Hiiiiiii!!!!!!!
Onnea
Tinii!!!
Niin ihanaa!!!
Eliisan ruusunnuppukin on niin ihanan suloinen
Miikkis kyseli tästä meiän rempasta
Kyllä yläkerta pitäis (eteinen, wc, suihkusaunatilat, kodinhoitohuone, keittiö, olkkari ja 3 makkaria) valmistua niin että 3-4vkon kuluttua pitäis olla kaikki valmiina
Alakerta valmistuu sitten myöhemmin, sillä ei niin pidetty kiirettä kun ei tarvita tilaa vielä niin paljoa
Alakerta on siis samankokoinen kuin yläkerta.
Oi kun ihana lukea
Luminian koiranpennusta
On ne vain niin suloisia!
Onnittelut
Mellulille nyytistä!!
Rouva Pikkumyy: Voi jestas,
mä jaksan kyllä ihmetellä miten sä pysyt ylipäätään pystyssä kun on noin matala verenpaine
Olethan tosi tosi varovainen
ettet vain pyörry johonkin yksinäsi
Onnittelut
Toivelle puolivälin saavuttamisesta!
Sitten kun rv 30 menee rikki, se on yhtä mahtava fiilis, ellei jopa mahtavampi
Tuosta kuvan laittamisesta, mä lataan sen aijaalle, ja sieltä kopioin pienen kuvan osoitteen tänne. Niin kuva tulee suoraan, jos nyt oikein muistin että se oli pieni kuva... Näin muistelisin
Hieno masukuva sulla, kuten myös
Nullpointsilla
Frizzante: Noista harkkasupistuksista, mulla niitä on tullut rv 18 lähtien, ja meilläpäin niistä ei anneta saikkua, ainoastaan kipeistä suppareista. Mulla alkoi noita harkkasuppareita tulemaan sen yhen työtapaturman jälkeen ihan mahottomasti kipeitten suppareiden lisänä. Harkkasuppareita tuli jopa yli 10 tunnissa, ja suurin osa tuli istuessa tai maatessa. Kannattaa laskea paljonko niitä tulee, ja mainita neuvolassa
Mulla sekä nuo harkkasupparit että muutamat kipeet supparit saivat kohdunsuun aukeamaan sentin verran
Eli täysin vaarattomia ne ei ole jos niitä tulee älyttömän paljon.
Täältä lähtee iso hali sulle!
Orchid: Ihana vauvamasu sulla!
Sähän oot jo kohta puolessa välissä raskautta,
tosi mahtavaa!
Aurinkoenergiaa: Ihana kuva Lauri-pojasta!
Mymmyryy: Ei kirjoituksesi todellakaan häiritse täällä
Hirveästi vielä toivotan sulle ja perheellesi voimia...
Kärppis siellä vain huilailee
Hyvä ettei kirkasta verta ole enää tullut!
JJ-t: Onnittelut ultrauutisista!! Meillä näkyi vauvan alku sykkeineen rv 6+5 ja lääkäri sanoi että on 80% mahdollisuus että kaikki menee hyvin, ja sitten on se 20% mahdollisuus että ei mene.
Yritä olla luottavainen
Danjuska: Mäkin jäin melko nopsaa kiinni raskaudesta työkaverille. Hän sanoi mun kasvojen hehkuvan
Tervetuloa
Tinkatar!!
Pahoittelut menetyksistäsi
ja onnittelut plussasta!!
ON: Tänne on tullut väsy...
On se jännä miten olotila voi heitellä näin nopsaa! Viime viikolla puhkuin energiaa ja intoa niin etten malttanut paikoillani pysyä, ja nyt tuo sänky vetää kyllä kovasti puoleensa
Eilen oli neuvola, ja siellä kaikki ihan hyvin.
Hb oli viime kerralla 124, mutta nyt 134!!
Neuvolantäti kysyikin olenko syönyt marjoja, ja vastasin että oon syönyt mustaviinimarjaa suoraan puskasta, ja kiisselinä ja mehuna, joten rautaa olen saanut
Enkelin aikana hb alkoi laskemaan tosi aikaisessa vaiheessa, jänskää ettei tässä raskaudessa ole tarvinnut vielä rautatabuja napsia
Verenpaineet oli sitä normaalia rataa 110/68 ja kohdunpohjankorkeus oli kasvanut sentin viikossa,
eli nyt oli 29cm
Painoa oli tullut järkyttävän makeanhimon seurauksena 590g viikossa, mutta se on ihan hyvä kun viime kerralla painonnousu oli vain 70g/vko. Kokonaispainoa on tullut nyt tasan 11kg
Neuvolantäti sanoi että enemmänkin saisi tulla kun lähtöpaino oli vähän matalahko, mutta kyllähän tässä vielä ehtii
Pikkujätin syke oli 130-145 ja kovasti piti taas doppleria monottaa ja nyrkittää
Synnytyksestä oli puhetta, täti kyseli miten asian koen ja mitä siitä ajattelen kun on kaksi edellistä raskautta mennyt miten on mennyt... Kerroin suoraan että pelkään ihan hemmetisti synnystä. En sen aiheuttamaa kipua, vaan sitä että ei tälläkään kertaa saada elävää vauvaa syliin
Pelkään sitä hiljaisuutta mikä siellä salissa taas vallitsee jos syliini nostetaan taas enkeli, kuin sikeää unta nukkuva lapseni...
No pelkopolia hän sitten alkoi suosittelemaan...
Kerroin että esikoisen synnytys on paljon mielessä varmasti senkin takia, että emme saaneet sairaalassa synnytyksen jälkeen minkäänlaista keskusteluapua, ei mitään. Kovasti meille tyrkytettiin sairaalapappia ja psykologia ENNEN synnytystä, mutta ei mitään synnytyksen jälkeen. Olen katkera siitä että yleensä normaalien synnytyksien jälkeen käydään kuulemma kätilön kanssa synnytys keskustellen läpi, käsitellään se kokonaan, vaan ei meille sellaista tarjottu, ja mielestäni olisimme sen ansainneet ja todellakin tarvinneet...
Jotenkin sitten tuo esikoisen synnytys
pyörii mielessä käsittelemättömänä, ja siten lisää pelkojani tulevaan synnytykseen
No joo, tulipas nyt avauduttua oikein kunnolla, anteeksi
Anyway, lupasin miettiä pelkopoli-asiaa ens neuvolaan saakka, eli pari viikkoa tässä on aikaa. Katotaan mihin suuntaan ajatukset menevät...
Nyt täytyy alkaa syömään, pikkujätti meuhkaa niin lujaa masussa, että taitaa hänellä olla nälkä
:MyAngels ja pikkujätti
rv 32+5 (ultra rv 33+0 POKS!)