VaimeaValas
Huoh. En jaksaisi, enkä edes haluaisi valittaa näinkin turhasta asiasta mutta kyllä se vaan mua vaivaa. Aloin masennuslääkkeitä syömään muutama kuukausi sitten. Psykiatri kertoi kyllä, että painoa tulee varmasti muutama kilo, mutta sehän ei haittaa koska bmi mulle oli 19. Siinä mielen tilassa ajattelin, että ihan sama kunhan olo kohenee. Olo onkin nyt huomattavasti parempi! En vuosiin ole voinut näin hyvin, mutta kun katson peiliin mieliala laskee. Painoa on tullut sen verran, että bmi on nyt 23, vielä siis ihan normaali. Mutta mua ahdistaa olla näin suuri. Ahdistaa ihan tosissaan. Psykiatri oli sitä mieltä, että jos lääke muuten sopii ei kannata lähteä vaihtamaan ennen kuin jos painoa on tullut sen verran, että bmi on ylipainon puolella. Miten mä nyt pääsen tämän painoasian yli? Tiedän, että tärkeintä pitäisi olla muu vointi. Tiedän, että en vielä edes ole ylipainoinen. Tiedän, että pitäisi vaan nauttia olosta joka on parempi kuin pitkään pitkään aikaan. Mutta silti. Onko muilla kokemusta?