Me ollaan
oltu yhdessä öö... reilut kymmenisen vuotta, josta siis tuloksena tuo 9v ja 6v poika ja nyt tämä kohta tuleva tulokas
naimisiin mentiin vuonna 2001.
joku kyseli et miksi tehdään
suunnitellusti sektio, mulle siis tehdään ja on tehty noista molemmista pojistakin, siitä syystä, että mulla on diabetes ja nyt tietty kun nää 2 on syntyny leikkauksella niin ei ole kait epäilystäkään et tää kolmaskin syntyisi.
mä en oo ikinä edes kuullu tosta
pikkuhaikara-lomakeesta, eli täällä ei taida ainakaan olla käytössä
itku on edelleen herkässä ja nää
tunnekuohut :headwall: hyvänen aika, kyllä hermot on niin kireellä et huhhuh, mäkin säälin tota mun miestä aina välillä kun ihan tahtomattaan tulee sille ärjyttyä pikkujutuista, hyvin se on ne kyllä ottanu onneks! muiden kanssa yritän kovasti purra hammasta, mutta välillä sitäkään ei pysty :ashamed: mä rupesin itkeen lauantaina kun pojat jäi sukulaiselle yöks ja mieluusti oisin ne tuonu kotiin, mutta teki niillekin ihan hyvää päästä vähän "tuulettumaan" joskus...
mulla on kauhee stressi tosta
painonnoususta, sitä ei onneks vielä oo tullu kun se kolmisen kiloa, mutta kun painoo on ennestäänkin jo, niin ei tarttis tulla yhtään, täytyy vaan yrittää liikkua, vaikka jaksaminen on vähän niin ja näin, mutta nyt tulee toi juoksumatto hyvään saumaan, siinä olkkarissa voi rauhassa köpötellä telkkaria kattellessa niin äkkiä tulee muutama kilometri käveltyä. Kunhan tässä lomalle jään niin sitte meinasin, et alan käydä uimassa, vaikkei sitä kait kauheesti varsinkaan viimesellä kolmanneksella suositellakaan. Ruokahalu on mullakin kasvamaanpäin
ja tärkein:
kävin tänään äitipolilla ja sisätautipolilla kontrollissa, kaikki hyvin ja vaavilla painoarvio huimat 730g, lekuri totes, että ihan hyvänkokonen kaveri on... köllötteli pää alaspäin ja lääkäri totes, että on varsin vilkas lapsi
(juu mä tiedänkin sen jo, aika muikeita potkuja tulee välillä ja tuntuu et välillä on koko maha ihan solmussa kun poitsi harjottelee siellä potkunyrkkeilyä
)
flunssa on vaikuttanu mun sokereihin siihen malliin, et ne on nyt saatava ihan tosissaan ruotuun, ei sinällään mitään paniikkia vielä, mutta hienosäätöö vaille
foxilady ja poitsu rv 24+4