Luminia: Oih, ihanaa, onnittelut kutittelusta
Pikkuisesi siellä ilmoittaa äiskälle että täällä ollaan, ja hyvin voidaan!
Mä pidän sulle hirmuisesti peukkuja ens viikkoa varten!
Ja onnenpotkunkin saat tästä
Miikkis: Kiitos, on se hurjaa ajatella että ollaan raskaana jo näin pitkällä
Mulla iskostui niin päähän tuo rv 23:n ylitys, että olisin pitemmällä kuin enkelin aikana, ja nyt tosiaan välillä havahtuu että aika menee niin lujaa etten meinaa perässä pysyä
Sama juttu täällä, pikkuinen ilmoittaa heti jos istun vähänkin liian lytyssä
Pikkujätti potkii kylkiluita minkä ehtii - huutaa varmaan siellä että "Hei, mä haluun tilaa!!"
Mä oon ihmeen helpolla päässyt noissa muissa kipuiluissa, lukuunottamatta suppareita, jalkasärkyjä ja iskiasta. Esim. liitoskipuja, suonenvetoja, yms. en oo tuntenut vielä ollenkaan. Koputtaa puuta *kop kop*
Ei vaan, niinkuin sanoit, on tää silti niin
IHANAA
Pitäkäähän hauskaa mökillä
Ja kaunis kiitos uudesta elokuun pinosta
Moikka Stoppis!
Kiva kun kävit meitä moikkaamassa,
ja kertomassa kuulumisia
Ihanan nimen poikanne saa
Voikaa hyvin!
Muidenkin vauvaantuneiden kuulumisia olisi kiva lukea, esim.
Repan joka aikoinaan "pystytti"
Km:n jälkeen kuumeilevien pinon
Joten jos kuulet, niin tulehan huikkaamaan mitä teille kuuluu!
Aurinkoenergiaa: Onnittelut 4-vuotiaalle!
Jokseenkin ihana pieni uhmakas tapaus
Mukavaa kolmen ÄSSÄN treeniä ja voimia!!
Katherinekin siellä tuntee kultaisen potkut jo mukavan vahvoina, kiva kiva!
Ymmärrän täysin tuon sun pelkosi rakenneultrasta
Toivotaan toivotaan
ja toivotaan että saatte erinomaisia uutisia
Me tiietään kumpi saadaan, ja ollaan kerrottu parille ihmiselle se. Muille ollaan sanottu että tiedetään, mutta ei paljasteta. Eivät ole sitten enempää udelleet eivätkä onneksi loukkaantuneetkaan
Voimia anopin kanssa! Muista että tarvittaessa toisesta korvasta sisään, toisesta ulos...
Voi kuinka mukavaa
että saatiin tänne taas paljon uusia palstalaisia!
Tervetuloa siis
JJ-t ja Allusmamma!
On niin ihanaa lukea teidän juuri plussanneiden oireista
On väsyä, nälkää, pahoinvointia ja kestokrapula-oloa
Onnittelut oireista, mahtavaa että niitä on!
JJ-t halusi vinkkejä alkuraskauden panikointiin
En osaa sanoa muutakuin että hetki kerrallaan. Tottakai pelottaa ihan hulluna miten kaikki tällä kertaa menee, mutta yritä kuitenkin säilyttää positiivinen mieli ja asenne, niin vauvakin voi varmasti paremmin kun äiti on iloinen
Ultrat helpottivat kovasti panikointia, joten jos mahdollista, niin alkuraskauden ultraan kannattaa mennä
Niin, ja kyllä minä muistan Sinut kuumeilupuolelta
Toive81: Kyllä tuo nopea viuh viuh -ääni on varmasti pikkuisesi, koska istukan ääni on paljon paljon hitaampi. Oliskohan ollut joskus rv 20+ kun sain kuunnella navan alapuolelta ääniä
Eli siihen saakka ne kuuluivat tuolta karvoituksen kohdalta. Yksilöllistähän tuo tietysti on
Rouva Pikkumyy: Voi, kiitos paljon sanoistasi
Lämmitti paljon mieltäni ja sydäntäni
Täytyy sanoa, että kiitos samoin
myös minä ihailen Sinun positiivisuuttasi
Kiitos että sain olla tukena silloin kun sitä tarvitsit
Noista vitamiineista, mä oon soittanut tuonne Teratologiseen tietokeskukseen, ja sieltä sanoivat että raskauden ajaksi (ja myös yritysajaksi) riittää Multitabs raskausvitamiinit, 2tbl/vrk. Siinä kuulemma on kaikki tarvittavat ainekset
Mä oon enimmäkseen tehnyt testit tuolla Apteekin omalla, ja muistaakseni sain siihen yhtä vahvat viivat, tai testiviivan vahvemmaksi kuin kontrolliviivan joskus kun oli täynnä rv 5-6. Kyllä se viiva siitä vahvistuu, näin uskotaan!
Nyt ilolla ja jännityksellä odotetaan
tuota teiän varhaisultra-aikaa
Pamunkin kuulumisia oli mukava lukea
Kiitos onnitteluista, täällä nautitaan raskausviikkojen täyttymisestä ja kömpelyydestä
Kyllä vastasyntyneet vaan tuoksuvat niiiiin ihanalta...
Mullakin on tässä lähipiirissä 2 pientä vauvaa ja yksi on kohta puoliin syntymässä. Nuuhkinut heitä olen, vaan en syliini ole pystynyt ottamaan
Muistuttavat liikaa poikaani, kun sukupuolikin sama
Mutta toivon ja uskon näiden äitien ymmärtävän miksi nuuskuttelen heidän vauvojaan vähän kauempaa
Voi sentään, tosi harmi että kamera meni rikki
Mä oon mestari pudottelemaan tavaroita, sekä megamestari pudottelemaan ruokaa rinnuksilleni, niin kuin
Nullpoints mainitsi tehneensä esikoisen aikana
Findgirl: Toivottavasti rauta tepsii pian hb:n,
ettei ainakaan enempää laskisi vaan tehoaisi!
NullPoints: Oli se aika jännä juttu kun en yleensä käy tuolla Suomi Keskusteluissa, mutta sinä hetkenä tuli vain melkoisen voimakas tunne että pitää käväistä siellä...
En edes lukenut muita viestejä kuin sun, ja vastasin siihen. Sen jälkeen en ole niillä sivuilla enää vieraillutkaan
Joten taisi olla jokin "suurempi" tarkoitus hakea sut tänne meidän joukkoon
Lapsilukumäärä-haaveista kyselit... Mä oon aina haaveillut kolmesta lapsesta... Let see kuis käy, miten elämä kohtelee jatkossa
Muistahan ottaa rauhallisesti äkkinäisten liikkeiden kanssa
Nuo repäisykivut voivat olla kyllä tosi kipeitä, kun ei muista siirtyä suht hitaasti asennosta A, asentoon B
Kun luin tuota sun tekstiä, että olisit nyt raskauden lopussa jos eka km olisi ollut normaali raskaus, hokasin että mulla olis huomenna laskettu aika jos toinen raskaus olisi jatkunut normisti
Ei tuo tunnu onneksi pahalta, tuo huominen päivä. Esikoisen merkkipäivät riipaisee syvältä, mutta tuo keskenmenoni tapahtui niin nopsaa (rv 5+6) joten en osaa sitä niin surra, verrattuna esikoisen menetykseen...
Mutta ei kai se väärin ole, toivottavasti ei...
Voimia sulle
Nullpoints kohtaamaan tuo laskettu aika
Myös
Muumiskalla on enkelin laskettu aika ihan käsillä... Voimia sullekkin oikein paljon!
Tosi ihanaa että te molemmat olette nyt uudelleen raskaana, se helpottaa tuskaa
Eliisalle voimia ja paljon rutistuksia!
Jänskyttää ihan hirmusti että koska lähdet jakaantumaan
Kiitos sullekkin onnitteluista ja toiveista
että pahoinvointi lakkaisi
ON: Täällä vasta maistellaan aamupuuroa... Häjyä tekee
Pikkuinen puskee kylkiluihini minkä kykenee, ja jopa muutaman kerran oon tuntenut monotukset tuohon rintojen alle, eli taitaa pieni olla jo hyvän kokoinen kun monottaa niin lujaa että tuntuu vaikka istukka onkin tuossa edessä ylhäällä
Ei tänne kummallisempaa,
erittäin hyvä ja onnellinen olo koska vauva voi hyvin
Nyt kuitenkin tuntuu että vaihdan tämän puuron mehujäähän
Mukavaa päivänjatkoja kaikille ihanille ihanaisille!!
:MyAngels ja pyllyllään
mahan muodottomaksi puskeva Pikkujätti rv 30+1
(ultra rv 30+3)