Hellurei ja terveisiä neuvolasta! :wave:
Kaikki oli hyvin, tosin hB-tulos tulee huomenna, kun niillä on se pikavehjehärveli rikki. RR 96/68 eli salmiakkipussi kouraan, mutta mulla on muutenkin aika alhainen, siksi en siitä huolestunut.
Vähän mua tosin huolettaa, että pitääköhän taas alkaa rautaa vedellä, kun oon ollut niin poikki taas viime aikoina. Juurikin sitä Kärberpuudelia -mikälie- rautalitkua mäkin tarkoitin, kun yritin sitä pahvipurnukkaa selitellä viime kuun ketjussa. Nimeä en vaan muistanut, enkä muista nytkään. Pahaa kuin synti, mutta kai sitä vois tilkan aamuisin hörpätä, kun maha ei kestä noita pilsuja.
Meidän neuvolassa on ultra, tosin vanha, mutta ihan ok. Eka aina kuunnellaan sykkeet, nyt oli 150-162, aamujumppa kesken. Kurkattiin sitten uä:lläkin ja kovasti tyyppi hötkyili siellä. Ihana. Ensi viikolla siis sitten se rakenne ja mä sekoan ennen joulua, jos en saa selville, kumpi sieltä tulee. Mä oon niin malttamaton. Kaikki-mulle-heti-nyt! Siitä sitten könysin pöydältä pois ja taas se viiltävä, jumiuttava kipu selässä. Terkka totesi, että issias vaivaa. Höh, mä oon kärsinyt tosta ihan tosissani ja kun olen selkäkipuja valitellut, niin ei mua oikein oo tosissaan otettu. Nyt se kipu tuli sitten siis ihan sopivasti, kerrankin. Jos tavallinen tukivyö ei auta, niin terkka lupasi laittaa lähetteen apuvälinevuokraamoon, mistä saa vähän "järeämmät aseet" kuulemma.
Nyt olen kotona, kun iski armoton flunssa ja kuumetta pukkaa. Lähdin eilen kesken päivän töistä. Ei tule vanhuus yksin :snotty: Sainpa vielä ukkelilta synttärilahjaksi liukuestemattoa rappusiin, etten sitten villasukkineni ison mahan kanssa tule talvella alas. No okei, oli siitä puhetta ollutkin, että sellaista tahtoisin, mutta synttärilahjaksi :headwall: Tuli sieltä sitten illalla toinenkin lahja.. varmaan itsesuojeluvaistoa on miehellä vielä sen verran jäljellä =)
Nukkumisen vaikeudesta joku kommentoi: mulla on tyyny polvien välissä, niin se tuntuu auttavan mua. Ei paina sitten päälimmäinen lonkka mahaa lyttyyn.
Maha mulla olikin vähän iso, sf-mitta 16 cm. Viime raskaudessa en päässyt kertaakaan siihen normi-viivalle vaan olin joko alakäyrällä tai jopa sen alapuolella. Painoa ei kuitenkaan ollut tullut 3 viikossa kuin 700g, joten ei hätää. Kaikkinensa olen kuitenkin normipainon alapuolella vielä kilon. Oli vähän sitä pahoinvointia alussa..
Mä tein jo päätöksen, kun täältä aiemmin jo luinkin vinkkiä. Ei oteta äitiyspakkausta, kun on esikoiselta kolmen vuoden takaa kaikki tallella + isot kasat kaikkea muuta. Turvakaukalo on vaan lähtenyt kiertoon ja on käytössä tällä hetkellä, joten sellainen uusi sitten niillä rahoilla ostetaan, myös imetystyynyn haluan. Viimeksi mulla oli ja se on ihan must! Eikä vaan sellainen pötkylä vaan sellainen "u"-mallinen. Ihan ehdottomasti käytetyin turhake se oli esikoisella ja kun siihen tottui, niin haluan taaskin. Myöskin sitä hyödynsin istuma-harjoittelussa. Se kun oli takana (ja u-mallisena myös sivuilla), sai kersan lykättyä siihen väliin ja siinä se istua könötti hyvin. En tainnut muistaa mainostaa tätä tuolla edellisessä ketjussa, kun näitä kyseltiin.
Jep.. laitanpa leffan pyörimään ja käperryn soffalle niistämään. Hyviä vointeja kaikille! :flower:
Anne 19+1