Hemmetin cdon!!!

• Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti
ketuttaa
Tilasin joululahjaksi tuotteen, jossa taattiin toimitus jouluksi tilaushetkellä. Eipä ole tullut edes ilmoitusta että olisi lähetetty eteenpäin ja niiden sivujen mukaan pitäisi lähetysnumero tulla ostajalle. "Kiitokset tilauksesta" viesti kyllä tuli ja ihan sujuvasti veloituspuoli on hoitunut.... Postiauto huristi just ja eikös ollut laatikko tyhjä. Prkl minä niin arvasin tämän! Minä vilukissa olin ajatellut viettää koko päivän sisällä, kait se on laitettava auto lämpiämään ja tuonne 25 asteen pakkaseen vauvan kanssa mentävä. Joo ei harmita ei....

"veera"
Me ollaan cdonilta tilailtu muutamia kertoja. Tilauksesta toimitus paikallisen postin hoidettavaksi kestää yleensä 4-5arkipäivää, plus matka tänne suomeen, ja sitten oma postilaitoksen kirjeiden lajitteluaika,,,

"perseennuolija"
[QUOTE="jeh";27739443]Sanon vaan sen että 60 % cdonin cd-levyjen kansista on rikki perille saapuessaan. Ja ilmaiseksi saa uudet, mutta niistäkin on 60 % rikki :)[/QUOTE]

?Onpas sullakin sitte käyny huono tuuri.
oon tilannu siellä reilusti yli 20 dvd:tä ja cd levyjä ja kaikki aina ihan ehjiä.

[QUOTE="jeh";27739443]Sanon vaan sen että 60 % cdonin cd-levyjen kansista on rikki perille saapuessaan. Ja ilmaiseksi saa uudet, mutta niistäkin on 60 % rikki :)[/QUOTE]

onpa sulla käynyt huono tuuri, me ollaan tilattu cdonilta kymmeniä levyjä, kännyköitä ym. ja aina on tullut nopeasti ja ehjänä perille.. Olisikohan teillä vähän kovakouraisempi postinjakaja, joka vaan ottaa ja runttaa kaiken postin... Kannattaa valittaa myös postille asiasta.

"hmmm"

jep, juuri näin.

ketuttaa
Joo kun sieltä omilta sivuilta ei löydy muuta kuin tilausnumero, ei mitään että olisi lähetetty tai lähetysnumeroa yms. Ei osaa nyt postiakaan siis syyttää. Kait tässä on uusi lahja käytävä ostamassa :(

"hmmm"
onpa sulla käynyt huono tuuri, me ollaan tilattu cdonilta kymmeniä levyjä, kännyköitä ym. ja aina on tullut nopeasti ja ehjänä perille.. Olisikohan teillä vähän kovakouraisempi postinjakaja, joka vaan ottaa ja runttaa kaiken postin... Kannattaa valittaa myös postille asiasta.
Mä tilasin kolme cd:tä, näistä kahden kannet oli rikki, sain tilalle kolme ntyhjää koteloa (siis niitä kahta rikkinäistä varten), kaikki kolme olivat rikki, valitin taas ja lähettivät 5 koteloa, joista yksi oli rikki. Eli tyhjästä 8 kotelosta 4 rikki.

ketuttaa
Ja kun kyseessä on vielä elektroninen vekotin niin ei pääse sillä että hakisi cd:n Prismasta. Enhän minä niiden teknisiä eroja osaa vertailla että ostaisin jonkun toisen mikä alkuperäinen pyyntö oli. Kiva saada aattona kortti "saat ehkä tämän lahjan, tosin takeita ei ole että sitä ollaan koskaan lähettämässä..." :D Äh jotain pakko keksiä tilalle ja saa tuo lafka palautuksena härpäkkeensä jos se ikinä saapuu edes! Kiva vielä kun maksoin heti verkkopankin kautta niin montakohan vuotta niitä rahoja saa odottaa takaisin.

oho
Mä tilasin pari viikkoa sitten laskulla ja paketti tuli ihan muutamassa päivässä. Olen huomannut monesta muustakin firmasta, että paketti tulee nopeammin, kun tilaa laskulla.

Tilattu on useita kymmeniä tuotteita, ovat olleet 100% ehjässä kunnossa saapuessaan.

"vieras"
Minä en postinkantajaa varsinaisesti syyttäisi, vaan postin isoja harmaita säilytyslootia. Ei siellä ison nipun pohjalla jutut ehjinä säily. Yhden lastenlehden tilauksen lopetin, kun kylkiäiset oli aina hajalla. Uuden kyllä lähettivät, mutta sekin oli yhtä runtussa.

sähköposti tilausvahvistuksessa on postin seuranta numero. ainakin mulla aina ollu! mulla nyt kävi just sillai että tuli kaks pakettia joista toiseen kännyyn ilmoitus,toiseen ei mitään ilmoitusta tullu,postin sivuilta näin sitten paketin olevan mein lähi postissa ja hain sen sieltä.
mutta paketti koodi löytyy tilaus on lähetetty sähköpostista!

Khimaira
Mua kanssa vituttaa tällä hetkellä ko CDON :kieh:

Luvattiin toimittaa ennen joulua. No, he ovat toimittaneet ennen joulua- mutta se ei tule asiakkaalle ennen joulua. Olisi ehkä voinut olla sekin tieto siinä, tai siis omaa hölmöyttä kun ymmärsin tuon "toimitus ennen joulua" ei tarkoita että tilaajalle asti :headwall:

Kyllä vituttaa.

Khimaira
sähköposti tilausvahvistuksessa on postin seuranta numero. ainakin mulla aina ollu! mulla nyt kävi just sillai että tuli kaks pakettia joista toiseen kännyyn ilmoitus,toiseen ei mitään ilmoitusta tullu,postin sivuilta näin sitten paketin olevan mein lähi postissa ja hain sen sieltä.
mutta paketti koodi löytyy tilaus on lähetetty sähköpostista!
Jos tilaat pelin, cd:, tms. niin siitä et saa mitään lähetystunnusta, koska lähettävät sen kirjeenä...Jolloin se ei ehdi enää jouluksi. Paketin olisi voinut vielä noutaa huomenna postista, mutta kirjeet makaavat postissa ensi torstaihin saakka..

Yhteistyössä