taas vahva poikaolo,mutta ultrassa sanottiin että tyttö. en tiedä mihin uskoisin ja se jääkin nähtäväksi kumpaasukupuolta tuleva pikkuinen on :)

itse ein ihan luottaisi tuohon tuntemukseeni, koska voi sekoittua siihen että raskaudet niin samanlaisia. luottaisin ultraan mutta nähtäväksi jää ;)

ekasta mukulasta olin sata varma että on tyttö,näin ennen synnytystä untakin siitä että tyttö on,ultra ei paljastanu mitään.. nooh,hätäsektion jälkeen heräilin siinä ja kyselin vauvaa,kätilö ilmoitti pojan voivan oikein hyvin,minä vänkäämään että ei ei mulla on tyttö.... joo,olinhan mä lääketokkurassa mutta mulla meni kolmisen kuukautta ennen kuin sisäistin että muksu on poika.. :)
toisesta mulla ei ollu mitään visioita,eikä veljensä tapaan paljastellu ultrissa mitään. poika tuli ja normisynnytyksen jälkeen totesin vaan että ahaa..
tää kolmas masussa oleva vielä,mun mielestä on tulossa tyttö,on sellainen fiilis,miehen mielestä tulee taas poika. ens vuonna sitten tietää.. tääkin kun ei paljastele itsestään mitään ultrissa..
että mä en ainakaan omalla kohdallani usko pätkääkään sitä mitä mieltä mun fiilis on tästä asiasta..:LOL:

"vieras"
Ekassa raskaudessa oli vahva olo pojasta, ja pojaksi myös osottautui. Tokalla kerralla ei ollu hajuakaan, poika tuli. Kolmannella kerralla oli tyttöolo, mutta se tais olla toiveajattelua, eli poika tuli taas. Mä en oikee usko tohon, et vois olla äidinvaistoa tossa asiassa. Mulla sattu ekalla kerralla vaan säkä. Humpuukia.

Ekassa ei ollut mitään tuntemuksia minulla, Olin vain niin tohkeissani koko raskaudesta, että en varmaan osannut edes ajatella mitään sukupuolia :D

Toisessa oli todella vahva tyttötuntemus, niin vahva, että en edes kaupoissa katsellut kuin mekkoja ja tyttömäisiä vaatteita odotusaikana. Tyttöhän sieltä tuli.

Kolmannessa oli heti niin vahva poikatuntemus kuin vain voi olla. Ultrassa sanoin heti, että tiedän sen olevan poika ihan varmasti ja niinhän se oli :D

"vieras"
Ekassa raskaudessa tosi vahva poikaolo, mutta tyttö tulikin. Tokakerralla tosi vahva tyttöolo ja samaa "ennusti" myös kaveri joka "aina" tietää. No poika tuli. EN todellakaan siis luottaisi, enkä kyllä ole omiinikaan luottanut. Jos sukupuolen haluaa etukäteen tietää, niin sitten kannattaa kysyä ultrassa. Minä en halunnut tietää eikä sillä ollut mitään merkitystä hankintojenkaan kanssa. Samat värit olisin varmasti valinnut vaikka olisin oikeasti sukupuolen tiennytkin.

hii
no juu.oon kyl todennut et mä en osaa fiilistellä kumpi tulee,joten jätetään asia sikseen ja kysellään sitten ultraajan arvioita:) heh. onhan siinä arvailussakin aina 50% mahdollisuus niin äidillä kuin muillakin osua oikeaan:)

tahtoisin kyllä nyt vaan olla tällä kertaa oikeassa olojeni suhteen sillä...meillä on vaan toista sukupuolta lapset ,mutta ehkä vaan toivon niin paljon toista sukupuolta niin se vaikuttaa tuntemuksiini..entiä.ei sen välii:) turha pohtia,odotan ultraa:)

hellsbells
Ekassa raskaudessa ei ollut mitään fiiliksiä, ultrassa sanoivat että poika ja siihen luotin , poika tuli.
Tokassa en halunnut tietää kumpi tulee, olin sitä mieltä että poika. Tyttö tuli.

Yhteistyössä