Hakutulokset

1. T

Kokemuksia yksin synnyttämisestä?

Eli haluaisin kokemuksia teiltä, jotka olette syystä tai toisesta synnyttäneet ilman tukihenkilöä tai miestä mukana. Itsellä se tilanne, että miehestä ei ole oikein koko raskausaikana ollut tukea, pikemminkin päinvastoin, ja kahdessa aiemmassa synnytyksessä en ole kokenut saavani häneltä...
  2. T

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet syyskuussa***

Hei! Kiitos kamalasti teille kaikille kauniista ja lohduttavista sanoistanne. En minä ollutkaan ihan kokonaan tätä palstaa jättämässä, vauvan huonoista uutisista kuultuani tuntui vain että mitään muuta ei ajatuksiin mahdu, enkä osannut mistään muusta alkaa kirjoittamaan. Olemme hakeneet...
  3. T

Hei ystävät! Turhaan en rakenneultraa jännittänyt. Pienellä oli hyvin moni asia kunnossa, mutta saimme myös huonoja uutisia vauvastamme. En halua alkaa niitä täällä internetissä ruotimaan, koska en halua tulla tunnistetuksi, ja muutenkin arveluttaa kovin paljon omista ongelmista kirjoittaa...
  4. T

Onko kukaan raskautunut tuhruilusta huolimatta?!

Hei! Minä olen kärsinyt tuhruvuodoista varmaan koko aikuisikäni, ja kaksi lasta olen saanut, sen jälkeen kolme keskenmennyttä raskautta, ja nyt odotan jälleen, viikkoja 21. Tämän raskauden alussa minulla oli tuhruvuotoa silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja luulinkin niiden alkaneen...
  5. T

Heips! NullPoints, kiitos kovasti uudesta pinosta! Hienoa että on teitä aktiivisia jotka ottavat aina homman hoitaakseen. Mulla se ei taitais onnistua, saattaa mennä päiviä etten ehdi perehtyä näihin juttuihin... :ashamed: 2-vuorotyö, työn vuoksi reissaava mies ja koululainen ja 5-vuotias...
  6. T

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

Hei rakkaat kanssaodottajat!! Tervetuloa uusille, Snowball, Nirtsu ja lotta-75! Onnea hirmuisesti kaikille plussasta! :flower: :flower: :flower: Täällä on jo viikkoja flunssan kanssa taisteltu, jokainen vuorollaan ja nyt näyttää että jo toista kierrosta mennään. On sitkeää lajia tämä...
  7. T

TAMMIKUUN TOIVOT syyskuussa

Iltaa! sefille sanoisin että älä suotta noin raskaasti ota sitä ettei sukupuoli selvinnyt, eihän ne koskaan voi ultran perusteella sitä ilmoittaa 100% varmasti, vain kromosomitutkimus kertoo varmuudella. Siis vaikka oisivat nähneet vaikkapa että tyttö tulee, niin itse en ainakaan siihen voisi...
  8. T

TAMMIKUUN TOIVOT elokuussa

Heipsis mammat! Täällä myös yks Serranon perhe -fani, on muuten huippu sarja, hauska mutta myös hyvä, siis laadukas. Ettei pelkkää komediaa kuitenkaan. Vähän vain meni maku kun ÄITI kuoli, siis Lucia. :'( Piti kyyneleitä vuodattaa niiden jaksojen aikaan... mutta hyviä on sen jälkeenkin...
  9. T

sirts varmasti vaikutti jos herkuttelit makealla ennen neuvolaan menoa. Mulle sanottiin että edes tuoremehua ei kannata juoda ennen neuvolakäyntiä, saattaa antaa väärän hälytyksen eli siis näkyä sokerina pissassa vaikkei mitään ongelmia sokereiden kanssa oikeasti olisikaan. Mutta tekee varmaan...
  10. T

Irtis :flower: :flower: :flower: Onnea hurjasti pikkuprinssille ja vanhemmille!!! Tsemppiä myös kaikille muille... Terveisin nykyisin niin kovin laiska kirjoittelija (loma loppu ja työ vie kaiken voiman) Tuuliska 19+1
  11. T

Rouva Pikkumyylle lämmin lohtu :hug: Aika parantaa haavat, niin se vain on vaikka kliseeltä kuulostaakin. Uusi raskaus vie ajatukset pois surusta kohti iloisia asioita, heti kun vain henkisesti olette siihen valmiita. Tuuliska 18+5
  12. T

sef Koitappa jumpata niitä alapään lihaksia, lantionpohjajumppaa aloittelet varovasti ja päivä päivältä vähän lisäät, tai ehkä ei ihan joka päivä kannata aluksi jumppailla. Minulla on myös just noita alapään kipuja, tismalleen samalla lailla kylkeä kääntäessä tekis mieli parkaista kun sattuu...
  13. T

Voi Lumi-Marja, noinko siinä kuitenkin kävi. :hug: Harmi juttu tosiaankin. Voimia kovasti teille! Ihanaa että sulla on tuollainen mies, taitaa olla täysillä mukana vauvahaaveissa. Etsi ja löydä onnen aiheita nyt perheestäsi, kuulostaa tosiaan että niitä sieltä löytyy. Frizzantelle...
  14. T

En ehtinytkään vielä nukkumaan ja täällähän oli kysymys mulle... :D miracle, minulla oli pitkittynyttä veristä vuotoa rv 9, ei kovin runsasta mutta kuitenkin. oisko 4. vuotopäivänä huomasin että vuodossa oli paha haju, otettiin verikokeita ja tulehdusarvot koholla, silloin myös lääkäri teki...
  15. T

surul-linen, luepas täältä tietoa: http://www.verneri.net/yleis/tietoa-odottajille/raskauden-seuranta/perustutkimukset-neuvolakaeynnillae/vasta-aine.html Muista ennen kaikkea että ongelmat rh-:n takia ovat hyvin harvinaisia. Minulla myös veriryhmä A Rh - ja joka synnytyksen (2 kpl) ja...
  16. T

aurinkoenergiaa superhyperonnittelut pienen Lauri-pojan syntymän johdosta! Ihanaa, että koitos on vihdoin ohi ja saatte nauttia pikku nyytin olemassaolosta. Kaikkea hyvää teille! Tsempit ja :hug: mymmyryylle vielä. On teillä ollut rankka kokemus. Toivottavasti pääset tänne pian...
  17. T

Toiveelle liikkeistä. Minulla nyt 16+6 ja olen muutaman viikon ajan tuntenut just sellaisia muljahduksia, en läheskään päivittäin mutta aina silloin tällöin. Odottelin niitä "perhosen siiven kutituksia" mitä muistan edellisistä raskauksista tunteneeni, mutta niitä en ole tuntenut, vaan suoraan...
  18. T

Eliisalle minultakin suurensuuret lämpöiset onnittelut!! :flower: Ja tietysti pikkuneidille ja koko perheelle. Ihanaa, että olette jo tuossa pisteessä. Ja synnytyskin kuin unelma! Nyt nauttikaa pienestä prinsessastanne kaikki täysin rinnoin! :heart: :heart: Tuuliska ja Pieni 16+3 :heart:
  19. T

Hei pitkästä aikaa! Olen ollut laiska kirjoittamaan, lueskelen kyllä teidän kuulumisia mielenkiinnolla. Kiva lukea noita uinti ym. galluppeja! Tännehän on tullut roppakaupalla uusia palstailijoita, ihanaa! Lämmin onnentoivotus teille kaikille, Muumiska, Riine, Danjuska, Rouva Pikkumyy...
  20. T

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Minäkin olen koko päivän ollut apealla mielellä mymmyryyn tilanteen takia. Voi ystävä kallis, voimia teille surun keskelle, koittakaa jaksaa. Teillä on raskas aika edessä, mutta vielä se päivä varmasti paistaa teidänkin elämäänne. Jos jaksat jossain vaiheessa niin käy kertomassa meille mitä...

Yhteistyössä