ja töihin olis pitäny mennä, mutta kuumetta pukkaa
no tuleepa tällanen kevyt alku. Ihan hyvä kyllä koska rauhallisesti pitää ottaa, viime torstaina meiän taistelija taas säikäytti äiteen vessareissulla veren vuodolla
ei sitä auttanut kun taas lähteä mieli apeana päivystykseen. Oltiin vielä maalla ja matkaa sairaalaan ihan mukavasti, no onneks oltiin ainuat asiakkaat joten ultraan päästiin heti. Siellä pikkunen pötkötteli ihan rauhassa masun uumenissa ja tais herätä ku ultraamaan ruvettiin kun venytteli jalkojaan ihan ku haukotellessa
. Muuten olin ihan rauhallisesti ottanut koko loman ajan, yhden kerran nostin kauppakassin auton peräkonttiin justiinsa edellisenä päivänä
se se varmaan sai taas istukan vuotamaan, sama repeämä siellä vuoti kuin pari viikkoa aikasemmin. Nyt sitten ukko koko ajan seuraa etten nosta mitään maitopurkkia painavampaa
. Noottia lähetti maaseudun lääkäri pääkaupunkiseuden neuvolalle, että tarkempaan syyniin pitää ottaa, mullahan olis seuraava neuvola vasta rv19 pitää huomenna soittaa ja varata aikasemmaks toinen aika. Saas nähdä kuinka kauan sitä töissä voi olla
Mindalle onnittelut pikku prinsessasta
Tervetuloa toivotukset uusille
Muumiska, Riine, danjuska, Rouva Pikkumyy, miracle, Jj:T
Allusmamma onnea plussasta ja paljon tarrasukkia mukaan pikkusille
ihana saada uusia tuolta kuumeisten puolelta tänne.
Gatsu onnittelut pikku prinssistä
Viuhtis ei voi olla totta, liikaa teitä koetellaan, suuret pahoittelut
voimia
Mymmyryy ei löydy enää sanoja, suuret pahoittelut myös teille
voimia
Tässä kun on aikaa niin vastaillaampa kysymyksiin...
Katherine kyseli...
1. Oletko käynyt järvessä uimassa tänä kesänä? Entä otatko saunassa kovia löylyjä?
Kaks kertaa järvessa, niin kylmää ettei enempi kiinnosta
löylyjä otan ja kovia
2. jos juot kahvia, minkä verran ? ( Vrk) valitettavasti menis vaikka kuinka paljon, pitäydyn siinä 2 kkp/vrk
3. Onko seksiasennoissa tullut muutosta? Mikä asento paras? vuotojen takia ei seksiä
:ashamed:
4. Onko anoppi ärsyttänyt raskausaikana enemmän/ vähemmän / ei yhtään? ei yhtään
=)
5. MInkä verran liikuntaa harrastat päivässä tai viikossa? kun ei saa kun kävellä niin vähäseks jää :ashamed:
6. Miten paljon pelkäät / pelkäsit rakenneultraa asteikolla 1-10? En sitä pelkää koska 1,5 viikkoa ennen on kontrolliultra mutta sitä pelkään melkeimpä 10 verran :/
nimralle ja ailille onnittelut hienoista ultrakuulumisista :heart:
AE ei voi olla totta mitä kohtelua
ihme touhua, kumma juttu että annetaan toisen näin kärsiä
mä oon joskus täälä palstalta lukenu että jollain oli käynnistetty 6 vrk:tta ja sitten vasta leikattu
en nyt halua pelotella
voimia viimisiin päiviin
Mymmyryy :hug: voimia, suru ottaa aikansa ja se pitää surea :'( ainakin itteäni auttoi surun läpikäymisessä paljon muisto omasta pienestä enkelistä ja olen todella iloinen että katsoin häntä ja vietin hänen kanssaa aikaa. Olisi ollut paljon vaikeampi surru jos ei olisi "tiennyt" mitä surra. Olet ajatuksissa :hug:
Toi
Frazzanten lista tossa pinon alussa on kyllä hyvä
aina huvittaa kun on niin omat "oireet" luettavissa
MyAngels toi on niin tuttu fiilis toi kömpelyys, olin ihan avuton esikoisen odotuksessa noilla viikoilla en ees itekseni meinannu päästä sängystä ylös, niitä viikkoja tässä odotellessa, tavaroiden nostelu lattialta oli vaikeeta paljon aikasemmin
Luminia samanlaisia kutituksia täälläkin ja jonkinlaista tökkimistä havaittavissa
stoppis mukava kuulla vauvautuneistakin
ihana nimi teidän ukolla
Raudasta mulla obsidan pisti mahan ihan sekasin, aivan sama miten sen otti
eikä vaikuttanu paljon mitään vaihettiin sitten siihen mehuun ja saatiin maha kuntoon ja hemppa nousuun
jotta kannattaa kokeilla mikä itelle käy
Doplerilla on muutkin seikkailleet
mulla ei oo sitä AngalSound -dopleria kun sain tuollasen vanhamman pelin kaverilta viime raskaudessa että pystyin istukkatutkimuksen jälkeen kuunnella sydäntä. No mulla noi äänet kuulostaa ihan erilaiselta kun teidän viuhviuh jutut
piti jo ihan ottaa lekurille mukaan toi oma dopleri ja kysyä sen mielipide kun äänet kuuluu ihan naps naps, vähän aikaa siinä kuunneltiin ja kun molemmilta puolen mahaa kuuluu äänet eri tahtia niin pääteltiin että toinen on istukka ja toinen vauva koska olivat yksissä sijaintinsa suhteen
tiiän kyllä viime raskaudesta että saattaa mennä päiviä kun ääniä ei juuri kuulu, mutta kyllä se pikkuinen piilostaan aina pois tulee
Nyt en kyllä sitten enää kuuntelu mitään, kun esikoinen löys sen laitteen ja oli tipauttanut lattialle :ashamed: kuuluu enää vaan kohinaa ei edes omat sydänäänet tuu enää laitteella kuuluviin
mutta ei auta onneks liikkeet tuntuu aina joku päivä
Lapsiluvusta on ollu puhetta... mä oon varmaan jonkinsortin kummallisuus kun on aina halunnu 4 lasta
sehän tarkottaa ison auton ja asunnon ostoa ja kaikki muutkin järjestelyt on hankalia mutta näin toivon, toki aika näyttää kuinka monta näitä meille suodaan
Felurille piti vielä voimia toivottaa tulosten odotukseen :hug: kyllä se on raastavaa aikaa ja tuntuu niin pitkälle
Tais tulla melkonen maraton teksti, ja jokunen jäi varmaan vielä kommentoimatta
Orchid ja pikku taistelija 13+5