Helou!
Paljon sitä tulee tekstiä pienen ajan siällä
Anar: Hyvä että kaikki oli kunnossa! Varmasti sitä säikähtää tuossa tilanteessa!
Onnea ihanista ultra kuulumisista! :flower: Itse saa vielä odotella 10.9 saakka, eikä silloinkaan saa tietää kumpi tulee :/ On tosin alkanu jännittää et onko kaikki kunnossa vauvalla... En tiedä miks mut jotenkin oon ollu pelokkaampi nyt tän odotuksen kans kun mitä kahden aiemman kans yhteensä!!
Raha-asioista on ollu puhetta. Me eletään melkolailla kädestä suuhun, ja siks aionkin kestoilla ja tehdä soseet itse. Säästöä siinä kertyy niin paljon et kannattaa.
Talo- ja autolaina on pistetty yhteen samaan syssyyn ja kuukausilyhennys on suhteellisen pieni. Ainoa mikä tuottaa ongelmaa on lämmityskustannus, meillä kun on öljylämmitteinen huusholli!
Mutta, niinkun
Johjo ja Andie sanoi, ihanaa olla silti muksujen kans kotona!
Sisi: Mä en kykenis kattoo yhtään synnytys videota! Ne on jotenkin aika rankkoja, vaikka olen ollu kaverini mukana synnyttämässä niin se ei silti ollu yhtään niin paha kun videoiden katsominen, mikä on aika huvittavaa oikeastaan...
Sulla oli kans pelkopolille meno? Saako udella mistä pelko on tullu?
Mä kans odottelen aikaa pelkopolille, ihan hermona jo tänään kun ei aikaa ole tullu! Iskee paniikki |O
haidi84 Mulla on kans hillitön neulakammo! Menee taju heti jos nään et jotakuta pistetään, eikä mulle eka synnytyksessä saatu tippaa laitettua kun suonet karkas heti kun neulan näin. Siinä jäi kätilökin ihmettelemään.
Neuvolasta oon aina saanu puudutuslaastarin ennen verikokeeseen menoa kun ei siitä muuten mitään tule, ja Hb otetaan aina silloin tällöin, ei vältämättä edes joka toinen kerta kun neuvolassa käyn!
Sirts Mulla kans supistelee, aluks vähemmän mut nyt on taas koko pvän tullu suppareita. Ne ei ole niitä menkkakivun tapaisia, muttei ihan kivuttomiakaan ole... Tai no, ei sillai kipeitäkään mut epämiellyttäviä. Mies on huolissaan asiasta, ja niin olen kyllä minäkin nyt kun
cruella kirjoitti et kohdunsuu oli auennu. Nytkin tän kirjoittelun aikana on tullu parit supparit... Mulla on lääkäri 1. pvä niin täytyy pyytää et tsekkaa tilanteen varmuuden vuoksi!
Potkuja täälläkin tulee ihan kiitettävästi. Mieskin tunsi ne toissa päivänä, oli aika otettu ukko :heart: Neuvolassa vaan meinas et istukka saattais ollakin tos edessä kun istukan äänet kuului niin selvästi kun sydänääniä etsi. Aika vaimeita nuo monotukset onkin ollu kun muistelen tytön odotusta. Silloin oli viikkoja 16+ kun mieskin tunsi ne.
Mutta juu, anoppi on tulossa kahville niin lähden sitä keittelee.
MrsO & Eelis 19+1