Onko kukaan raskautunut tuhruilusta huolimatta?!

Mielenkiinnosta kyselin kun itselläni tätä tuhrutusongelmaa on :/
Viimekierto oli ok mutta tässä kierrossa tää kiusa on taas tullut! :kieh: Ovis on ollut,ihan lääkärin vahvistamana mutta oviksen jälkeen alkoi tämä niukka tuhrutus. Nyt kp 19 ja menkat pitäis alkaa vasta reilu viikon päästä!
Mulla oli kyllä hieman ohut limakalvo joten voisiko johtua siitä tää tuhru?
Mutta kiinnostais tietää onko kukaan raskautunu tuhrusta huolimatta? Itsellä vähän epätoivoinen olo :ashamed:

Hei!

Mä en tiedä voinko sanoa tätä kunnon tuhruiluksi mutta kerron kuitenkin....

Heinäkuussa yhdet menkat tuhrutteli kolmisen päivää ennen kunnon vuodon alkamista. Se oli outoa, mulla ei koskaan tuu mitään tuhruja.

Viimeksi sitten mulla oli kahdet menkat, eli ensin yhdet ilman minkäänlaisia menkkakipuja. Kesti normaalit 5 päivää. Sitten oli kahden päivän tauko ja alkoi menkat uudestaan, ja nyt ne ihan tuntuikin menkoilta... kesti myös viisi päivää.

Tästä ihmemenkkakierrosta plussasin. :) En tiennyt milloin olis ovis ja milloin seuraavat menkat pitäis alkaa... totuus oli että ne jälkimmäiset oli ne oikeat.

Toivottavasti sinullakin pian tärppää.

ElinaMaria nyt rv 4+5

Hei!

Minä olen kärsinyt tuhruvuodoista varmaan koko aikuisikäni, ja kaksi lasta olen saanut, sen jälkeen kolme keskenmennyttä raskautta, ja nyt odotan jälleen, viikkoja 21. Tämän raskauden alussa minulla oli tuhruvuotoa silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, ja luulinkin niiden alkaneen ja menetin toivoni raskaudesta, mutta yllätys yllätys tuhru loppui ja raskaustesti näytti plussaa.

Että raskaaksi voi tosiaan tulla tuhruilusta huolimatta. Toivoa on!

Tuuliska

Yhteistyössä