Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Gallup
Meillä lapset just heräsi kun alapuolella alkoi puhelu ja 2 kerrosta alempaa aloitettiin rumpujen soitto.

Millaiset ääliövanhemmat ostaa rummut/rumpupelin kerrostaloon missä on paperiseinät, jossa kuuluu puhekin läpi?

*niin väsynyt tähän*

Poika horisee sängyssään. Ei siis ole vielä nukahtanut. Itse istun sohvalla kone sylissä. Arvon tässä kattoisko vielä jotain ohjelmaa ja jos niin mitä?

Ja joo, kasin jälkeen ei tarttis mitään metakkasoittimia soitella.

Viimeksi muokattu:
Molemmat tytöt nukkumassa. Tai esikoinen vielä välillä yskii, joten taitaa olla hereillä.

Mies pelaa pleikkaria ja minä tässä. Kohta siirrytään lepäämään, flunssan kourissa pitkästä aikaa.

"katkis"
Poika viestittelee kavereiden kanssa, mies tekee eväitä, koira kerjää hänen vieressään ja minä koneella. Kohta on päästävä nukkumaan, on ollut pitkä päivä.

Mies on Oulussa.
Teinipoika on yön Vaasassa tyttiksellään ja lähtee aamulla ajelemaan koululleen.
Teinineiti ja lainatytär koristelevat keittiössä pipareita. Lainatyttären poikaystävä avitti äsken, mutta on nyt hakemassa liiteristä polttopuita.
Tytär 7 v ja poika 5 v makoilevat vintillä pedissä ja katselevat Toy story kolmosta.

Minä kirjoittelen pikkuhiljaa yhtä lehtijuttua ja palstailen aina välillä.

:)

muksut nukkuu toinen omassa huoneessaan toinen isänsä kanssa meijän sängyssä. ite koneella ja samalla katselen telkkarii.. ja vahdin kelloa,että isäntä herää oikeeseen aikaan töihin lähtöä varten.. :)

"Quu"
Tyttö kattoo disneyltä jotain elokuvaa, mies laittaa takaan puita ja mä odottelen, että leivät pomppaa paahtimesta, että pääsen pistämään iltapalaa nassuun. Kani seisoo takajaloilla jääkaapin edessä ja odottaa niin ikään iltapalaa sekin.

meillä
Esikoinen nukkuu, sippasi kesken illan, kun viime yö meni oksennellessa. Kuopus purkaa vielä energianrippeitään sängyssä, kun on jo parantunut, ja joutunut olemaan sisällä koko päivän. Mies oksentaa, minä pesen pyykkiä minkä kerkeän.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;27675685:
Esikoinen nukkuu, sippasi kesken illan, kun viime yö meni oksennellessa. Kuopus purkaa vielä energianrippeitään sängyssä, kun on jo parantunut, ja joutunut olemaan sisällä koko päivän. Mies oksentaa, minä pesen pyykkiä minkä kerkeän.
Jaksuja :hug:

Me katsotaan miehen kanssa myytinmurtajia. Mä tosin vain toisella silmällä. Tylsiä aiheita.
Muksu nukahti hetki sitten.
Kissat jonottaa iltapalaa keittiössä. Koska ilmeisesti palvelu ollut huonoa ja niiden äsken saama ruoka ihan väärää ja käyttökelvotonta.

"Milli"
Mä nökötän takkatulen äärellä läppäri sylissä. Lapset nukkumassa, jotta heräävät ajoissa kouluun. Mies löhöö sohvalla ja katsoo Unicef Tanssii Tähtien Kanssa. Minunkin huomio kääntyi kun Leppilampi alkoi laulaa ;)

Yhteistyössä