*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

jospas tännekki naputtelen vähän kun aamulla ei ihan niin aikaista herätystä.

mulle iski tässä illasta ihan kamala pelko että kaikki ei oiskaan hyvin :| suurimmat oireet alkaa helpottaa.. tosin yritän vakuutella että kerta jotain kasvukivun tapaista kohdn seudulla on niin akiken pitäisi kai olla ok.. siis että pikkuinen olisi elossa..

reilun viikon päästä sitten nähtäis miten asiat on.. huolestuttaa vaan..

MyAngles: no jopas nyt jotakin! toivottavasti pikkujätti kääntyy vielä oikeaan asentoon. olen kyllä kuullut pari tapustakin jossa vauva vielä loppusuoralla kääntyy oikein päin. yritä olla liikaa hermoilematta, :hug:

ihania masukuvia Miikkis ja MyAngles! :D

oi, ja Tuttiritarille tyttöä povataan! :D :heart:

meilleppä ei mitään ihmeempää kuulu.. hääasioita järjestellessä ja pojan kans touhutessa.. pojalla energiaa yli oman tarpeen.. (tai sitten mulla reilusti ali oman tarpeen niin tuntuu vaan siltä :LOL: ) joten nukkumaan alkaa tieni viedä.. ehkpä vielä banaanin haen ettei iske yöllä yökkö olo.

Heippa taasen kaikille! Yövuorossa taasen ja on niin hiljasta että ehtii vähän kirjotteleen.
JJ-T oli kaiketi jossain vaihees huhuillut? Muista sut kyllä kuumeilupuolelta, kovasti onnea pikkusesta!!
Nimra Mahtavasti olit saanut painoa alas enne raskautta! Mulla vaan ei ole itsekuria ja selkärankaa ollut painoa tiputtaa, vaikka sellaset 40 kiloa sais hyvinkin tiputta pois kyydistä... :ashamed: Ja kyllä ottaa päähän sellanen oma saamattomuus. Mulla on myös sokerirasitus edessä joskus rv20 tienoilla. Jotenkin olisin toivonut että se olis tehty jo vähän aikasemmin, koska noissa arvoissa kyllä varmaan jotain heittoja on. Ja tietenkään mikään ei estäis noudattamasta jo nyt esim. tota ruokavalioo... Herkkuja kyllä oonkin vähentänyt ja kasviksia lisännyt.
Tuttiritari Millon sulla todettiin sen istukan olevan kohdunsuun päällä ja onko se liikkunut siitä raskauden edetessä? Mulla ultrassa todettiin, että istukka on kyllä takaseinässä, mutta osittain kohdunsuun päällä. Lääkäri kyllä oli sitä mieltä, että se siitä siirtyy pois raskauden edetessä ja mitään haittaa ei asiasta pitäis olla.
Miraclella oli kans mukavia ultrakuulumisia! Éikö vaan ollutkin aika ihanaa kun sen vauvan kuva sinne ruudulle putkahti! Mulla tais jäädä sillon pari sydämenlyöntiä väliin! :heart: Ja tsemppiä häähumuun, muistat olla päivän prinsessa etkä rasita itseäs liikaa! =)
Iltsu-Natsulle kans onnea ihanista ultrakuulumisista!
MyAngels voi teidän pikkunen on vielä päätänyt kääntyä. niinkun muut onkin täällä maininnut niin luotetaan siihen että pikkunen vielä kääntyy takasin oikeeseen tarjontaan enne h-hetkeä! :hug:
Miikkikselle onnittelut äippäloman alkamisesta!!
Niin ja teillä kummallakin, Miikkis ja MyAngels, ihanat masut! :heart:
Irtiksellekin vielä onnittelut pikkuisen maailmaatulosta! :flower:
( . ) Täällä ei sen kummempaa. Oireet, esim. krpapulaolo ja kuvotus tossa jo johonkin hävis, josta olin todella onnellinen, mutta niin vaan palas uudelleen. Ja nyt vielä yövuorot jotenkin pahentaa asiaa. Sunnuntaina myös kävin pyttyä halailemassa :x , mutta se tais johtua jostain vatsapöpöstä, kun oli tuo vatsanseutu siihen malliin kipeä. Onneks meni ohi. Ja onneks muuten ei ole tarttenut enempää oksennella. Mulla on se ykääminen jotenkin niin rajua, että silmien ympäriltä katkeilee pintaverisuonia ja iho on täynnä pieniä verenpurkaumia. Tosi kivan näköstä. Ja mulle tuli myös pyllylihakset kipeeks oksentamisesta!?! :LOL: Aamulla olis neuvola ja NT-ultra. Toi niskaturvotushan kyl katottiin jo siel yksityisellä ja se oli ok, mutta eipä haittaa vaikka se nytkin tarkastetaan. Nyt pääsee tuleva isukkikin pikkusta katsomaan. Ja silti vaikka koitan positiivisesti ajatella, niin aina kuitenkin pelottaa, että jotain ikävää on sattunut ja meille ei maaliskuussa pikkusta synnytkään... Tosi ärsyttävää, mutta kai sitä pelko persiissä mennään loppun asti. :snotty: Mutta sellasta tälläkertaa.
Mukavaa syksyä kaikille!!! :flower:

Riine ja pallopää 12+1

Heipsis!
Työn lomasta taasen kirjoittelen, kun illat tuntuvat menevän niin nopsaan ettei edes koneelle ehdi! Missähän vika. No, onneksi töissä on aikaa :LOL: On se muuten kumma juttu, että alkuraskaudessa päivät matelevat niiiiiiin hitaasti ja sitten ne vain yhtäkkiä alkavat laukkaamaan eteenpäin! Pakko oli tarkistaa viime viikolla ihan kalenterista, että onko ihan oikeasti jo viikot 18+ vai vasta 17+.. (Johtunee kyllä tästä hatarasta päästäkin!)
:p

Ihania masukuvia olitte laittaneet, niitä on mukava katsella. Miikkikselle onnea äippäloman alkamisesta. Nyt ajan voi käyttää ihan virallisesti vauvan odotteluun =)

MyAngelsin pikkujätti oli sitten päättänyt alkaa istuskelemaan :( Noh, toivottavasti kääntyy, ja jos ei, niin on sitten niin päin. Kaikkihan sieltä ulos tulevat.. ;) Minulla toinen kaksosista päätti istua jöllöttää ja koska oli se eka tulokas, niin päädyttiin sektioon. Mietin silloin, että hyvä että oli tuo a-vauva joka oli perätilassa, sillä jos kyse olisi ollut b-vauvasta, niin olisi ollut perätilasynnytys. Silloin kuulema katsotaan, että toinen vauva on jo "raivannut tilaa" sen verran, että toinen voipi tulla perätilassa.. Mutta kyllä se olisi pelottanut sen verran, että sektio kuulosti minun korviin silloin hyvältä vaihtoehdolta. Mutta jokaisellahan on se tilanne niin erilainen. Mutta olisi tietysti suonut, ettei teille enää olisi tullut enempää mietittävää loppuraskauteen.

Kivaa, että päivittäjiä on ilmaantunut. Miikkiksellä voi vähän ajan päästä olla muuta hommaa :LOL:

Riinelle tsemppiä ultraan. Kerrohan sitten miten meni.

(.) Tänne ei ihmeempiä.. Huomenna olisi neuvola, ja elättelen toivoa että neuvolan täti olisi vaihtunut :) Ei houkuttele tippaakaan tavata sitä entistä. Rakenneultra alkaa pikkuhiljaa jänskättämään (15.9.). Otin koko päivän töistä vapaaksi, kun tiedän, etten kykene sinä päivänä yhtään mihinkään!

Mukavaa loppuviikkoa!

Luminia 18+5

Nimra
Moiks kaikille :wave:

Iltsu-natsu Onnea hyvin menneestä varhaisultrasta ja sykkeestä :heart:

Miikkis ja Riine Kiitokset laihdutuskehuista - Niitä jaksaa kyllä kuunnella :LOL: , mutta onhan tuota matkaa vielä jäljellä....tosin aikaakin on =) joten rauhassa edetään tässä asiassa. Kyllä tämänkin jo saavutettu tiputus on monien vuosien tulos ettei heti nousis takaisin :whistle:

Riine Joo, laihduttamisen aloittaminenhan käy keneltä vaan ja erittäinkin helposti, mutta siihen oikein motivointi on kyllä todella "raskasta" ja sanotaan näin, että "syyt" motivaatioon ja oman elämän terveellisyyteen pitää olla vahvoja ja halu muuttaa oma elämä terveelliseksi on kyllä sellainen, että ei se hetken mielijohteesta kyllä onnistu :ashamed: Minulla on motivaation tuonut joskus kovinkin monet eriasiat, mutta aina on pysyvää muutosta tullut =) joten iloinen olen siitä. Nyt on taas toki mitä parhain motivaatio !! -> Oma lapsi tulossa niin eiköhän se pistä sitten näille lopuillekin rasvoille liikkeen poispäin kehosta :D ja onneksi meillä on mies, joka viihtyy pihalla ja käy kyllä enemmän pihalla kuin kukaan tuntemani ihminen... harrastellaan valokuvaamista, myrskyjen bongaamista...ja retkeilyä niin siinä on jo paljon sellaista mikä tulee tehtyä vain pihalla :) ja sinne on "pakko" mennä´, jos haluaa ottaa sen vuoden luontokuvan ...ei se oravakaan sisälle lasin läpi juokse :LOL:

Danjuska "Epätoivo" (jos oikea sana) niin iskee varmasti meille jokaiselle jossain vaiheessa.... :$ mutta onneksi siitä kuitenkin pääsee yli, kun ottaa itseään niskasta kiinni ;) tosin niin paljon helpommin sanottu kuin tehty :headwall: Itsekin pitäisi ottaa asiat rennommin, mutta kuten aiemmin jo oon todennut, että elämän kolhut saa ihmisen kyllä araksi ja epäileväksi :| Minulla on ollut itsellä enemmän ja vähemmän noita "kaikki ei ole hyvin-kausia", mutta olen niistä selvinnyt... Onnea vain teille ja suuresti voimia häihin ja raskauteen :D Kyllä se mieli aina jossain vaiheessa taas näyttää sen nauravan ja iloisen puolen :hug:

Omaa napsua vois kans laittaa...

Ihan hyvin täällä menee - ruoka on uudenlaista, mutta ei yhtään sen vähempää tai "pahempaa" kuin aiemminkaan ja ensimmäisen mittauspäivän tulokset olivat hyvät eli arvot pysyi hyvin raja-arvojen alapuolella ja nälkä ei ole yhtään.. se on se "ihme" mikä tuosta syödystä kuidusta tulee :LOL:

Välillähän sitä taas miettii tuota hiljaista asukkia tuolla mahassa, mutta en halua enää stressata itseäni ja ajattelinkin, että nyt kun syö terveellisesti niin ei kai se olekaan niin kamalassa seokerihumalassa :ashamed: koko aikaa ja on siksikin rauhallisempi...ja minusta tuntuu, että on harvoin sellaisessa asennossa, että potkisi suoraan vatsaa kohti... sillä ei enää todellaan massu heilu..

Meinaisin pitää tuota liikelaskentaa eilen, mutta eikös siihen pidä syödä ensin jotain makeaa? Mä kun aloitin sen niin ei tapahtunut mitään ja ruoankin olin syönyt ja juonut (vettä siis) 2 h aiemmin niin ei vauvalla varmaan ollut edes energiaa liikkua...(joskus jostain olen tuon lukenut)...no siinä taas "hädissäni" kopsautin varovasti massua ja heilutin...siellä pikkuisia liikkeitä tuntui joten totesin, että liikkuu -> Ei stressiä ja aloin nukkua.

Nyt aamulla niin muutaman kerran potkaisi kylkiasennossa ollessa ja aamupalan jälkeen sainkin monotusta, vaikka vaisuja onkin, mutta olen edelleenkin tuon asento asian puolella, että se riippuu miten niitä tuntee..ja eihän se vauvakaan aina täysillä touhota, kun ei tosiaan saa aamulla mitää makeaa...kuituja ja maitoa :LOL: (eihän niillä jaksa itsekään "riehua") Yritän nyt siis pärjätä näillä hennoimmilla liikkeillä seuraavaan neuvolaan ellei ne tosiaan kokonaan muuta muotoaan...

Nimra + Vipeltäjä 26+3

Huomenna enemmän asian kanssa tuun takasin... nyt vaa pelottaa, jännittää ja hermostuttaa niin paljon, ettei rajaa. Huomenna on se kontrolli ultra, vauva on viime päivät ollu todella hiljanen eikä sitten auta yhtään tähän olotilaan. Taitaa vaistota äidin stressinpoikasen :ashamed: Huomenna tähän aikaan pitäis olla tiedossa, onko pikkusella kaikki ok ja kumpi siellä köllii =) :heart: sen jälkeen lähdetäänkin shoppailemaan kaikkee pikkusta ja jos tytsy näkyy ruudussa eiköhn sitä vaatteitakin lähde mukaan :D

Huomen illalla sitten palailen ultra uutisten kera :wave:

Hermostunut Orchid ja hiljainen pikku rumpali 18+0 :heart:

Mie tulen pikkuhiljaa tänne puolelle kurkkimaan. Eilen tuli plussa apteekin omalla :heart: LA:ksi antaa joku laskuri 8.5, mutta kaipa se tarkentuu jos/kun asiat vähän etenee... Ikää on 26, esikko (toivottavasti) tulossa, km 04/08. Pelko perseessä ja päivä kerrallaan :whistle:

Minä nousin tossa päiväunilta just. Hitto kun on väsyttäny matkan jälkeen. |O Pakko keräillä voimia kun huomenna on taas töihin meno......... :/
Danjuska Toivotaan et kaikki on hyvin. Hyvin on mullakin vielä muistissa miten ennen kunnon liikkeiden tuntemista stressailin et onko kaikki hyvin. Kyllä se siitä aivan varmasti! :wave:
Riine Kylläpäs sulla on rankkaa tuon pahoinvoinnin kanssa. :eek: Kauhiaa kerrassaan. Onneks sen ei pitäis jatkuu koko raskautta, joten yritä kärvistellä noi vikat viikot tota ihanuutta. :hug: Muute jos tulee noita kirjoitusvirhe jne paholaisia, niin klikkaa tuota "muokkaa" nappulaa, niin voit ottaa noi paksunnokset pois tarvittaessa. Niin jouduin miekin muutaman kerran tekee.........:ashamed:
Luminia Onnee mukaan huomiseen neuvola visiittiin Toivottavasti kaikki arvot on niin kuin pitääkin ja saisit kivan tyypin niitä antamaan. ;)
Nimra Onneksi olkoon hienoista arvoista. Kyllä muakin harmittaa et joutuu kävelee herkkujen ohi, mut sit palautan vaan mieleen etten halua samanlaista raskautta kuin viimeks ja sit taas jaksaa taistella.
Lue vaan mahdollisimman paljon esim netistä ruokaneuvoja jne. Minä lopetin esim aamuisin maidon käytön, kun se kuulemma voi kans nostaa arvoja joillakin. Eli veteen puuroni laitan. Illalla sit otan jogurttia, mut sekin on sokeritonta. Olin niin paha viimeks et luin kaikki pakkausten sisällöt kauppareissuilla. :/ Nyt en oo siihen sortunut, mut vieläkin mielessä kummittelee se...
Muutenkin uunissa laitetaan paljon ruokaa (ei paistamista), tummaa riisiä ja pastaa jne... Sit enemmän vihanneksia ( ei hedelmiä) jne....
Tuosta kaikesta voisin kirjoittaa enemmänkin, mut antaa nyt olla..... :x
Orchid Onnee huomiseen! Kunpa minäkin pian pääsisin ultraan.... :ashamed: Vähä oon kade... :ashamed:
Snowball Tervetuloa joukkoomme odottamaan! Paljon onnea plussasta ja toivottavasti on pienokaisella pitävät tarrasukat jaloissa. Täällä voit ihan rauhassa jännittää. Ollaan tuossa tilanteessa kaikki oltu. ;)
(.) Huomenna on minullakin neuvolassa käynti. Saa nähdä ottavatko painoo tällä kertaa, se pelottaa.... Toivotaan tietty et muutkin arvot ovat normaalit. Sit koneella kuunnellaan sitä jumputusta. Pikkuinen on potkiskellut normaalisti, joten ei sais kauheesti ylläreitä tulla. Toisaalta mistäs sen tietää... :/
Täytyy nyt ruveta siivoomaan kun oon heränny... Perhe vaan sotkee sellaista se vaan on. Eilen mies oli sit tosi auttavainen sen mun purkautumisen jälkeen. Muusta asiasta purkauduin, mut se oli nöyrää poikaa. Pitäisköhän mun ruveta pirttihirmuksi? Hih, hih, jos tuollainen on tulos.... B) Luulen et jos sen tekisin, niin voisin tän babyn yksin sit kasvattaa... :xmas: Eli ei hyvä.

NullPoints ja Tirri 22+6

Onpa hiljaista! Nostetaanpa...

Mähän tunnustin aiemmin, että ainoat vauvahankinnat tein kun tilasin netAnttilasta IHANAT nalle puh pinnasuojuksen ja pussilakana-setin...Edelleen ovat piilossa ja piukasti pakkauksissaan... :| Tänään sitten kolahti postilaatikkoon Vauva-lehden tarjous ja olin rohkea ja tilasin sen! Jos nyt jotain ikävää tapahtuu niin saahan sen aina peruttua/keskeytettyä...Ja sainpa eilen aikaiseksi varattua ajan 4D-ultraan, mutta siihen vielä ikuisuus aikaa...5 viikkoa...
Huomenna lähden rakkaani luo visiitille niin voipi olla etten vähään aikaan pääse tänne kirjoittelemaan! Mutta ensi viikolla palaan back ja luen teitin kuulumiset =) Ihanaa loppu viikkoa kaikille!!! :hug:

Toive81 ja kultu (joka kuulee isukin pitkästä aikaa :heart: ) Mini 22+3

NullPoints Niin siis oksentaminen on aika rankka operaatio mulle jostain syystä, mutta onneks nyt vaan kerran sen homman joutunut tekeen tämän raskauden aikana. ;) Etovaa oloa on kyllä ollut, mutta siihen sitten jäänyt.
Aamulla käytiin ultrassa ja siellähän se pallopää kelli edelleen. Oli vaan pikkasen huonommat laitteet kun siellä yksityisellä, kuva oli aikas epäselvä. Sydämensyke kuitenkin ihan selvästi ruudulla näkyi ja vauvan hahmo. Sormia ym. pienempiä yksityiskohtia ei tolla laitteella saanut näkyviin. Ja oli kyllä muutenkin hyvä, että kävin siellä yksityisella, kun toi terkkarin lääkäri oli jotakin aivan kamalaa! Sen olemus ja asenne oli ihan kauheita, puheesta ei saanut mitään selvää, oli tosi kovakourainen ja hätäinen ja vaikutti todella työhönsä kyllästyneeltä! Tuntu että se ei keskittynyt yhtään siihen mittailemiseen, hätäsesti vaan vetäs ne viivat siihen ja tokas että kaikki kunnossa ja vastaa viikkoja. Jos en olis siel yksityisellä käynyt, niin kyllä nyt menisin tarkistuttamaan... Yhden kuvan anto mukaan ja sekin on niin tumma ja epäselvä että eipä sillä oikeen mitään tee. Onneks sentään TH on tosi mukava ja vauvalla nyt kuitenkin kaikki ok.
Seuraava neuvola olis kuun lopulla ja siellä sitten kuunnellaan sydänäänetkin. Oon nyt sitten ruvennut miettimään sitä kotidoplerin hankkimista... Täälläkin niin hyviä kokemuksia niistä on.
Nyt taas viimeinen yövuoro tällä erää ja taidan pyytää ettei mulle yövuoroja enää laitettais. Olo on tosi kamala, päätä on särkenyt ja jomottanut koko yövurojen ajan, etova olo vaan lisääntyy ja vaikka olenkin saanut kohtuu hyvin nukuttua, niin silti väsymys on tosi kova. Kuulostaa ihan normi raskausoireilta, mutta ovat kyllä nyt yötöiden aikaan selkeesti voimakkaampia ja inhottavampia.

Hauskaa tulevaa vknloppua kaikille!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Riine ja pallopää 12+2

Hyvät huomenet kaikille!
Uskaltauduin tuolta km:n jälkeen kuumeilevista siirtyä tänne!
Menkat on viikon myöhässä, joten viikkoja olis plakkarissa 4+6. Itse laskurilla laskettuna LA olis 8.5. Ikää on 32v. ja kolmatta odotan. Ensimmäinen yhteinen olis mun nykyisen miehen kanssa, hänellä ei ole omia lapsia. Joten kovasti sitä yhteistä pienokaista toivottaisiin. Niin ja keskenmeno oli 1.8 (joten saman tien tulin uudestaan raskaaksi).
Yritän pysyä rauhallisena, mutta välillä pelottaa, että mitä jos menee tämäkin kesken.. Mutta ei auta, kun yrittää iloita raskaudesta ja katsoa miten käy.
Snowball:Sulla on muuten sama LA, kun mulla! :)

Hei,

Varovasti kurkkaan tänne pinoon, ja tämä tuntuu jotenkin oikealta minun tilanteeseeni. Kolme peräkkäistä keskenmenoa(05/07, 02/08, 06/08) takana ja nyt olisi viikkoja 13+1. Np ultrakin oli maanantaina ja ainakin siellä oli kaikki kunnossa. Lasketuksi ajaksi varmistui 11.3.09 ja sairaalana OYS. Mutta ei se pelko hellitä siltikään vaikka pientä toivonkipinää tässä jo on.

Tähän asti mennyt siihen tyyliin, ettei kyllä tämäkään raskaus onnistu mutta nyt kai pitää vähitellen alkaa jotenkin asennoitumaan muunkinlaisiin ajatuksiin. Ei paljon odottajien palstaa ole uskaltanut vilkaista. Enemmänkin valmistautunut keskenmenoon.

Tervehdys!

Tännehän on taas tullut monta uutta tulijaa, voi kun kiva!

Tervetuloa ja oikein paljon onnea Snowball, Nirtsu ja Lotta-75.
Oikein paljon positiivisia ajatuksia lähettelen ja tarrasukkia pikkuisille.

Toiveelle hyvää matkaa armaan luokse!

Tänne ei ihmettä, möyrintä mahassa käynnissä parhaillaankin. Ilmeisesti vauveli on kiinnostunut työjutuista, kun on niin aktiivinen työaikaan ja viikonloppuisin viettää hiljaiseloa..
(Tai oikeasti olen vaan enemmän paikoillani työpäivien aikana ja viikonloppuna enemmän liikkeellä..)

Kuinkas Nullpointsin neuvolareissu? Ja Orchidin ultra? Tulkaas kertomaan kuulumiset.

Oikein mukavaa viikonlopun odotusta täältä sateen keskeltä..

Luminia 18+6

Oi, snowball on plussannu!! Ihanaa, onnea!! Erityisesti sulle onnea ku oltii samas pinos sillo ko saatiii sit km:t! Ny kyllä kaikki menee hyvin!! :heart: :flower: vitsi mite ihanaa :hug:

miracle & mytty (ultran mukaan) 8+2 (menkoista kai 8+5)

Hei rakkaat kanssaodottajat!!

Tervetuloa uusille, Snowball, Nirtsu ja lotta-75! Onnea hirmuisesti kaikille plussasta! :flower: :flower: :flower:

Täällä on jo viikkoja flunssan kanssa taisteltu, jokainen vuorollaan ja nyt näyttää että jo toista kierrosta mennään. On sitkeää lajia tämä syysflunssa!

Myangelsille tsemppiä! Älä liikoja stressaa perätilaa, jos beibi ei ota kääntyäkseen, sillehän ei itse mahda mitään, niin sitten vain sektioon valmistautumaan, ei sekään maailmaa kaada. :hug: Minulta on toinen lapsi leikattu perätilan vuoksi, ja vaikka haava onkin kipeä leikkauksen jälkeen niin siitä selviää. Ja onneksi on hyviä särkylääkkeitä!

Toivottavasti Toiveella on ihana matka rakkaansa luokse... Voin vain kuvitella kuinka ikävä voi toista olla, minunkin mies tekee pitkää päivää työnsä luonteen vuoksi ja välillä on useampia öitäkin pois kotoa, eikä se aina tosiaankaan ole herkkua kotona olijallekaan, vaikka raskasta on tietty miehelläkin. Onneksi te saatte nyt viettää vähän aikaa toistenne seurassa, ja eikös se ollut väliaikainen juttu että miehesi on ulkomailla töissä?

Nyt suttaa aivoissa niin että en muista mitä muuta piti kommentoida... laitetaan flunssan piikkiin. Sorry!

Itse jännitän ensi viikon rakenneultraa... neuvolassa maanantaina kaikki oli ok, sydänäänet kuului hienosti, niitä on aina niin ihanaa kuunnella! Ja pikkuinen liikkuu kovasti, kuperkeikkoja vielä varmaan mahtuu tekemään kun niin muljahtelee kovasti välillä. :D

Mukavaa syyskuun jatkoa kaikille!

Tuuliska ja Pieni rv 20+4

Heips taas!
Hyvää matkaa Toive! Nauti tosi paljon miehesi seurasta ja turvallisesti sit takaisin Suomen kamaralle.
Tervetuloa Nirtsu ja Lotta-75! Toivon teille ihanaa odotusta ja vauveleille pitäviä sukkia!!! Päivittäjä-Miikkis on nyt keskittynyt masun kasvatukseen ja minä odottelen Pamua et se ilmaantuu paikalle. Jos ei kuulu, niin minä sit pistän tänä iltana uuden pinon kehiin ja laitan siihen uusien tulijoiden tiedot. Eli katsokaa kaikki kertaalleen onko etusivulla tiedot ok nyt ja UUDET katsokaa mitä tietoja pitäis olla. Kiitos! :ashamed:
Kiitos kysymästä Luminia neuvolassa meni kaikki hyvin.
Verenpaine oli hyvä: 110/70 (sama kuin 4vkoa sitten),
Pikkuisen sydän pomppi vauhdilla 140 (viimeks 120: olisko sillo nukkunut?). Nyt lähti koneen alta karkureissulle ja sit se saatiin kiinni. :kieh: Aivan kuin se kovin kauaksi pääsis.... :LOL:
Kohdun kasvu on yläkäyrällä, eli vissiin on taas iso tapaus tulossa........
Sit hyppäsin puntarille ihan oman mielenrauhan saamiseksi (kotona ku ei oo puntaria) ja painoo on tullut 5kg kahden kuukauden aikana. Eli ei paha mun mielestä, kun viimeks turposin kun pullataikina (25kg kokonaisuudessaan). :whistle:
Tuuliska Kurkku on mullakin kipee. :snotty: Yritän syödä paljo c-vitamiinia et pöpöt kuolis... Ei ihme kun oon kipeenä, kun Barcelonan helteestä vesisateeseen jouduin. :( Ei auta muuta kuin olla vahva, ei oo aikaa nyt sairaaksi tulla. Taisteluhenki on päällä. ;)

NullPoints ja Tirri 23+0 (poks!)

Heipsan mamskat :wave:

Ihanaa, uusia odottajia tullut, sydämellisesti tervetuloa kasvattelemaan masujanne kanssamme Snowball, Nirtsu ja lotta-75 :flower: Onnittelut kaikkien perheelle uudesta tulokkaasta ja tonneittain vauvaliimaa masukeille matkaan :heart:

NP: Hienoa, jos voisit ottaa pinon jatkossa päivitettäväksi, olet ihana :heart: Mä alankin olla jo niin lahopäästä näiden kanssa että :LOL:
Kysäise jelppiä vaan jos tarttet, muttei vaikeeta tosissaan ole. Otat vain etusivulta kopsun, eli lainaat mun tekstin ja aloitat uuden keskustelun kokonaan :D
Hienoja uutisia neuvolasta, mulla kanssa sf-mitta koko ajan yläkäyrillä, mutta viimex rv 28:n ultrassa sanoi lääkäri että siro poika olisi kuitenkin tulossa, mutta pian sekin selviää että pitääkö paikkansa :D Olen kuullut ettei iso sf-mitta kuitenkaan merkkais iso vaavia, tiedä sitten :snotty:
Pikaista paranemista ja voimia taisteluun flunssaa vastaan :hug:

Toiveelle hyvää matkaa ukon tykö, nauti täysillä jokaisesta sekunnista yhdessä :wave:

Tuuliska on kanssa flunssan kourissa, pikaista paranemista myös sinne. Hienoa että neuvolassa kaikki hyvin ja uskotaan ja luotetaan myös siihen että rakenneultrassa ensi viikolla ei mitään yllätystä tule :hug:

Riine: kandee noista yötöistä luopua ajoissa, jos siltä yhtään tuntuu, voimisia :hug: Hienoa että beibellä on kaikki hyvin ultrassa, noi tk:n lääkärit on ihan ihmeellisiä |O Todellakin yksityisellä saa parempaa kohtelua ja ultratkin on toista maata ;)

Orchidin uutisia täällä kanssa jännitetään kovasti... tulehan jo!!! :ashamed:

danjuska: Mulla oireet helpotti jo rv 8 tienoilla suurimmaksi osaksi, joten ei tarkoita että vaavilla todellakaan olisi huolia. Odottavan aika on pitkä ensi viikkoon ja täällä ollaan peukut pystyssä että kaikki olisi hyvin bd

( . ) tänne ei uutta ei :headwall: Todella, todella koviksi on masukin liikkeet muuttuneet ja alkaa jo sattumaan, aikuisten oikeesti :/
Edelleen "lihaspistoja" esiintyy ja niistä alan huolestua kohta. Menkkajomotusta kanssa aika-ajoin, mutta eipä varmaan vielä mitään synnytystä kuitenkaan enteile, vaikka voisin tän jättimasun kanssa jo niin vähän toivoakin ;)

Eilen oli synnärillä tutustuminen, oli kyllä mukavaa ja kätilö joka paikkoja esitteli oli todella ihana. Meinasinkin jo kysyä että jokos tänne voi jäädä, että eiköhän käynnistetä :LOL: Ainut vain että synnyttäjien osastolla emme päässeet, koska Päksissä tulossa sellainen muutos, että naistentautien ja synnyttäjien vuodeosasto yhdistyy, eli jatkossa esim. keskenmenon saanut ja juuri synnyttänyt löytyy samalta osastolta :eek: Ihan pimeetä touhua musta :headwall: :headwall:

T. Miikkis ja masukki 35+3

Yhteistyössä