Miss Universum-kisojen jatkot täällä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
yksi monista:

"kansallispukukierros", oikeiden kansallispukujen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä. Suomi kohdassa 18:50.
Vaikka asussa varmasti olikin syvällisempi kaunis idea naurahdin hieman kun yhden maan edustaja, en muista mikä Etelä-Amerikan maa, kaivoi vielä sen nukenkin syliinsä nostaen sitä osana performanssia. Ja siis muutenkin näytti kuin olisi pukeutunut johonkin asuun jossa oli melkein kuin koko teatterin lavastus taustoineen pelkässä puvussa viidakkoteemalla😂. Siis Matildan olisi pitänyt vetää tommonen samanlainen performanssi päälle. Vielä olisi voinut soittaa vaikka yhden naisen orkesterilla säkkijärvenpolkkaa haitari kädessä ja huuliharppu suulla isänmaallisesti jossa yhdellä jalalla olisi iskenyt tahtia rumpusetillä. Tuohon suuntaan ne puvut on menneet 😁 Ne on melkein humoristisen övereitä. Toki muutama kauniskin poikkeus.

vierailija
En kyllä ymmärrä miten miss Tanskan överi kansallisasu liittyi viikinkeihin,mitä se jotain selitti somessa. Joku sanoi että se näytti liittyvän enemmän riikinkukkoihin. Tanska oli ainakin ymmärtänyt tehtävän juonen oikein kansallisasun perusteella. Suomessa monesti tehdään omaa juttua eri kisoissa, ehkä se vain kuuluu kansanluonteeseen.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
En kyllä ymmärrä miten miss Tanskan överi kansallisasu liittyi viikinkeihin,mitä se jotain selitti somessa. Joku sanoi että se näytti liittyvän enemmän riikinkukkoihin. Tanska oli ainakin ymmärtänyt tehtävän juonen oikein kansallisasun perusteella. Suomessa monesti tehdään omaa juttua eri kisoissa, ehkä se vain kuuluu kansanluonteeseen.
Viikinkikotka.

vierailija
Harmi, etten tajunnut hankkia mitään kisaevästä täksi yöksi. Ymmärrän mainoksista ja selostuksesta joka kolmannen sanan. Pitää ladata taas FilmOn-app ja alkaa katsoa jotain telenovelaa jakson päivässä.

Minä olen opiskellut italiaa ja muutenkin hulluna sekä italialaiseen ruokaan ja yhteen jos toiseen italialaiseen. Koska kielet ovat sukulaisia keskenään, ymmärrän jonkun verran.

Harmi, etten tajunnut hankkia mitään kisaevästä täksi yöksi. Ymmärrän mainoksista ja selostuksesta joka kolmannen sanan. Pitää ladata taas FilmOn-app ja alkaa katsoa jotain telenovelaa jakson päivässä.

Minä olen opiskellut italiaa ja muutenkin hulluna sekä italialaiseen ruokaan ja yhteen jos toiseen italialaiseen. Koska kielet ovat sukulaisia keskenään, ymmärrän jonkun verran.
Espanjaa kannattaisi opiskella Suomessa laajemminkin. Espanjaa äidinkielenään puhuvia (486 miljoonaa) on enemmän kuin englanninkielisiä (380 miljoonaa)!

Yhteistyössä