V
vierailija
Vieras
Käy hakemassa suolihuuhtelupussi apteekista ja vedä puoli litraa vettä sisään (takakautta) ennen hoitajan vastaanottoa. Luonto hoitaa loput.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Syö purkkaa ja niele. Se aiheuttaa vatsakipua hetkeksi.
Hoitaja, ja toiseks, en polta joten ei oo tupakkaa ja en aijo syödä tupakkaa, koska siinä on tervaa ja paljon muita vaarallisia kemikaaleja. Ja ei usko ketään, heillä täytyy olla "todiste" jonkin älyttömän syyn takia.
Ota kuumemittari ja hinkkaa sitä johonki peittoon ymsKertokaa miten saan noin 37° pienen lämmön ylle, tai muuten vatsan sekaisin ?
Okei oon 10v myöhäs mut jos nyt joku viel vastaa. Minkälainen huono olo tuli? Niinku mahakipu? Haluisin meinaa kuumeeseenAvaa teepussi ja pistä poskeesi kaikki tai ainakin puolet niistä, mulla ainakin tuli aivan sairaan huono olo n. 2-10min päästä...
Mikäs se todellinen syy on mihinkä sitä laastaria nyt aiot käyttää? Eli miksi?Okei oon 10v myöhäs mut jos nyt joku viel vastaa. Minkälainen huono olo tuli? Niinku mahakipu? Haluisin meinaa kuumeeseen
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.