Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Makailen sängyssä imettämässä vauvaa tarkoituksena saada tämä nukahtamaan mutta nyt näyttääkin että nukkumisen sijasta seuraavaksi keskitytään seurusteluun. :)

Mies ja isommat muksut katselevat olkkarissa iltafilmiä minkä jälkeen on pikkuväen aika käydä nukkumaan.

"JJJ"
Mies laittaa lapsia nukkumaan, koirat pierevät meidän sängyssä kilpaa (voi olla ettei tarvii meikäläisenkään huomenna miettiä ripsarin laittoa, sen verran on tujua tuoksua....), ja minä pesen eteisen seiniä... siis ihan kohta jatkan jahka saan tämän "piipahdukseni" piipahdettua tässä koneella.... :D

Istun lasten makuuhuoneessa säkkituolissa koneen kanssa ja odotan että noi nukahtais. Tai että pienempi nukahtaisi, niin isomman voisi jättää itsekseen nukahtamaan. Kärsin nyt siitä, että päivällä olin laiska äiti ja nautin hiljaisuudesta enkä jaksanut herättää lapsia päikkäreiltä tarpeeksi ajoissa :ashamed:

Mies tekee alakerrassa koneella töitä, ja koira taisi lähteä iltapalalle alas.

Uunituore viisvuotias tais juuri nukahtaa pikkusiskonsa kanssa hektisen synttäripäivän mietteet mielessään. Mies katsoo nauhalta salibandyn MM-finaalia ja minä lepuutan työhuoneessa istuskellen rankan kokkaus-, kattaus-, leikitys- ja raivauspäivän kipeämiä selkää ja jalkoja.

Klo 22.48 kaksi lapsista unten mailla, mies selailee kanavia, välillä kuuluu jalkapallon selostusta, esikoinen käy näköjään taas kerran viivytystaistelua nukkumaanmenon kanssa...***kele. Minä tässä kuten kuvasta näkyy.:vampire:

Mies ja lapsi lähtivät töihin/päiväkotiin, minä yskin keuhkoista limaa ja hörpin teetä, telkusta tulee Huomenta Suomi, kissat nukkuvat mun takana sohvan selkänojalla. Kohta vaatetta päälle yökkärin sijaan ja valmistautuminen lääkäriin...

Esikoinen nukkuu vielä, ootan koska heräis kun kauhee köhiminen kuuluu. Kuopus herätti mut aikasiin ja kävi ite nukkumaan kun sai äitin hereille :) Kuuntelen siis neidin kuorsausta ja istun koneella. Maksoin laskuja ja nyt mietin mitä sitä söis aamupalaks :) Jotai herkullista :)

"vieras"
Mies on Oulussa.
Teinipoika on yön Vaasassa tyttiksellään ja lähtee aamulla ajelemaan koululleen.
Teinineiti ja lainatytär koristelevat keittiössä pipareita. Lainatyttären poikaystävä avitti äsken, mutta on nyt hakemassa liiteristä polttopuita.
Tytär 7 v ja poika 5 v makoilevat vintillä pedissä ja katselevat Toy story kolmosta.

Minä kirjoittelen pikkuhiljaa yhtä lehtijuttua ja palstailen aina välillä.

:)
Teillä kuulostaa aina olevan niin kotoisaa :)

[QUOTE="vieras";27677159]Teillä kuulostaa aina olevan niin kotoisaa :)[/QUOTE]

Välillä sitäkin.
Ja välillä kaaottista tai tylsää.
Ihan niin kuin luullakseni useimmissa perheissä.

Nyt parhaillaan teinineidit pukevat päälleen kasvojaan, 7 v sorkkii aamupalaansa, 5 v nukkuu ja minä ryystän kahvia koneella. Vien nuo autolla kouluilleen kohta ja ja jatkan sitten viisivuotiaan kanssa asioille kaupunkiin.

Pyykinpesukone hurisee ja ehdin saada tuon lastin kuivuriin ja uuden kiertämään ennen lähtöä.

:)

lucifer
muksut katsoo touhukamuja, ite lorvin tässä koneella ja yritän saada työkaveria kiinni ilmoittaakseni etten tule tänään töihin. päiväkotiin soitin tunti sitten. tiskaamaan pitäs ruveta ja keittää toinen pannu kahvia.

"Kana"
Juon kahvetta, taitaa olla menossa jo kolmas muki. Mies töissä. Pitäis jaksaa lähtee tekemään lumitöitä ja ruokkia linnut. Ja auto kaivaa tuolta hangesta, voi olla että muistan väärin, että ajoin sen tuohon liiterin kupeeseen kun nyt siinä kohti on vain iso kasa lunta :D

kohta syödään
Esikoinen päiväkodissa, pienempi pelaa ipadilla. Itse teen meille ruokaa, samalla tässä keittöllä läppärillä. Pyykkikone hurisee ja on muuten ihanan rauhallista ja hiljaista. Nautin!

Yhteistyössä