Hakutulokset

1. T

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Heips! Täällä yksi kadoksissa ollut ilmoittautuu. =) Me ollaan reissattu ympäri Suomenniemeä, vietetty vähän lomaa. Sateista säätä lukuunottamatta loma menikin mukavasti ja kaikki nauttivat reissusta. Täällä on loppusuoralaiset eläneet jänniä aikoja, tsemppiä teille! Ja uusille...
  2. T

Heipsan! Kärppikselle pieni vinkki, osta mehukeittoja kaupasta niin ei tarvi itse alkaa väsäämään mitään monimutkaista. Mulle ainakin pahimmankin olon aikaan maistuu Valion Gefilus-mehukeitot, mustikka-vadelma on suosikki. Ja suolakurkku on sellainen mikä menee millon vain, siihen meinaa olla...
  3. T

Hei kaikki! Lämpimät onnittelut Wiiville pikkuprinsessan johdosta! :flower: Oi kuin ihanaa... =) Myangels ompas teillä hassu miestenpelkääjä neuvolantäti! :D Mikähän se tulevassa isässä niin jännittää? Ja kylläpäs sulle vesi maistuu jos 3 litraa menee noin vain! Huh, itsellä varmaan...
  4. T

Pakko kirjottaa vaikka ei oikein ehtisi... =) Daizz, uskomatonta! Uskomattoman upeaa! Superonnittelut sulle ja pienelle sitkeälle salamatkustajalle! :flower: :flower: Ihan mahtava juttu kyllä! Ihmeitä tosiaan tapahtuu joskus, onneksi. Äiteelle myös minun puolesta suurimmat onnittelut...
  5. T

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Hei pitkästä aikaa! Olen ollut reissussa, ja tänne on tullut niin kovasti tekstiä etten millään ehdi lukea kaikkea, pahoittelut... Ja kuten joku muukin täällä kirjoitteli, ruudun ääressä istuminen pahentaa pahoinvointia, senkään takia en nyt jaksa kaikkea lukea. Prinsessakeisarin...
  6. T

Hei pitkästä aikaa!! Ollaan vähän reissattu joten on jäänyt moooonta sivua lukematta teidän kuulumisia, ja kun tuo pahoinvointi vain pahenee ruudun ääressä, niin sorry vain kaikille, en nyt jaksa lukea kaikkia. Uusi pino oli ilmestynyt sillä aikaa, kiitos siitä Miikkikselle! Ja samalla...
  7. T

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Heipsan pitkästä aikaa! Minä olen taustalta lukenut teidän kuulumisia, itse meinasin tipahtaa porukasta kun vuotelu yllätti runsaana ja tuli vielä joku tulehduskin tuonne alapäähän. Lääkkeillä onneksi saatiin tulehdus kuriin ja kuin ihmeen kaupalla raskaus jatkui vaikka lääkäri oli jo sitä...
  8. T

*** Keskenmenon jälkeen plussanneet kesäkuussa ***

Voi Leinikki, eikä, ei ei ei! :'( Murtunut olet kyllä syystäkin! Miksi ihmeessä nämä asiat kasaantuu yksille ihmisille ja toiset sikiää suurinpiirtein vilkaisemalla toisiaan, aina uudestaan! Ei voi pieni ihmismieli ymmärtää... Olisiko mitään toivoa että sikiö olisikin pienempi eikä siksi...
  9. T

Heipsan ja kiitos kaikille tsempeistä ja lohdutuksista! Kuulkaas mammat, ihmeitä tosiaan tapahtuu. Minullahan oli perjantaina sellainen tilanne, että lääkäri sanoi keskenmenon käynnistyneen ja kohdunkaulan olevan jo vähän auki. No, tänään oli kontrolli ja yllätys yllätys, kohdunsuu mennyt...
  10. T

Tervehdys kaikille! :wave: aurinkoenergialle voimahali, toivottavasti miehesi älyää typerän käytöksensä ja pyytää anteeksi. Minulla myös joskus niin törppö tuo mies että :kieh: !!! Raskausaikana sitä tarvitsisi tukea ja lohtua ja syliä, mutta voi miten vaikea se on joskus miespuolisten...
  11. T

Pikainen ilmoitus täältä! Ultrassa näkyi syke ja pikkuinen uiskenteli siellä reippaasti! =) Olen niin helpottunut... :heart: Onnea Luminialle, ihanaa että teidänkin pienellä kaikki ok. Nyt lähden viikonlopuksi reissuun, hyvää vointia teille mammat! :heart: Tuuliska rv 9-10 :heart:
  12. T

Kiitos kysymästä, Luminia ja Eliisa! :heart: :heart: Minä olen pysynyt koneelta poissa, olen teidän neuvojenne mukaan levännyt ja ollut pitkälläni. =) Ja ihme ja kumma, tiistaina koko päivän lepäiltyäni, kivut pikkuhiljaa hävisivät ja vuotokin rauhoittui melkein olemattomiin...
  13. T

Heipsan! Kiitos kaikille teille ihanille sanoistanne ja lohdutuksesta! Antaa tosiaan toivoa vähän itselle kun muillakin on runsaitakin vuotoja ollut alkuraskauden aikana. Olette tosi ihania... =) Sellaista kyselisin teiltä, joilla niitä vuotoja on ollut alkuraskaudessa, että oliko teillä...
  14. T

Heipä hei kaikki! Onnea MyAngels, ihanaa että pienellä on kaikki hyvin! :heart: On teillä ollut kyllä jännitystä, huh huh. Onneksi voit nyt hyvillä mielin nauttia raskaudesta! Ihana sun mies kyllä kun koitti vitseillä piristää :D ja onnistuikin. Gatsu ja Miikkis, pahoittelut...
  15. T

Heipä hei! :wave: Voi Leinikki, miten lohduttaisin... Osaan kyllä kuvitella miltä sinusta tuntuu, saman epätoivon olen jo tämänkin raskauden aikana kokenut kun pientä vuotoa on tullut ja vähän kipujakin. Minulla vuodon syyksi paljastui polyyppi kohdun suulla, ja kipu oli kai kohdun kasvusta...
  16. T

Miikkis, kolmas lapsi on tulossa, toivottavasti. =) Ikä on 31 vee ja synnäriä ei varmaan tarvi laittaa. :D Seki muuten kuulosti päivällä niin hurjalta, kun lääkäri sano että "tämä on siis kuudes raskaus". Huh. Kaks lasta meillä on mut silti jo kuudes raskaus menossa. Enkeleitä riittää...
  17. T

Tsemppiä vielä ailille huomista varten! Toivottavasti kaikki hyvin! Tuuliska 7+4
  18. T

Kiitos Miikkis uudesta pinosta minunkin puolestani. Minut saa nyt myös lisätä listalle kun on ultrassa todettu elävä pikkuinen... =) La olisi 6.1.09 ja km:t takana 2/06, 8/07 ja 1/08. Myangels, :hug: Sure ihan rauhassa menetettyä pienokaistasi, ei tosiaan tarvi ohikulkijoista välittää...
  19. T

***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

Heips! Minä vähän lyhensin nimimerkkiäni eli olen nyt nimellä Tuuliska, mut oikeesti se sama ex-Tuulenpuuska! =) wiiville tsemppiä mahataudin kouriin. Kokeile siihenkin pahaan oloon närästyslääkettä. Auttaa muuten raskauspahoinvointiinkin, mainostin jo tuolla tammikuisille pahoinvoiville...
  20. T

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 <3

Heipsis hei! Minä vaihdoin nimimerkin vähän lyhyempään, mutta olen siis se ex-Tuulenpuuska. =) Ja taidankin ensimmäistä kertaa kirjoittaa täällä, vaikka olen tätä pinoa lukenut jo pitkään... Tuolla keskenmenon jälkeen plussanneissa olen kirjoittanut jo aiemmin, joku saattaa sieltä...

Yhteistyössä