Voi ei Rouva Pikkumyy......
Olen niin pahoillani!!!
Antakaa tosiaan itsellenne aikaa toipua tästä kaikesta. Katse tulevaisuuteenpäin sitten kun oma olo tuntuu siltä....
Mä raskauduin enkelin synnytyksen jälkeen 5kk kuluttua, ja se meni kesken rv 5+6. Keskenmenon jälkeen odotettiin yhdet menkat, ja sen jälkeen yritettiin uudestaan, ja raskauduin ekasta kierrosta.
Olihan se keskenmeno kamala kokemus
mutta toivuin siitä nopeasti. Koko ajan ajattelin ettei tämä ole mitään verrattuna esikoisen menetykseen,
joten sen takia pääsin nopeasti jaloilleni
Tottakai olin surullinen ja murtunut, ja kaikki samat tunteet kävin läpi mitä esikoisenkin aikana, mutta km:n jälkeen ne menivät kuin pikakelauksena.
Esikoisen aikana jokainen ajatus ja tunne saattoi kestää monta päivää tai jopa monta viikkoa, mutta keskenmenon jälkeen ne menivät todella nopeasti. Haluttiin kuitenkin odottaa ne yhdet menkat ennen uudelleen yrittämistä, ja se aika olikin sitä tärkeää suruaikaa
Surin kahta enkeliäni, ja täytyy sanoa että se aika teki hyvää vaikka kamalaa se olikin. Pahin oli se tunne ja pelko, etteikö me ikinä saada elävää vauvaa...?
Keskenmeno oli shokki, koska en ollut osannut kuvitellakkaan että sellaisen saisin
Tottakai mielessäni oli se joka naisen pelko keskenmenosta, mutta silti en osannut pelätä sitä niin paljoa, ainoastaan pelkäsin tulevaa rakenneultraa. Kukaan suvustani ei ole saanut keskenmenoa, joten tuntui epätodennäköiseltä että minäkään sellaisen saisin...
Vaan halusi elämä näyttää taas nurjan puolensa...
Toivon kauheesti voimia ja jaksamista teille
Tulethan kertomaan kuulumisiasi kun jakselet
Olet ajatuksissamme
Nimra: Uskon että kyllä se ennenaikainen synnytys ilmoittaa itsestään kipeinä suppareina, joidenka takia pääsisit lääkärin tutkittavaksi josta taas nähtäisiin onko paikat auenneet. Hyvin herkästi lääkärit määräävät tuollaisissa tapauksissa lepoa, ja supistusten estolääkettä. Pahimmassa tapauksessa ottavat osastolle makaamaan
Onhan näitäkin tapauksia että synnytys käynnistyy tai pitää tehdä hätäsektio jonkun komplikaation seurauksena, mutta yritä olla liikoja murehtimatta
Äidin huoli vauvastaan, hänen terveydestään ja selviämisestään on ihan normaalia, mutta liikoja ei saisi alkaa pelkäämään ja stressaamaan
Kyllä mullakin kävi mielessä monesti rv 24+ jälkeen että mitäs jos tämä syntyykin hirmu paljon aiemmin...
Mutta hokasin ettenpä oikein voi itse
asiaan kauheesti vaikuttaa
Nuo pienen hetken kestävät kipukohtaukset ovat ihan normaaleja. Kyllähän ne säikäyttää
mutta jos ne ei kestä kauaa eikä ole vuotoa niin no problem!
Kiitos
Tinkatar kannustuksesta ja ihanista sanoistasi
Frizzante: Joo jotenkin tuntuu että pikkujätillä on joku projekti meneillään tuolla yksiössään
Oi kuinka mahtavia uutisia, että rakenneultrassa kaikki hyvin!!
Hienoa, hienoa!!
Onnittelut!!
Mulla sama juttu, että jos virtsarakko on täynnä, niin harkkasuppareita tulee herkemmin.
Sähän oot jo kohta puolessa välissä!!
Miten musta tuntuu että sä kirit mua koko ajan...?
Miikkis: Täytyy ens viikolla tehä noi viimeiset ostokset kun mies ehtii mun kans kaupoille. Samalla käydään ostamassa vaunut. On ollut niin hankala mennä vaunuja kattelemaan kun se liike menee kiinni klo: 17 aikaan ja mies tulee töistä klo:18 aikaan, ja lisäksi ajomatkaan meiltä vaunukauppaan menisi tunnin verran...
Parina sunnuntaina ollaan käyty tuolla isommassa kaupungissa mm. huonekaluostoksilla, mutta silloinhan se vaunukauppa on kiinni
Toi nimenhuuto on hyvä juttu
Tinii näkyy ainakin olevan kahdessa paikkaa...
Eli sivun yläosasta sen saakin poistaa
Oma iso napa: Eilen tuli kipeitä suppareita 7 kipaletta. Välillä tuntui että pikkujätti tosissaan rehkii jotain tuolla masussa... Tosi kipeetä jotkin liikkeet ottivat. Mitä lie se siellä puuhaa...?
Luinkin sitten jostain rv 34:n juttuja, ja siinä oli että vauva on nyt ihan kohdunseinässä kiinni, joten äiti tuntee jokaisen vauvan liikkeen. Yöllä olin ihan varma että pikkujätti hyppii hyppynarua tai tekee muuta urheilullista, tuli sen verran isoja liikkeitä
Mä oon kauheen hajamielinen, unohtelen asioita ja puhun mitä sattuu. Onneksi ei töissä tarvitse olla - tulis varmasti annettua pikkuisen vääriä lääkkeitä vanhuksille
Meillä on nyt kylppäriremppa meneillään,
joten ollaan pari viikkoa ilman suihkua ja saunaa. Käydään sitten pesulla vanhempien luona ja mökillä
Mies sanoikin, että kumpa nyt kuukauden verran pikkujätti pysyisi vielä yksiössään, että saataisiin tuo kylppäri + kodinhoitohuone + keittiö rempattua, niin sitten olisi lupa tulla maailmaan
:MyAngels ja pikkujätti rv 33+1 (ultra rv 33+3)