Joku kyseli syntymäpainoarvion antamisesta näin aikaisin.
Se 4D-ultra antoi sen 3,5 kg:n painoarvion.
Bruno arvioo sen vielä kohdun muotoa tunnustelemalla,vertaamalla ed. lasten painoon ja vaikka mitä.
Mä nyt oon kuiteski niin pessimistinen,että lisään tuohon painoon vielä 500 gr:aa
En tee enää sitä virhettä,että hyvässä uskossa menen ponnaamaan ulos siroa tyttöä ja sitten sitä saakin taas huomata joutuvansa tekemään töitä oikein urakalla
Eilisaamuna oli se oik.käsittely lasten huoltajuudesta.
Exä:n lakimies rupes sekoilemaan sanoissaan ja änkyttämään,kun (nais-)tuomari oli mun puolella,että olosuhdeselvitys tehdään eli seur. 4 kk:tta tutkitaan toki meidänkin olosuhteita mutta etenkin exä:n luona
Lopulta se sananvaihto meni ihan piruiluksi tuomarin ja lakimiehen välillä.Kunn tuo exä:n lakimies huomas olevansa alakynnessä,rupes tuijottamaan mua ja sanoi olevansa täysin varma,että oikeasti en ole huolissani lapsistani vaan todellisuudessa haluaisin olla vieläkin exä:n vaimo ja rakastankin sitä vielä,en suinkaan uuden lapseni isää.
Kuuntelin sitä huvittuneena ja tuijotin samalla lasten isää,joka pälyili kaikkiin muihin suuntiin istuntosalissa muttei kertaakaan mua :kieh:
Kaiken huippu oli se,että tytöt sai talvilomalla kokeilla ratsastamista sillä tallilla,jossa itse kävin.
Jouduttiin sitten juttelemaan siitä,että ratsastaa pitäisi sitten viiikoittain ja koska välimatkaa on 30 km,se onnistuisi meillä päin vain,jos lapset asuisivatkin meillä.
Tytöt ymmärsi sen ja idea haudattiin hetkeksi muhimaan mutta tämä exä:n lakimies väänsi asian niin,että olen luvannut vanhimmalle tytölle OMAN HEVOSEN,jos hän muuttaa meille!!
Mulla loksahti suu auki
Kun kerroin tuomarille asian oikean laidan,se mulkaisi melko murhaavasti exää:ni ja hänen apuriaan
Noh,nyt lasten asiat tutkitaan ja tytöt oli eilen hyvin tyytyväisiä,ettei isän luona tarvitse enää kauaa pelätä.
Muksut katteli eilen sen DVD:n ultratutkimuksesta ja ruudun ääreltä kuului kaikenlaisia voihkaisuja,kun näkivät siskon pienten varpaiden heiluttelut ja suun mutristukset :heart:
Mutta nyt taas töihin,adios!! :wave:
Pikku Tyttö 25+4